Neiti ja neidin kaljamaha

  • 4 701
  • 32

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Miehen kaljamaha on ollut aina ajankohtainen. Mies itse yrittää aina joskus hieman laihduttaa, naiset kammoksuvat sitä, herrat kasvattavat.

Ajat tosin muuttuvat myös tässä asiassa! Olen pannut merkille, että jopa 20-vuotiailla naisilla alkaa vyön päällä röksöttämään. Sipsit sun muut illalla TV:n ääressä alkaa näkyä. Nelikymppiset naiset alkavat jo kilpailemaan miesten kanssa kaljamahassa..

Onko sen enää niin kauheaa jos miehellä on mahaa? Mitä pienistä kun naisilla on pian ihan samanlainen!

Onko tämä ihan normaalia ihmiskehon kehitystä? Meinaan... joskus ennen käveltiin nelinkontin, sitten noustiin pystyyn ja alettiin kasvamaan pituutta. Nyt aletaan kasvamaan eteenpäin:D Vai...?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kieltämättä tällaista pientä säkkiintymistä on havaittavissa nuorissa neideissä. Oikeastaan nuoriso jakaantuu melko lailla kahteen osaan. Toiset harrastavat liikuntaa ja toiset eivät, ja ns. hyötyliikunta alkaa ihmisillä olla todella mitätöntä. Perinteisen naisen ruumiin rakenne on ollut sellainen, että kilot ovat karttuneet bärseeseen ja reisiin, ja lantio on samalla pysynyt lähes ennallaan. Olen kuitenkin huomannut, että nykynaisilla alkaa entistä enemmän olla ns. kahvoja sekä pömpöttävän mahan poikasta. Kun muotikin vielä sanelee, että housuissa on matala lantio ja paidat ovat lyhyitä, niin näky ei ole mieltä ylentävä. Onneksi fyysisesti rappiolla oleva miesnuoriso ymmärtää peittää tällaiset epäkohdat sivullisita ja käyttää muutamaia numeroita liian isoja vaatteita.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Olen huomannut joillain nuorilla naislla naaman turpoavan, alkoholista. Muutenkin ihan OK kunnossa mutta naama on kuin potkupallo.

Se vasta kauhean näköistä onkin.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti finnishninja
Miehen kaljamaha on ollut aina ajankohtainen. Mies itse yrittää aina joskus hieman laihduttaa, naiset kammoksuvat sitä, herrat kasvattavat.

Ajat tosin muuttuvat myös tässä asiassa! Olen pannut merkille, että jopa 20-vuotiailla naisilla alkaa vyön päällä röksöttämään. Sipsit sun muut illalla TV:n ääressä alkaa näkyä. Nelikymppiset naiset alkavat jo kilpailemaan miesten kanssa kaljamahassa..

Onko sen enää niin kauheaa jos miehellä on mahaa? Mitä pienistä kun naisilla on pian ihan samanlainen!

Onko tämä ihan normaalia ihmiskehon kehitystä? Meinaan... joskus ennen käveltiin nelinkontin, sitten noustiin pystyyn ja alettiin kasvamaan pituutta. Nyt aletaan kasvamaan eteenpäin:D Vai...?

Kaljamaha on tietenkin oma juttunsa, mutta naisten kauneusihanne on pikkuhiljaa muuttumassa hieman pyöreyttäkin sietäväksi.

Näihin päiviin astihan kauneusihanne on ollut hoikka, jopa laiha. Nykyään pientä pyöreyttäkin on alettu sietämään. Lisäksi pieni vatsa sopii oikein mainiosti nykymuotiin, jossa farkkujen vyötärö on hyvin alhaalla ja napa näkyvissä. Itseasiassa tämäntyyppisessä pukeutumisessa pieni vatsa toimii hoikkaa paljon paremmin, nam. Eläköön moniarvoisuus.

Mutta harvallehan kunnon kaljamaha sopii, noin niinkuin pelkästään esteettisessä mielessä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensin miehet valittaa että "Voi kun kaikki naiset on niin laihoja, niistä ei saa mistään kiinni!" ja "Ei sellaset luukasat ole kivaa katseltavaa!", ja kun nähdään naisella pienen pieni vatsa, niin kauhistellaan heti että hyi kuinka ruman näköistä. Kehottaisin teitä kaikkia menemään peilin eteen ja katsomaan että onkos se oma kroppa ja naama niin hemmetin täydellinen että pitää noin pikkutarkasti sanella muiden vartaloiden malli.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti girlzilla15
Ensin miehet valittaa että "Voi kun kaikki naiset on niin laihoja, niistä ei saa mistään kiinni!" ja "Ei sellaset luukasat ole kivaa katseltavaa!", ja kun nähdään naisella pienen pieni vatsa, niin kauhistellaan heti että hyi kuinka ruman näköistä. Kehottaisin teitä kaikkia menemään peilin eteen ja katsomaan että onkos se oma kroppa ja naama niin hemmetin täydellinen että pitää noin pikkutarkasti sanella muiden vartaloiden malli.

>>> Zilla haloo! Makuasioista ei voi kiistellä.... ja mitä tekemistä sillä oman kropan peilikuvalla on tämän otsikon asian kanssa?
Ei kai ihmisen pidä peilikuvassaan näyttää idoliltaan... ?

Minua ainakin häiritsee tämä nykysuuntaus... nuorilla tytöillä ON OLTAVA MAHA PALJAANA... napa ja lantio ovat se kiva kohde katseiden keräämiseen. Sitten nämä luuperseiset ja lattarintaiset naisenalut sanovat kuitenkin "pukeutuvansa" ainoastaan itseään varten... miten minun omat teini-ikäiset poikani näkevät tuon asian ihan toisella tavalla?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator


>>> Zilla haloo! Makuasioista ei voi kiistellä.... ja mitä tekemistä sillä oman kropan peilikuvalla on tämän otsikon asian kanssa?
Ei kai ihmisen pidä peilikuvassaan näyttää idoliltaan... ?



Ok. Viestissäni ehkä hiukan ylireagoinnin makua. :)
Ihmetyttää vain totaalisten tuntemattomien naisten haukkuminen, jostain noinkin pienestä asiasta.
Minun parhaalla kaverillani on ihan pieni masu, mutta silti koko nainen on upeannäköinen ja kaunisvartaloinen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti girlzilla15



Ok. Viestissäni ehkä hiukan ylireagoinnin makua. :)
Ihmetyttää vain totaalisten tuntemattomien naisten haukkuminen, jostain noinkin pienestä asiasta.
Minun parhaalla kaverillani on ihan pieni masu, mutta silti koko nainen on upeannäköinen ja kaunisvartaloinen.

>> Ihan pieni masu? MUTTA silti kaunisvartaloinen? Miten niin MUTTA? Eikös noi piirteet kulje yhdessä? On se Luojan Lykky että minulla on kaksi poikalasta... nimittäin ne kivesten laskeutumiset ja siemensyöksyt unissaan pystyi hikoilematta pojille kertomaan (ja sitten ne nauroi kesken minun "esitykseni" ja OIKEIN KIPPURALLA nauroivat... kun ne olivat jo paljon aikaisemmin tutustuneenet tisseihin, emättimeen ja orkkuihin)... mutta jos minulle olisi siunaantunut tyttölapsi, niin... voi... voi.. voi... jotenkin tuntuu että se "seksiopetus" olisi ollut kamalan vaikeata... tai sitten ei?
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
En halua missään mielessä kritisoida nuoria neitejä ja makuasioistahan ei voi kiistellä! Oma mielipiteeni onkin että tosi aneeminen luuviulu ei ole mukavaa katseltavaa, mutta kyllä lyhyt paita ja matalat jiinssin vatsan rötköttäessä on ihan yhtä vakava asia...

Ihmettelen tosin tätä uutta vartalomuotoa. Jos suljen silmäni ja mietin oikein kovasti, niin ennen oltiin kaikki koulussa aika tasaveroisia vyötärön kohdalta, vaikka joka luokasta se tankki löytyikin, mutta nyt alkaa olemaan joka toisella neidillä kaljamaha.

Syömätavat varmasti vaikuttavat. Tallasin tässä muutama kuukausi sitten parin neidin perässä rappusia alas meidän kioskille, enkä voinut olla kuulematta heidän keskusteluaan:

"Minä menen nyt ostamaan makeisia, koska säälin itseäni".
Toinen neiti siihen:
"Minä säälin itseäni joka päivä".
Sitten he latasivat pussit täyteen irtomakeisia.
He ovat tosin ihan mukiin meneviä vartaloiltaan, vaikka hieman vyön päällä röksöttääkin:p
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pari sanaa vatsasta yleensä.

Kuten tiedätte naisella on kropassaan luonnostaan enemmän rasvaa kuin miehellä. Ilmeisesti osin tästäkin syystä harvalla naisella on ainakaan treenaamatta ns. poikamainen vatsa. Jotkut naisethan treenavat nykyään vatsalihaksensa jopa jämäkäksi sixpäkiksi. "Naisellisella", ei-poikamaisella, vatsalla, tarkoitan naisen luonnollisesti miehen vatsasta poikkeavaa pehmeälinjaisuutta, en esim. liikakiloista aiheutuvaa makkaraa.

Predator kiinnitti huomiota nykymuotiin, jossa nuorilla tytöillä on oltava maha paljaana. Kyseinen tyyli korostaa pienintäkin makkaraa vatsan seudulla. Sitäkin, joka ei näyttäisi toisenlaisessa vaatetuksessa yhtään miltään. Jos tyyli viedään äärimmäisyyksiin, ja housut ovat yhtä alhaalla kuin vaikkapa Britney Spearsilla, väittäisin että hoikaltakin naiselta pullahtaa vyötärön päälle pienen pieni makkara, jos kaikkea rasvaa ei ole treenattu pois.

Viime kesänä samantyylinen korostava vaatetus tuli esiin, kun täällä kauhisteltiin moukarinheittäjä Mia Strömmerin kilpailuasua. Yksiosaisessa vaatteessa hänen kahvojaan ei niin helposti huomannut, kun taas toppi ja shortsit-yhdistelmä (vieläpä hieman kireän sorttinen) suorastaan osoitteli niitä sormella.
 
Viimeksi muokattu:

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitämitä. Pieni masuhan sopii naiselle mitä parhaiten, ollen jopa eroottinen lisäke korostaen kurveja sopivasti. Enkä nyt tarkoita mitään perunasäkkiä vaan sellaista "pot-bellyä", eli pientä ja pyöreää. Enkä edes ole mikään maha-fetisisti.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ei pieni pötsi mitään

Niin, allekirjoittaneen mielestä pieni pötsi ei haittaa tee. On kuitenkin huomattava se, että jos rupeaa tuota mahaa olemaan, niin se tulee huomioida pukeutumisessa, eli jättää ne napapaidat rauhaan. Tässäkin asiassa kohtuus sekä perstuntuma lienee kaiken A ja O.

Täältä tähän
 

theref

Jäsen
Jep jep, kyllä täältäkin tulee aika selkeä "no" rimppakintuille ja luuviuluille. Kyllä naisessa pitää vähän muotojakin olla. Eli pieni pönikkä vatsassa ei haittaa. Niin pitkään kuin omat varpaat näkee niin ei hätää. Ei kun...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minua ottaa aivan suunnattomasti päähän naisten arvioiminen ulkoisten ominaisuuksien perusteella varsinkin näin keväisin. Itse olen yrittänyt olla korrekti kommenteissani, koska rinnoilleen, pakaroilleen tai luustolleen ei yksinkertaisesti mahda mitään. Mielestäni Girlzilla oli aivan oikeassa kommentissaan meistä miehistä, ja uskon, että sama koskee myös monia naisia. Aamen.

Muok.
Ja edellinen ei kumoa sitä, etteikö itsestään tulisi pitää huolta. Mielestäni naiselle kuuluu pieni kaari tuohon vatsanseudulle pyykkilaudan sijaan, mutta ei kuitenkaan mikään ylisuuri rasvavarasto. Oman itsensä kanssa sinut oleva ja terveen itsetunnon omaava nainen on aina omalla tavallaan kaunis. Omassa kullanmussukassani ihastuin ulkoisten avujen lisäksi juuri siihen, ettei hän juokse joka trendin perässä, vaan uskaltaa olla oma, tyylikäs itsensä, se niin tavattoman ihana Elina. Ahh...
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti sampio
Minua ottaa aivan suunnattomasti päähän naisten arvioiminen ulkoisten ominaisuuksien perusteella varsinkin näin keväisin. Itse olen yrittänyt olla korrekti kommenteissani, koska rinnoilleen, pakaroilleen tai luustolleen ei yksinkertaisesti mahda mitään. Mielestäni Girlzilla oli aivan oikeassa kommentissaan meistä miehistä, ja uskon, että sama koskee myös monia naisia. Aamen.

Olet oikeassa siinä, että ihmisiä ei tulisi arvostella ulkonäkönsä perusteella. Ei naisia sen paremmin kuin miehiäkään. Kyllä miehiäkin nimittäin arvostellaan. Se on vain hillitympää ja ns. yksityisempää, naisen ajatuksissa tapahtuvaa arvostelua tai ehkä jonkun hyvän ystävän kanssa pohdiskelua.

Minusta taas on surkuhupaisaa, kun samat naiset, jotka itse arvostelevat muiden naisten ulkonäköä hyvinkin julmasti, kiukustuvat, jos joku mies uskaltaa arvostella naisten ulkonäköä. Mielestäni se on pahimmanlaatuista kaksinaismoralismia.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mielestäni sekä laiheliinit että pullukaiset, ja kaikki siltä väliltä, ovat kaikki yhtä seksikkäitä, eroottisia ja haluttavia, jos kyseinen henkilö ITSE niin uskoo. Säihke tulee jostakin paljon syvemmältä kuin ulkokuoresta. Kyse on myös jokaisen henkilökohtaisesta mausta; toinen pitää hoikemmasta, toinen tykkää rehevästä. Tosiasiahan kuitenkin on, että jokainen meistä menettää esimerkiksi iän myötä kimmoisuutta ja lihaksistoa, vaikka liikkuisimme ja hoitaisimme itseämme ideaalisesti. Loppujen lopuksi, kun miettii, että millaiset asiat luovat eroottista latausta kahden ihmisen välille, tulee uskoneeksi, että ulkonäköä merkittävämpi on "sielujen yhteys". Ajattelen tosin nyt pitempiaikaista suhdetta, jolloin seksuaalisuus on luonnollisestikin aika ajoin "koetuksella" puolin jos toisinkin. Jos koko suhteen ajan pitää miellyttää toista ulkoisesti, siitä ei hyvää seuraa...Asian toinen puoli on se, että itsensä hoitaminen on myös toisen huomioimista; puhdas iho tuoksuu todella houkuttelevalle...Seksuaalisuus on jännittävä asia. Sitä on vaikea selittää...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti sampio
Minua ottaa aivan suunnattomasti päähän naisten arvioiminen ulkoisten ominaisuuksien perusteella varsinkin näin keväisin. Itse olen yrittänyt olla korrekti kommenteissani, koska rinnoilleen, pakaroilleen tai luustolleen ei yksinkertaisesti mahda mitään. Mielestäni Girlzilla oli aivan oikeassa kommentissaan meistä miehistä, ja uskon, että sama koskee myös monia naisia. Aamen.

Muok.
Ja edellinen ei kumoa sitä, etteikö itsestään tulisi pitää huolta. Mielestäni naiselle kuuluu pieni kaari tuohon vatsanseudulle pyykkilaudan sijaan, mutta ei kuitenkaan mikään ylisuuri rasvavarasto. Oman itsensä kanssa sinut oleva ja terveen itsetunnon omaava nainen on aina omalla tavallaan kaunis. Omassa kullanmussukassani ihastuin ulkoisten avujen lisäksi juuri siihen, ettei hän juokse joka trendin perässä, vaan uskaltaa olla oma, tyylikäs itsensä, se niin tavattoman ihana Elina. Ahh...

Tottakai olet oikeassa Sampio! Todellinen kauneus tulee sisältäpäin. Mutta kylläkai naista kestää hieman arvostella myös kun on vartalosta kysymys? Onhan siihen missikisoja sun muitakin. Sisältä kauniin naisen kanssa voi jutella myös tästä..
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En tarkoitattanut pelkästään sisäistä kauneutta, vaan sitä, että itsensä hyväksyvä nainen huokuu ulkonaisestikin jotain sellaista, mikä voittaa pelkät tissipisteet. Siis siinä tapauksessa, että kaksi kutakuinkin samantasoista tyttelöä isketään rinnakkain.

Tottakai naisen tulee kestää arvostelu ja sama koskee miehiä. Meillä se toimii ja toivottavasti myös muilla. Tarkoitin lähinnä tätä jokakeväistä karjanäyttelyä ja kuolaavia kaljamahaisia ukkoja, jotka läskit hytkyen arvostelevat katseillaan jokaisen vastaantulevan naisen. sorionvähänkiire.
 

ace

Jäsen
Viestin lähetti sampio
En tarkoitattanut pelkästään sisäistä kauneutta, vaan sitä, että itsensä hyväksyvä nainen huokuu ulkonaisestikin jotain sellaista, mikä voittaa pelkät tissipisteet.

Tuokin menee vaan joillakin yli. Tietty itsevarmuus on seksikästä, mutta jos nainen tiedostaa itsekin oman seksikkyytensä, ja alkaa ylpistyyn siitä, se pudottaa taas seksikkyyspisteitä roimasti alas. Näitäkin tapauksia näkee todella paljon.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti ace


Tuokin menee vaan joillakin yli. Tietty itsevarmuus on seksikästä, mutta jos nainen tiedostaa itsekin oman seksikkyytensä, ja alkaa ylpistyyn siitä, se pudottaa taas seksikkyyspisteitä roimasti alas. Näitäkin tapauksia näkee todella paljon.

Joo.. ja jos käyttää lyhyttä paitaa ja matalia jiinsejä, ilman että tiedostaa roikkuvaa makkaraa:D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
ace

No toki.
Ehkä olen tänään jotenkin vaikeasti ymmärrettävällä tuulella, tarkoitin kuitenkin tervettä itseluottamusta, en ylimielisyyttä. Terve itsetunto ei myöskään polje toista, vaan sellaisen omistava henkilö osaa hyväksyä muutkin sellaisenaan. Se, että omalla erinomaisuudellaan pönkittää egoaan, kertoo päinvastaisesta.

finnisninjan mietteitä:
Joo.. ja jos käyttää lyhyttä paitaa ja matalia jiinsejä, ilman että tiedostaa roikkuvaa makkaraa
Aivan. Ehkäpä ervatsalo ilmaisi asian parhaiten tuossa jokin viesti sitten. Aioin jo silloin ilmoittaa olevani samaa mieltä, mutta teen sen kuitenkin vasta nyt. Eli: Olen samaa mieltä kuin erva.

Toistettakoon myös sinulle, parahin suomisoturi, etten ehkä ole ilmaissut itseäni kovinkaan selkeästi tänään(kään), joten jätän tämän aiheen suosiolla tuonnemmaksi heti, kun olen kommentoinut seuraavaa ja siihen mahdollisesti tulevia vastauksia:
Mutta kylläkai naista kestää hieman arvostella myös kun on vartalosta kysymys? Onhan siihen missikisoja sun muitakin. Sisältä kauniin naisen kanssa voi jutella myös tästä..

Niin voi. Ja meillä niin tehdään, vaikka kumpikaan ei ole täydellinen kropaltaan. Tosin ei liikakilojakaan oikeastaan ole, kiinteyttä kylläkin saisi olla hivenen enemmän ainakin allekirjoittaneella.
Tähän liittyy juuri se itsensä hyväksyminen ja yritän selittää sen lyhyesti: Eli kun nainen uskaltaa olla oma itsensä, eikä ota turhia paineita joidenkin trendien vaatimusten vuoksi, hän voi olla kauniimpi, kuin samalla naamalla varustettu itsestään epävarma napapaitatyttö. En siis ole tarkoittanut missään vaiheessa sitä, että terve itsevarmuus tekisi jostain michelin-vartaloisesta tytöstä seksipommia ja miss suomea, korkeintaan hyvän kaverin ja mukavan tyypin. Alkuperäinen tärkoitukseni oli ihmetellä tätä täysin typerää naisten arvostelemista minihameen korkeuden mukaan.

Toivottavasti ette ymmärtäneet.

edit: vaikka mitä
 

Jet-Ace

Jäsen
pyykkilauta vatsa versus pömppö

Minusta naisellisuuteen kuuluu osana "pyöreys". En tarkoita lihavuutta tai Rafaelin enkeleitä. Hyvin muodostunut naisen vatsa on hieman pömppö, ei läskiä, mutta pieni pömpötys.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aivan. Sellainen loiva kaari. Siinä käsikin kulkee sutjakkaammin ;)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
pieni pyöreys on ihan ok, mutta kaljamaha ei ole seksikäs (siis naisilla, miehet eivät ole MINUN mielestäni seksikkäitä milloinkaan). Mutta... no problem, nyt kun kaikki miehet vain pysyvät kovina, eivätkä mene antamaan näille naisille, niin evoluutio kyllä hoitaa homman (tarpeeton kaksimielisyyskin näköjään lipsahti).

Itseasiassa mietin justiinsa tänään tutkimusta, jonka mukaan lihavat naiset nauttivat seksistä enemmän kuin laihat. Kuka niille antaa vai tarkoitettiinko siinä ns. masturbaatiota? No itsekkin on joskus humalassa tullut ehkä tehtyä tyhmyyksiä, mutta ei siitäkään ole kukaan käsittääkseni voinut nauttia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös