Nettiradiosta taas...

  • 814
  • 4

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Onko kukaan kuunnellut matseja netin kautta. Viime vuonna itselläni oli tapana matseja kuunnella, mutta alkaneella kaudella on eteen tupsahdellut teknisiä ongelmia. Otanpa Coloradon esimerkikseni, koska kyseisen tiimin pelejä kuuntelen. Yahoon linkki suoriin matsilähetyksiin tarjoaa edelleen viime kesän Game Seveniä, joten se siitä ilosta. (Tätä linkkiä käytin viime kaudella). NHL.comin ja Coloradoavalanche.comin tarjoavat linkit taas heittävät minut MSN:n Windows Media Playeriin, joka kertoo: Video loading, please wait. Onkohan yhteyteni (56k) liian hidas, kun ei ääntä enää tällä kaudella kuulu?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Varmaankin liian hidas, sillä minun 10 megasella putkella ainakin Särkien pelit kuuluvat. Kestänee hyvän tovin bufferoida ääntä tuolla vauhdilla, kun minullakin siihen menee sietämättömän pitkältä tuntuva noin 20 sekuntia.
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Mulla taas on sellainen ongelma et se MSN ikkuna hyppää esiin ja ilmoittaa et mulla ei ois media playeria vaikka mulla on (versio 7.01). Ja mullakin kuului se finaalien game 7 kun yritin saada Devilsien peliä kuulumaan. :confused:
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jos vaihdatte Real Playeriin, ongelmat loppuvat sillä edellytyksellä, että tehot riittävät eikä operaattorinne esim. pihtaile ulkomaanyhteyksissä.

Mulla oli aikanaan Windowsin Media Player 0,25 megasessa linjassa eikä mistään tahtonut tulla mitään. Sitten asensin Real Playerin ja jo toimi. Hankinpa samalla Real Player Plusasn NBA:ta varten ja nostin tehon 1 megaan.

Ei häikkiä.
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Mulla ei toimi Real playerissäkään. Viime keväänä kyllä kuului.
Onkohan mulla sit väärä URL? Jos joku vois laittaa URL:n jolla kuuluu Devilsien pelit niin ois kiva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös