Naisasiat

  • 7 571 137
  • 26 605

Teepussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, WBA, Pink Floyd, Ottawa Senators
Minulla on pieni ongelma naisasioissani. Tapasin mukavan ja fiksun naisen, jonka kanssa tuntuu synkkaavan hyvin. Ainut ongelma on, ettei kyseisen naisen ulkonäkö miellytä minua juurikaan. Pitäiskö silti kokeilla onneani naisen kanssa? Lisätään vielä, ettei minulla näitä naisasioita usein ole, eli jos nyt passaan niin kuka tietää milloin sattuu nainen seuraavan kerran kohdalle.
 

Carlos

Jäsen
Minulla on pieni ongelma naisasioissani. Tapasin mukavan ja fiksun naisen, jonka kanssa tuntuu synkkaavan hyvin. Ainut ongelma on, ettei kyseisen naisen ulkonäkö miellytä minua juurikaan. Pitäiskö silti kokeilla onneani naisen kanssa? Lisätään vielä, ettei minulla näitä naisasioita usein ole, eli jos nyt passaan niin kuka tietää milloin sattuu nainen seuraavan kerran kohdalle.

Nainen joka ei miellytä sinun silmää tekee sinulle tasan samat temput kuin supermalli. Toisekseen parin vuoden yhdessäasumisen jälkeen sillä ei ole enää mitään merkitystä miltä nainen näyttää, siihen ulkonäköön kun tottuu.

Että anna palaa vaan. Mutta älä pety jos nainen tuumaa että "et ole oikein mun tyyppiä". :-) Niinkin voi meinaan käydä.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Toisekseen parin vuoden yhdessäasumisen jälkeen sillä ei ole enää mitään merkitystä miltä nainen näyttää, siihen ulkonäköön kun tottuu.
Tällä perusteella voisi vaikka ryhtyä homoksi.

Minähän en näistä mitään tiedä, mutta jos naisen ulkonäkö ei miellytä, ei suhteella ole tulevaisuutta. Olisi pinnallista väittää muuta. Loppupeleissä ulkonäkö on ainut asia mikä merkkaa, koska pitkässä juoksussa kaikki naiset osoittautuvat luonteeltaan ärsyttäviksi. Ihan kaikki.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä perusteella voisi vaikka ryhtyä homoksi.

Minähän en näistä mitään tiedä, mutta jos naisen ulkonäkö ei miellytä, ei suhteella ole tulevaisuutta. Olisi pinnallista väittää muuta. Loppupeleissä ulkonäkö on ainut asia mikä merkkaa, koska pitkässä juoksussa kaikki naiset osoittautuvat luonteeltaan ärsyttäviksi. Ihan kaikki.

Eli mielelläsi katsot kaunista naista, joka kuitenkin on vitun ärsyttävä?
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Eikös se nyt vaan mene niin että luonne kaunistaa. Kyllä se ulkonäkö jää aika toissijaiseksi asiaksi jos henkisellä puolella natsaa.

Teepussille siis suosittelisin katsomaan miten asia etenee.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eli mielelläsi katsot kaunista naista, joka kuitenkin on vitun ärsyttävä?

Kaner kirjoitti: "Minähän en näistä mitään tiedä, mutta jos naisen ulkonäkö ei miellytä, ei suhteella ole tulevaisuutta."

Minusta tämä ei suoranaisesti tarkoita sitä, että nainen on kaunis vaan yksinkertaisesti sitä, että naisen ulkonäön on miellytettävä silmää ja ainahan naisen ei tarvitse olla kaunis vaikka se ulkonäkö miellyttäisikin silmää.

Tavallisen naisen ulkonäössä voi olla jotain mikä iskee silmään ja joka miellyttää suuresti vaikka se nainen ei kaunis olisikaan. Se voi olla silmät tai hymy tai jokin seikka mikä omaa silmää miellyttää mutta mitä ei voida yleisesti pitää kauniina asiana.

En voi sanoa seurustelleeni missien kanssa - pois se minusta, mutta jokaisella seurustelukumppanillani on ollut jokin tai joitain viehättäviä piirteitä jotka ovat miellyttäneet minun silmää vaikka naisia ei yleisesti kauniina voisikaan pitää. Kyse on siis henkilökohtaisesta kokemuksesta ja tunteesta siitä mikä miellyttää ja mikä ei. En voi kuvitellakaan, että seurustelisin jonkin riihen seinästä revityn pirun kanssa vaikka luonne olisi kultaa mutta en toisaalta missinkään kanssa joka olisi vittumainen olio luonteeltaan. Naisessa on oltava jotain mikä viehättää minua ulkoisesti, pelkkä sisäinen kauneus ei todellakaan riitä.

vlad.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta tämä ei suoranaisesti tarkoita sitä, että nainen on kaunis vaan yksinkertaisesti sitä, että naisen ulkonäön on miellytettävä silmää ja ainahan naisen ei tarvitse olla kaunis vaikka se ulkonäkö miellyttäisikin silmää.

Tavallisen naisen ulkonäössä voi olla jotain mikä iskee silmään ja joka miellyttää suuresti vaikka se nainen ei kaunis olisikaan. Se voi olla silmät tai hymy tai jokin seikka mikä omaa silmää miellyttää mutta mitä ei voida yleisesti pitää kauniina asiana.

vlad.

Kauneus on katsojan silmässä sanotaan eikä se ole huonostii sanottu. Matti Nykänen on varmaan ainoa ihminen maailmassa jonka mielestä Mervi Tapola on kaunis... Tai ainakin ollut jossain vaiheessa...

Jokaisen henkilökohtainen ratkaisu sitten että mitä asiaa painottaa ihmisessä, onko se ulkonäkö, luonne, jutut vai joku muu. Lopputulos on aina kompromissi...

Omista naisasioista vaikka sen verran että miksi helvetissä ne itselle parhaan tuntuiset, mukavimmat ja sopivimman oloiset naiset tulee vastaan juuri silloin kun tilanne on mahdollisimman huono... Saatana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Matti Nykänen on varmaan ainoa ihminen maailmassa jonka mielestä Mervi Tapola on kaunis... Tai ainakin ollut jossain vaiheessa...
Noh, Mervi Tapola 19-vuotiaana bikineissä. Linkki vie internetiin.

Minulla on muutamia naisia elämäni varrella ollut ja fakta on se, että rumimmat ovat olleet kivoimpia, parhaita panemaan ja pysyväisiä, kauneimmat ovat olleet neuroottisia ja sekopäitä hulluja, jokunen harva lahnakin on ollut seassa, juuri ne näteimmät (kaksi tulee mieleen).

Jos Jumala on olemassa, niin melko vittumaista luoda kauneista naisista vittumaisimpia. Tämäkö se kehittää ihmistä, miestä, että sisäinen kauneus pitää ratkaista. Jos Jumala tätä Jatkoajan keskustelupalstaa luet, niin yyveitse voit antaa jonkun meriselityksen! Jeesuksen kanssa pelaan kylläkin samassa jalkapallojoukkueessa, että ehkäpä kysyn häneltä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kauneus on katsojan silmässä sanotaan eikä se ole huonostii sanottu. Matti Nykänen on varmaan ainoa ihminen maailmassa jonka mielestä Mervi Tapola on kaunis... Tai ainakin ollut jossain vaiheessa...

Mervillä on paljon rahaa, hänestä oli Matille jatkuvaa ryyppyseuraa ja Seiskan tutkivan journalismin ansiosta on selvinnyt, että jörnimisestä ei ollut puutetta eikä pulaa. Kauneus ei ehkä ole katsojan silmässä, mutta muissa ruumiinosissa - tai siinä, ettei Matin tarvinnut katsella kaimaansa kukkarossa.

Toki tietyntyyppiset naiset viehättävät ulkoisesti enemmän kuin toiset, mutta loppujen lopuksi naisen ulkonäkö on suht samantekevää niin kauan kuin "sitä jotakin" on riittävästi ja luonne natsaa riittävästi yhteen.

Joku piirre täytyy olla, joka viehättää, mutta se voi vaihdella tapauskohtaisesti. Joskus se on pilke silmäkulmassa, joskus se on viehko hymy, joskus äänen ja eleiden yhdistelmä. Ei se auta, vaikka edessä olisi roomalaisen Venus-patsaan ruumiillistuma, jos nainen antaa vaikutelman, että hän on muutenkin kuin marmoripatsas. "Panisin"-osasto on toki erikseen, kaipa sitä moni mies voisi panna vaikka Paris Hiltonia, mutta harva varmaan perijättären luonteeseen ihastuisi.

Niin sanotut normiparametrit riittävät vallan mainiosti, jos muuten homma toimii. Eli kunhan ei ole ihraa hyllyvä valas, anorektinen vaateripustin, kehari (vaikka esim. monet down-syndroomaiset voivat olla valloittavia persoonia, niin ei heidän kanssaan haluaisi suhteeseen), leprainen tai viiksekäs, niin turha olla liian ronkeli.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä johtunee siitä, että rumat ja vähän pulskat joutuu laittaa makkarissa kaikki peliin. Ikinä ei tiedä koska saa munaa seuraavan kerran. Kauneimmat saa koska haluaa, niin sitten se tekemisen taso ei yllä rumien tasolle. Näin olen sen päässäni järkeillyt.
Tietenkin tuon itsestään selvyyden on sanomattakin tajunnut jokainen. Lähtisin silti pohtimaan, että miksi se menee noin. Nätit elävät tahallaan paskaa elämää, kun eivät nauti siitä eli munasta pillussaan.

Muutamia naisasioita en pysty tänne kertomaan, koska siitä voisi seurata joillekin avioero. Onhan se kyllä jännä tunne, kun näkee tv:stä, että oho, tuo on naimisissa ja minä häntä vasta panin enkä tiennnyt mistään tuonlaisesta yhtään mitään.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Minulla on pieni ongelma naisasioissani. Tapasin mukavan ja fiksun naisen, jonka kanssa tuntuu synkkaavan hyvin. Ainut ongelma on, ettei kyseisen naisen ulkonäkö miellytä minua juurikaan. Pitäiskö silti kokeilla onneani naisen kanssa? Lisätään vielä, ettei minulla näitä naisasioita usein ole, eli jos nyt passaan niin kuka tietää milloin sattuu nainen seuraavan kerran kohdalle.

Pane sitä niin kauan kuin miellyttää. Kun ei enää miellytä, heivaa vittuun. Ei niin kauniin näköiset naiset yleensä tekevät parhaan seksin. Sitten kun ne haluavat jotain suhteita, over and out.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tavallisen naisen ulkonäössä voi olla jotain mikä iskee silmään ja joka miellyttää suuresti vaikka se nainen ei kaunis olisikaan. Se voi olla silmät tai hymy tai jokin seikka mikä omaa silmää miellyttää mutta mitä ei voida yleisesti pitää kauniina asiana.

Näin. Ja kun teepussin tapauksessa tuokin puuttuu heti alussa, niin sitä ei ole tulossa myöhemminkään. Olisi kaikkia kohtaan väärin "katsoa miten asia etenee."
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pane sitä niin kauan kuin miellyttää. Kun ei enää miellytä, heivaa vittuun. Ei niin kauniin näköiset naiset yleensä tekevät parhaan seksin. Sitten kun ne haluavat jotain suhteita, over and out.

Jos tähän ryhdyt, niin kannattaa tehdä selväksi, että seksiä kummempaa ei teidän välillänne tule olemaan. Mitä sitä suotta toisen mieltä pahoittamaan, jolla saattaa olla vakaviakin seurauksia.

Ihmetyttää miehet, joille naiset ovat vain pillunkantotelineitä.

e.typo
 

Carlos

Jäsen
Tällä perusteella voisi vaikka ryhtyä homoksi.

Minähän en näistä mitään tiedä, mutta jos naisen ulkonäkö ei miellytä, ei suhteella ole tulevaisuutta. Olisi pinnallista väittää muuta. Loppupeleissä ulkonäkö on ainut asia mikä merkkaa, koska pitkässä juoksussa kaikki naiset osoittautuvat luonteeltaan ärsyttäviksi. Ihan kaikki.

Niin, siis keskimäärin naiset ovat vittumaisia 3 viikkoa kuukaudesta, siis sen viikon kun kuukautisten loppumisesta on kulunut viikko. Sitten seuraavalla viikolla alkaa jo päässä hitsata yhteen lähestyvät menkat, sitten se varsinainen viikko ja viikko sen jälkeen nainen saa yleensä vapaasti olla ihan täysi kusipää. Muuten menee ihan ok.

Mutta muuten siis pysyn kannassani, että naisen ulkonäkö pitkän päälle on ihan yksi ja hailee, siihen turtuu. Ja loppupeleissä eläkeikäisenä aika harva on enää mikään seksypommi kuitenkaan. Eipä sillä, ei toinen kuitenkaan totaalisen luotaantyöntävän näköinenkään saa olla, muuten se alku ei oikein onnistu.

Tottakai siinä puolisossa pitää olla JOTAIN mikä viehättää, mutta sen ei välttämättä ole pakko olla ulkonäkö. Ihan sama miten joku yliläski ja ruma miljonääri saa pelkkiä bikinimalleja eukokseen? Näissä tapauksissa se raha tekee ko. miehestä mielenkiintoisen, eikä välttämättä pelkkä raha vaan myöskin se että joku on rikastunut ja tehnyt/tekee jännittäviä asioita voi houkutella naikkosia.

Naisissa ihan sama, se että joku on riittävän paljon samalla aaltopituudella, kiinnostavalla tavalla erittäin älykäs, seikkailunhaluinen, jännittävä, tai omaa samat harrastukset kuin itse voi olla ihan tarpeeksi.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää miehet, joille naiset ovat vain pillunkantotelineitä.

e.typo

Minusta on todella tietämätöntä, kun aletaan ulkoistamaan tiettyjä universaaleja henkilöiden/ihmisten piirteitä pelkästään tietylle sukupuolelle. Samalla tavalla ne naiset katsovat miehiä pelkkinä ''hieromasauvoina'' kuin miehet naisia ''pillunkantotelineinä''. Yleinen käsitys on tietenkin se, että miehet ovat ainoastaan näitä esineellistäjiä koska miehet harvemmin peittelevät omia naisseikkailujaan, kun taas naiset pitävät suunsa supussa omista petipuuhistaan. Ja oman kokemukseni mukaan naiset tuppaavat valittamaan yleisestikin asioista enemmän kuin miehet ja tämä suorastaan korreloi sitä, että miehiä pidetään ''sikoina'', kun taas naiset ovat aina ''uhreja''.

Oma mielipiteeni asiasta on se, että niin kauan kuin ei aiheuta toiselle tarpeetonta mielipahaa, niin kukin saa tehdä ihan mitä vaan, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta on todella tietämätöntä, kun aletaan ulkoistamaan tiettyjä universaaleja henkilöiden/ihmisten piirteitä pelkästään tietylle sukupuolelle. Samalla tavalla ne naiset katsovat miehiä pelkkinä ''hieromasauvoina'' kuin miehet naisia ''pillunkantotelineinä''. Yleinen käsitys on tietenkin se, että miehet ovat ainoastaan näitä esineellistäjiä koska miehet harvemmin peittelevät omia naisseikkailujaan, kun taas naiset pitävät suunsa supussa omista petipuuhistaan. Ja oman kokemukseni mukaan naiset tuppaavat valittamaan yleisestikin asioista enemmän kuin miehet ja tämä suorastaan korreloi sitä, että miehiä pidetään ''sikoina'', kun taas naiset ovat aina ''uhreja''.

Oma mielipiteeni asiasta on se, että niin kauan kuin ei aiheuta toiselle tarpeetonta mielipahaa, niin kukin saa tehdä ihan mitä vaan, oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Tottakai se on sama juttu myös toiseen suuntaan. Jotkut vain tuntuvat ajattelevan ja toimivan kuin vastakkainen sukupuoli olisi vain sitä nussimista varten. Ennemmin vedän käteen kuin runttaan jotain lorttoa ihan vaan panemisen ilosta. Minulle siihen liittyy paljon muutakin kuin että mälli lentää. Mutta kukin tavallaan ja miten hyväksi kokee. Ihan vain ihmettelin asiaa sen suuremmin ketään syyllistämättä.

Olisi varmaan pitänyt mennä ihmettely- ketjuun ihmettelemään.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennemmin vedän käteen kuin runttaan jotain lorttoa ihan vaan panemisen ilosta. Minulle siihen liittyy paljon muutakin kuin että mälli lentää.

Minun kokemukseni mukaan ne naiset joiden kanssa voisi harkita tekevänsä mitään vakavampaa ovat aika kiven alla, joten sillä välin, kun sellainen sattuu kohdalle niin minä käyn ainakin mieluummin pussini tyhjentämässä milloin minnekin kuin vemputan yksin kotona itseni hetkellisesti tyytyväiseksi. Ja eihän se seksin harrastaminen poissulje mahdollista vakavampaa kanssakäymistä, vaan päinvastoin (oman kokemukseni mukaan).

Mutta, kukin tosiaan tyylillään.
 
Ennemmin vedän käteen kuin runttaan jotain lorttoa ihan vaan panemisen ilosta. Minulle siihen liittyy paljon muutakin kuin että mälli lentää.

On kahdenlaisia ihmisiä: ihmisiä, joille seksi on pyhä, jopa uskonnollinen toimitus ja ihmisiä, joille se on suuri nautinto, luontainen, toisinaan pakonomainen tarve. Minä ainakin pyrin mielelläni levittämään siemennestettäni mahdollisimaan moneen vulvaan niin kauan kunnes sitoudun yhteen tällaiseen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Minun kokemukseni mukaan ne naiset joiden kanssa voisi harkita tekevänsä mitään vakavampaa ovat aika kiven alla, joten sillä välin, kun sellainen sattuu kohdalle niin minä käyn ainakin mieluummin pussini tyhjentämässä milloin minnekin kuin vemputan yksin kotona itseni hetkellisesti tyytyväiseksi. Ja eihän se seksin harrastaminen poissulje mahdollista vakavampaa kanssakäymistä, vaan päinvastoin (oman kokemukseni mukaan).

Mutta, kukin tosiaan tyylillään.

Samaa mieltä. Kyllähän sitä ihan mielellään sinkkuna jotain nättiä tyttöä panee, jos sellaiseen tulee tilaisuus ja molemmat sitä haluaa. Eipä siinä oikeastaan mitään menetä, korkeintaan muutaman minuutin elämästänsä. Muutenkin se on ainakin minulla tavannut mennä niin, että jossain vaiheessa sitä peittoa on tullut heiluteltua, jos on jotain tyttöä pari kertaa nähnyt, vaikkei hommasta sitten ole aina vakavampaa tullutkaan.

Mutta joo, toki jokainen tyylillään. Jokainen tekee niin kuin itsestä tuntuu hyvältä.


//
Mainittakoon tähän samaan viestiin, että naiset osaa kyllä välillä olla helvetin hankalia. Ainakin omalla tyttöystävällä tuntuu olevan sellainen tyyli, että väkisin pitää vängätä jostain aiheesta, jos en jotain halua tai juuri sillä hetkellä jaksa tehdä. Kyllä minä ainakin ymmärrän hyvin, jos häntä ei joku asia jaksa juuri hetkellä x kiinnostaa, niin luulisi, että hänkin sen tajuaisi. Ei tosin ole ainoa nainen, joka tuohon tyyliin käyttäytyy. Heh. Pikku vikojahan nämä, mutta välillä vähän puuduttaa.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Miksi esim. varattu tai selkeää vispilädiiliä toisen miehen kanssa harrastava nainen häikäilemättä esittää sinkkua odottaen tilanteen eskaloitumista miehensä kukkoiluun saakka? Siinä onkin sitten "mukava" selitellä väärinkäsitystä.

Tätä kirjoittelin jo toiseen ketjuun, mutta tämän ketjun asiaahan tämä. Tosiaan alleviivasin vielä tilannetta kyselemällä typeränkin selkeästi onko nainen sinkku. Kyllä kuulemma oli. Aivan vitun vittumainen olo tuli kun muutoin itselleni mukavasti käyttäytynyt kundi tulee sitten ilmaisemaan asiallisesti, että on aikasi poistua hyvällä säällä. Tämän tarinan mulkku oli se nainen, mutta paskat tässä lensi tuulettimeen kahden miehen välillä. Pyydän kundilta anteeksi ensitilassa nähdessäni hänet. Pitääkö tällaisesta oikeasti kokea näin kovaa syyllisyyttä?

Tämä tuli sen vuoksi pommina kun en aiemmin ole vastaavaan tilanteeseen törmännyt koskaan. Kaverit ovat jutelleet kyllä vastaavista tilanteista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tähän ryhdyt, niin kannattaa tehdä selväksi, että seksiä kummempaa ei teidän välillänne tule olemaan. Mitä sitä suotta toisen mieltä pahoittamaan, jolla saattaa olla vakaviakin seurauksia.
Mutta jos normaalisti näkee jotain tyttöä ja välillä vaikka paneskeleekin, ei se ole mikään oletus että siinä seurustelumielessä tapaillaan.

Täällä jatkoajassa näkee usein niitä kirjoituksia, jossa joku datanomi-opiskelija tms. on käynyt kivan tytön kanssa kahvilla ja leffassa ja vaikka missä ja sitten tää tyttö ei yhtäkkiä yllättäen superylläripylläri haluakaan seurustella kun jätkä ehdottaa jotain vakavampaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tätä kirjoittelin jo toiseen ketjuun, mutta tämän ketjun asiaahan tämä. Tosiaan alleviivasin vielä tilannetta kyselemällä typeränkin selkeästi onko nainen sinkku. Kyllä kuulemma oli. Aivan vitun vittumainen olo tuli kun muutoin itselleni mukavasti käyttäytynyt kundi tulee sitten ilmaisemaan asiallisesti, että on aikasi poistua hyvällä säällä. Tämän tarinan mulkku oli se nainen, mutta paskat tässä lensi tuulettimeen kahden miehen välillä. Pyydän kundilta anteeksi ensitilassa nähdessäni hänet. Pitääkö tällaisesta oikeasti kokea näin kovaa syyllisyyttä?

Vastatakseni itse itselleni, piti kokea hetimiten. Tovi sitten kävin tuossa vähän parempien ihmisten grillijengin luona josta bongasin ko. "jantterin". Vähän kyseli selkärankaa mennä puhumaan 20 ihmisen keskelle, mutta anteeksi kävin pyytämässä käytöstäni ja thats it. Toki kuittina asiaan sain kritiikkiä naiseen kohdistuvasta käytöksestä, mutta tässä kontekstissa en viitsinyt pikkumaisena tarttua miinaan. Asia oli kuulemma ookoo ja se riitti. Tässä kohtaa tussunaamaisuus oli mielestäni hyvä ratkaisu. Naiset ovat syyttömiä aina eikä heitä pidä syyllistämän..
 

ruuhka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täällä jatkoajassa näkee usein niitä kirjoituksia, jossa joku datanomi-opiskelija tms. on käynyt kivan tytön kanssa kahvilla ja leffassa ja vaikka missä ja sitten tää tyttö ei yhtäkkiä yllättäen superylläripylläri haluakaan seurustella kun jätkä ehdottaa jotain vakavampaa.

Jos löytyy tämänkin tason datanomi-sankareita verrokkeina, niin ei muutama tapaaminen saman tytön kanssa niin huono suoritus edes ole.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös