No johan pomppasi. Sokea Reetakin näkee että kyseessä on kaikkea muuta kuin "vahinko". Jos on naisten SM-liiga harrastesarja niin samaa täytyy sanoa heidän kurinpitäjästään Pirkka Anttilasta. Mieshän on ilmiselvästi sokea ja tuon päätöksen perusteella aivan täysi turisti.
Kirjoitin äsken tälläisen viestin
www.karpatfanclub.net - Ultras, Jääkiekkoväkivalta - osioon:
Soitin äsken Jääkiekkoliiton kilpailupäälikkö Pirkka Antilalle kysyen, että miten on mahdollista että tuollaisesta poikittaisella mailalla pään seutuville - taklauksesta tulee ainoastaan yhden ottelun pelikielto?
Tuo yhden ottelun pelikelto-päätöksen tehnyt Jääkiekkoliiton kilpailupäällikkö Pirkka Antila vastasi, että:
- Tiia Reiman taklaus oli vahinko ja näin ollen hän sai tapahtumasta ansionsa mukaan.
Kysyessäni sitä, että:
-Miten sinä voit nähdä tuon taklauksen olleen tosiaankin vahinko, sillä mielestäni niin selvää tahallisuutta tälläisissä tilanteissa harvoin näkee.
Antila vastasi, että:
- Miten sinä voit nähdä pelaajan pään sisälle...sinä et voi nähdä pelaajan pään sisälle todistaaksesi tapahtuman olleen tahallinen.
Minun vastaukseni edelliseen:
- Miten sinä sitten voit nähdä Tiia Reiman pään sisälle vahvistaaksesi oman näkemyksesi siitä, että taklaus oli tosiaankin vahinko?
Pirkka Antila:
- Oliko sinulla muuta?
Minä jatkoin seuraavalaisesti:
- Minulla itselläni on jääkiekkoa harrastava tytär, joka sanoi tuon taklauksen nähtyään, että:
- Isä, saanko lopettaa lätkäharrastukseni? En haluasi koskaan kokea mitään vastaavaa, vaikka kyseessä onkin minulle niin rakas harrastus!
Kilpailupäällikkö Pirkka Antila:
- Oliko sinulle muuta...piip, piip, piip.....
Jatkan tulevaisuudessa kommunikoimista kyseisestä tapahtumasta Pirkka Antilan kanssa sekä sähköisesti, että tekstiviestin välityksellä. Sen olen jääkiekon jonkinasteisena fanina tavallaan velkaa tyttö,- ja naisjääkiekkoilun puolestapuhujana vähintäänkin oman tyttäreni suuntaan.
Olen aikoinani seurannut Oulun Kärppien 1970 - luvun SM - Liigapelaamista tosi intensiivisesti sekä Raksilassa, että mm. Lappeenrannassa, Helsingissä, Tampereella ja myöhemmin Kärppien ollessa alemmilla sarjatasoilla, niin Järvenpäässäkin tuli silloin käytyä katsomassa silloista "Tamin ja Bergeronin Kärppiä". Viime vuosina muutamat Bluesin ja Kärppien kohtaamiset on tullut käytyä katsomassa paikan päällä "Burana" Arenalla. Ja tietenkin kun olen ollut Oulussa "sukuloimassa", niin silloin menen - totta kait - Raksilan jäähallille Kärppämatseihin...mutta mitään tämän luokan epäoikeudenmukaisuutta nimenomaan uhria kohtaan ei ainakaan heti tuu mieleen!
Ps.
Laittakaapa tekin viestiä P. Antilalle, jos kyseinen vääryys jaksaa enää edes kiinnostaa...ja painaa mieltänne.
ANTILA PIRKKA SUOMEN JÄÄKIEKKOLIITTO RY
Matkapuh. 0505846550