Naisasiat

  • 7 462 486
  • 26 494

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Uskoisin sen olevan juurikin tämä kotona oleminen, elämä muuttuu siinä yhtäkkiä niin paljon. Sitä on saanut elää melkein sinkkuelämää, kun ukko on aina poissa ja nyt se yhtäkkiä onkin siinä sohvalla ja huomaa kuinka ei juuri kiinnostakaan hänen kanssaan olla.

Mihinkään rahajuttuihin en usko, koska onhan sitä nyt pakko olla jemmassa jossain sen verran, että sillä ei ole mitään merkitystä kuinka lisää ei juuri ensi kuussa ehkä tulekaan.
Voi silti olla vaan sekin että avioeroa on pohdittu jo kauan, mutta aina haluttu antaa kuolevalle avioliitolle vielä yksi mahdollisuus. Viimeisenä mahdollisuutena sitten se että kun jääkiekkoilijan ura päättyy niin jospa sitten lähtisi asiat muuttumaan paremmaksi. Eivät sitten ole lähteneet.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Keskusteluun ja aiheeseen jotenkin liittyen voisi ihmetellä ihan suoraan miksei ihmiset ota avioehtoja nykyään, kun mitään järkiliittoja ei enää noudateta. Jos syy on joku romantiikka tai jotain vastaavaa niin sellaiset parit ovat tuomittukin epäonnistumaan.
Me ei olla tehty miehen kanssa avioehtoa. Silloin kun tavattiin sanoin että minulle on ihan fine jos hän haluaa avioehdon, kun tiedossa oli että tienaa minua huomattavasti paremmin. No kun mentiin naimisiin ei mies halunnut avioehtoa, vaikka se siis edelleen olisi ollut mulle ihan ok. Miehen rahoja ne alunperinkin on, eikä mulla ole mitään intoa olla rahan kanssa naimisissa. Mies sanoi että jos joskus ero tulisi, niin toivoisi silti kaikesta huolimatta että pystyisin elättämään itseni ja lapsemme. Mulle tärkeintä olisi ero tilanteessa ainoastaan se että lapselle olisi tarjota mahdollisimman hyvä elintaso, ja ne miehen rahat saisi jäädä sinne miehelle. Olisi ihan erijuttu, jos oltaisiin tienattu niitä yhdessä.

Näin siis meillä.
 

Goxim Marky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hiroshiman karpit
Sitä mä ihmettelen eroamisissa, että miten ja miksi naisilla tuntuu aina olevan jo seuraava kundi katsottuna ja selusta suojattuna? Sitten kun lähtö tulee, niin entinen mies jää yleensä suu auki ihmettelemään, että mitä just tapahtui ja kuka toi dude on kuka "auttaa" muutossa. Tai ei niin aina mene, mutta aika akkamainen toimintapa omaan silmään on se, että kaikessa hiljaisuudessa hommataan uusi suhde, kämppä ym olosuhteet johon sitten hypätään. Lopuksi vielä vittuillaan, ettei ex kuunnellut tms alibin varmistamiseksi
 

scholl

Jäsen
Sitä mä ihmettelen eroamisissa, että miten ja miksi naisilla tuntuu aina olevan jo seuraava kundi katsottuna ja selusta suojattuna? Sitten kun lähtö tulee, niin entinen mies jää yleensä suu auki ihmettelemään, että mitä just tapahtui ja kuka toi dude on kuka "auttaa" muutossa. Tai ei niin aina mene, mutta aika akkamainen toimintapa omaan silmään on se, että kaikessa hiljaisuudessa hommataan uusi suhde, kämppä ym olosuhteet johon sitten hypätään. Lopuksi vielä vittuillaan, ettei ex kuunnellut tms alibin varmistamiseksi

Minusta naisille monesti kelpaa kuka hyvänsä. Kun kuka vain kelpaa, niin on helppo vaihtaa. Se on vähän kuin bulkkikaljan vedät, niin se ei ole niin suuri ero, juoko Karjalan vai Lapparin ja jos on ikänsä Lapparia juonut, niin ei ehkä osaa arvostaa jotain Paulaneria. Eli jos sattuu olemaan hyväkin mies kyseessä, niin joku perusnainen ei välttämättä osaa arvostaa ja vaihtaa sitten taas kohta lennosta johonkin perusjarnoon.

Naisilla voi olla myöskin enemmän vapaa-aikaa pokailuun. Miehillä on sen verran kiireitä, ettei ole aikaa sellaisiin juttuihin.
 

teppana

Jäsen
Uutinen Iltalehdessä 20.12.2018: Niklas Hagman lopettaa uransa

Uutinen Iltalehdessä 15.5.2018; Niklas ja Piritta Hagman eroavat, eropaperi jätetty 2.3.2018

Eropapereiden jättöön meni kolme kuukautta siitä hetkestä kun hyvin tienaava jääkiekkoilija lopetti uransa ja muuttui vähemmän tienaavaksi oloneuvokseksi.

Melkoisen usein tuntuvat missi- tai mallipohjaiset jääkiekkovaimot laittavan eron vireille melkoisen pian sen jälkeen kun isopalkkainen kiekkotähti on uransa lopettanut ja isoimmat rahahanat ovat tyrehtyneet. On totta kai poikkeustapauksiakin, mutta melkoisella prosentilla tulee avioeroja kiekkostaraperheisiin sen jälkeen kun ura on ohi.

Onko mies ollut näille mallinaisille vain kävelevä kukkaro ja materiaalisten tarpeiden tyydyttäjä, josta voi hankkiutua eroon heti kun rahaa ei enää tule entiseen malliin? En nimittäin usko siihen, että vasta avioeron jälkeen kiekkovaimot voisivat "toteuttaa itseään ja omaa uraansa", koska sellainenhan onnistuisi vallan hyvin aviossakin varsinkin kun kiekkoilijamieskään ei enää muuta kausittain paikasta toiseen ja voi keskittyä kotona olemiseen. Vai se kotona oleminenko siinä sitten lopulta häiritsee? Vai se, ettei mies ole enää tähti ja julkkis jonka kyljessä paistatella?

Toki joskus mieskin vaihtaa ns. nuorempaan kuten Jari Kurri teki. Tikkanen taisi hakata aiemmat liittonsa piloille omilla nyrkeillään. Sami Kapasen vaimo vaihtoi nuoreen lihaan.

Onneksi on tasapainoisia avioliittoja joissa miehen ura ei johda pikapuoliin eroprosessiin. Saku Koivu ainakin on edelleen aviossa ilmeisen onnellisesti, samoin Teemu Selänne (tosin Teukan tulotaso ei ole radikaalisti romahtanut). Heillä ei tosin taida olla puolisoilla missi- tai mallitaustaa.

En syytä enkä syyllistä, ihmettelen vain. Luulisi, että kiekkouran jälkeen pariskunnilla olisi paremmin kahdenkeskistä aikaa ja rahaakin on turvaamassa taloutta.

Jokainen ero on tietysti oma juttunsa. Mutta jos lähdetään yleistämään niin enemmänkin lähtisin purkamaan sitä sen huippu-urheilijan elämänmuutoksella. Kun kalenterista ja tavoitteista tipahtaa yhtä-äkkiä 80% pois osaako kovin moni sitä korvata? Tuleeko tilalle joku toinen addiktio, alkoholi? Kun pariskunta pitkästä aikaa viettää aikaa yhdessä huomataanko sitä että perhana vietä eihän me oikeastaan edes tykätä toisistamme enää?
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Piritta asui lasten kanssa jossain Porissa tai vastaavassa mestassa, kun Hagman pelasi KHL:ssä. Sitten ostivat kämpän Lauttasaaresta, niin ehkä se asustelu Stadissa ei maalaislikalle ollutkaan mieluisaa.

Se on varmasti stadin suurkaupungin syke suorastaan ottanut sydämestä, kun on tottunut asumaan Miamin, Toronton ja Dallasin kaltaisissa maalaiskylissä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kun pariskunta pitkästä aikaa viettää aikaa yhdessä huomataanko sitä että perhana vietä eihän me oikeastaan edes tykätä toisistamme enää?
Niin, monestihan nämä lätkä-pariskunnat ovat menneet yhteen aika nuorina ja kun vietät +10v. elämää jossa toinen ei ole läsnä valtaosaa ajasta niin aikamoinen shokki voi olla kun alkaa uran jälkeen tutustumaan siihen ihmiseen joka siitä toisesta on tänä aikana tullut... Toki sitten on nämä brenkuttelut yms. joilla täytetään yht'äkkiä eteen tullutta tyhjää elämää, ikävä kyllä!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toki sitten on nämä brenkuttelut yms. joilla täytetään yht'äkkiä eteen tullutta tyhjää elämää, ikävä kyllä!

Tiedän yhden rikkaan huippujohtajan mikä oli työmatkoilla koko uransa ja nyt eläkkeellä istuu vain kotona juomassa viskiä ja lukemassa kirjoja.

Esimerkiksi jonnekin lomalle meneminen ei tule kuuloonkaan, koska ei todellakaan kiinnosta matkustaa yhtään mihinkään. Tiedä sitten muuttuuko asia paremmaksi, kun aikaa kuluu vaan ehtiikö sitä ennen tulla ero sillä vaimonsa on vielä työlemässä. Ei välttämättä ole kiva tulla kotiin, jos siellä on ukko viskipäissään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sitä mä ihmettelen eroamisissa, että miten ja miksi naisilla tuntuu aina olevan jo seuraava kundi katsottuna ja selusta suojattuna? Sitten kun lähtö tulee, niin entinen mies jää yleensä suu auki ihmettelemään, että mitä just tapahtui ja kuka toi dude on kuka "auttaa" muutossa. Tai ei niin aina mene, mutta aika akkamainen toimintapa omaan silmään on se, että kaikessa hiljaisuudessa hommataan uusi suhde, kämppä ym olosuhteet johon sitten hypätään. Lopuksi vielä vittuillaan, ettei ex kuunnellut tms alibin varmistamiseksi

No niin. Mullehan kävi noin eksän kanssa ja, voi vittu, hän oli vielä kertonut minulle, miten oli toiminut (samalla tavalla) edellisen ukkonsa kanssa. Nuoret miehet! Varoitan taas teitä näistä ihmisistä. Ei nainen rakasta kuin mies, nainen pystyy aina laskelmoimaan, ei nainen hullaannu, nainen vaistoaa ja tekee suunnitelmia.

Miehillä, myös itselläni, olen huomannut sen, että kun akka on lähtenyt niin otetaan nopeasti siihen joku toinen, joka sitten kuppaa loputkin. Siinä surussa, vihassa ja vitutuksessa tekee viimeiset virheet.
 

scholl

Jäsen
Niin, monestihan nämä lätkä-pariskunnat ovat menneet yhteen aika nuorina ja kun vietät +10v. elämää jossa toinen ei ole läsnä valtaosaa ajasta niin aikamoinen shokki voi olla kun alkaa uran jälkeen tutustumaan siihen ihmiseen joka siitä toisesta on tänä aikana tullut... Toki sitten on nämä brenkuttelut yms. joilla täytetään yht'äkkiä eteen tullutta tyhjää elämää, ikävä kyllä!

Maataan sohvalla ja katotaan änäriä kaikki yöt. Lisäksi se ulkomailla eläminen vahvistaa yleensä perhettä. Kun tänne tullaan takaisin, miehelle tulee dokauskaverit ja nainen haluaa, että joka vkl rampataan jossain kirsin häissä tai jossain sukulaisten järkkäämissä kissanristiäisissä, mihin kukaan mies ei lähde vapaaehtoisesti.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
No niin. Mullehan kävi noin eksän kanssa ja, voi vittu, hän oli vielä kertonut minulle, miten oli toiminut (samalla tavalla) edellisen ukkonsa kanssa. Nuoret miehet! Varoitan taas teitä näistä ihmisistä. Ei nainen rakasta kuin mies, nainen pystyy aina laskelmoimaan, ei nainen hullaannu, nainen vaistoaa ja tekee suunnitelmia.
Eikä muuten koske pelkästään nuoria miehiä. Ihan sama kuvio tuppaa olla keski-ikäisillä naisilla. Kaikessa hiljaisuudessa hommataan kaikki valmiiksi ennen eroa. Kriteerit vain muuttuvat iäkkämmillä naisilla, miehen ulkonäkö ja luonne vaihtuvat taloudellisiin seikkoihin.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Kait vaimon (?) hakkaaminenkin kuuluu tähän ketjuun?

”Yksi Ruotsin kuuluisimmista jääkiekkotähdistä” on pidätetty epäiltynä lähiomaiseen kohdistuneesta väkivaltarikoksesta, kertoo Aftonbladet. Lehti ei paljasta epäillyn kiekkoilijan nimeä.

Poliisi oli ottanut kiekkoilijan kiinni maanantaiyönä tämän asunnosta Tukholman alueella. Mies ei vastustanut kiinniottoa. Tukholman syyttäjäviranomainen vahvistaa epäilyn Aftonbladetille.

Aftonbladetin mukaan jääkiekkotähti on pelannut ulkomailla ja Ruotsin maajoukkueessa. ”Hän on ollut hyvin menestyksekäs”, lisää lehti.

Poliisi oli lehden mukaan käynyt seuraavana päivänä kiekkotähden kotona puhuttamassa tämän läheisestä.

– Olemme olleet siellä ja saaneet ilmoituksen useista pahoinpitelystä, kertoo poliisin tiedottaja Towe Hägg.

Syyttäjä päätti iltapäivällä, että jääkiekkotähti pysyy toistaiseksi pidätettynä.
Ruotsalainen jääkiekkotähti pidätetty epäiltynä väkivaltarikoksesta - Jääkiekko - Ilta-Sanomat

Kyseinen pelaaja pahoinpidellyt toistamiseen vaimoaan (?). Vangitsemista jatkettu tänään, ettei rikokset jatku. Tämän vuoden puolella jo kolme pahoinpitelyä ja laittomia uhkauksia. Murha.info sivustolla oli nimi kaivettu esiin, tuossa linkki kyseiseen ketjuun: MURHA.INFO • katso viestiketjua - Ruotsalaista jääkiekkotähteä epäillään väkivaltarikoksista

Tuossa ruotsin iltapuluihin linkit aamun uutisiin tapauksesta:
Svenske hockeyprofilen begärs häktad | Hockey | Expressen
Hockeyprofilen begärs häktad för kvinnofridskränkning | Aftonbladet
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toi "lätkäprofiili" (vrt. "kulttuuriprofiili") on ennenkin ollut pikkasen vaikeuksissa ja nyt tuli tikkaset. Sattuuhan sitä, erityisesti ääliöille. Mä en jotenkin jaksa näitä lätkänollapollia, diggaan enemmän näistä moderneista tyypeistä, jotka ei niin dokaa ja akatkin jää hakkaamatta.
 

scholl

Jäsen
Miehillä, myös itselläni, olen huomannut sen, että kun akka on lähtenyt niin otetaan nopeasti siihen joku toinen, joka sitten kuppaa loputkin. Siinä surussa, vihassa ja vitutuksessa tekee viimeiset virheet.

Kannattaisi hankkia elämä siinä tilanteessa, ettei ole akan varassa. Käydä lenkillä, pelata golffia tai purjehtia. Jotain mikä on mielekkäämpää kuin joku akka.
 

scholl

Jäsen
Uberin Travis Kalanick jätti firman alkuvaiheessa tyttöystävänsä kun huomasi, että duuni kiinnostaa enemmän kuin se nainen. Ilmoitti, että palaa asiaan sitten kun löytyy nainen, joka kiinnostaa sen verran kuin duuni. Toi on hyvä ohje. Jos akka on sellainen, jolle ei muista lähettää esim. mitään viestiä vaikka viikkoon, niin se ei ole kauhean kiinnostava silloin.
 

Goxim Marky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hiroshiman karpit
No niin. Mullehan kävi noin eksän kanssa ja, voi vittu, hän oli vielä kertonut minulle, miten oli toiminut (samalla tavalla) edellisen ukkonsa kanssa. Nuoret miehet! Varoitan taas teitä näistä ihmisistä. Ei nainen rakasta kuin mies, nainen pystyy aina laskelmoimaan, ei nainen hullaannu, nainen vaistoaa ja tekee suunnitelmia.

Miehillä, myös itselläni, olen huomannut sen, että kun akka on lähtenyt niin otetaan nopeasti siihen joku toinen, joka sitten kuppaa loputkin. Siinä surussa, vihassa ja vitutuksessa tekee viimeiset virheet.

Joo, sama kokemus muutaman vuoden takaa. Kyllähän se vitutti, mutta tinderin lohtupanojen kautta oli loppuunsa ihan kasvattavaa nousta pinnalle taas. Nykyisin muuten ihan parisuhteessa uudelleen, mutta x100 fiksumpana, paksunahkaisempana ja omaehtoisemmin. Eikä se tosiaan niin ikää katso, naisilla on omasta mielestään aina pohjimmiltaan "oikeus" pelata ottein jotka miehen suorittamana olisi filunkia tai sikamaista. Kyllä nainen on paljon miestä kyynisempi ja raadollisempi oman edun ja nimenomaan materiaalisen hyvinvoinnin ehdoilla pelaaja 9 kertaa 10. Perus kuviohan on, että ensin halutaan se pahis tai cool runopoika, sitten alkaa keskiluokan charmi viehättää sietämättömän paljon ja tossun alle päätyy joku perttuperusinsinööri. Tällöin hommataan myös äpärät ja eletään mielellään mahd paljon Kuin Kaikki Muutkin, äitikin tykkää. Kun penikat sitten kasvaa ja insinöörillä maha kasvaa, niin sitten iskeekin hillitön tarve "elää" tms. Nyt vuorossa on sitten joku toyboy, mamu, prätkäjätkä tai muu sovinnaisuutta sopivasti rikkova kiihotus.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mulle kerran yksi nainen sanoi että "koska minä olen nainen, niin minä saan tehdä tämmöisiä juttuja". En ilkeä edes kuvitella minkälainen paskamyrsky olisi tullut jos itse miehenä olisin vastaavat temput tehnyt. Olin joskus katkera, enää en semmoista jaksa. Mutta siis tuo logiikka ei ole vielä tähän päiväänkään mennessä auennut. Tasa-arvoa vingutaan kaikessa, mutta sitten on kuitenkin näitä ehtokohtia, missä tasa-arvoisesti ei itse tarvikkaan käyttäytyä koska nainen.

Noh, mutta kuten sanoin, en jaksa enää kauheasti yrittääkään ymmärtää. Nämä jututhan kyllä tapahtui hiukan päälle parikymppisinä. Eihän sitä tiedä miten hän nykyään asioista ajattelee. On sitä itse kullakin varmaan ajatusmaailma vähän parikymppisestä kypsynyt.
 
Viimeksi muokattu:

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Mutta siis tuo logiikka ei ole vielä tähän päiväänkään mennessä auennut.

No on siinä tietyllä tavalla se logiikka että miten miehet ovat valmiit toleroimaan ja hyväksymään naisilta tiettyä käyttäytymistä. Sanoisin että noin isossa kuvassa miehet ovat vähän tyhmiä näissä asioissa, suostuvat aika helposti naisten temppuihin, että jos miehet yleisesti monia asioita eivät hyväksyisi mitenkään niin kyllä naistenkin käyttäytyminen todennäköisesti muuttuisi. En tarkoita tätä sinun tilannetta pelkästään ,kun en tiedä mistä siinä on kysymyskään, mutta noin yleisesti.
 

scholl

Jäsen
Lämpimät ilmat laittavat pimut sekaisin. Huomasin selvän eron viime viikolla verrattuna aiempiin viikkoihin ja ihmisille siitä kerroin. Sellainen pokailu ja tsiigailu on lisääntynyt joka paikassa. Osittain se johtuu varmaan kesävaatetuksesta. Nyt kun vielä olen ruskettunut vähän, niin näytän superhyvältä. Tämä on jokakesäinen ilmiö. Voimailin salilla peilin edessä ja mietin: piru, että olenkin hyvännäköinen ja se johti sitten myöhemmin siihen, että juttelin seillä parhaimman näköisen naisen kanssa ja tutustuimme. Kun myöhemmin asiasta eräälle nimimerkille mainitsin ja kerroin, etten seurustele, koska siinä pitää etsiä se kaikilta detaljeiltaan täydellinen henkilö, niin hän ei ymmärtänyt, miten voi olla naisen seurassa seurustelematta. Niinpä jaan nyt tietoutta Jatkoaikaan, kun saattaa olla, että täällä tietämys naisasioista on vähäisempi.

Jos tapailee, ei tarvitse seurustella. Ei siis lähde treffeille, niin ei ole sellaisia seurusteluaikeita. Voi käyttää hyväkseen vahvaa markkina-asemaansa ja hengata vaikka useammankin neitokaisen kanssa, jos haluaa. Yhden kanssa voi pelata vaikka tennistä ja jonkun toisen kanssa jotain muuta, jos haluaa. Tai ihan miten vain, mutta vaikka olisi jotain enemmänkin siinä, niin ei ole pakko seurustella kuten Jatkoajassa ehkä luullaan. Minusta seurustelu ilman rakastumista on huuhaata, koska siitä seurustelusta tulee niin paljon negatiivisia sivuvaikutuksia. Se on paljon parempi vain tapailla, jolloin voi päättää itse asioista, eikä ole sidottu kehenkään.

Monet naiset ihailevat lähes kaikkea mitä heille kertoo. 35 kilometrin lenkit esimerkiksi kuulostavat heiltä käsittämättömiltä. Kun he pitävät jo alun perin miestä jonkinlaisena supermiehenä, niin se on tietysti positiivinen ongelma. Enää pitää sitten löytää siitä naisesta jotain vahvuuksia tai kiinnostavaa. Tässä tapauksessa se oli se, kun hän veti leukoja ilman kuminauhaa. En arvosta yhtään niitä naisia, jotka laittavat sen hemmetin nauhan jalan alle. Se on vähän kuin ajaisi fillaria apupyörillä. Mieluummin tekee vähän ja yrittää kuin ettei yritä ollenkaan.

Tänään laitoin paidan, jossa lukee der Kaiser. Parikymmentä vuotta sitten yksi pesulan pitäjä kuittaili minulle kutsumalla minua Beckenbaueriksi. Se johtui siitä, että meillä oli samanlaiset lippikset. Siis minulla ja Franzilla. Se ärsytti minua. Nyt se olisi vain hyvä, jos minua tituleerattaisiin keisariksi. Niinpä jalassa on nyt pinkit siistit shortsit ja der Kaiser -paita. Saa nähdä tuleeko keisarista päivän aikaan keskustelua. Saatan pyörähtää vähän eri paikoissa päivän mittaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minusta seurustelu ilman rakastumista on huuhaata, koska siitä seurustelusta tulee niin paljon negatiivisia sivuvaikutuksia. Se on paljon parempi vain tapailla, jolloin voi päättää itse asioista, eikä ole sidottu kehenkään.

Nyt on taas aivan kummallista höpinää. Eiköhän useimmat seurustele sen takia, että haluaa olla sen ihmisen kanssa eikä kiinnosta panna ympäriinsä jonkun tennispelin jälkeen. Ja minkälaisia tyhjäpäitä punttisali on muutenkin täynnä.

En kyllä todellakaan haluaisi seurustellla tai edes tapailla jotakuta mitä kiinnostaa pinkit shortsit.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on taas aivan kummallista höpinää. Eiköhän useimmat seurustele sen takia, että haluaa olla sen ihmisen kanssa eikä kiinnosta panna ympäriinsä jonkun tennispelin jälkeen. Ja minkälaisia tyhjäpäitä punttisali on muutenkin täynnä.

En kyllä todellakaan haluaisi seurustellla tai edes tapailla jotakuta mitä kiinnostaa pinkit shortsit.

Jos veli @scholl in viesti ei ollut provo, niin ihmettelen. Tai mistä sitä tietää, sen verran monisyinen persoona on kyseessä. Tennis, punttisali, pinkit shortsit ja hetkeä aiemmin mainittu purjehdusseuran terassi johtavat siis "vahvaan markkina-asemaan". Lähinnä DTM:ään ne johtavat ja ikuiseen poikuuteen ja uskallan vahvasti epäillä, ettei scholl ole homo eikä kokematon, joten provo tässä oli. Ja sellainen sanainen iloittelu.

Taustalla soi Madagascar, kun kirjoittelin tätä viestiä. Tiedoksi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
juttelin seillä parhaimman näköisen naisen kanssa
Taitaa olla ihan yleismaailmallinen ilmiö että erityisesti kauniit naiset hakeutuvat homomiesten seuraan. Niiden kanssa voi kenties jutella kukkakimpuista, muodista ja kaikesta sellaisesta mitä niiden miesten, joita haluaa panna, ei oikein pysty.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En kyllä todellakaan haluaisi seurustellla tai edes tapailla jotakuta mitä kiinnostaa pinkit shortsit.

Pinkeillä shortseilla haetaan varmaan vähän samoja mielleyhtymiä kuin punaisilla housuilla, joita on pitänyt esimerkiksi Nalle Wahlroos. Miesten punaiset housut liitetään yläluokkaan, joten pinkit shortsit ovat nekin vähän sinne päin, varsinkin jos istuskellaan jossain espoolaisen pursiseuran terassilla. Eli jos haluaa rakentaa itselleen yläluokkaista imagoa, niin pinkit shortsit sopivat siihen hyvin. Mainittakoon kuitenkin, että shortsien malli on tärkeä, pinkit pyöräilyshortsit eivät luultavasti toimi toivotulla tavalla.

Taitaa olla ihan yleismaailmallinen ilmiö että erityisesti kauniit naiset hakeutuvat homomiesten seuraan. Niiden kanssa voi kenties jutella kukkakimpuista, muodista ja kaikesta sellaisesta mitä niiden miesten, joita haluaa panna, ei oikein pysty.

Kauniit naiset hakeutuvat homomiesten seuraan myös siksi, että näiden kanssa he ovat - tai ainakin olettavat olevansa - turvassa niiltä lukuisilta iskuyrityksiltä, joita muuten tulisi. Ja sitten valitetaan, kun miehet eivät lähesty.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Pinkeillä shortseilla haetaan varmaan vähän samoja mielleyhtymiä kuin punaisilla housuilla, joita on pitänyt esimerkiksi Nalle Wahlroos. Miesten punaiset housut liitetään yläluokkaan, joten pinkit shortsit ovat nekin vähän sinne päin, varsinkin jos istuskellaan jossain espoolaisen pursiseuran terassilla. Eli jos haluaa rakentaa itselleen yläluokkaista imagoa, niin pinkit shortsit sopivat siihen hyvin. Mainittakoon kuitenkin, että shortsien malli on tärkeä, pinkit pyöräilyshortsit eivät luultavasti toimi toivotulla tavalla.

Tänään kävin avovaimoni kanssa tuossa lähiterassilla. Siinä mies hengaili auringonraiskaamissa Bianchin pyöräilyhaalareissa. Maailman omistajana se oli, kalliit aurinkolasit ja tavarat levällään. Naisia ei ollut missään. Pyörääkään ei näkynyt. Siitä se sitten luikki matkoihinsa ilman naista tai hajua. Ehkä vielä joku päivä, ainakin rahalla.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Maataan sohvalla ja katotaan änäriä kaikki yöt. Lisäksi se ulkomailla eläminen vahvistaa yleensä perhettä. Kun tänne tullaan takaisin, miehelle tulee dokauskaverit ja nainen haluaa, että joka vkl rampataan jossain kirsin häissä tai jossain sukulaisten järkkäämissä kissanristiäisissä, mihin kukaan mies ei lähde vapaaehtoisesti.

Minä lähden aina vapaaehtoisesti emännän bileiisiin. Toki toinen kulttuuri, missä ei ole mitään Kirsin häitä. Perusjuhlat, missä täytyy olla paikalla ja that's about it. Hauskaakin on ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös