Naisia jotka saavat sinulle jalat alle

  • 158 221
  • 410
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No mikäs tuossa ruotsittaressa sitten on vikana, kun kerran jalat alle saa?
Sikäli kun ruotsitar-viittaus koski yhdysvaltalaista, New Yorkissa syntynyttä Scarlett Johanssonia, vastaan, että lianderssonmainen ulkonäkö sekä tämän ilmeinen viehtymys isänsä ikäisiin miehiin (mm. Sean Penn). Kumpi tahansa edellä mainituista seikoista riittää nimittäin jo yksinkin aiheuttamaan ko. reaktion.

Miina Äkkijyrkän tytär(?), rap-artisti Sini Sabotage - jos kuka - kuuluu niin ikään ehdottomasti tämän ketjun Hall of Fame -osastolle. Huom! Linkit ohjaavat todella pelottaviin kuviin. Klikkaaminen omalla vastuulla.
 
Viimeksi muokattu:

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)

Höpö höpö. Lähes täydellinen kroppa. Tokijoo siitä samaa mieltä että täysin nesteettömänä ja rasvattomana ei ole parhaimmillaan. Ei edes miehillä mielestäni. Normaalitilanteessa olen Evan nähnyt ja helvetin näyttävä nainen. Laiha nainen näyttää hyvältä vaatteet päällä - treenattu nainen näyttää hyvälle alasti.
 

Viuhula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sara La Fountain. Hetken katselin sen kokkaamista Foxilla. Vaikuttaa ihan vitun ärsyttävältä ja rasittavalta ämmältä. Jotenkin se ulkoinenkin kauneus tota seuratessa rapistui mitä enemmän katsoi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Paavo Väyrysen ykkössuojatti, keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen (ent. Manner).

Toivoisin, tämän ketjun mukaisena reunahuomautuksena mainitakseni, että Suomen valtiosääntöön kirjattaisiin valtiopäiväedustajia ynnä muita poliittisissa luottamustehtävissä toimivia henkilöitä koskeva ehdoton paksusankaisten ja -kehyksisten, mukatrendikkäiden "hipsteri"-silmälasien käyttökielto. Miksikö? Jos Pakarisen kuva ei riitä perusteluksi, viimeistään ehdoton "jalat alle" -kategorian hall of fame -nainen, Helsingin apulaiskaupunginjohtaja Laura Räty (kok.), tarjonnee tyhjentävän vastauksen.

Saapa nähdä, tuleeko uni ensi yönä ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensimmäisenä tulee mieleen Scarlett Johansson. En ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt kuinka niin rumanaamainen nainen voi mukamas olla joku seksisymboli.
Ok, nyt luin taatusti vuoden hämmentävimmän viestin. Tätä ei kyllä tule päihittämään mikään mitä joku jossain tulee sanomaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jokaisesta saa epäedustavia kuvia, kun tarpeeksi räpsii. Ja jos tuo on "huonoin" kuva Scarlettista, niin ei pysty ymmärtämään.
Makuasioitahan nämä onneksi ja iloksi ovat, joten en sitä vaadikaan.

Scarlett Johansson on kuitenkin aivan ehdottomasti minulle "jalat alle" -nainen sieltä pahimmasta päästä. Perusteluni olen jo esittänyt tämän sivun alussa enkä tahdo palata niihin enää, jotta mahdollisten scarlett-, riikka- ja laura-painajaisten määrä ensi yönä olisi edes jotenkin siedettävä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pic and it did happen.
On se vaan ihana nainen ja vieläpä lahjakas näyttelijä. Tuollaisen naaraan kun saisi.

Törmäsin muuten Edinburghissa vuosia sitten Scarlettin look-a-likeen. Oli sveitsiläinen. Hämmentävä yhdennäköisyys. Luonnollisestikin olin pokaantunut.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Joku akka, joka tuli ruokakaupassa selittämään, että kuinka oli ollut samaan aikaan salilla useaan otteeseen ja mitä lie muuta. Itse en muista ainakaan koko ihmistä yhtään mistään, ihme stalkkeri saatana. Ei nyt saanut varsinaisesti jalkoja alle olemalla ruma, mutta en kiinnostunut alkaa juttelemaankaan. Toivottavasti jättää salilla rauhaan, eikä tule mussuttamaan enää mitään.
 

Carlos

Jäsen
Pic and it did happen.

No jos se siitä kiinni on niin säkki päähän ja menoksi. Kroppa kai kuitenkin "ihan ok"? Itse voisin kokeilla myös ilman säkkiä, uskon että onnistuisi.

Ja tähän loppuun disclaimer; kaikista kaunein ja jalat alta vievin nainen koko maailmassa on tietysti oma vaimo, joku karletti juuhansson ei ole edes samassa sarjassa, lajista puhumattakaan!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja tähän loppuun disclaimer; kaikista kaunein ja jalat alta vievin nainen koko maailmassa on tietysti oma vaimo, joku karletti juuhansson ei ole edes samassa sarjassa, lajista puhumattakaan!
Olet sitten eläimen kanssa naimisiin mennyt?

(boldaus oma)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
IL: Tiina Jylhä esittelee upean kroppansa

Menin sitten katsomaan ja nyt ei varmaan seiso viikkoon.

On kyllä ihan oma moka, jos klikkaat linkkiä, jossa sanat "Tiina Jylhä" ja "kroppa" ovat yhdessä. Itsesuojeluvaistossasi on nyt lieviä käynnistymisvaikeuksia. Itse asiassa mikä tahansa linkki tai otsikko, jossa lukee "Tiina Jylhä" missään muodossa on ihmiskatseille sopimatonta katseltavaa.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
^ No helvetti, pitihän toi tsekata. Muun ehkä olisin vielä sulatellut, mutta nuo korut olivat ehkä jo aivan liikaa. Tai no joo, olihan tuo kaikkine täytteineen aika rankkaa kamaa. Sillai.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
^ No helvetti, pitihän toi tsekata. Muun ehkä olisin vielä sulatellut, mutta nuo korut olivat ehkä jo aivan liikaa. Tai no joo, olihan tuo kaikkine täytteineen aika rankkaa kamaa. Sillai.

Samanlaiset mannerihkamat kuin Suikkasella.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Melkein näyttäisi kuin pullottaisi munat bikineissä tuolla Jylhällä. No, ei edes ihmetyttäisi sinänsä jos näin olisi...

Karmeata, kuten aina jos nainen on bodannut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jenni Vartiainen. Vasta se möllötti kalpeana Putouksen yleisössä. Siis lähes vitivalkoinen iho plus se karsea ja yliräikeä meikki muutenkin niissä noita-akkamaisissa kasvoissa. Paljon vähemmästäkin lerpahtaa.

Suomen Cher. Kuin kaksi marjaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja mikä ihmeen juttu se oikein on kun jotkut naiset ajavat kulmakarvansa pois ja tussilla tai jollakin meikkipensselillä sitten vetävät viivan siihen tilalle. Siis lähes äärimmäisen etovaa ja kuvottavaa. Sen mä vielä ymmärrän jos jollakin on joku sairaus tai jotain, mutta kyllä niillä täytyy joku muu syy siihen kasvonsa pilaamiseen olla. Siis täysi mysteeri mulle. Onko se sitten paljon helpompi olla niin? Ei voi kun ei noita kulmakarvoja edes tunne.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämän ketjun aiheeseen liittyen tuli mieleen, että kauaksi on tämän päivän Jutta Urpilainen päätynyt niistä aikoinaan kohauttaneista verkkosukka-kuvistaan.

En liene ainoa, joka on pannut merkille, että Juttaa on valtiovelan taakka (?)painanut vähän liikaa, painoa on tullut lisää melkoisesti.

Ei sillä, että Urpilainen nyt alun alkujaankaan olisi mikään jokaisen miehen unelma ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös