Neljäs hattutemppuveto Liigakaudella 2021–2022

  • 24 005
  • 186
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Minulla ei ole osaa eikä arpaa tässä, mutta minusta ainakin @Jukan takahiukset ja @Frankie ovat nyt kokonaan ulkona, koska eihän se nyt tietenkään niin voi mennä että voit itse ilmoittaa missä peleissä olet mukana ja missä et.
No se on sinun mielipiteesi.

Itse osallistuin alunperin siihen vetoon, joka alkaa 28.12.2021. Ja siinä myös pysyn.

Ensinnäkään minulla ei ole aikaa riekkua täällä koko aikaa katsomassa vetoketjun uusimpia käänteitä ja varsinkaan jos nimimerkkiäni ei tägätä vedon sääntömuutoksiin liittyvissä viesteissä. Varsinkin siinä tapauksessa, jossa vedon järjestäjä saa vieläpä itse hyödyn ja muutenkin suurempi osa kärsii tästä muutoksesta.

Jälkikäteen on aika helppo sanoa, ettei ollut ratkaisu lähelläkään, mutta se nyt on vaan ihan turhaa tasoittelua.

Otetaanko sellainen seuraavaksi, ettei HIFK:n ja Ässien seuraavaa peliä huomioida? Ihan vitun absurdi ajatuskin.
 

redpecka

Jäsen
Minulla ei ole osaa eikä arpaa tässä, mutta minusta ainakin @Jukan takahiukset ja @Frankie ovat nyt kokonaan ulkona, koska eihän se nyt tietenkään niin voi mennä että voit itse ilmoittaa missä peleissä olet mukana ja missä et.
Nuo mainitsemasi merkit ilmoittivat olevansa mukana silloin kun veto käynnistettiin. Miksi ne pitäisi diskata nyt?

Vedon järjestäjä kertoo lohdutuksena jotta "En usko näkemäni perusteella, että hattuja tulisi tänään."

Siinä hyvä perustelu eli suukii.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minulla ei ole osaa eikä arpaa tässä, mutta minusta ainakin @Jukan takahiukset ja @Frankie ovat nyt kokonaan ulkona, koska eihän se nyt tietenkään niin voi mennä että voit itse ilmoittaa missä peleissä olet mukana ja missä et.
Olen kyllä pitkään harkinnut osallistuvani tähän vetoon, mutta olen sitten ilmeisesti ulkona ennen kuin edes olen osallistunut? Ilmeisesti toinen Fränkki täällä pilaamassa meidän muiden maineen.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Ihan ymmärrettävä tuo muutos. Joskin uskoisin, että tuo eilinen peli olisi rinnastettu tämän päivän otteluihin ja katsottu tarvittaessa pelikelloa..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
No se on sinun mielipiteesi.
Juu, ja olen ihan samaa mieltä kanssasi siitä että menikö tämä oikein&hyvin, mutta niinhän se ei silti toimi, että itse voi olla mukana eri säännöillä kuin muut.
Nuo mainitsemasi merkit ilmoittivat olevansa mukana silloin kun veto käynnistettiin. Miksi ne pitäisi diskata nyt?
Vedon järjestäjällä on ilmiselvästi oikeus keksiä ja muuttaa sääntöjä omasta päästään kesken kaiken. Jos se ei käy, vaan ilmoittaa että ei aio maksaa vetoaa jos itse ei voita, niin tällainen on tietysti diskattava.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saa taas aikuiset ihmiset vänkäämistä aikaan tyhjästä. Ja puolella siitäkin porukasta ei pitäis olla edes mitään asiaa koko ketjuun.

Jatkakaa.

Jep, samaa mieltä. Kyseinen otteluhan alunperin kuului tähän peliin aikataulullisesti, joten mitään etua ei siinä synny, varsinkinkin kun suurin kiukuttelu on jo pelin päätyttyä.

Tietty, jos potti olisi mennyt, olisin todennut hiljaisesti omassa mielessäni "No voi v****, kyllä ne minun mielestä minun rahojani olivat", mutta maksanut silti asianmukaisesti vedon. Kysymyshän on kuitenkin kahdesta kympistä. Jos se tuntuu liian isolle rahalle, on parempi jättää osallistumatta.
 

redpecka

Jäsen
Ihan ymmärrettävä tuo muutos. Joskin uskoisin, että tuo eilinen peli olisi rinnastettu tämän päivän otteluihin ja katsottu tarvittaessa pelikelloa..
Tämähän olisikin ollut hyvä ja fiksu tapa ratkaista yllättävä käänne. Harmi ettei kukaan eilen tätä keksinyt.

Jatkakaa. Ja hyviä pelejä osallistuneille, seuraan tiiviisti kuten ennenkin. Peace.
 
Suosikkijoukkue
On vain Jukurit
Puistola osuu rankuissakin, mutta Palmu taisi silti tehdä voittomaalin? Eli Puistolalle ei hattua.
 
Puistola osuu rankuissakin, mutta Palmu taisi silti tehdä voittomaalin? Eli Puistolalle ei hattua.
Varsinaisella peliajalla tai jatkoajalla. Rankipotkuja ei lasketa.

E; Ai sinulla on nimenomaan Puistola! Kannattaa lukea säännöt ni ei ens kerralla jännitä ehkä ihan niin kovasti
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Lähellä on kyllä.

Oma hevonen ei ole pelannut moneen kuunkiertoon. Ei ole edes mahdollisuutta.
 
Huhhuh, läheltä taas liippasi. Oli ainakin Levtchillä tonttia ihan viimeisille sekunneille asti. Harmi kun ei ehdi/muista varata näitä tulikuumia, todennäköisesti lähikierroksilla ratkeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös