Eli mikä musiikki siinä soi, kun kuva menee pieneksi ja tulee se nelosen kuva suureksi...?
26.06.2002 klo 18.23 #1 B Bori Jäsen Suosikkijoukkue JYP Eli mikä musiikki siinä soi, kun kuva menee pieneksi ja tulee se nelosen kuva suureksi...?
26.06.2002 klo 18.27 #2 O OldTimeHockey Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland Viestin lähetti Bori Eli mikä musiikki siinä soi, kun kuva menee pieneksi ja tulee se nelosen kuva suureksi...? Laajenna klikkaamalla Elleivät aivot nyt ole aivan narikassa, niin kyseessä on orkesterin nimeltä T-Rex esittämä Metal Guru.
Viestin lähetti Bori Eli mikä musiikki siinä soi, kun kuva menee pieneksi ja tulee se nelosen kuva suureksi...? Laajenna klikkaamalla Elleivät aivot nyt ole aivan narikassa, niin kyseessä on orkesterin nimeltä T-Rex esittämä Metal Guru.
26.06.2002 klo 18.35 #3 M Moto Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Bändi oikein, mutta biisi on Hot Love. Ainakin siinä mainoksessa, jonka minä olen nähnyt.
27.06.2002 klo 11.10 #4 O OldTimeHockey Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland Viestin lähetti Moto Bändi oikein, mutta biisi on Hot Love. Ainakin siinä mainoksessa, jonka minä olen nähnyt. Laajenna klikkaamalla Huomaa alustus. Aivot olivat siis ainakin puoliksi narikassa.
Viestin lähetti Moto Bändi oikein, mutta biisi on Hot Love. Ainakin siinä mainoksessa, jonka minä olen nähnyt. Laajenna klikkaamalla Huomaa alustus. Aivot olivat siis ainakin puoliksi narikassa.