Naisasiat

  • 7 481 929
  • 26 542

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sanattomaksi vetää, kun parempi puolisko alkaa mussuttaa joka ikisestä suomalaisesta kasari- ja ysärisketsisarjasta, jota yritän katsoa. On kuulemma niin paskaa niin paskaa.

Sama nainen: Hei, Netflixissä on näitä paskasarjoja kuten The Order, jota kolmen vuoden päästä ei muista kukaan, mutta katsonpa kaikki jaksot.

Vmp.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Reilut 3 kuukautta 'höylännyt' samaa naista tiiviisti. Ollaan käsittääkseni jo seurusteleva pari. Nyt kuitenkin käytöksessä naisella tapahtunut muutos. Tietyt jutut pistää epäilemään että hänellä samaan aikaan rinnakkaispano. Etsii parisuhteeseen kykenevää miestä, mutta kaipaa myös jännitystä ja seksiä aivan älyttömän paljon. Sanoi suoraan että harva mies jaksaa hänen halunsa tyydyttää. Lisäksi fantasioi kaikenlaisista seksijutuista ja monelle riittää kuitenkin melko perusseksi ja seksihalut ei kohtaa kokonaisuudessa. Suurin alkuhuuma taittumassa ja se aiheuttanee tälle naiselle jännityksen hakemista muualta. Paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja helppoa oloa yhdessä ja seksi toimii, mutta kohtaako jokaisella mittarilla katsottuna.

Silloin kun toista ryhtyy epäilemään valehtelijaksi ja 'pettäjäksi' niin suhde muuttuu kuluttavaksi henkisesti. Selviä merkkejä olemassa siitä että ei olisi ihme mikäli olisi käynyt panemassa jotakin muuta miestä. Haluaisin jatkaa kyseisen 'seksihullun' kanssa, mutta voinko luottaa mitä puhuu. Sanoisi edes suoraan että haluaa panna välillä muita. Luulen tosin että saa tyydytystä siitä kun on salapanoja. On keskustelua aiheesta käyty miten aiemmin toimittu ym. Mutta kuulemma nyt kaikki toisin ja haluaa elää kunnollisemmin. Mutta tiedä sitten mitä ajatella.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Silloin kun toista ryhtyy epäilemään valehtelijaksi ja 'pettäjäksi' niin suhde muuttuu kuluttavaksi henkisesti. Selviä merkkejä olemassa siitä että ei olisi ihme mikäli olisi käynyt panemassa jotakin muuta miestä. Haluaisin jatkaa kyseisen 'seksihullun' kanssa, mutta voinko luottaa mitä puhuu. Sanoisi edes suoraan että haluaa panna välillä muita. Luulen tosin että saa tyydytystä siitä kun on salapanoja. On keskustelua aiheesta käyty miten aiemmin toimittu ym. Mutta kuulemma nyt kaikki toisin ja haluaa elää kunnollisemmin. Mutta tiedä sitten mitä ajatella.
"Trust is the foundation of any relationship". Tällainen fraasi osui kerran silmään ja kuulostaa nyt siltä että luottamus, tai pikemminkin sen puute varjostaa tämän hetkistä naissuhdettasi. Mun mielestä sun kannattaisi ottaa asia puheeksi ja tuoda huolesi keskustelussa esiin vähintään epäsuorasti ja tarvittaessa kiertoilmaisuin, mikäli yhtään epäilet että naisesi olisi käynyt vieraissa. Olette kuitenkin olleet yhdessä vielä alle puoli vuotta, niin tässä vaiheessa ei lieneisi mahdotonta nostaa kytkintä, mikäli naisesi osoittautuukin petturiksi ja kukasta toiseen liihottelijaksi. Etenkin jos seksi on ollut se "driving force" teidän suhteen alkumetreillä. Hyvä se on silloin tässä vaiheessa ottaa selville onko nainen todella kiintynyt suhun vain pelkästään panoseuran perässä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitkä löysässä hirressä roikkuminen päättyy vihdoinkin. Eihän meillä ex-avovaimon kanssa ole ollut yli puoleen vuoteen enää muuta kuin yhteinen asunto ja yhteiset riidat. Asuntoakaan ei ole saatu myytyä, mutta nyt sain exän vihdoinkin ostamaan minut ulos järkevään hintaan.

Pitkä vääntö on käyty, ja välillä on meinannut usko loppua. Mutta pian olen vapaa mies, ja aika velatonkin, ainakin ennen uutta asuntolainaa. Tärkeintä on, että eroprosessi saadaan vihdoinkin päätökseen. Tämä pitkään kestänyt eroaminen on haitannut kaikkia uusiakin ihmissuhteita, eiväthän ne ole kestäneet. Aluksi en halunnut sitä myöntää, mutta totta se on: vaikea on mitään uutta aloittaa, jos entinen elämä on jollain tavalla kesken, olkoon sitten vaikka kyse yhteisestä asunnosta. Jotkut saattavat siihen pystyä, mutta minä huomasin, etten pysty.

Jaa, olenko minä voittaja? En tiedä. Onko eroissa ylipäänsä voittajia? Taisteluahan eroissa on, toisinaan hyvin katkeraakin taistelua, mutta jos jotain voittaa, niin nauttiiko siitä aidosti? Yleensä ero on kahden pettyneen ihmisen taistelua. Ehkä tässä kumpikin voittaa, tai sitten kumpikaan ei voita. Ero on ollut kummallekin raskas pettymys, koska ei tässä näin pitänyt käydä. Mutta toisaalta kaiken koetun jälkeen kummankin on varmaan parempi jatkaa elämää erikseen. Ehkä se on tasapeli.

Tätä aiemman ex-avovaimoni kanssa olen hyvissä väleissä. Yhteyksiä pidellään ja puhutaan kumpikin omasta elämästä toiselle avoimesti. Toisaalta meillä on aika pitkä yhteinen historia, sama ammatti ja osittain sama kaveripiirikin. Tämän viimeisimmän exän kanssa ei ole mitään noista, joten luulen, että kumpikaan ei kuule toisesta juuri mitään, kun exä näkee Minin perävalot. Ainakin toisella on niin suuri kauna, mutta olkoon sitten niin.
 

Nick Neim

Jäsen
Taas yövuorossa liikaa aikaa ajatella, joten rustaillaanpa hieman tänne ajatuksia.

Muutama viikko takaperin päädyttiin illan päätteeksi samaan yöpaikkaan yhden vanhan tutun kanssa, ja päädyin nukkumaan hänen viereensä, kun hän siihen pyysi. Ei sen kummemmin mitään touhuiltu, ihan siis meni yö vain pääosin nukkuessa. Yhteistä historiaa meillä ei ole, mutta yhteisiä tuttuja on aika reippaasti, joten on tuttu tapaus kyllä jo useamman vuoden takaa.

Seuraavana viikonloppuna päädyttiin jälleen näkemään (oikeasti) sattumalta kaupungilla, ja vietettiinkin sitten koko ilta baarissa yhdessä höpötellen niitä näitä. Siinä illan mittaan tuli juteltua vähän kaikenlaisesta, kuten kuinka olisi kiva tutustua paremmin, pitäisi nähdä joskus paremmalla ajalla ihan selvinkipäin jne. Yksi hänen kaverinsa puhui myös "meidän" jutusta, vaikka ei meillä varsinaisesti mitään juttua ollutkaan, mutta ilmeisesti sielläkin on jotain keskenään keskusteltu. Lopulta pilkun jäljiltä saattelin hänet kotinsa edustalle, ja lähdin taksilla sitten itse omaa kotia kohti herrasmiehenä.

Tällä viikolla (tai siis nyt viime viikolla kun on jo maanantai) päätin sitten kysäistä häntä kahville/drinkille lauantaiksi, johon hän vastasi sen päivän olevan täynnä ohjelmaa. Sen verran sitä kyllä tunnistaa ja tietää, että mikäli mitään vastaehdotusta ajankohdalle ei viestissä tule, niin kiinnostusta treffeille/kahville ei yleensä pahemmin ole. Joten varmistelin vielä kohteliaasti sen, että mitään painostusta en ajatellut aloittaa eikä mitään pakkoa kahville ei ole lähteä, en mahdollisesta kieltävästä vastauksesta mitenkään loukkaannu. Selkeä ei voittaa 100-0 sellaiset vähän epämääräiset "en tiedä vastaukset". Lopulta sieltä tuli sitten vastaukseksi, että en tiedä, voi olla, että en lähde. Siihen vastailin sitten, että tää selkee, mukavat päivänjatkot ja moikataan kun tavataan. Vähän kyllä riipaisi, kun sellaista pientä ihastumisen poikasta oli jo ilmassa, ja ihan hauskat pari viikonloppua ehdittiin aikaisemmin viettää. Ja tuo kieltäytyminen totta puhuen tuli aika puskista.

Nyt sitten viime viikonloppuna (jälleen, ihan oikeasti sattumalta) nähtiin paikallisessa ravitsemusliikkeessä, ja tuo tyttö tuli sitten moikkaamaan oma-aloitteisesti. Taas mentiin samalla vanhalla kaavalla. Päädyttiin lopulta juttelemaan terassille niitä näitä, ja yhtäkkiä molemmat olivatkin hävittäneet omat kaverinsa johonkin. Juteltiin vielä pari tuntia pilkun jälkeen hänen pihallaankin kaikenlaista, ja vähän siinä hän jo kyseli, että olenko niin ujo vai miksi en tee hänen suhteen mitään selkeämpää aloitetta. Siinä mielessä hieman erikoinen kommentti, että juuri neljä päivää aikaisemmin olin saanut häneltä pakit ihan selkeään pyyntöön, niin ensimmäisenä ei nyt ollut mielessä mikään erikoisemman päällekäyvä taktiikka. Vai oliko tuo kahvista kieltäytyminen/epämääräinen vastaus alunperinkin sellainen, että minä olen sen vain käsittänyt väärin?

Eilen sunnuntaina hän sitten pisti viestiä ja useampi tunti jauhettiin ns. skeidaa viesteillä. Sellaista perus diibadaabaa, paskaa huumoria ja pääasiassa krapulan ja ajantappamista.

Lähinnä sitä tässä nyt olen miettinyt ja pohdiskellut, että eihän mun kai kannata tehdä toista aloitetta viikon sisään? En koskaan ole pahemmin pitänyt tyrkyttäjistä/painostajista, ja olen ehdottomasti jo periaatteestakin sitä mieltä, että jos hän torjuu kahville pyynnön, niin seuraava aloite kiinnostukseen on tultava häneltä. Muuten se menee yksipuoliseksi jankkaamiseksi. En tosiaankaan jaksaisi mitään erikoisempaa säätöä, ja tuo on muuten pirun fiksu ja mukava tapaus, mutta tämä vähän kieltämättä ihmetyttää. Kannattaako antaa ajan vain kulua ja asioiden mennä omalla painollaan, vai mitähän ihmettä tässä pitäisi tehdä?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Kari Runk En nyt sano, että tämä nainen on samanlainen, mutta itsellä oli joskus vastaavanlainen tapaus ja hän joutui lopulta sanomaan ihan suoraan minulle, että ”Mikset suutele minua, olen nyt aika kauan odottanut sitä” yms. Eli hän on jo siirtynyt ekoista treffeistä suoraan toisille, kolmansille treffeille ja siksi odottaa sinun nyt tekevän fyysisen aloitteen.

Nyt kun muistelee, niin kyllä ekoissa suukoissa oli aina ihan oma, vatsanpohjaa kutkuttava fiilis!
 

Nick Neim

Jäsen
@Kari Runk En nyt sano, että tämä nainen on samanlainen, mutta itsellä oli joskus vastaavanlainen tapaus ja hän joutui lopulta sanomaan ihan suoraan minulle, että ”Mikset suutele minua, olen nyt aika kauan odottanut sitä” yms. Eli hän on jo siirtynyt ekoista treffeistä suoraan toisille, kolmansille treffeille ja siksi odottaa sinun nyt tekevän fyysisen aloitteen.
Muuten ehkä joo, mutta kun tässä tapauksessa hän ei suostunut niille ensimmäisillekään treffeille... Ollaan siis toki nähty tässä useamman kerran, mutta tosiaan sattumalta, eli en niitä treffeiksikään laskisi.

Lähinnä sitäkin tässä mietin, että jos hänellä ei ole haussa mitään vakavampaa ja hän haluaisi esimerkiksi fyysistä suhdetta, niin silloinkin hän olisi päässyt etenemään helpommalla sen kahvittelun kautta. Jollain tasolla hän on kyllä kiinnostunut, siitä olen 99% varma. Toisaalta sitten taas tuo treffeistä kieltäytyminen viestittää nimenomaan sen puolesta, että sitä kiinnostusta ei olisi ainakaan riittävästi.

Eikä sitä nyt ihan humalankaan piikkiin voi pelkästään laittaa, jollei hän sitten eilen vetänyt päiväkännejä. Tai harvemmin treffeistä kieltäytyneet saman viikon aikana alkavat omatoimisesti tekstailemaan, kun ei mitään varsinaisia kavereita olla oltu, ja koska se on vähän mulkkumaista käytöstä jos tarkemmin miettii.
 
Viimeksi muokattu:

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muuten ehkä joo, mutta kun tässä tapauksessa hän ei suostunut niille ensimmäisillekään treffeille... Ollaan siis toki nähty tässä useamman kerran, mutta tosiaan sattumalta, eli en niitä treffeiksikään laskisi.

No sitä yritin sanoa, että hän voi olla mielessään laskenut nämä teidän tapaamiset treffeiksi ja on hypännyt jo seuraaviin ja odottaa sinun aloitetta. Vaikea näitä on tilanteita on tulkita pelkästään teksteistä.

Jotenkin tästä nyt paistaa läpi, että kumpikaan ei uskalla tehdä sitä, mitä nyt ehkä kuuluisi. Seuraavaksi kun tapaatte ja jos siinä taas ilta venähtää ja olette kahden, niin kysyt ihan suoraan, että saatko suudella. Kysyvä ei ikinä tee mitään väärää, mutta ilman lupaa tulee ihan varmasti kiusallinen tilanne jollei vastapuoli olekkaan halukas.
 

rpeez

Jäsen
@Kari Runk En nyt sano, että tämä nainen on samanlainen, mutta itsellä oli joskus vastaavanlainen tapaus ja hän joutui lopulta sanomaan ihan suoraan minulle, että ”Mikset suutele minua, olen nyt aika kauan odottanut sitä” yms. Eli hän on jo siirtynyt ekoista treffeistä suoraan toisille, kolmansille treffeille ja siksi odottaa sinun nyt tekevän fyysisen aloitteen.

Se on juuri näin. Aloitteella tuo nainen tarkoittaa nimenomaan fyysistä aloitetta. Se olisi jo oikeastaan pitänyt tehdä tuossa melko alussa, herrasmiesmäisyyttä ei pidä päästää overiksi. Alkaa olla jo rajoilla että homma luisuu käsistä.
 

Nick Neim

Jäsen
No sitä yritin sanoa, että hän voi olla mielessään laskenut nämä teidän tapaamiset treffeiksi ja on hypännyt jo seuraaviin ja odottaa sinun aloitetta. Vaikea näitä on tilanteita on tulkita pelkästään teksteistä.

Jotenkin tästä nyt paistaa läpi, että kumpikaan ei uskalla tehdä sitä, mitä nyt ehkä kuuluisi. Seuraavaksi kun tapaatte ja jos siinä taas ilta venähtää ja olette kahden, niin kysyt ihan suoraan, että saatko suudella. Kysyvä ei ikinä tee mitään väärää, mutta ilman lupaa tulee ihan varmasti kiusallinen tilanne jollei vastapuoli olekkaan halukas.
Näinpä se varmaan täytyy tehdä. Nyt oli ne saadut pakit vielä liian tuoreessa muistissa ja kolkuttelivat sen verran takaraivossa, joten ei kyllä rehellisesti sanoen käynyt mikään fyysinen mielessäkään ennen tuota hänen kommenttiaan.

Kiitokset muuten vastauksista. Vähän kun saa ajatuksiaan jäsenneltyä tekstiksi, niin alkaa solmussa olleet ajatuksetkin taas pikkuhiljaa aukeamaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se on juuri näin. Aloitteella tuo nainen tarkoittaa nimenomaan fyysistä aloitetta. Se olisi jo oikeastaan pitänyt tehdä tuossa melko alussa, herrasmiesmäisyyttä ei pidä päästää overiksi. Alkaa olla jo rajoilla että homma luisuu käsistä.
Totta tämäkin, mutta ihmettelen miksi piti kieltäytyä kahvittelusta eli niistä varsinaisista treffeistä ja sitten toisaalta ääneen ihmetellä miksi toinen ei tee aloitetta. Sehän teki jo!
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Lähinnä sitäkin tässä mietin, että jos hänellä ei ole haussa mitään vakavampaa ja hän haluaisi esimerkiksi fyysistä suhdetta, niin silloinkin hän olisi päässyt etenemään helpommalla sen kahvittelun kautta. Jollain tasolla hän on kyllä kiinnostunut, siitä olen 99% varma. Toisaalta sitten taas tuo treffeistä kieltäytyminen viestittää nimenomaan sen puolesta, että sitä kiinnostusta ei olisi ainakaan riittävästi.

Mulla ollut itselläni useasti vähän tällaisia keissejä. On kivaa, turvallista ja rennompaa nähdä porukalla olusen äärellä ja siitä ehkä viedä sitten joku kotiin tai mennä jonkun luokse. Mutta mulle tuollaiset kahvitreffit ovat jotenkin olleet aina yksi siirto eteenpäin, mikä ainakin omalta kohdaltani kertoo siitä, että olen ollut vähän epävarma vakavan jutun suhteen, koska olen kierrellyt ja kaarrellut vaikka kyseessä olisi aivan loistava daami. Osittain olen kierrellyt ja kaarrellut juuri siksi, jos kyseessä on oikeasti hemmetin nasta nainen jota en missään nimessä halua satuttaa, jos tuntuu että olen itse vakavemman jutun suhteen vähän fiftyfifty. Siksi olen itsekin jättänyt menemättä kahville joskus, koska kyllä siinä pelin henki on täysin erilainen verrattuna siihen kun ollaan frendiporukalla ulkona jolloin on paljon rennompaa stormata pöytään moikkailemaan. Jos tästä nyt sai jotain kiinni, niin hyvä. Sen teit ainakin oikein, ettet lähtenyt noiden "pakkien" jälkeen pommittamaan puheluin ja viestein, sillä nyt olet edelleen mielenkiintoinen tapaus ja tuollainen ihan perus darraviestittelykin kehittää kiintymystä ja empatiaa kokoajan mitkä sitten ajan kanssa saattavat muovautua pari pykälää kivemmaksi tunteeksi.
 

rpeez

Jäsen
Totta tämäkin, mutta ihmettelen miksi piti kieltäytyä kahvittelusta eli niistä varsinaisista treffeistä ja sitten toisaalta ääneen ihmetellä miksi toinen ei tee aloitetta. Sehän teki jo!

Kuten sanottu, ei fyysistä.

Luin vielä uudelleen tuon kertomuksen.

Kyseinen nainen oli jo siis jotenkin etukäteen tuttu, ja oli pyytänyt viereensä nukkumaan. Jo tässä vaiheessa on suurehko todennäköisyys, että daami teki tuossa itse asiassa aloitteen toiveenansa jonkin tason fyysisesta toiminnasta. Mitään ei tapahtunut.

Seuraavaksi baarissa kokoillan yhdessä pikkuhiprakassa. Lopuksi ei tapahtunut taaskaan mitään.

Seuraavaksi olikin vuorossa jo sitten pakit, joka viittaa selvästi siihen että kun kaksi kertaa oli jo syötetty lapaan, ja kun ne oli missattu, uutuudenviehätyksen kipinä alkoi hiipumaan ja juna ehkä meni jo.

Olen itse aikoinaan muutaman kerran harrastanut eri naisen kanssa syystä tai toisesta platonista nukkumista ensimmäisellä kohtaamisella, mistään niistä ei seurannut mitään hyvää. Jälkikäteen on kyllä kaduttanut että ne piti missata, etenkin kun on hiffannut myöhemmin että nainen taisi odottaakin jotain tapahtuvan.
Ainoastaan siinä tapauksessa kun nainen itse selkeästi sanoo, että annetaan nyt olla tänä yönä kun ollaan liian kännissä, tai jostain muusta syystä, siitä ei olisi ollut haittaa suhteen etenemiselle.

Sen sijaan nopea eteneminen fyysiselle asteella on käytännösssä aina johtanut hyviin asioihin.

Toki maailma on muuttunut, siitä kun itse olen nuori ollut. Minun aikana ensitapaamiset tapahtui melkein aina suht märkinä ravintoloissa, yökerhoissä yms.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei nainen voisi itse tehdä aloitetta? Ottaa kiinni ja koskettaa ja katsoa, mihin se johtaa. Ymmärrän kyllä, että torjutuksi ei kukaan halua tulla, mutta ei aloitteen tekeminen ole mikään miesten velvollisuus tai yksinoikeus. Jos ei oma kantti kestä tehdä fyysistä aloitetta, ei pitäisi kyllä antaa pakkeja kahvittelullekaan.

Jos näin käyttäydytään nykyään, en ymmärrä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuten sanottu, ei fyysistä.

Luin vielä uudelleen tuon kertomuksen.

Kyseinen nainen oli jo siis jotenkin etukäteen tuttu, ja oli pyytänyt viereensä nukkumaan. Jo tässä vaiheessa on suurehko todennäköisyys, että daami teki tuossa itse asiassa aloitteen toiveenansa jonkin tason fyysisesta toiminnasta. Mitään ei tapahtunut.

Seuraavaksi baarissa kokoillan yhdessä pikkuhiprakassa. Lopuksi ei tapahtunut taaskaan mitään.

Seuraavaksi olikin vuorossa jo sitten pakit, joka viittaa selvästi siihen että kun kaksi kertaa oli jo syötetty lapaan, ja kun ne oli missattu, uutuudenviehätyksen kipinä alkoi hiipumaan ja juna ehkä meni jo.

Olen itse aikoinaan muutaman kerran harrastanut eri naisen kanssa syystä tai toisesta platonista nukkumista ensimmäisellä kohtaamisella, mistään niistä ei seurannut mitään hyvää. Jälkikäteen on kyllä kaduttanut että ne piti missata, etenkin kun on hiffannut myöhemmin että nainen taisi odottaakin jotain tapahtuvan.
Ainoastaan siinä tapauksessa kun nainen itse selkeästi sanoo, että annetaan nyt olla tänä yönä kun ollaan liian kännissä, tai jostain muusta syystä, siitä ei olisi ollut haittaa suhteen etenemiselle.

Sen sijaan nopea eteneminen fyysiselle asteella on käytännösssä aina johtanut hyviin asioihin.

Toki maailma on muuttunut, siitä kun itse olen nuori ollut. Minun aikana ensitapaamiset tapahtui melkein aina suht märkinä ravintoloissa, yökerhoissä yms.

Aika ikävä paikka tuo on mun mielestä herrasmiehelle, jos nainen ei osaa pöhnässäkään pelata korttejaan niin että mies uskaltautuu pussaamaan ja selvinpäin heittää jäitä miehen niskaan kun mies ehdottaa tapaamista ja taas pöhnässä kysellään oletko ujo vai miksi et lähesty. Ja todellakin mikä estää naista tekemästä aloitetta, jos kiinnostaa.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juteltiin vielä pari tuntia pilkun jälkeen hänen pihallaankin kaikenlaista, ja vähän siinä hän jo kyseli, että olenko niin ujo vai miksi en tee hänen suhteen mitään selkeämpää aloitetta. Siinä mielessä hieman erikoinen kommentti, että juuri neljä päivää aikaisemmin olin saanut häneltä pakit ihan selkeään pyyntöön, niin ensimmäisenä ei nyt ollut mielessä mikään erikoisemman päällekäyvä taktiikka. Vai oliko tuo kahvista kieltäytyminen/epämääräinen vastaus alunperinkin sellainen, että minä olen sen vain käsittänyt väärin?

Tämä kohta kiinnostaa eniten tässä tarinassa, että jos puheet jo tuohon menivät, niin eikö siinä joko päässyt kysymään, että miksi kahvit eivät kiinnostaneet tai toisaalta, jos olitte hänen pihassaan, niin oliko se oma ideasi lähteä kotiin siitä?

Koska toisin, kuin aiemmilla näissä vastauksissa, itselle on kyllä moneenkin kertaan käynyt niinkin päin, että vaikka olen ollut kokolailla saamaton saamaan mitään fyysistä aloitetta aikaan, ainakaan ennen kuin on jomman kumman kämppään päästy, niin olen sentään älynnyt mennä, jos yhtään on saumaa siihen annettu tai vastaavasti ollut hätyyttämättä naista tiehensä, jos hän on näyttänyt siltä, että tulee minun luokseni.

Että jäin vain miettimään, että jos siinä jo aiheessa oltiin, niin miten siitä nyt pystyttiin silti vielä palaamaan tavallaan tilanteeseen ennen tuota juttelua?
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuten sanottu, ei fyysistä.

Luin vielä uudelleen tuon kertomuksen.

Kyseinen nainen oli jo siis jotenkin etukäteen tuttu, ja oli pyytänyt viereensä nukkumaan. Jo tässä vaiheessa on suurehko todennäköisyys, että daami teki tuossa itse asiassa aloitteen toiveenansa jonkin tason fyysisesta toiminnasta. Mitään ei tapahtunut.

Seuraavaksi baarissa kokoillan yhdessä pikkuhiprakassa. Lopuksi ei tapahtunut taaskaan mitään.

Seuraavaksi olikin vuorossa jo sitten pakit, joka viittaa selvästi siihen että kun kaksi kertaa oli jo syötetty lapaan, ja kun ne oli missattu, uutuudenviehätyksen kipinä alkoi hiipumaan ja juna ehkä meni jo.

Olen itse aikoinaan muutaman kerran harrastanut eri naisen kanssa syystä tai toisesta platonista nukkumista ensimmäisellä kohtaamisella, mistään niistä ei seurannut mitään hyvää. Jälkikäteen on kyllä kaduttanut että ne piti missata, etenkin kun on hiffannut myöhemmin että nainen taisi odottaakin jotain tapahtuvan.
Ainoastaan siinä tapauksessa kun nainen itse selkeästi sanoo, että annetaan nyt olla tänä yönä kun ollaan liian kännissä, tai jostain muusta syystä, siitä ei olisi ollut haittaa suhteen etenemiselle.

Sen sijaan nopea eteneminen fyysiselle asteella on käytännösssä aina johtanut hyviin asioihin.

Toki maailma on muuttunut, siitä kun itse olen nuori ollut. Minun aikana ensitapaamiset tapahtui melkein aina suht märkinä ravintoloissa, yökerhoissä yms.
Mitä nyt on itse viime vuosina harjoitellut naisten kanssa toimimista näissä asioissa, niin tuo boldattu pitää kyllä mielestäni edelleen paikkansa. Ja tuokin, että ne kenen kanssa on vain nukkunut ilman mitään sen kummempaa, niin mitään ei ole kyllä sen seurauksena tapahtunut.

Mutta ymmärrän Runk Karia varsin hyvin ongelmansa kanssa, olen ollut vastaavissa tilanteissa itsekin ja saatanpa olla joskus tulevaisuudessakin. Voi olla paikoin helvetin vaikea tulkita naisen käytöksen perusteella, että mitä hän haluaa.

Miksei nainen voisi itse tehdä aloitetta? Ottaa kiinni ja koskettaa ja katsoa, mihin se johtaa. Ymmärrän kyllä, että torjutuksi ei kukaan halua tulla, mutta ei aloitteen tekeminen ole mikään miesten velvollisuus tai yksinoikeus. Jos ei oma kantti kestä tehdä fyysistä aloitetta, ei pitäisi kyllä antaa pakkeja kahvittelullekaan.

Jos näin käyttäydytään nykyään, en ymmärrä.
Tuota samaa ihmettelin itse keväällä viimeksi, kun tuon erään typyn kanssa tavattiin toista kertaa ja menin hänen luokseen. Kertoi jälkeenpäin, että yritti minut saada suutelemaan häntä, koska halusi sitä niin kovasti. No illan päätteeksi sylkeä vaihdettiinkin, mutta miksei itse tehnyt sitä aloitetta sitten aiemmin? Joo, olis varmaan itsekin pitänyt jostain tajuta jo aiemmin, mutta ei kai se tosiaan mikään miesten velvollisuus sentään ole. Enkä saanut muuten vastausta jälkeenkään päin miksei tehnyt itse aloitetta :D samapa tuo, kun ei tuo siihen kaatunut mutta kuitenkin jo kaatunut)

----

Edellisestä kappaleesta aasinsiltaa omiinkin naisasioihin. On tässä sen verran vireillä, että Tinderiin tuli taas eksyttyä ja tälle / ensi viikolle tullut yhdet treffit sovittua, ainakin alustavasti. Mukavan oloinen nainen siellä olisi kohdattavissa, mutta sitten se mutta... on taas sattumoisin vähän kauempaa. No ei sen kauempaa kuin 2h ajomatkan päässä, mutta kuitenkin. Edellinen oma suhde päättyi siihen, ettei toinen osapuoli lopulta tähän välimatkaan sopeutunut ja eipä siinä voinut paljon itse asialle tehdä. Itsestä tuntui siinä kohtaa, että etänä olisi voinut vielä jatkaakin. Nyt se kuitenkin vähän kummittelee tämän suhteen - antaako itselleen mahdollisuuden ja luvan innostua, jos kuitenkin taas kohta huomaa ettei toimi? Tuli tuossa välillä jo mietittyä että nämä etäsuhteet on nähty. Tässä sitä kuitenkin taas ollaan. On kyllä tämän alustavan treffikumppanin kanssa viestitelty jo vähän syvällisempiäkin ja tuli kysyttyä häneltäkin suhtautumista etäsuhteisiin, mihin tuumasi jottei koe sitä ongelmaksi. Että sinällään tuolle voisi kai antaa mahdollisuudenkin. Ei siinä mitään tieten menetäkään.

Näitä pienen paikkakunnan miinuspuolia tämä... on tuossa nyt muutama osuma samalta paikkakunnaltakin, mutta tuntuu nämä paikalliset olevan vähän nihkeitä junantuomien suhteen. Tai mikä sitten onkaan syy, mutta aika vähiin on jäänyt jutut heidän kanssaan, ja vaikea nähdä, että noista mitään kehittyisi.

Tai sitten pitäisi antaa mahdollisuus ihan muille väylille asian suhteen. En sitten tiedä mikä se väylä olisi. Baarit kiinnostaa entistä vähemmän, enkä ole yöelämästä osannut oikein koskaan seuraa edes hakea. Harrastuksetkin ovat sellaisia, ettei siellä nyt ainakaan toistaiseksi ole tullut vastaan mitään potentiaalisia mahdollisuuksia. Tai sitten unohtaa naisasiat kokonaan ja keskittyä kaikkeen muuhun - tiedä vaikka pääsis yllättämään.
 

Nick Neim

Jäsen
Seuraavaksi baarissa kokoillan yhdessä pikkuhiprakassa. Lopuksi ei tapahtunut taaskaan mitään.
Tämän toisen kerran kielteinen aloite tuli naiselta itseltään. Eli siinä matkalla kun saatoin häntä kotiaan kohti, niin hän teki aika selväksi sen, ettei yöpaikkaa sinä yönä ollut tarjolla. Syytä tälle en osaa sanoa kun en asiaa sen kummemmin kysellyt, mutta tuosta ei jäänyt mitään tulkinnanvaraa. Siinä mielessä oli väärin sanoa, että lähdin herrasmiehenä taksilla kotiini, vaan pikemminkin lähdin herrasmiehenä taksilla kotiini, sen enempää vonkaamatta.
Miksei nainen voisi itse tehdä aloitetta? Ottaa kiinni ja koskettaa ja katsoa, mihin se johtaa. Ymmärrän kyllä, että torjutuksi ei kukaan halua tulla, mutta ei aloitteen tekeminen ole mikään miesten velvollisuus tai yksinoikeus. Jos ei oma kantti kestä tehdä fyysistä aloitetta, ei pitäisi kyllä antaa pakkeja kahvittelullekaan.

Jos näin käyttäydytään nykyään, en ymmärrä.

Sen mitä häntä entuudestaan jotenkin tunnen ja olen kuullut, niin pidän häntäkin myös hieman ujohkona henkilönä. Kuten allekirjoittanutkin osaltaan on. Tai sanotaanko näin, että ollaan molemmat kyllä erittäin sosiaalisia ns. tavallisessa kanssakäymisessä, mutta tällaisissa jutuissa sitten hieman tavallista kömpelömpiä, ehkä. Tämä toki enemmänkin kuulopuhetta kuin varmaa tietoa. Eikä nuo kahvittelupakit varsinaisesti tilannetta mitenkään allekirjoittaneen kohdalla ainakaan helpottanut, vaan nyt päässä raksuttaa vähän kaikenlaista.

Tämä kohta kiinnostaa eniten tässä tarinassa, että jos puheet jo tuohon menivät, niin eikö siinä joko päässyt kysymään, että miksi kahvit eivät kiinnostaneet tai toisaalta, jos olitte hänen pihassaan, niin oliko se oma ideasi lähteä kotiin siitä?
Aika avoimesti siinä hänelle asiasta puhuin, että minkälainen pettymys ne aikaisemmin viikolla saadut kahvittelupakit oli. Lähinnä sitäkin siinä yritin kysellä, että olenko minä tulkinnut tässä jotain väärin, mutta hänen mukaansa se vastaus kahville menosta ei ollut kuulemma ehdoton ei, ja hän viihtyy kyllä hyvin seurassani. No joo, eihän se tosiaan kirjaimellisesti ollut pelkkä ei, mutta mielestäni tuollaisen "en tiedä" vastauksen tulkintaan ei ole oikeastaan kuin yksi vaihtoehto. Onko se sitten oikeasti vain omaa ylitulkintaa, onko se kohteliaisuutta, mutta "en tiedä, voi olla, etten lähde" on mielestäni aika selkeä ei treffikutsuun, ja seuraavan treffien/aloitteen teko siirtyy kyllä sille kieltäytyvälle henkilölle, jos kiinnostusta lopulta löytyisikin. Eipä tuollaisen vastauksen jälkeen tehnyt silloin mieli alkaa rummuttamaan uutta pyyntöä vanhan pyynnön peräänkään.

Itseasiassa tuota kotiinlähtöä olen jäänyt vähän miettimäänkin, koska väitän, että aika pienelläkin vonkaamisella olisin yöksi hänen luokseen lopulta päässyt. Siinä kuitenkin oli puhetta hänen seuraavan päivän menoistaan ja omasta kotiinmenosta, joten päädyin lähtemään (omasta mielestäni) ihan molempien yhteisymmärryksessä kotiini. Ei todellakaan ollut niin ehdoton ei kuin tuolla tokalla kerralla josta kirjoitin, mutta kuitenkin selkeästi vihjasi siihen oman kodin suuntaan, joka vaikutti siihen tilanteeseen hyvältä ratkaisulta.

Ja myönnettäköön, että aamuyöllä humalapäissään sitä äkkiä tekee herkästi vähän omia tulkintojaan, mutta sunnuntaina nimenomaan hän oli aloitteellinen darraviestittelyyn, ja kehui mm. sitä kuinka hauska ilta hänellä oli. Eli ei kai se ihan pelkkää humalaisen tulkintaakaan ole.

Siitä päästään nimenomaan siihen varsinaiseen ongelmaan jonka kanssa painin oikeastaan edelleen, ja minkä takia tästä kirjoittelinkin. Jos hän kerran viihtyy hyvin seurassani ja jos edes jonkinlaista kiinnostusta olisikin olemassa, mutta hän on ehtinyt jo torpata kahvittelut, niin onko tuossa sen kummemmin mitään tehtävissä? Mä olen aina oppinut treffailukulttuurin niin, että se ei on ei, ja jankkaamalla tai painostamalla se ei paremmaksikaan muutu. On ehkä hieman lapsellista puhua "vuoroista", mutta minä olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että nyt nimenomaan olisi hänen vuoro tehdä se aloite.

Tilanne olisi tietenkin täysin eri, jos en olisi jo yhtä kieltäytymistä häneltä saanut.
 

rpeez

Jäsen
Miksei nainen voisi itse tehdä aloitetta? Ottaa kiinni ja koskettaa ja katsoa, mihin se johtaa. Ymmärrän kyllä, että torjutuksi ei kukaan halua tulla, mutta ei aloitteen tekeminen ole mikään miesten velvollisuus tai yksinoikeus. Jos ei oma kantti kestä tehdä fyysistä aloitetta, ei pitäisi kyllä antaa pakkeja kahvittelullekaan.

Jos näin käyttäydytään nykyään, en ymmärrä.

On kuitenkin valitettavan yleistä ettei naiset niin tee vaan sortuvat antamaan vaikeasti tulkittavia viestejä, tai sitten helpommin tulkittavia, mutta semmoistakin sattui sitten että ainakin minulla kellot soi vasta joskus jälkeenpäin. Tai sitten ovat vaan ystävällisiä ja mitään aloitetta ei ole. Ota näistä sitten selvää ;-)

Ainakin omasta puolesta voin sanoa, että naisten tekemät suorat aloitteet ovat miellyttäneet kovastikin, eli kannustan siihen varauksetta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

rpeez

Jäsen
Oliskohan tuossa Kari Runkin tapauksessa kuitenkin käynyt niin että neidillä oli siinä välissä joku toinen mies ollut juuri deitattuna&pohdittavana, ja siksi kieltäytyminen.
 
Oliskohan tuossa Kari Runkin tapauksessa kuitenkin käynyt niin että neidillä oli siinä välissä joku toinen mies ollut juuri deitattuna&pohdittavana, ja siksi kieltäytyminen.
Mulla tuli jostain syystä kans joku tuollainen keissi mieleen, siksi vastauskin oli noin epämääräinen. Ns. takaovi jätettiin auki.

Mutta ei syytä huoleen, kyllä mä heittäisin toisen kyselyn treffeistä. Eikä mitään kahvitteluja, vaan joku kävely jonnekin, istuskelua puistonpenkillä jne, missä olisitte ihan kahdestaan, ilman hälinää ympärillä. Jos tuosta kieltäytyy/kävelyn aikana/kävelyn jälkeen ei tapahdu mitään fyysistä lähestymistä edes suutelun merkeissä, jota tietysti hartaasti yrität sopivien hetkien tultua, niin homma pakettiin ja heittäydyt passiiviseksi.

Passiivisena olo on tässä ihan se viimeinen oljenkorsi, katsoa miten nainen reagoi. Voi olla, että homma vaan kuolee tai sitten voi olla, että nainen alkaakin jahtaamaan sua ja kutsuu kenties itsekin jonnekin.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Kari Runk Nyt kun luin tuon sinun viimeisimmän kirjoituksen, niin itse jos olisin sinun kengissä, siirtäisin pallon kokonaan naiselle. Hirveän sekavia viestejä lähettää sinulle. Kerrot vaan, että mielelläsi tapaisit hänet joku päivä, mutta hän saa päättää päivän ja sinä saat päättää mitä tekisitte. Näin minusta osoitat kiinnostuksen ja myös sen, että et ole palloteltavissa. Jos siellä todellista kiinnostusta on ja hän on aikuinen nainen, niin aivan varmasti tekee asialle jotain.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Kari Runk Kuulostaa tutulta. Olen itse ollut aikanaan hive... eikun tosi ujo noissa tilanteissa. Ja halunnut olla herrasmies ja ken tietää, kuinka monta kertaa jäi saamatta sen takia.

Nyt nosta kissa pöydälle ja ota asia suoraan puheeksi. Käytä toki sopivia sanoja, mutta ideana se, että kerrot kiinnostuksestasi tutustua vähän paremmin / lähemmin, mutta et oikein saa selvää toisen osapuolen viesteistä / signaaleista, koska ne ovat tulkinnanvaraisia. Ja pyydät häntä avaamaan niitä. Tällä teet oman tahtosi selväksi ja samalla heität pallon sinne toiselle osapuolelle.
 

Nick Neim

Jäsen
Mulla tuli jostain syystä kans joku tuollainen keissi mieleen, siksi vastauskin oli noin epämääräinen. Ns. takaovi jätettiin auki.

Mutta ei syytä huoleen, kyllä mä heittäisin toisen kyselyn treffeistä. Eikä mitään kahvitteluja, vaan joku kävely jonnekin, istuskelua puistonpenkillä jne, missä olisitte ihan kahdestaan, ilman hälinää ympärillä. Jos tuosta kieltäytyy/kävelyn aikana/kävelyn jälkeen ei tapahdu mitään fyysistä lähestymistä edes suutelun merkeissä, jota tietysti hartaasti yrität sopivien hetkien tultua, niin homma pakettiin ja heittäydyt passiiviseksi.

Passiivisena olo on tässä ihan se viimeinen oljenkorsi, katsoa miten nainen reagoi. Voi olla, että homma vaan kuolee tai sitten voi olla, että nainen alkaakin jahtaamaan sua ja kutsuu kenties itsekin jonnekin.
@Kari Runk Nyt kun luin tuon sinun viimeisimmän kirjoituksen, niin itse jos olisin sinun kengissä, siirtäisin pallon kokonaan naiselle. Hirveän sekavia viestejä lähettää sinulle. Kerrot vaan, että mielelläsi tapaisit hänet joku päivä, mutta hän saa päättää päivän ja sinä saat päättää mitä tekisitte. Näin minusta osoitat kiinnostuksen ja myös sen, että et ole palloteltavissa. Jos siellä todellista kiinnostusta on ja hän on aikuinen nainen, niin aivan varmasti tekee asialle jotain.
@Kari Runk Kuulostaa tutulta. Olen itse ollut aikanaan hive... eikun tosi ujo noissa tilanteissa. Ja halunnut olla herrasmies ja ken tietää, kuinka monta kertaa jäi saamatta sen takia.

Nyt nosta kissa pöydälle ja ota asia suoraan puheeksi. Käytä toki sopivia sanoja, mutta ideana se, että kerrot kiinnostuksestasi tutustua vähän paremmin / lähemmin, mutta et oikein saa selvää toisen osapuolen viesteistä / signaaleista, koska ne ovat tulkinnanvaraisia. Ja pyydät häntä avaamaan niitä. Tällä teet oman tahtosi selväksi ja samalla heität pallon sinne toiselle osapuolelle.
Tänks kaikille teille vastauksista.

Kai se täytyy ottaa itseään vielä niskasta kiinni, ja tosiaan heittää sitä palloa uudestaan sinne naisen suuntaan. Eipähän ainakaan jää itselle jossiteltavaa, vaikka toiset pakit tulisikin. Huomattavasti enemmän mua totta puhuen vituttaisi tällä asialla jossittelu joskus myöhemmin, kuin se toinen kieltäytyminen, jos sellaista tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös