Mainos

Nelosen Saari, kuka katsoo?

• 9 032
  • 43

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, jo pitempään olen ihmetellyt nelosen sinnikästä päänsä seinään hakkaamista Saari-nimisen ohjelman kanssa. Iso satsaus, tulos surkea. Vaikka ne kuinka selittävätkin, että kaikki 5.000 katsojaa ovat juuri niitä kaikkein tavoitelluimpia kuluttajia; vasenkätisiä, latinaa osaavia psykopaatteja, jotka asuvat K:lla alkavissa kaupungeissa.

Mielipiteitä? Jyrääkö Saari vielä meidät? Emmekö tajua, että tässä on 2000-luvun Onnenpyörä ja Me Tammelat samassa paketissa? Olemmeko idiootteja, kun skippaamme tämän jatkuvasti mainostetun ohjelman kerta toisensa jälkeen ja katsomme ennemmin jopa Maarit Tastulan jeesustelua?

PS. Saaren radiomainoksen pitäisi mennä näin:

"Vaikuta Saaren kulkuun, ryhdy katsojaksi. Tuplaat katsojalukumme."

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Se on varmaankin se sama henkilö, joka katsoo digi-tv:tä.

Qeuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eräs suomalaisen tv-historian huonoimpia tuotoksia. Muutaman jakson katsottuaan huomaa millaisesta sonnasta on kyse...:(

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kenen tissit näkyivät saaressa?

Niin, myönnän että olen katsonut muutamaan kertaan ko. ohjelman. Eräällä keralla siellä oli joku "julkkisspesiaali" jossa kyseinen julkkisretkue meni yhteissaunaan.

Eräässä vaiheessa ruudussa näkyi ainakin yksi tissipari. En kuitenkaan saanut tolkkua oliko kyseessä Minna Turusen vai jonkun muun tissit. Jos joku tietää asian tiimoilta enemmän niin voisi valaista asiaa. Kyseiset tissit olivat nimittäin suht kookkaat, ehkäpä C-kokoa. Muodoltaan se olivat tyypilliset C-tissit, eli aavistuksen verran roikkuvat.
Jos jóku siis tunnisti ne omikseen tahi muuten tietää kenen maitorauhasista on kyse niin ilmoittakoon allekirjoittaneelle.

Täältä tähän

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
ervatsalo: Minna Turunen. Tämä on faktaa.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Myönnän katsoneeni yhden kokonaisen jakson Saari-nimistä saippuaoopperaa. Se taisi tapahtua silloin kun ohjelma oli vielä nuori eli juonenkäänteet olivat vasta kehittymässä. Odotukset oli korkeammalla kuin mitä ohjelman todellinen taso. Ihmettelen tosiaan että se vielä jatkuu, ja pitäiskö uskaltaa vilkaista toistakin jaksoa? Milloin se tulee ja onko minulla vaara jäädä tälläkertaa koukkuun?

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kun Saari aikanaan polkaistiin käyntiin taisin ihan mielenkiinnosta katsoa jonkun ekoista jaksoista...siihen asti kunnes tuli luovuustehtävä, jossa kilpailijoita käskettiin laatimaan "saari-rap." Siinä vaiheessa päätin alkaa katsomaan Karpoa.

Survivor ja sen edeltäjä Robinson perustuvat draamaan ja ihmissuhteisiin ja siihen että katsoja eläytyy tilanteisiin ja oppii pitämään ja vihamaan henkilöitä kameran edessä. Poisäänestykset olivat suurta draamaa. Saaressa ei oikein ole tajuttu, että se että kilpailijat ovat nobodyjä ja sellaisina pysyvät, koska jengi vaihtuu koko ajan. Minua varmaan kiinnostaa katsoa joka viikko uutta jengiä tietyn värisessä toppatakissa. Eriasia jos ruudussa hyppelisi koko ajan samat naamat.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti JHag
ervatsalo: Minna Turunen. Tämä on faktaa.

Niin, kiitokset tiedosta. Nyt pystyn katsomaan ruokala.comiakin tietoisena siitä että miltä Minnan tissit näyttääpi. YEAH!

Täältä tähän

onni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jatkokysymys, eli kuka katsoo/katsoi suurta seikkailua? Aivan samanlaista tuubaa. Onneksi siitä alkavat uudet jaksot. Ja survivori varmaan tulee uusintana heti kun saadaan loppumaan.

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Musta ainakin tuntuu että Saari on kestänyt jo 30 vuotta. Se tulee milloin sattuu, välillä koostetta ja välillä uusintaa.. Katsoin muuten kaksi ekaa jaksoa.

Todella huono ja sekava idea & toteutus.

Suurta Seikkailua katsoin ja aion katsoa vastakin.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Kenen tissit näkyivät saaressa?

Viestin lähetti ervatsalo
Jos jóku siis tunnisti ne omikseen tahi muuten tietää kenen maitorauhasista on kyse niin ilmoittakoon allekirjoittaneelle.

Eivät ne ainakaan meikäläisen tissit voineet olla, kun en muistaakseni ollut kyseisellä keikalla. Ja sitä paitsi; vaikka en olekaan sitä tuhdeinta lihasmassaosastoa, ei rintalihasteni pitäisi vielä C-kuppikokoa lähennellä.

Alkuperäiseen kysymykseen piti toteamani; en seuraa Saarta. En taida olla enää ihan kohderyhmää. Syy voi tosin olla sekin, että en ole kovin innokas extreme-ihminen. Olen liian tavallinen "junttieinari" hyppiäkseni vuorenrinteiltä ja uhmatakseni kohtaloani mitä erikoisemmilla keinoilla. "Ne on muutku sellasta tekee".

Ps. Meikäläiselle riittää ihan nämä arkipäivän seikkailut, kuten jatkuva jännitys siitä, että noinkohan ne rahat riittävät laskuihin...

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Saaresta ei tee mikään katsomisen arvoista. Todella surkea ohjelma. Taitaa Nelonen lopettaa kohta koko ohjelman kun katsojia ei riitä.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Saari on uskomatonta shittiä, kuka vittu viittii turvata ohjelman jatkumisen sitä katsomalla? Plussat tulee Julkkis-Saaresta. :) 6-

Suuri Seikkailu pesee Saaren 6-0. Vaikkei tuokaan mikään mestaritekele ollut, parani huomattavasti loppua kohti. Ihan kiva että jatkoakin tulee. Muistaako joku tuon Iltiksen lööpin, jossa Taru Valkeapää väitti jättävänsä SS:n jälkeen julkisuuden? No, tänä kesänäkin hänet on nimetty juontajaksi... 8+

Survivor (Selviytyjät) on näistä selkeesti paras. Nythän on näistä seikkailuista kaksi tullu Suomessa (toinen pelkästään Subtv:ltä) ja kolmas tällä hetkellä menossa. Mielestäni näistä ihan eka (se joka oli Malesiassa) on ollut se paras. Mielenkiintoisimmat henkilöt ja järkevämmät tehtävät. Neljäskin tulee, tottakai, ja se kuvataan Polynesiassa. Eiköhän Maikkari senkin osta. Kunhan vaan ottais sen Jeff Probstin pois juontamasta :mad: Palaa käämit sen kanssa. 9+

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Re: Kenen tissit näkyivät saaressa?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, myönnän että olen katsonut muutamaan kertaan ko. ohjelman. Eräällä keralla siellä oli joku "julkkisspesiaali" jossa kyseinen julkkisretkue meni yhteissaunaan.

Eräässä vaiheessa ruudussa näkyi ainakin yksi tissipari. En kuitenkaan saanut tolkkua oliko kyseessä Minna Turusen vai jonkun muun tissit. Jos joku tietää asian tiimoilta enemmän niin voisi valaista asiaa. Kyseiset tissit olivat nimittäin suht kookkaat, ehkäpä C-kokoa. Muodoltaan se olivat tyypilliset C-tissit, eli aavistuksen verran roikkuvat.

:D en katso, mutta ilmeisesti pitää alkaa katsomaan :p

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saari saisi varmaan lisää katsojia (jopa 3 kpl), jos se mainostaisi viikonlopun lähetyksiään teemalla: "Katso Saari, näe tissit". Miksei ne edes tota ole keksineet?

Tästä tulikin mieleeni hassunhauska vitsi: Miten estetään aidsin leviäminen? -Annetaan sen levitys Saari-ohjelman tehtäväksi

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän c-kupin rinnat nyt vielä niin suuret ole että ne roikkuisivat. En ainakaan peiliin katsoessani ole koskaan huomannut, tai muilta kuullut että minulla olisi jotkut "riipputissit". Tosin kait mä olen vielä aika nuorikin, ikä ei ole vielä tehnyt tehtäväänsä.

Mitä mä oikein selitän, katosin taas aiheesta...

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti girlzilla15
Eihän c-kupin rinnat nyt vielä niin suuret ole että ne roikkuisivat. En ainakaan peiliin katsoessani ole koskaan huomannut, tai muilta kuullut että minulla olisi jotkut "riipputissit". Tosin kait mä olen vielä aika nuorikin, ikä ei ole vielä tehnyt tehtäväänsä.

Ei se mitään, jatka vaan... Kiva katella tällasii viestei... ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue

-Jatka vaan ihmeessä:D Ei haittaa yhtään.....itse asiassa rupesi kiinnostamaan:D krhm.....anteeksi......palataanpas asiaan eli Saareen....todellako c-kupit?.......siis kupilliset, joissa on c-vitamiinia, niin todellako niitä tarjoillaan Saaressa? ja mitäs muuta uutta rinta...malta?

Ctrl-alt-del on joskus ihan hyvä valinta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Janos

...samalla minuutilla kuin minä:D !

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
JHag senkin törkimys!

JHag etkös ole ukkomies (käsittääkseni) ja lapsiakin taitaa olla...? Hävytöntä ahdistella alaikäisiä... :D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Janos

...koeta ymmärtää. Kun nuori nainen alkaa puhua rintavarustuksestaan, niin (avio)mieskin unohtaa hetkikseksi juuri pohtimansa asian, kuten Toyota Crownin koneremontin tai perheen viemisen Puuhamaahan, siis vain hetkeksi:D

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
JHag (voi vitsi nyt menee jo chattailyksi)

Mutta etkös näe kun yritän tässä valloittaa girlzilla15:sta :D :D :D

... huonoin tuloksin:o

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällähän mä olen vielä ja nauran pää takakenossa teidän jutuille...:D

Ehkä tämä vaan ei ole oikea paikka puhua mun rintavarustuksesta!:p

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Täällähän mä olen vielä ja nauran pää takakenossa teidän jutuille...:D

Ehkä tämä vaan ei ole oikea paikka puhua mun rintavarustuksesta!:p
Hey, ite tän alotit :D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
No, mä kävin nukkumassa tässä välillä ja nyt mä olen ihan asiallinen.

Saari on hyvä ohjelma, koska siinä on näkynyt Minna Turusen tissit, jotka ovat C-kuppia....ja tuota.....huono ohjelmahan se on, B-kuppi olisi ollut parempi siinä kohtaa.

Nyt meni taas kuppi nurin, sori...palataan rintamaan, jutut alkavat ponnahdella oudosti ja villisti ylösalas..

Janos, muistathan että moni avioero on alkanut netistä:D

girlzilla; Jos täällä aletaan poistaa kirjoitusoikeuksia naispuolisilta henkilöiltä, jotka osaavat keskustella myös vartalostaan, niin me JA:n äijät olemme todella järkyttyneitä. Kysymme suoraan: mihin katosi sananvapaus? -kele!;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy