Naisesi koko?

  • 4 462
  • 48

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No semmonen aika suuri, jopa miehen kädeksi.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Minun naiseni

on just sopiva! Ite tykkään sellasesta naisesta millä on muotoja riittävästi. Semmoset kivat käden täyttävät rinnat, pehmeä lantio, ei kuitenkaan mikään ihraperse. Rouva Puhemiestä mukaillen rintaa, reittä ja revaa on ihan omiksi tarpeiksi.

ps.turha edes yrittää tulla osingoille.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hmmm... Samanmielisiä näyttää olevan muitakin. Vaan eihän tuo oikeastaan yllätä. En nimittäin tunne henkilökohtaisesti yhtäkään miestä joka olisi tyytyväinen nykyisen anoreksian ihannoinnin tuottamaan muotiin.

Saataisiinkohan tästä kansanliike aikaiseksi? Naisille takaisin oikeudet muotoihin, ja koko nykyiselle mallikaartille kerralla potkut tai passitus hampurilaisjonoihin!

Onko joku muuten seurannut tätä alkanutta Marilyn-leffojen sarjaa? Seksisymboli ylitse muiden (vieläkin) eikä anoreksiasta tietoakaan (onneksi!).

Naiset! Tietäkää että nykyinen ripakinttumuoti ei ole ainakaan (keskiverto)miehistä lähtöisin! Lakatkaa pyrkimästä mallinuken mittoihin ja näyttäkää rohkeasti naisilta!

t: nimim. "Suon naiselle ennemmin 10kg ylipainoa kuin 10kg alipainoa..."


PS. Olen väsännyt aiheesta biisin "Skeletons on Stage". Löytyykö yhtään hevibändiä joka haluaisi sen ohjelmistoonsa...? (Heh-heh)

PPS. Ai niin! Ihan unohdin! Useimmat(?) muotiguruthan ovat hinttareita! Ilmankos poikamainen vartalo kiinnostaa! Perkele! Koko muotibisnes on homppeleiden salaliitto pilata heteroilta oikeus naisen näköisiin naisiin! Jagr68:aa lainatakseni, nyt on aika herätä!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Näin sinkkuna naisteni koko vaihtelee usein... ;)

Osuit asian ytimeen:cool: :cool: :cool:
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Olematon.

Perkele.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Ex
PPS. Ai niin! Ihan unohdin! Useimmat(?) muotiguruthan ovat hinttareita! Ilmankos poikamainen vartalo kiinnostaa! Perkele! Koko muotibisnes on homppeleiden salaliitto pilata heteroilta oikeus naisen näköisiin naisiin! Jagr68:aa lainatakseni, nyt on aika herätä!

No perrrrrkele! Nyt kaikki Suomi-pojat barrikadeille! Marssimme Pariisiin ja vedämme turpaan joka ainutta hinttarisuunnittelijaa, jonka jälkeen iskemme heidät tikun nokkaan koko Pariisi - Helsinki-tien varteen (jos sellaista ei satu olemaan niin hinttarit tekevät, päästään helpommin uudelle keikalle kun niitä kuitenkin tulee taas jostain) esimerkiksi muille!

Kirveet ja puukalikat mukaan, nyt haetaan naiset takaisin!
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luuviulut alas, muodot kunniaan!

Täällähän käydään loistavaa keskustelua! Nykymaailman "naisihanne" on melko järkky, kuka sellaisia luuviuluja jaksaa? Eihän moisista saa edes kiinni kunnolla.
Kunnon kansanliikkeessä olisikin ideaa, suurinosa miehistä kuitenkin pitänee muodokkaammista naisista. Nykyinen luuviulumalli pitäisi saada jollain kitkettyä...mrr..

Anyway, allekirjoittanut on tällä hetkellä sinkku, mutta pidän kyllä vähän muodokkaammista tytsistä, joista tosiaan saa kiinni. Tästä sopivana esimerkkinä kaksi edellistä.

En nyt sentään rupea mittoja kertomaan, nuo kumminkin tunnistavat mun nimimerkin, tulevat ja...*sensuroitu* :D
Eivät ne naiset vaan usko, ettei tarvitse olla mikään langanlaiha.
:confused:
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Luuviulut alas, muodot kunniaan!

Viestin lähetti Sparrow
Eivät ne naiset vaan usko, ettei tarvitse olla mikään langanlaiha.

Meikäläisellä on tähän "tsykolooginen" teoria; koska tänä päivänä ihanteeksi on asetettu (mediassa jne) "kukkakeppimalli", ovat sellaiset naiset itsevarmempia saavutettuaan ihannevartalon kuin hieman muodokkaammat, jotka potevat jatkuvasti itsetunto-ongelmia ulkonäkönsä vuoksi. Tästä kaikesta seuraa se, että ulos päin "ihannenaiset" huokuvat varmuutta ja voivat näin kääntää meidän miesten katseet kuin sellainen nainen, joka ei usko omaan naisellisuuteen ja peittelee, ja jopa häpeää itseään. Itsetunto-ongelmat eivät kaunista ketään. Luottamus itseen säteilee. Nainen, jossa on muotoja ja joka itsekin nauttii siitä - sellainen nainen on tuplasti namu.
 

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Ihannenaiseni on minua kauniinpi. Maiilmassa on paljon naisia ja ne on kaikki miun. (Tai siis ehkä ...)

Oikeesti. Muodokas ja kuten edellä sanottu mieluummin 10 kg liikaa kuin liian vähän. Ja kerkeäkielinenkin saa olla ...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kurveja löytyy kyllä!

Niin tukevalta kuin hoikaltakin.

Nyt kun uhoatte tyyliin anorektikko - älkää unohtako sitä että keskuudessamme on paljon naisia jotka pitävät huolen terveydestään, urheilevat ja voivat hyvin. Tuloksena on monesti vartalo josta ei löydy läskiä.

Meikäjäppisen oma on hoikka, mutta monivuotinen käsipallon peluu on muokannut vartalon luonnollisella tavalla. Sopii oikein mukavasti kainaloon:p

Ei senpuoleen, muutama liikakilo ei haittaa, monesti se sopii naiselle oikein hyvin. Joku tykkää tyttärestä toinen äidistä. Minulle sopii oikein hyvin molemmat:D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Finnishninja

Mutta eihän itsestään huolehtivat naiset ole myöskään liian laihoja, eikös juu. Mutta kuten sanoit, toinen tykkää äidistä jne. Parasta on, että jokaisella on se oma elämänsä nainen, oli ympäristön vaatimukset mitä tahansa.
Itse olen todella tyytyväinen omaan, myöskin paljon liikkuvaan tyttööni. Pelaamme yhdessä sulkapalloa ja saan ihan ok vastuksen hänestä, myös sähly kuuluu yleisimpiin yhteisiin liikuntamuotoihimme. Liikunta on myös todella hyvä tutustumiskeino toiseen ihmiseen; meikäläiselle paljastui ihan mielenkiintoisia piirteitä kihlatustani ensimmäisten yhteisten nelinpelien aikana, kun mokasin muutaman helpon pallon... ;) Siviilissä hän hallitsee hermonsa todella ihailtavasti, mutta tsemppaa urheillessaan niin rajusti, että oksat pois. Ja pala latvaa.
 
Viestin lähetti Ex

Naiset! Tietäkää että nykyinen ripakinttumuoti ei ole ainakaan (keskiverto)miehistä lähtöisin! Lakatkaa pyrkimästä mallinuken mittoihin ja näyttäkää rohkeasti naisilta!

PPS. Ai niin! Ihan unohdin! Useimmat(?) muotiguruthan ovat hinttareita! Ilmankos poikamainen vartalo kiinnostaa! Perkele! Koko muotibisnes on homppeleiden salaliitto pilata heteroilta oikeus naisen näköisiin naisiin! Jagr68:aa lainatakseni, nyt on aika herätä!
No huh-huh!!!
Täällä ovat kaikki keski-ikäiset tai muuten vaan naista saamattomat äijät valittamassa kuinka naisen pitää olla mieluummin ylipainoinen kuin alipainoinen.
Kyllä se nyt vaan on niin, että NAISEN TULEE OLLA HOIKKA!!! Meikäläinen ei ainakaan vilkaisekaan sillä silmällä sellaisia "muodokkaita" ylipainoisia ämmiä. Eri asia on oikeasti sairaat anorektikot, sellainen ei ole kaunista, mutta kyllä nainen saa olla mieluummin alipainoinen kuin ylipainoinen! Täällä vaan ollaan niputtamassa kauniit, terveet mallitytöt johonkin "anorektinen luuviulu"-kategoriaan.
Ex:llekin tiedoksi: Jos mielestäsi nykyään "homot muotigurut" väärin tuovat esiin poikamaista vartaloa niin eikö sen pitäisi parantaa sinunkin mahdollisuuksiasi saada makusi mukainen "muodokas" nainen? Me joilla on varaa valita, otamme mieluusti ne mielestäsi "anorektiset luuviulut".
Mikähän siinä on, että suurinta meteliä tästä hommasta pitää juuri keski-ikäiset ja muuten vaan sellaiset äijät jotka ei naista muutenkaan saa? Ne, joilla flaksi käy naismaailmassa ja joilla on varaa valita, eivät suuremmin valita. Pidä hyvä Ex puolestani kaikki "muodokkaat" naiset. Ole hyvä! :)
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti sampio
Liikunta on myös todella hyvä tutustumiskeino toiseen ihmiseen; meikäläiselle paljastui ihan mielenkiintoisia piirteitä kihlatustani ensimmäisten yhteisten nelinpelien aikana, kun mokasin muutaman helpon pallon... ;) Siviilissä hän hallitsee hermonsa todella ihailtavasti, mutta tsemppaa urheillessaan niin rajusti, että oksat pois. Ja pala latvaa.

Kuulostaa tutulta olipa kyse sitten miehestä tai naisesta. Riittäähän jo pelkkä muiden urheilemisen katsominen herättämään meissä yllättäviä tunteenpurkauksia ja omituisia reaktioita...
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitihän se arvata että teinipojat ryhtyvät ensimmäisinä rintamakarkureiksi...

Nimimerkki Sivuverkko ei tainnut nyt tajuta. En minä ihannoi läskiä enkä ylipainoa minään itseisarvona (miksi edes kirjoitan tätä vastausta!?). Totesinpahan vain että nykypäivän ihanteet ovat jo pitkään menneet väärään suuntaan.

Otetaan taas esimerkiksi se Marilyn. Tämän päivän malliksi hän olisi 15-20 kg ylipainoinen (leffoista päätellen). Tämän päivän tavalliseksi kaduntallaajaksi hän olisi 5-10 kg ylipainoinen. Jos hänen vartalonsa on sinusta yököttävä, niin omapahan on mielipiteesi. En ole mikään sen isompi Marilyn-fani, mutta on helpompi puhua sellaisesta esimerkistä jonka kaikki tuntevat. Ja mielestäni Marilynin kroppa on siis varsin herkullinen. (Puhun preesenssissä koska leffoissa hän on yhä läsnä.)

Kroppa saa olla kiinteä ja hyvässä kunnossa, mutta sen on oltava naisellinen (kiinnostaakseen minua). Yleensä se tarkoittaa sitä että luiden päällä on lihaa joka ne muodot rakentaa. Minun vaimollani on erittäin kapea vyötärö (normaalisti), mutta silti hyvät tissit ja kuolattavat reidet sekä perse -> muodokkaat, kiinniotettavat, herkulliset. Ne eivät tule ilmaiseksi. Jos hän painaisi 45 kg hän tuskin olisi enää niin täydellinen. Get the point? Et? Niin arvelinkin.

Ja minun ongelmani naisten suhteen taitaa olla päinvastainen kuin sinulla. Koska olen varattu mies minun pitää lähinnä hätistellä innokkaimpia pois... Oletko saanut ihailijapostia teinitytöiltä? Minä olen. Eräs jopa listasi meikäläisen top teniin maailman parhaimman näköisten miesten listalla... No joo, se nyt lähinnä naurattaa itseänikin, mutta voin vakuuttaa että ongelmani naisten suhteen ovat varsin erilaiset kuin kenties luulit.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä minäkin ilmoittaudun täällä lihaa vaativien ihmisten joukkoon. Naisen pitää olla sellainen, että koskettaessa ei tarvitse pelätä, että se menee rikki.

Siis naisella pitää olla lihakset. Eihän noista anorektikoista niin kamalia tee se, että ei ole läskiä, vaan se, että ei ole ollenkaan lihaksia. Läskiä tarvitaan vain se sopiva ripaus, joka pehmentää lihasten muodot. Enemmänkin toki kelpaa, yllätyin itseasiassa siitä, kuinka paljon läskiä normaalissa naisessa saa olla, ennen kuin vartalon muoto alkaa olemaan mitään muuta kuin ihan normaali.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Eiks jätkät muista vanhaa totuutta...

Mitä enemmän lihaa, sitä pienempi...:D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sivuverkko

Äläs nyt viitsi, soo soo :rolleyes:

Suurin osa on kuvaillut sellaista aivan tavallista, hoikkaa perustyttöä, joita tuolla kaduilla tallustelee vastaan solkenaan. Eikä suoranaisia naisongelmia taida olla kaikilla, ei ainakaan minulla ole ollut. Sinä saat toki pitää enemmän missivartaloisista naisista, joku toinen taas saattaa pitää hivenen pyöreästä ja pehmeästä. Itse kuulun suurin piirtein tuohon Ex:n ja hihhun ryhmään, eli luonnollisen muodokas ja normaalin rasvaprosentin vartalo on kaikein paras ja houkuttelevin. Ja huom! Tämä on minun henkilökohtainen mieltymykseni. *

Vielä sen verran ihan yleisesti, että naisen rasvaprosentti on luonnostaankin korkeampi kuin miehen. Makkaroita ei toki tarvitse olla, mutta jotain kuitenkin siinä nahan ja lihaksen välissä.

Niin että täällaista tällä kertaa.


* lisätään nyt vielä sen verran, että toki missityyppikin voi olla ok muodoiltaan, esimerkkinä joku Odusoga ja varsinkin os. Vienonen
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh poijaat, epäs kiistellä ;)

Mieleeni on useampakin vartalotyyppi. Liian laiha siis mallia anoreetikko ei käy, kerran olin deiteillä vastaavan kanssa ja meikä tosissaa n intiimimmässä vaiheessa pelkäsi, että tuo tyttö menee rikki, itse kun painaa 90 vähän ylikin treenin takia. Toki eipä liian lihavakaan inspiroi minua, nyt en puhu muutamien kilojen ihannepainon ylityksestä. Ex-kihlattu oli aika kivasti muotoutunut, ei todellakaan lihava, eikä myöskään alipainoinen.
Sitäpaitsi kun meikä ihastuu niin en ensimmäisenä painoindeksiä mittaile, enkä varsinkaan rintojen kokoa, helkutti sehän on niille miehille, jotka eivät nuorena saaneet tissiä ;). Pienempi parempi.

Unelma naiseni on se, joka saa minun polveni tuntumaan heikoilta ja saa minut unohtamaan kaiken muun. Sellaista ei ikävä kyllä ole löytynyt ja yksin saa viettää aamut, illat päivät, olkaa onnellisia jos teillä se oma kulta on ja arvostakaa sitä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sivuverkko
Jäi pois tuosta edellisestä, että oman naiseni mitat ovat 176cm, ja 50kg ja kyllä, hän on malli.

...joo ja yhtäkkiä heräsit ja huomasit, että lakana onkin vain märkä...:D
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Kasvussa

Huolestuttavasti joka talvi on kasvanut, tosin löysää ei ole tullut treenin ansiosta. Raakamaisesti kohtelen morsianta joulukuusta lokakuuhunkin: neljä kertaa viikossa ammutaan palloilla ja kerran viikossa nostetaan painoja. Onneksi oikea käteni ei ole vielä liittynyt äärifeministien liittoon ja pikkuvioistaan huolimatta palvelee uskollisesti isäntäänsä, vaikka joskus isäntä jopa pettää, eikä edes vasurin vaan naisen kanssa. :D

Ja sitten vakavasti, eli kauneus on katsojan silmässä ja kultainen keskitie pätee tässäkin asiassa. Eli sen paremmin laiheliinit kuin läskitkään eivät ole mielestäni kauniita. Sopivasti rasvaa lihasten päällä, kuten hihhu tyhjentävästi totesi, erottaa naisen tytöstä. Tekee pahaa nähdä nuorten (ja vanhempienkin) tyttöjen hutsumuodin vuoksi laihoja tulitikkujalkoja kadulla jopa näin talvella, eikä ne trikoot karhun kokoisen puten päällä myöskään kiihota. Kohtuus kaikessa, pullo päivässä.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka tähän ketjuun ei näemmä ole kirjoitettu sitten helmikuun, oli pakko kaivaa se esille ja heittää lisää kommenttia. Satuin tuossa töihin tullessani taas kuulemaan Radio Novasta keskustelua siitä, millainen nainen kiinnittää miehen huomion. Ile Jokinen totesi osuvasti, että jokainen on omalla tavallaan kaunis, eikä huomion herättämiseen tarvita välttämättä järkkyjä meikkejä yms.

Anyway, takaisin varsinaiseen ketjun aiheeseen, eli naisen kokoon:

Viestin lähetti mauri
Itsetunto-ongelmat eivät kaunista ketään. Luottamus itseen säteilee. Nainen, jossa on muotoja ja joka itsekin nauttii siitä - sellainen nainen on tuplasti namu.

Niin totta kuin olla voi. Itseään arvostamaton ja arka nainen ei todellakaan erotu joukosta, kun taas yllämainitun kaltainen neitonen suorastaan...noh, säteilee! "Tää on tätä naisten loppumatonta itsekritiikkiä", kuten tyttöystäväni tapaa sanoa. Kovasti olen hommia tehnyt ja jaellut hänelle spontaaneja ja täysin aitoja kohteliaisuuksia, ja nyt työ alkaa vihdoin kantaa hedelmää: aina silloin tällöin hän toteaa minulle, että "tunnen itseni melkoisen hyvännäköiseksi".

Ja näin on, hyvännäköinen pakkaus ja sen lisäksi vain ja ainoastaan minun. :D Mitat ovat siinä 165 cm/60-jotain kg, ja hän on minun makuuni juuri sopiva: sopii käteen, kainaloon, ja...no, tiedätte kyllä. Herran jestas, enpä taida jatkaa tuota listaa, minne hän sopii...alkoi jo kuulostaa siltä, että kyseessä on joku monitoimityökalu! :rolleyes:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös