Naisasiat

  • 7 462 720
  • 26 496
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Koko kauhukertomus.

Ei tähän voi antaa mitään muuta neuvoa kuin, että JÄTÄ SE! Tuollainen mustasukkaisuus on täysin sairasta. Nainen saa sinusta melko kovan kuristusotteen tuolla menolla. Hän voi kiristää ja manipuloida sinua mielinmäärin, jos vielä annat siimaa noin sopivasti. Lyöminen on jo pelkästään punaisenkortin paikka muijalle. Vaikka tuntuu, että nainen on koko elämäsi ja blaa blaa niin siitä se elämä kuitenkin hienosti jatkuu eronkin jälkeen. Kerran minullakin oli samanlaiset tuntemukset kuin sinulla ja hienosti on mennyt elämä eteenpäin eronkin jälkeen. Nyt sitä tajuaa hieman vanhempana miten surkea se suhde loppujen lopuksi oli.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Välitän hänestä yli kaiken ja en voisi elää ilman häntä.

Lopulta ilta kärjistyi siihen pisteeseen, että hän läimäytti minua kahteen otteeseen oikein kunnolla. Saimme sovittua ja anteeksi pyydettyä ja hän on useasti sanonut, että ei halua riidellä enää ikinä. .

Nyt oikeesti. Kuumaa kamaa perkele :)

Iso mies, munat ja kaikki. Kyllä sinä pystyt elämään ilman sairasta ja väkivaltaista tyttöystävää. Eihän hän nyt oikeasti ole niin ihana kun hakkaa ja nöyryyttää sinua? Onko tämä tasa-arvoinen parisuhde mielestäsi?

Voit olla aivan varma siitä että väkivalta naisenpuolelta EI tule loppumaan ellet jätä häntä. Siinä sitten taiteilet tossukan/hakatun miehen roolissa kun tyttöystävä rankaisee sinua menneisyydentäänsä.

Jos olisin sinä, kertosiin seuraavalla kerralla kun tapaatte pelisäännöt selväksi kerralla. Ensiksi lähtisin siitä että yksikin lyönti niin suhde loppuu, yksikin epäily niin suhde loppuu jne. Lopulta hän myöntää sinulle kaiken mitä haluat, lopulta sinun pitää vaatia luottamusta naiseltasi ja jos se ei onnistu stoori loppuu siihen ja tilalle tulee uusi, terveellä pohjalla oleva ihmissuhde.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Välitän hänestä yli kaiken ja en voisi elää ilman häntä. Tuntuu todella pahalta riidellä hänen kanssaan jatkuvasti aivan turhanpäiväisistä asioista joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Eilen Weekend festivaaleilla hän sai herneen nenäänsä siitä, että hyvää hyvyyttäni olisin ottanut (huom en ottanut) myös naisen parhaan kaverin hetkeksi olkapäilleni, jotta myös hän näkisi edes sen 20sekuntia jotain lavalle. Sen sanottuani tyttöystäväni sai järjettömän hepulikohtauksen ja tuomitsi minut sairaaksi pelimieheksi. Lopulta ilta kärjistyi siihen pisteeseen, että hän läimäytti minua kahteen otteeseen oikein kunnolla. Saimme sovittua ja anteeksi pyydettyä ja hän on useasti sanonut, että ei halua riidellä enää ikinä.

En voi tietty kuin puhua omasta puolestani, mutta mulle väkivalta aiheuttais välittömän stopin suhteelle. Minä en lyö, mutta ei lyödä minuakaan. En oo koskaan ymmärtänyt miksi naisen lyömistä/muuta väkivaltaa pidetään jotenkin vähemmän pahana. Jos tässäkin keississä käännettäis roolit toisinpäin, olisi teikäläisen oven takana jo tytön koko suku sekä kaverit, ja olisit vittupää joka hakkaa heikompiaan.

Kaikella kunnioituksella, niin tyttökaverisi kuulostaa kyllä sellaiselta kombolta, josta on parempi pysyä kaukana. Mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus yhdistettynä väkivaltaan on aika saatanan huono yhdistelmä. Vai haluatko elää suhteessa, jossa joudut olemaan varpaillasi, varomaan ketä tapaat ja miettiä mitä sanot, ettei vaan tyttö kilahda? Parisuhteessa pitää kunnioittaa toista, luottaa mitä toinen sanoo ja ennen kaikkea olla oma itsensä. Ei se oikeasti ole mitään seurustelua, jos joudut jatkuvasti pelkäämään toisen raivoamista, epäilemistä tms.

Täällä sitä ollaan menossa kasarmille kohti uutta armeijaviikkoa järjetön ahdistus, mutta samalla rakastunut ja ikävöivä tunne päällä.

Suoraan sanottuna sulla ois loistava tilaisuus pistää homma poikki. Kuten noista muutamasta kauhukertomuksesta huomaat, hommasta voi tulla rumaakin. Nyt kun olet intissä, saisit olla viikot poissa kotoa, saisit muuta ajateltavaa eikä tyttösi voisi häiriköidä jatkuvasti.
 

Carlos

Jäsen
Iso mies, munat ja kaikki. Kyllä sinä pystyt elämään ilman sairasta ja väkivaltaista tyttöystävää. Eihän hän nyt oikeasti ole niin ihana kun hakkaa ja nöyryyttää sinua? Onko tämä tasa-arvoinen parisuhde mielestäsi?

Niin, siis juttuhan menee niin että pitää lyödä takaisin niin paljon että pelko pitää sitten ko. raivottaren aisoissa. Äiti opetti vieläpä että pitää lyödä aina niskaan, niin ei jää näkyviä jälkiä. Sen jälkeen onni onkin auvoisaa, kun muuten synkkaa hyvin ja pienet raivaririidat pitää suhteen virkeänä.

Ja toisekseen kyllä ne raivottaret siitä ajan mittaan rauhoittuvat, nuorella iällä on vaan vähän liikaa tunnetta ja hulluutta veressä. Mutta lapsia tehdessä ja varsinkin useampia sellaisia putkeen, kannattaa varautua melkoiseen hormonirallatukseen. :-)))))
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Nyt on piru merrassa.

Naimisissa oleva nainen on alkanut osoittaan lämpimiä tunteita minua kohtaan. Sehän ei käy, koska Klassinen sentteri omaa korkean moraalin. Tiedän tämän naisen opiskeluajoilta ja hänen miehensä duunien kautta jotenkin.

Esittelen valamiehistölle todistusaineiston.

1. Nähtiin tuossa baarissa joku aika sitten. Nainen tuli jutteleen ja pyysi tanssimaan, samalla kosketellen kroppaani. Mies oli jossain työmatkalla. Kävin tanssimassa ja lähdin kotiin. Nainen olisi halunnut tanssia hitaat mutta en lähtenyt siihen peliin mukaan.

2. Olimme salilla samaan aikaan. Nainen vilkuili koko ajan sekä hymyili. Salin ovella heitti vielä jotain flirttiä.

3. Näimme uudelleen baarissa pari päivää sitten. Taas tuo sama tanssi kuvio ja pilkun aikoihin ehdotus, että lähtisin vielä drinkeille naisen kotiin. Mies oli jälleen jossain reissussa. Kieltäydyin jälleen kutsusta.

4. Nainen on alkanut laittamaan viestejä facebookkiin ja puhelimeen, että olisi kiva käydä kahvilla ja nähdä. Kuulemma niin mukava jutella minun kanssa. Kertonut minulle myös avioliittonsa ongelmista.

Minusta nuo neljä kohtaa on jo tarpeeksi raskauttavia, että kertoisin naisen äijälle mitä hänen vaimonsa puuhailee.

Olen kehottanut naista selvittämään ongelmat miehensä kanssa, mutta ei oikein noteeraa nuita neuvoja.

Mitä jatkoajan arvoisa käyttäjäkunta tekisi tässä tilanteessa?
 

Carlos

Jäsen
Minusta nuo neljä kohtaa on jo tarpeeksi raskauttavia, että kertoisin naisen äijälle mitä hänen vaimonsa puuhailee.

Sanoisin että se mitä noiden avioliitossa tapahtuu tai ei tapahdu on tasan niiden kahden välinen juttu. Ehdottaa ko. vaimoke sinulle poskiottoja kuntosalin vessassa tai ei, ei vaikuta asiaan mitenkään. Se taas on sinun ja tämän pettävän vaimon välinen asia, ei sen miehen, eikä ole sinun asiasi tehdä siitä sen miehen asiaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se taas on sinun ja tämän pettävän vaimon välinen asia, ei sen miehen, eikä ole sinun asiasi tehdä siitä sen miehen asiaa.

Tästä olen kyllä samaa mieltä, selvittäköön keskenään ongelmansa. Noin nopeasti muodostuu kuva naisesta joka on rikkaissa naimisissa ja äijän ollessa duunireissulla viihdyttää itseään milloin kenenkin kanssa. Sanoisin, että jos miehensä ei ole ihan suunnaton idiootti, niin ymmärtää varmasti ennemmin tai myöhemmin, että vaimonsa viettää laatuaikaa jonkun toisen(kin) kanssa.

Se miten Klassinen sentteri tilanteessa toimii on ihan kiinni hänen väitetysti korkeasta moraalistaan. Jos sentteri ei tuota mimmiä pane, niin joku muu sen kyllä tekee. Lopputuloksen kannalta siis antautumisella/kieltäytymisellä en usko olevan suurta merkitystä. Jos epäilee, että omatunto alkaa kolkuttaa moraalittomuuksien jälkimainingeissa, niin silloin on parempi jättää väliin. Jokainen toki tyylillään.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Niin, siis juttuhan menee niin että pitää lyödä takaisin niin paljon että pelko pitää sitten ko. raivottaren aisoissa.

Ah. Mikä vuosisadan rakkaustarina. Niin romanttista :)

En mä nyt ainakaan ole vielä pelännyt vaimon väkivaltakohtauksia vaikka pari lasta onkin ja ikuisuus oltu yhdessä.

Valintakysymyksiä, ei nää sen vaikeampia ole.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ah. Mikä vuosisadan rakkaustarina. Niin romanttista :)

En mä nyt ainakaan ole vielä pelännyt vaimon väkivaltakohtauksia vaikka pari lasta onkin ja ikuisuus oltu yhdessä.

Valintakysymyksiä, ei nää sen vaikeampia ole.

Samalla lailla voi sanoa rouva jota on vedetty pataan joka perjantai jonkun vellipöksyn toimesta viimeset 20vuotta.

Valintakysymyksiä toki.
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En mä nyt ainakaan ole vielä pelännyt vaimon väkivaltakohtauksia vaikka pari lasta onkin ja ikuisuus oltu yhdessä.

Valintakysymyksiä, ei nää sen vaikeampia ole.

Eihän niitä pelätä tarvikkaan, mutta miksi sietää väkivaltaa jos on mahdollisuus valita toisin? Valintakysymyksiä tosiaankin. Itse olen ainakin ottanut sen linjan, että kun minä en naista lyö ikinä niin eipä kyllä lyö nainenkaan minua.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sinänsä on yksi ja sama, jos parisuhteessa on kaksi aikuista mätkimässä toisiaan aivoja pihalle tai jos toinen saa jotain masokistista nautintoa siitä, kun saa turpiinsa, antaa omalle kullalle anteeksi kun tämä pyytää ja saa sitten taas turpiinsa. Saapahan noista sitten aikanaan Alibiin mielenkiintoisia artikkeleita kun homma etenee riittävälle tasolle.

Mutta sääliksi käy niiden perheiden lapsia, joissa vanhemmat hakkaavat toisiaan. Perhehelvettihän tuommoinen on, ja hyvin todennäköisesti myös lapsiin voi kohdistua väkivaltaan jomman kumman vanhemman toimesta. Useimmiten äidin toimesta lapsiin, tämähän on yleisempää, mutta toki isikultakin voi turpaan pistää. Tai sitten vaikka isä ja äitipuoli, kuten edesmenneen, kuoliaaksi kidutetun pikku-Eerikan tapauksessa. Tuossakin perheessä oli olevinaan syitä lyödä ja rangaista.

Jos siis Kuumaa Kamaa tai joku muu aina antaa anteeksi ja ymmärtää sen, että kumppani lyö, manipuloi ja on hysteerisen mustasukkainen, niin siitä vain, mutta älkää ihmeessä lisääntykö. Jos lisäännytte, niin toivottavasti sitten lastensuojeluviranomaiset puuttuvat ajoissa asiaan ja ottavat lapset huostaan.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Eihän niitä pelätä tarvikkaan, mutta miksi sietää väkivaltaa jos on mahdollisuus valita toisin? Valintakysymyksiä tosiaankin. Itse olen ainakin ottanut sen linjan, että kun minä en naista lyö ikinä niin eipä kyllä lyö nainenkaan minua.

Kyllä, ihan samaa mieltä. Vaikeaahan se varmasti on jos on takana pitkä liitto ja lapsia vaikka mutta siltin jos kumppani ei ole onnellinen on hän silloin velvollinen tekemään valinnan lähtemisestä/jäämisestä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta nuo neljä kohtaa on jo tarpeeksi raskauttavia, että kertoisin naisen äijälle mitä hänen vaimonsa puuhailee.

Olen kehottanut naista selvittämään ongelmat miehensä kanssa, mutta ei oikein noteeraa nuita neuvoja.

Mitä jatkoajan arvoisa käyttäjäkunta tekisi tässä tilanteessa?

Siihen en ota kantaa pitäisikö sutaista vai jättää sutaisematta, mutta en nyt ainakaan missään tapauksessa alkaisi mitään todistusaineistoa esittelemään tuolle miehelle, enkä muutenkaan puuttumaan heidän suhteeseensa. Sen lisäksi, että se ei varsinaisesti sinulle kuulu, niin välttämättä ei ehdi edes kissaa sanoa, kun asetelma on kääntynytkin nurinpäin. Eli tilanne saadaan helposti näyttämään siltä, että Klassinen sentteri olisikin pelannut kieroa peliä ja yrittänyt pokata vaimoa, ja kun sitten sai pakit, niin johan alkoi mustamaalaus.

Noin nyrkkisääntönä voidaan pitää, että jos johonkin lähtee sotkeutumaan, niin yleensä sitä sotkee samalla itsensä.

Mitä taas moraaliin tulee, niin voisihan sen ajatella niinkin, että korkea moraali nimenomaan velvoittaa antamaan naiselle sitä mitä hän haluaa. Ja noin yleisestihän moraali on sitä vittuun ei kusta.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Mua vähän ihmetyttää se, että jos parisuhteessa on väkivaltaa ja menee muutenkin enemmän tai vähemmän päin persettä, niin silti se nähdään "sen arvoiseksi" tms. No okei, en varmaan olen maailman historiassa ensimmäinen joka tätä ihmettelee, mutta on silti mielenkiintoista pohtia mekanismeja tämän typeryyden taustalla. Jos jätetään masokistit ja muuten vain väkivallasta nauttivat hullut laskuista pois, niin ovatko ns. tavalliset ihmiset todella niin epätoivoisia, että ajattelevat jokaisen suhteen olevan se "viimeinen mahdollisuus", "se oikea" tai mitä vaan? Vielä absurdimpaa on se, että kuvitellaan kumppanin muuttuvan lauhkeaksi laiduntajaksi, kunhan hän on ensin saanut mätkiä muutaman kerran toisen osapuolen onnesta siniseksi.

On näitä lähipiirissä nähty ja mun ainoa neuvo näihin on, että sekopää äkkiä mäkeen, sitten tarvittaessa vaikka uusi puhelinnumero ja elämässä eteenpäin.
 
Mua vähän ihmetyttää se, että jos parisuhteessa on väkivaltaa ja menee muutenkin enemmän tai vähemmän päin persettä, niin silti se nähdään "sen arvoiseksi" tms. No okei, en varmaan olen maailman historiassa ensimmäinen joka tätä ihmettelee, mutta on silti mielenkiintoista pohtia mekanismeja tämän typeryyden taustalla. Jos jätetään masokistit ja muuten vain väkivallasta nauttivat hullut laskuista pois, niin ovatko ns. tavalliset ihmiset todella niin epätoivoisia, että ajattelevat jokaisen suhteen olevan se "viimeinen mahdollisuus", "se oikea" tai mitä vaan? Vielä absurdimpaa on se, että kuvitellaan kumppanin muuttuvan lauhkeaksi laiduntajaksi, kunhan hän on ensin saanut mätkiä muutaman kerran toisen osapuolen onnesta siniseksi.

On näitä lähipiirissä nähty ja mun ainoa neuvo näihin on, että sekopää äkkiä mäkeen, sitten tarvittaessa vaikka uusi puhelinnumero ja elämässä eteenpäin.

olen niin samaa mieltä. en ymmärrä miehiä enkä naisia jotka jäävät väkivaltaiseen parisuhteeseen. mielummin olisin yksin kuin miehen kanssa joka hakkaa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Noin nopeasti muodostuu kuva naisesta joka on rikkaissa naimisissa ja äijän ollessa duunireissulla viihdyttää itseään milloin kenenkin kanssa. Sanoisin, että jos miehensä ei ole ihan suunnaton idiootti, niin ymmärtää varmasti ennemmin tai myöhemmin, että vaimonsa viettää laatuaikaa jonkun toisen(kin) kanssa.
Eikä olisi tavatonta että äijäkin viihdyttää itseään "duunimatkoilla" milloin kenenkin kanssa. Kumpikin pettää, kumpikin tietää sen ja kumpikaan ei puhu siitä. No onhan tuo reilumpaa kuin se että toinen pettää, kumpikin tietää ja kumpikaan ei puhu siitä. Leikitään sitä onnellista perhettä ja ainoa syy miksi perhe edes vaikuttaa onnelliselta on se että toinen juoksee vieraissa, tällä pystytään unohtamaan ongelmat kotona ja pitämään se hymy kasvoilla sohvalla.


En voi tietty kuin puhua omasta puolestani, mutta mulle väkivalta aiheuttais välittömän stopin suhteelle. Minä en lyö, mutta ei lyödä minuakaan. En oo koskaan ymmärtänyt miksi naisen lyömistä/muuta väkivaltaa pidetään jotenkin vähemmän pahana.
Hyvä pointti, lisäksi vielä se että kuinka kauan homma pysyy pelkässä "läpsimisessä"? Eräs tuttu sai joskus ex-emännältään puukosta, muistaakseni syy taisi olla vieras "hius" paidassa. Sitä en varmasti osaa sanoa oliko tämä mies pettänyt vai ei. Mutta kannattaa oikeasti harkita tarkkaan haluaako vainoharhaisen, väkivaltaisen ja sairaalloisen mustasukkaisen naisen kanssa seurustella, onhan nuo miehiänsä tappaneet kautta historian (sama toki myös toisinpäin). Lisäksi noilla pahimmilla naispiruilla on ikävä taito osata esittää ihanaa ja pikkuhiljaa ruveta kontrolloimaan kaikkea, kunnes olet osaasi tyytyvä vässykkä. Taitaa tosin kaikilla naisilla olla tämä taito ;)
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Olin tuossa lähes vuoden yhden naisen kanssa, kunnes yhtäkkiä eilen tuli puhelu, etten saa ottaa mitään yhteyttä häneen. Sanoi olevansa ahdistunut tässä parisuhteessa.

Edellisenä iltana olin suutahtanut, kun yksi kaveri josta tämä oli puhunut ja jonka nimeä olin kysynyt nonta kertaa vastauksetta olikin pitlän linjan naistennaurattaja ja pelimies. Tästä hermostuneena vain kysyin, että mitä touhua tämä on kun kyseisestä henkilöstä on pitänyt salailla ja valehdella.

Mimmi blockasi mut kaikissa keskustelukanavissa, mutta lähetti uudessa koulussa tapaamansa viikon tuntemansa "siskon" laittamaan meikäläiselle viestiä kuinka huonosti olen häntä kohdellut enkä ole antanut aikaa ja haukkunut kiinnostuksenkohteita ym. asioita jotka eivät pidä paikkaansa. Olen kohdellut tätä neitiä kuin enkeliä enkä kertaakaan korottanut edes ääntäni. Aiemmin on puhunut yhteisestä tulevaisuudesta ja siitä, että olen liian kiltti hänelle, mutta yhtäkkiä asiat kääntyi näin. Pitkän välimatkan huomioonottaen olen antanut hänelle liikaakin aikaa ja kiinnostuksen kohteista olen voinut vitsailla täysin humoristiseen sävyyn enkä tosissani.

Mitä vittua?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä vittua?

Helppo! Muijalla on toinen, mutta ei tyypilliseen naiselliseen tapaan osaa tehdä pesäeroa suhun, joten laittoi sut tuollaiselle "jäähylle" siksi aikaa, kun katsastaa uuden jannun potentiaalin.

Aiemmin on puhunut yhteisestä tulevaisuudesta ja siitä, että olen liian kiltti hänelle

Nyt on mitä ilmeisimmin löytynyt joku ihanan kapinallinen gangsteri, joka kohtelee muijaa tarpeeksi huonosti ja vastaa hänen tarpeisiinsa tulla laiminlyödyksi. Ihan mielenkiinnosta, eikö niin, että tässä on kyseessä maksimissaan parikymppinen tyttölapsi?
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
En usko, että on tarvetta laiminlyönnille, kun kotona on pahoinpidelty ja laiminlyöty tarpeeksi. Ja kyllä, nuori tyttö on kyseessä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En usko, että on tarvetta laiminlyönnille, kun kotona on pahoinpidelty ja laiminlyöty tarpeeksi. Ja kyllä, nuori tyttö on kyseessä.
Todennäköisesti kyseinen tyttö ei vain tiedä mitä haluaa. Ei kannata häneen tuhlata enempää aikaa eikä resursseja, vaikka hän tulevaisuudessa saattaa takaisinkin kömpiä huomatessaan, että sinä olitkin huipputyyppi.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi

Mulla kävi samalla tavalla myös aikanaan, silloinen kihlattu jätti täysin yllättäen kuin piti mennä muutaman kuukauden kuluttua naimisiin. Noh siitä toivuttuani sitten siirryin uuteen parisuhteeseen ja olin (olen) onnellinen.

Muutama kuukausi meni ja ex naiseni pyysi päästä takaisin koska ruoho ei ollutkaan vihreämpää toisella puolella aitaa. Noh, ratkaisin tilanteen sitten niin sovin tapaavani hänet hänen työpaikalla (urheiluväline liike) hiljaisena tiistai aamuna ja juttelevani hänen kanssaan.
Kun tapaaminen koitti, menin nykyisen avovaimoni kanssa sinne tapaamaan häntä ja sanoin että olen onnellisempi kuin koskaan. Kiitos ja hyvästi.

Mitä ikinä teetkin, niin älä herranjumala tee sitävirhettä että ottaisit takaisin. (jos siis pyytää sinua takaisin jossakin vaiheessa) Hän on näyttänyt sinulle sen mikä oli todellisuudessa.

Korkeintaan panet niin saatanasti hotellihuoneessa yhden ainoankerran jonka jälkeen unohdat hänet.
 

Carlos

Jäsen
Olen kohdellut tätä neitiä kuin enkeliä enkä kertaakaan korottanut edes ääntäni. Aiemmin on puhunut yhteisestä tulevaisuudesta ja siitä, että olen liian kiltti hänelle, mutta yhtäkkiä asiat kääntyi näin.

Fögetaboutit. Kun nainen sanoo että "olet liian hyvä mulle" tai "olet liian kiltti mulle" tai "sä oot niin kiltti mulle" tai "sä ansaitsisit jonkun paremman" tai "mä en oo tarpeeksi hyvä sulle" niin se tarkoittaa juurikin sitä että nainen ei tunne oloaan oikein hyväksi kanssasi syystä tai toisesta, ja nyt kannattaa alkaa totutella ajatukseen että loppu lähestyy.

Kun nainen on oikeasti messissä, niin hän ei puhu sinusta/teistä kolmannen persoonan näkövinkkelistä (henkilö A on liian hyvä henkilölle B), vaan silloin hän puhuu omana itsenään sinulle; "mä rakastan sua", "on ihana olla sun kanssa", "vihaan sua", "sä teet mut hulluks", "sä oot ihan kamala/ihana/ällöttävä", jne.

Raja on hyvin ohut mutta pääpiirteissään erehtymätön.

Vaikuttaa vaan siltä että tyttönen ei tunne oloaan mukavaksi kanssasi, olet jotenkin hänen mielestään ahdistava, ja nyt sitten joku pieni ärähdys saattoi tarjota hänelle tilaisuuden sanoa sen mitä on hautonut mielessään jo kaaaauan. Kaikki ihmiset ei vaan sovi toisilleen, ei siinä mitään. Eteenpäin.

Ja juu, ensinnäkään en usko että mitään "takaisintuloa" on tarjolla, ja toisekseen jos niin kävisikin niin todellakin kannattaa näyttää vaan pystykämmentä. Seuraava yritys ei pääty yhtään paremmin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vaikuttaa siltä että TS:n tyttö ei koe että TS:lta ei omaa tarpeeksi särmää ja nyt on joku pelimies ja lievästä paha poika tullut ovelle kolkuttamaan jolloin tyttö kiinnostuu pelimiehestä. Silloin kiltti mies jää rannalle ruikuttamaan kun paha poika saa rellestää. Jossain vaiheessa voikin tulla tytölle surku puseroon kun pelimies rellestää jo muualla tai on vähän liian paha tytölle ja silloin kiltti mies otetaan mieluusti vaihdosta takaisin pelikentälle. Voi olla vaan tytölle tuplaharmi kun ei vaihtopenkiltä enää löydykään ketään...
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mulla kävi samalla tavalla myös aikanaan

Mitä ikinä teetkin, niin älä herranjumala tee sitävirhettä että ottaisit takaisin. (jos siis pyytää sinua takaisin jossakin vaiheessa) Hän on näyttänyt sinulle sen mikä oli todellisuudessa.
Lähes kaikille miehille jotka ovat enemmän seurustelleet, tuo on tapahtunut.

Itsellenikin kävi kerran tuolla tavalla, ja samantyylinen lopetuskin. Exä taisi vähän viettää sitä "vitun villiä ja vapaata" elämää, kun ei se maistunutkaa puolta vuotta kauempaa, niin sitten ruvetaan vinkumaan takaisin.

Vinkkinä TS:lle, tulet luultavasti kuulemaan seuraavan tyyliset lauseet:
- olin nuori ja tyhmä
- en tajunnut kuinka ihana olet
- en tiennyt mitä haluan
- tajusin nyt kuinka paljon rakastan sinua

muitakin varmaan löytyy, mutta noista käy pointti selväksi. Ja kuten muutkin ovat sanoneet, älä jumalauta ota sitä takaisin. En itse ainakaan äkkiseltään ole koskaan edes kuullut että ns. "uusi yritys" olisi tuottanut onnea. Yleensä se vähintään tuplaa suremiset, masennukset, viinan ja onnettomuuden. Kaksi kertaa kahdelta ihmiseltä. Kaksi kertaa jätetyltä jättämisen jälkeen ja kaksi kertaa jättäjältä kun tajuaa mitä meni tekemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös