Narsistin päiväunelmia ynnä jotakin pientä kalsareista

  • 1 815
  • 6

Parhaita ovat

  • Tavalliset kuorettomat nakit

    Ääniä: 6 46,2%
  • Kevyt- tai kalkkunanakit

    Ääniä: 1 7,7%
  • Prinssinakit

    Ääniä: 3 23,1%
  • Kuorelliset "pötkö"nakit

    Ääniä: 3 23,1%

  • Äänestäjiä
    13

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä mennään Aatos? Vituttaahan se, kun yksistäkään kalsareista ei ole jäljellä kuin rivat ja nekin haperoa läpeensä. Mistään saatana saa enää ehyitä kalsareita, eikä ainakaan niitä justiinsa, jotka pysyisivät ehyinä. Sama mistä ostaa ja mitä merkkiä, kun sangat vaan kourassa parin pesun jälkeen. Pieremmälläkö ne perkele menee puhki?!?

On silkkiboksereita, mutta eivät kestä ja vittumaisen joustamattomiakin ovat. Koko ajan saisi vetää kankaanpalaa nivusista ja persvaosta. Eivätkä kestä. Eivät, eivät, eivät.

On tavallisia puuvillaboksereita, eivät kestä. Elastaanilla ja ilman, mutta eivät kestä. Mukavia ovat iholle joo, varsinkin vähän reilun kokoisina huilaa vanhemman kansan riippapallitkin ihan loistavasti siellä. Mutta rikki koko ajan.

On sitä originaalimallista pallinhauduttajamallia. Oma vörssi se on oltava munille. Jämäkät ovat urheiluhommissa, mutta vähän reitevälle kaverille tarvitsis nahkan väliin kangasta. Hiertää ihan punaiseksi. Lenkillekin jos lähtee, niin pakko on heittää perusvoiteet reisille ensin, muuten loppuu lenkki verenvuotoon vartin jälkeen. Eivätkä kestä viittä kertaa pitempään nämäkään.'

Pitkät kalsarit on maaliman sitten ensteks rumimmista kankaista tehtyjä housuloita, eivätkä sitten kestä kirveellä tai varrellakaan. Aivan sama pitikö alla jotakin, vai ei, mutta eivät pysy ehyinä edes ensilumille asti.

Bermuda-mallejakin on vaikka kuinka. Yleensä niissä on tosi vittumaisen hiertävä se kuminauha siinä vyötäröllä. Näissähän ei reidet pala puhki tanakkammallakaan kaverilla, mutta haaroista rikki aina. Ja sitten palaa iho puhki ja pahasti.

Vittu ei ne kestä sukatkaan, kun parit pesut, niin heti on varpaat paljaan ja kantapäät auki. Sama mitä priimatavaraa ja Finnwearia koitat ostaa, niin justiin käy niinku halpiskamankin kanssa: paskaks männöö ihan vuain pikkuhetkessä!

Ei SAATANA!!! Eikö tästä maasta löydy aluvaatteita mulle!
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tähän en voi muuta todeta kuin, että Oivalla ei taitais kestää hirvennahkainen persekään...

vlad.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo ja joo

Sitä muuta, mutta paskaa. Köyhällä miehellä tässä vara paljon mihinkään. Jumalauta saisivat tehdä edes kunnon vaatteita. Ryysyissä, vittu kautta Vainö Linnan niin oikeammin räteissä ja lumpuissa tässä saat kulkea. Eikäkö siitäkään jää kiinni, etteikö yrittäis, vaan ku eivät vaan kestä. Liekö tämä meikäläisen meininki niin hurjaa, ku päivät istut vessassa tai muualla yhtä mukavassa paikassa lukemassa ja illat ja yöt röhnötät olohuoneessa teeveetä vahtaamassa.

Joskus jos itseäs koitat liikuttaa, niin samontein viuhotat jo vaatekauppaan hakemaan uusia alusparsia ylles, jottei tarvi vehkeet hulmuten ympäri kyliä hujeltaa ja koikkelehtia. Kyllä minä tämän asian kanssa varsin tojella oon liikkeellä, enkä yhtään tykkää tuommosesta irvimisestä.

Se on mulle ongelma ja luulis sen nyt teijänkin jo ymmärtävän, että paskaa se on elämä, jos koko ajan haaroissa hiertää. Ja vain sen takia, ettei kuussa käynyt ihmislajike ole vielä oppinut tekemään toisilleen säädyllisiltä näyttäviä ja ennen muuta joltisestikin kestäviä kalsareita ja jalansuojia.

Joillakin kutiaa iho, toisille tulee finnejä, kolmansilta tippuu karvat, mutta mulla ei kestä aluhousut. Se on SAATANAN syvältä ja paljon muualtakin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Oi Oiva, ensinnäkin ihmisen käyntiä kuussa ei ole todistettu. Ja vaikka minä olen leveäperseinen ja paksureisinen äijänretale, niin kyllä minä olen kaupasta löytänyt kummasti kestäviä kalsareita. En nyt viitsi mainostaa, mutta eräs kotimainen valmistaja (jonka nimestä tulee mieleen yötäkin tummempi hevoinen) on ainakin minun persiilleni ja jalkovälilleni duunaillut sopivia kalsareita jo monen vuoden ajan. Tuolla firmalla on mallistossaan jos jonkinlaista lahkeen pituutta, joten luulisi ettei hienompihipäisemmänkään slarva joudu puntissa rullalle litistymään, tai ilkeästi kuminauhan alle hiertymään.
Housut ovat ainakin minun käytössäni olleet niin pitkäikäisiä, että lopulta niitä ollut pakko heittää roskikseen ehjinä, kun niistä ei enää pesemälläkään lähde meikäläisen tömäkkä persvaon tuoksu - ei sitten millään. Olenpa muutaman kerran nähnyt jopa rotan roskista penkoessaan pyörtyvän kun se sai vainun minun roskapussin pohjalla muhivista vanhoista kalsareistani.

Minulla siis on ongelmana liian kestävät alushousut ja erittäin voimakas hieneritys genitaalialueilla - varsinkin perseessä. Se on noloa varsinkin jos pitää kovin vaaleita päälyshousuja, niin se hikinen vako näkyy tummana viivana housujen takamuksessa. Pitäiskö tässä alkaa käyttää jonkinlaista "valumissuojaa"? Jos työntäisi perseeseensä vaikka tuhdin trasselitukon tai kokonaisen paketin pumpulia? Täytynee kokeilla...
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Multiviestintänäyttely kalsareista

Tänään ihminen yrittää hyötyä kaikesta, mistä hän vain voi. Koska minulla ja toveri Predatorilla on täysin päinvastaiset ongelmat täysin samassa ongelmakentässä, niin minusta meidän olisi syytä hyötyä ongelmistamme. Siksikin, että molempia meistä on kutsuttu ihmisiksi.

Yleisimmin ihminen saa hyödykkeekseen rahaa ja sitä meidänkin olisi syytä tavoitella. Mikäli Predatorilta ei puutu rahaa, niin voit toki yrittää hyötyä muutoinkin. Mikäli rahaa on jopa liikaa, niin voit lahjoittaa osan siitä minulle, jolloin me todella molemmat hyödymme. Siinä pääset liioistasi ja minä saa omaan tyhjään tilikirjaani edes yhden rivin.

Asiaan Asikainen.

Taide on varma tapa saada ainakin arvostusta, huomiota ja mainetta. Arvostus, huomio ja maine taas tuovat yleensä jonkinlaisia rahasummia luokseen ja ovat itsessäänkin asioita, joita voisin haluta. Tehkäämme siis multiviestintänäyttely - taidekalsareita.

Sinä voit retuuttaa omia geenitaalialueenhajuisia alusvaatteitasi näyttelytiloihin ja minä laitan taas omia täysin räävittömäksi kuluneita kalsareitani tyhjiin väleihin. Kysymyksessä on äärimmäinen kokemus niin haju-kuin näköaistillekin. Ja mikäli kertomus hienerityksestäsi ja alushousejen hajustasi - parahin Predator - pitää paikkaansa, niin uskon, että ilmassa on varmasti pian happea, josta kyseisen eritteen voi suorastaan maistaa.

Tämä, jos mikä on multiviestintää.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mutta jos minä nyt tämän Oiva Asikaisen kaa järkkäisen kyseisen "näyttelyn", niin miten siellä näyttelyalueella olisi konkreettisesti järjestetty näyttelyvieraiden hengittäminen?
Jos minä kerään vanhoja kalsareitani PALJON pienelle alueelle sisätiloihin, niin maalipinta seinistä rupeaa kuplimaan ja on aina olemassa vaara, että The Aromi saattaa syövyttää näyttelyrakennuksen betonia ja teräsrakenteita.

Jo taas näyttely järkätään ulkotiloissa, niin silloin on Pekka Poudan & Mette Mannosen paree olla oikeassa ennustustensa kanssa - nimittäin jos yllättäen näyttelypaikalta rupeaa voimakkaasti tuulemaan itään päin, niin venäläiset luulevat Suomen tekevän jotakin outoa biologista hyökkäystä - sitten Putinin sormi jo hikisenä painaltaakin ohjusnappulaa ja meidän näyttely + öbaut puolet Suomesta haihtuu sienenä ilmakehään.
Tosin minun aromikkaat kalsarini ovat immuuneja myös ydiniskuille, mutta ei se nyt tuossa tilanteessa paljon lohduttaisi. Vai?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös