Elmeri Hautamäki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo.
Philadelphia Phantomsin maalivahti Neil Little, 33, on Bluesin ensi kauden ykkösmaalivahti. Lähde www.blues.fi
Miksu00 kirjoitti:Jos oikeen muistan ni on aikas lämminverinen kaveri. Voin muistaa väärin, mut oliskos ekassa NHL pelissään lentäny suihkuun?
Miksu00 kirjoitti:Jos oikeen muistan ni on aikas lämminverinen kaveri. Voin muistaa väärin, mut oliskos ekassa NHL pelissään lentäny suihkuun?
Miksu00 kirjoitti:Jos oikeen muistan ni on aikas lämminverinen kaveri.
Daespoo kirjoitti:Näyttää niiiin hyvältä että ihan pelottaa.
JP kirjoitti:
KädetJäätyy44 kirjoitti:Bluesin rosteri kaipaa vielä, ainakin omasta mielestäni (mutta mitä minä nyt tietäisin), yhtä puhdasta maalintekijää, sekä kenties vielä yhtä fyysistä peruspakki.. Vaikka onhan siellä Haakana. Tämän kesän aika Blues on minun silmissäni nossut pois HMV-kategoriasta.
Routainen Sydän kirjoitti:Hienoa. Onneksi olkoon. Nyt sitten kahden kiinnityksen myötä pakka valmis? Little kuulostaa allekirjoittaneelle jostain tutulta, mutta ei kuitenkaan sano sitten aikalailla mitään. No, aika näyttää...
Perkeles, tuo oli oikeasti aika saatanan vaarallinen temppu!JP kirjoitti:
Blågula kirjoitti:Perkeles, tuo oli oikeasti aika saatanan vaarallinen temppu!
Mutta joo, ihan hyvältä vaikuttaa. Olisikohan tässä vihdoin ja viimein se ensimmäinen todellinen huippumaalivahti meidän seurassa?
KädetJäätyy44 kirjoitti:Tämän kesän aika Blues on minun silmissäni nossut pois HMV-kategoriasta.
SnebuKettunen kirjoitti:Antero Niittymäki siis jakoi kaverin kanssa torjuntavastuun viime kaudella..
ja Niittymäki olisi jokaiselle liigajoukkueelle hyvin tod. näköinen ykköskassari.
Jokereissa[Thomas??]Saipassa ja Oulussa olisi taistelua paikasta, muihin heittämällä.
Vaikka suht. nimetön kassari kyseessä, uskon Bluussin tehneen loistavan hankinnan!