Naisasiat

  • 7 485 939
  • 26 542

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Varmasti pärjää, mutta pärjäätkö sinä?

Sen jos jotenki tietäisin näin etukäteen niin vois tarvittaessa lopettaa suhteen tähän paikkaan. Ikävä vaan et en oikein osaa ennustaa tulevaa.


Kyse ei ole siitä kuinka sinä kasvatat lapsia, vaan että löydät aikuisen paikan HEIDÄN perheestä. Sinun pitää tuntea heidän säännöt!

Joo ja eiköhän nääki tuu sit pikkuhiljaa ajan kanssa ja jos nyt juttu näyttää menevän vakavaksi niin varmasti tulee naisenki kanssa juteltua vähän paremmin niistä pelisäännöistä jne.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kävinpä äsken saattamassa äitini linja-autolle. Heti pysäkiltä lähdettyäni tapasin erään naisen, jonka kanssa aikamme juttelimme ja sovimme tapaavamme ensi lauantaina Ämyrockissa. Nainen sanoi jo laittavansa tänään viestiä, kun menevät kaveriporukallaan Aulangolle. Sanoin, että katsellaan sitä sitten illalla, kun saatan olla jopa hiukan päissäni. Esitin siis vähän vaikeasti tavoiteltavaa, mitä en suinkaan ole jos viesti jo tänään tulee.
Rock.

Ja lässynlässyn.

Eihän siitä mitään tullut. Valehtelusta jäi kyseinen nainen heti kiinni, joten morjens.
Hyvä heti eikä myöhemmin.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Ja lässynlässyn.

Eihän siitä mitään tullut. Valehtelusta jäi kyseinen nainen heti kiinni, joten morjens.
Hyvä heti eikä myöhemmin.

Kuten Paavokin sen on sanonut: (Linkki vie kuvaan Paavo Pulkkisen toteamukseen naisen paikasta)

http://eero.info/misc/naisen_paikka.jpg

Mutta kuten sanoit, niin onneksi tuli heti ilmi mahdolliset ikävät jutut, mitä ne sitten onkaan. Sanoisin kliseisesti, että pää pystyyn, meressä riittää kalaa. Mutta en sano koska en itekkään usko enää tuohon.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos jotain taas päivittelis vaik omaksi iloksi. Yh:n kanssa käyty keskusteluja siitä et rauhotetaan vähän tilannetta ja oikeastaan sovittiin et mennään nyt päivä kerrallaan eikä mietitä tai puhuta tulevaisuudesta vielä tässä vaiheessa. Toiseksaan siellä puolen on vähän sitoutumiskammoa ja nainen pelkää et osaako missään vaiheessa sitoutua vaik hirveen hyvältä tuntuuki tää juttu. Olettaisin et tää johtuu hyvin pitkältä siitä lapsen väkivaltaisesta ja juoposta isästä. Eipä varmaan tollasen jälkeen oo kovin helppo alkaa suhteeseen uuden miehen kanssa. Ite ny tosin uskon siihen et kunhan täs saavutetaan se täys luottamus meidän välille ja nainen tajuaa etten oo missään mielessä samanlainen ku sen ex- mies niin päästään jo eteenpäin.

Eilen käytiin näitä keskusteluja ja jotenki tänään ku vietettiin aikaa yhdessä niin oli tosi helpottunu fiilis ja naisestaki näki vähän samanlaisia tuntemuksia. Skidistäki juteltiin kun itellä ollu vähän sellanen outo fiilis ku aina vaan vieressä seisoo ja kattoo ku toinen hoitaa kaiken vaik järki kyl sanooki ettei mul oo mitään asiaa sen lapsen kasvattamiseen. Lähinnä oon ollu kaveri tälle pojalle ja leikkiny sit ihan fiiliksen mukaan jne. Toki jos menee esim. mun tavaroita kaivamaan niin kiellän ihan samalla tavalla ku ketä tahansa muutaki muksua mut muuten annan naisen hoitaa tän puolen. Oikeastaan itelläki helpotti tosi paljon ku sai vaan ääneen sanottua näitä huolenaiheita.

Kaikin puolin vaikuttaa ihan helvetin hyvältä. Toki ite haluaisin painaa sata lasissa tän asian kanssa, mutta on loppujen lopuksi helvetin hyvä et on viimeinki sellanen nainen joka oikeasti pitää päänsä eikä kiirehdi mitään vaan miellyttääkseen mua. Tajusin senki et aikasemmissa suhteissa naiset on aina ollu jollain tapaa vielä liian epäkypsiä tai vääränlaisia mulle. Tarvin just tälläsen kypsän naisen joka tietää mitä haluaa ja joka tuntee ittensä tarpeeksi hyvin.
 

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nettideittailusta

Mä olen tässä viime päivinä käynyt läpi kymmeniä eri profiileja tuolla yhdellä deittipalstalla. Olen löytänyt mielestäni ihan suht paljon kiinnostavan tuntuisia tapauksia ja heitä olen yrittänyt lähestyä tutustumismielessä. Kun viimeksi reilu puoli vuotta sitten kokeilin tuota, kirjoittelin monen kanssa useammankin viestin ennen ensimmäistä tapaamista ja pääsinkin omasta mielestäni yllättävän helposti treffeille ihan viehättävienkin naisten kanssa. Kuitenkin se ensimmäinen tapaaminen jäi hyvin usein myös viimeiseksi (yli puolet). Niinpä mua ei enää kiinnosta kovinkaan paljon tuhlata aikaani mihinkään tutustumisleikkeihin kirjoittamalla, ja tää homma meneekin huomattavasti vaikeammaksi. Selvästikin naiset ovat tuolla palstalla aivan kuningatar-asemassa profiilin laadusta riippumatta. Ihan ymmärrettävistä syistä harva lähtee suoralta kädeltä tapaamaan entuudestaan tuntematonta miestä. Mua vähän kuitenkin nyppii se, että mun pitäisi olla valmis nöyristelemään naisten edessä, jotta saisin mitään tuloksia tuolla aikaan. Mä olen nyt 22 vuotta ja mua kiinnostaisi tietää, että missä iässä tämä tilanne muuttuu vai muuttuuko se ikinä?

Mä korostan vielä, että olen kyllä täysin valmis tekemään aloitteen, kertomaan itsestäni ja tuomaan esiin ajatuksiani, mutta en mä jaksa pidemmän päälle sellaista, että tehtyäni kaiken tuon työn tyttö tylsistyneenä painaa vaan Next-nappulaa ja viihdyttää itseään sillä, että niin moni mies on hänestä kiinnostunut.

Huokaus. Pitääkin varmaan mennä hiomaan lähestymistekniikoita...
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eipä kannata huolestua. Nettideittipalstoja kolutessa täytyy olla titaaninen itsetunto eikä siihen kannata pistää ihan liikaa aikaa. Suurin osa jengistä pelkästään ikkunashoppailee tai katsastaa lihatiskin tarjontaa pystymättä olemaan sen enempää vakavissaan. Mitä juuri itsekin kuningattaren asemasta totesit. Sitä prinssiä valkoisella hevosella odotellaan siellä intternetin toisessa päässä, kun sitä ei ole oikeasta elämästä onnistuttu löytämään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Valtaosalla nettideittipaikoissa viihtyvillä ihmisillä on erittäin epärealistiset ja ylimitoitetut vaatimukset, vaikka se ei suoraan profiilista tulisikaan esille. Sekä miehillä että naisilla siis, ehkä hiukan eri tavoin, mutta kuitenkin.

Olen noissa itsekin ollut, eikä nyt ole erityisesti jäänyt kerrottavaa. Toki muutaman kerran on päässyt seksitouhuihin asti, mitä voinee pitää jo saavutuksena, mutta useimmiten se on jäänyt siihen, että on nähty sen yhden kerran kahvilla/oluella/jossain puistonpenkillä ja heihei.

Toki on muutama naisihminen jäänyt pysyvämmäksikin tuttavuudeksi ja tulee aika ajoin nähtyä (kaverimielessä).
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olo on nyt niin paska, ettei tässä oo mitään järkeä..tekee mieli tehdä jotain, mutta entiä mitä.
Et tee mitään. Saattaa olla vähän fiksumpi olo sitten viikon/kuukauden/vuoden päästä.

Anna ihan rauhassa tunteen kuolla ja katso vaikka pokea odotellessa.
 
Valtaosalla nettideittipaikoissa viihtyvillä ihmisillä on erittäin epärealistiset ja ylimitoitetut vaatimukset, vaikka se ei suoraan profiilista tulisikaan esille. Sekä miehillä että naisilla siis, ehkä hiukan eri tavoin, mutta kuitenkin.

Olen noissa itsekin ollut, eikä nyt ole erityisesti jäänyt kerrottavaa. Toki muutaman kerran on päässyt seksitouhuihin asti, mitä voinee pitää jo saavutuksena, mutta useimmiten se on jäänyt siihen, että on nähty sen yhden kerran kahvilla/oluella/jossain puistonpenkillä ja heihei.

Nettideittailusta tuli sellainen mieleen, että jos käyttää, niin facebookissa on sovellus "are you interested", jossa voi rajata vastustajan ikähaitarit ynnä muut ja sitten ei kuin naamataulun perusteella klikkailemaan kyllä tai ei, ein sanominen ei näy kellekään, joten et pahoita kenenkään mieltä ja kyllä -vastauksen voit painaa anonyymisti tai siten, että kuvan vastustaja näkee kuka sitä kyllä -nappia on painanut. Tuo on sinänsä huoletonta, ettei se vie paljoa aikaa ja siinä mielessä taas varmempaa, että kuvissa on aina profiilikuva, joten kukaan ei pysty huijaamaan kuvassa. Toivottavasti oli tarpeeksi epäselvästi selitetty. Itsehän en todellakaan usko nettideittailuun, mutta joskus aikoinaan kalsarikänneissä päätin tutustua tuohon ohjelmaan, kun ei ollut muutakaan tekemistä. Innostus ohjelmaa kohtaan loppui todella nopeasti, mutta sitten eräänä iltana duunista himaan tullessani kääntyi maailma ylösalaisin: Aivan järkyttävän hyvän näköinen naikkonen oli sieltä ottanut yhteyttä ja nyt pitkä pitkä aika sen jälkeen voidaan sanoa vain, että häät on kuukauden kuluttua.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taas tulee ihan oma hukkaan mennyt nuoruus mieleeni, kun mietin tuota naapurifirmassa työskentelevää hemaisevaa blondia ja niitä kertoja, kun olen melkein sanonut hänelle jotain, mutta sitten urpomaisesti kävellyt hänen ohitseen. Pari vuotta olen häntä katsellut - viime aikoina enemmän sillä silmällä - mutta toistaiseksi olen tyytynyt pelkkään vaivautuneeseen punasteluun.

Likan faija on siis autonvuokrausfirman pääjehu ja tulen - yhtään vähättelemättä - faijan kanssa tosi hyvin juttuun, sillä me kumpikin olemme kiinnostuneita autoista ja puhummekin usein niistä. Mutta aina kun näen tämän tyttären, kieleeni iskee kuolio enkä saa sanaa suustani. Likalla - tai oikeastaan naisella, sillä hän on noin 25-vuotias, on vähän sellainen tylyn oloinen naaman ilme toisinaan päällä, mutta ei se minua niin pelota. Eniten pelottaa se, että jos onnistun ryssimään lähestymisyritykseni, minulla ei ole tässä talossa muita samanikäisiä juttukavereita.
Yleensä en pahemmin kiinnitä huomiota blondeihin, mutta katsottuani muutaman kymmenen kertaa tämän tyttären pesevän autoa tuossa ihan ikkunani edessä ja nähtyäni häntä niin monta kertaa näiden vuosien aikana, olen alkanut kiinnostua hänestä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nettideittailusta tuli sellainen mieleen, että jos käyttää, niin facebookissa on sovellus "are you interested", jossa voi rajata vastustajan ikähaitarit ynnä muut ja sitten ei kuin naamataulun perusteella klikkailemaan kyllä tai ei, ein sanominen ei näy kellekään, joten et pahoita kenenkään mieltä ja kyllä -vastauksen voit painaa anonyymisti tai siten, että kuvan vastustaja näkee kuka sitä kyllä -nappia on painanut.
Kas, en ole ollut tuollaisesta tietoinenkaan. No, kokeilenpas joku kerta. Tuskin siinä mitään menettää kun ajan kuluksi näpyttelee.

Niin ja onnittelut vaan sinne! Joskus kyllä ihan ihme teitä voi natsata, ei sitä osaa ennalta arvata.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Paljonpa paino tytön korulauseet eron jälkeen: "haluun nyt olla vaan yksin, enkä todellakaan halua ketään muuta". Huoh.

Tuo on kyllä perseestä niinku minäkin siitä tänne aikanaan romaanin kirjoitin. Vieläkin se asia mun päässäni pyörii ja välillä tulee niin kova ikävä exääni, mutta hetken päästä häntä ei muista. Odotan vaan nyt mun muuttoa ja sitä, että tutustun uusiin ihmisiin ja jospa Se Oikea sieltä löytyisi. En kylläkään uskalla edes ajatella, että mitä tunnen, jos mä nään sen mun exän joskus kaupungilla tulevassa kaupungissani, missä hän asuu. Toivottavasti ei törmätä ainakaan alkuaikoina.. Menee päivä taatusti pilalle. Hän on pilannut mun elämää nyt eron jälkeen ihan liian paljon.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Siis katoin niitä noin 1,5m päästä eivätkä ihastukseltaan huomannu mua ollenkaan. Lähin meneen.

Niin no, ihan fiksu veto. Ei kohtauksen järjestäminen tuossa tilanteessa olisi palvellut ketään.

KiVi vaan taisi viitata tuohon " tekee mieli tehdä jotain, mutten tiedä mitä" - lauseeseen. Häntä kompaten, ei tuollaisessa tilanteessa kannata tehdä mitään. Voithan toki mennä huutamaan exäsi ikkunan alle omia tuntemuksiasi, mutta itsestään siinä vaan tekee pellen. Kyllä ne tunteet siitä ajallaan haalistuu, vaikka ei se kenellekkään ole helppoa nähdä tuollaista - mihin ei todellakaan olisi osannut varautua. Sen jälkeen seuraavat hetket ovat ne kriittisimmät, jos niistä selviää niin ollaan taas valoisammalla puolella :)
 
Taas tulee ihan oma hukkaan mennyt nuoruus mieleeni, kun mietin tuota naapurifirmassa työskentelevää hemaisevaa blondia ja niitä kertoja, kun olen melkein sanonut hänelle jotain, mutta sitten urpomaisesti kävellyt hänen ohitseen. Pari vuotta olen häntä katsellut - viime aikoina enemmän sillä silmällä - mutta toistaiseksi olen tyytynyt pelkkään vaivautuneeseen punasteluun.

Tämän tarinan muistankin joidenkin vanhempien kirjoitusten perusteella! Sama mimmi joka pesee työhuoneesi ikkunan alla bikineissä iskän firman autoja? Nyt piru vie ryhdyt kurkkuun jääneistä sanoista tekoihin ja alat tosissasi vokottelemaan tuota neitiä! Tai laita edes sen yhteystiedot tänne niin laitetaan joku muu asialle!

Omalla kohdalla onkin sitten sen verran hiljaista, että pitää suurin into kaivaa muiden naisasioista...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Syyllistyin kyllä tekstarin lähettämiseen, jossa totesin hänen olleen melko nopea liikkeissään ja, että paskaa tais puhua ku sano "haluan olla yksin, enkä kaipaa ketään muuta"..
Pyysin myös soittaan ku treffit loppuu, koska en halua häiritä heitä mutta haluisin asiasta asiallisesti jutella, enkä haukkua ketään tms.

Eipä oo mitään kuulunu, eli eiköhän nuo treffit oo jatkunu toisen makuuhuoneeseen...vittu tätä ahistuksen määrää.

Jokainen ihminen on erilainen, mutta kerron sulle vielä tämän jutun. Itselläni auttoi kaikista parhaiten ku en ollu missään tekemisissä naisen kanssa enää. Haluaisin aina käydä katsomassa esim. facebook-profiilin, mutta ku tiedän, että siellä on sen uudesta miehestä kaikkea niin pinnistelen, etten mene sinne. Tulisi vaan paha mieli. Jos nyt puhuisin hänen kanssaan niin kaikki arvet aukeaisivat ja olisi entistä pahempi olla. Ehkä on helpompi käsitellä se asia yksin ja yrittää vaan unohtaa. (paraskin puhuja minä. Olen kuukauden vaan miettinyt, että mitäköhän ne nytkin tekee ja että millon he ekan kerran on harrastanu seksiä ja kaikkea muuta vitun typerää.) Tuolla saa vaan itsensä lähes sekaisin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämän tarinan muistankin joidenkin vanhempien kirjoitusten perusteella! Sama mimmi joka pesee työhuoneesi ikkunan alla bikineissä iskän firman autoja? Nyt piru vie ryhdyt kurkkuun jääneistä sanoista tekoihin ja alat tosissasi vokottelemaan tuota neitiä! Tai laita edes sen yhteystiedot tänne niin laitetaan joku muu asialle!

Jep, samainen olento.
Vituttaa, että työni on sellaista, etten pahemmin pääse ulkona käymään päiväsaikaan. Jostain kumman syystä kuitenkin lähes aina (ainakin kesällä) ulos mennessäni törmään tähän naisolentoon tuossa pihalla. Ja häkellyn.

En laita yhteystietoja.
 

Snagari

Jäsen
Syyllistyin kyllä tekstarin lähettämiseen, jossa totesin hänen olleen melko nopea liikkeissään ja, että paskaa tais puhua ku sano "haluan olla yksin, enkä kaipaa ketään muuta"..
Pyysin myös soittaan ku treffit loppuu, koska en halua häiritä heitä mutta haluisin asiasta asiallisesti jutella, enkä haukkua ketään tms.

Eipä oo mitään kuulunu, eli eiköhän nuo treffit oo jatkunu toisen makuuhuoneeseen...vittu tätä ahistuksen määrää.

Miksi kidutat itseäsi? Oman eron kohdatessa ei todellakaan ole tehnyt mieli edes puhua sille naiselle. Tossakin olisit vaan kylmästi jättänyt huomioimatta. Yleensäkin olen huomannut näissä erotouhuissa, että mitä kylmemmältä näytät naiselle, sitä paremmin on pullat uunissa. Siellä päässä alkaa vanne kiristää, että enkö merkinnyt tuolle mitään blaablaa, ja kyllä se joskus tulee sitten ulos suustakin. Sitten jos on halua puhua, puhu. Mulla ei ole koskaan ollut sen jälkeen mitään sanottavaa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Nyt on tapahtunut ainakin omalla kohdallani kaikenlaista. Ensinnäkin kävin tuossa ostamassa kaikenlaisia uusia vaatteita, muutaman vapaa-ajan kauluspaidan, muutamat uudet farkut, perinteisen Leijona-rannekellon, geeliä laittanut jonkun verran etuhiuksiin, ettei näytä niin pikkupojalta, jne.

Nyt sitten tilanne on tässä muutaman viikon aikana ollut se, että aika monta naista on ollut kiinnostunut ainakin jonkin verran. Tanssilattialle uskaltauduin ja sain omasta mielestäni erittäin mielenkiintoisen naisen bongattua sieltä. Otin vain mukaan tanssiin, siis voisi melkein kirjaimellisesti sanoa, että otin viereeni. Tämä toimi ja nainen oli täysin messissä kunnes en osannut sitten enää tehdä mitään. En uskaltanut edes sanoa mitään, jolloin nainen sitten kyllästyi ja lähti pois. Mitenkään en oikein edes uskaltanut reagoida, täysi jäätyminen iski.

Samaten tuo yh-äiti olisi tässä muutamaan kertaan ollut jo täysin valmis melkein ihan mihin vain, oli kiinnostunut jutuistani, tuli viereeni juttelemaan ravintolassa, jne. Sen kaveri oli kiinnostunut meikäläisestä, ja syötiinpä jopa ravintolaillan jälkeen kolmistaan. Melkein mikä vain olisi ollut mahdollista, mutta jäädyin täydellisesti. En uskaltanut puhua mitään, koska olin totaalisen lukossa.

Kerroin aiemmin ettei itselläni ole huumorintajua, mikä pitää osittain paikkansa. En uskalla olla hauska tai huumorintajuinen tai pitää hauskaa. Itse olen joskus tullut tunnetuksi huumorintajusta, mutta nykyään ei vain uskalla.

Jossain on joku tilaisuus, missä vaikka kaikki ihmiset nostavat kädet ilmaan, niin itse olen ainoa, joka ei niitä uskalla nostaa. Ettei vaan kukaan huomaisi. Vaikka varmemmin se huomataan, kun ei pidä hauskaa.

Tänään olen kiinnittänyt huomiota ryhtiin, joka on todella huono. Siis todella huono. Alaselkä on notkolla ja vatsa puskee esiin. Läskiä siis ei ole, mutta vatsalihakset ovat löysät, jolloin maha pullistuu. Samaten yläselkä on sellainen kyhmy ja pää etukenossa. Yläasteen aikana eräs kokenut treenikaveri kertoi, että ryhdille pitäisi tehdä jotain. Kävelen yläselkä kumarassa ja katson kenkiäni kun kävelen. Nykyäänkin kun kävelen, kävelen täysin kasassa. Tänään jo olen korjannut ryhtiäni venyttelemällä ja huomenna olisi tarkoitus varata aika fysioterapialle.

Monien mielestä olen viime ajat näyttänyt lähemmäs 30-vuotiaalta, kuulemma vaatteet ja parta tekee sen. Kun peilistä katson, niin vaikeaa olla eri mieltä.

Tänään näin tuon yh-äidin taas ja oli mitäänsanomattomalla tuulella. Viime viikonloppuna oli innostunut niistä vähistä jutuistani, ja kertoili kaikenlaista omaakin. Itse vain en hänen kanssaan uskaltanut olla luonteva. Tänään sitten taas jäädyin ja olin erittäin tyly ja tympeä, koska jäädyin. Jälkeenpäin huomasin vasta, että voi helvetti, mitä juttua. En edes katsonut häneen, puhuin hiljaa ja tympeästi, jne. Olisin voinut edes kehua hänen punaisia farkkuja tai vaikka jutella lastensakkin kanssa, mutta kun jäätyy, niin jäätyy.

Mutta ainakin alku on jo hyvä.
 

tutzba

Jäsen
Tuolla saa vaan itsensä lähes sekaisin.

Ja koska asia ei sinulle kuulu enää lainkaan, why bother? Jos nainen osoittaa jotain ystävällisyyden merkkejä, voit joko vastata niihin tai olla vastaamatta. Sen sijaan jos sieltä suunnalta ollaan aivan hiljaa, on sille yleensä hyvä syy. Turha mennä ronkkimaan, koska usein siinä tulee vain turhaan satutettua itseään.

Snagari kirjoitti:
Yleensäkin olen huomannut näissä erotouhuissa, että mitä kylmemmältä näytät naiselle, sitä paremmin on pullat uunissa.

Aika hyvin sanottu. Naisilla on joku ihmeellinen tarve olla aina se, joka saa esittää täydellistä vittupäätä ja joka voi pyyhkiä toisen pois elämästään. Sitten jos omalle kohdalle sattuukin käymään noin, alkaa heti kauhea itku ja vonkuminen, että miksi kohtelet minua noin tylysti jne. En tarkoita, että pitäisi lähetellä mitään vittuiluviestejä tai muuta, mutta täydellinen radiohiljaisuus eron jälkeen on suositeltavaa jo ihan vaikka siitä syystä, että saa mietittyä rauhassa asioita eikä tarvitse koko ajan kiusata päätään.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Eipä oo mitään kuulunu, eli eiköhän nuo treffit oo jatkunu toisen makuuhuoneeseen...vittu tätä ahistuksen määrää.

Tätähän ei voi varmaksi tietää, mutta ei näin välttämättä ole. Mieti itseäsi hänen asemaan, tapaisitkin yhtäkkiä jonkun tosi kivan naisen kaupungilla ja sitten ex - lähettelisi katkeria viestejä, mitä vastaisit? Ne asiat mitä hän sanoi, on kuitenkin vain sanoja, ei kukaan niitä enää muista jos eteen tallustaa joku mielenkiintoinen ihminen.
 

Snagari

Jäsen
Naisilla on joku ihmeellinen tarve olla aina se, joka saa esittää täydellistä vittupäätä ja joka voi pyyhkiä toisen pois elämästään. Sitten jos omalle kohdalle sattuukin käymään noin, alkaa heti kauhea itku ja vonkuminen, että miksi kohtelet minua noin tylysti jne. En tarkoita, että pitäisi lähetellä mitään vittuiluviestejä tai muuta, mutta täydellinen radiohiljaisuus eron jälkeen on suositeltavaa jo ihan vaikka siitä syystä, että saa mietittyä rauhassa asioita eikä tarvitse koko ajan kiusata päätään.

Nimenomaan. Mäkin olen ottanut tavaksi ihan jo oman mielenterveyden vuoksi eron jälkeen ottaa kunnolla etäisyyttä niihin asioihin joista on tullut rutiinia sen naisen kanssa, jotain mitä on tehty yhdessä tai näin. Kun on kavereiden kanssa enemmän ja parin päivän jälkeen alkaa tuntua taas siedettävältä oman naaman näkeminen peilistä niin tajuaa ettei se elämä siihen ole kaatunut. Tosin en ole koskaan mitään vuosia seurustellutkaan, joten en tiedä miten tämä menee pidemmässä suhteessa. Mutta tosiaan mihinkään vittuiluun tai sen sellaiseen ei todellakaan kannata lähteä, silloin asettaa itsensä todella haavoittuvaiseen asemaan. Kun olet hiljaa, puhut normaalisti exälle jos on pakko puhua, on omatuntokin paljon selvempi, tulee tunne että "ainakin minä olen tehnyt voitavani". Jos olet exääsi kohtaan mulkku, ihmiset huomaavat sen ja ajattelevat sinun olevan mulkku. Sama toisinpäin.

Voi olla, että olen ainoa, mutta puhun vain omista kokemuksistani.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Jokainen ihminen on erilainen, mutta kerron sulle vielä tämän jutun. Itselläni auttoi kaikista parhaiten ku en ollu missään tekemisissä naisen kanssa enää. Haluaisin aina käydä katsomassa esim. facebook-profiilin, mutta ku tiedän, että siellä on sen uudesta miehestä kaikkea niin pinnistelen, etten mene sinne. Tulisi vaan paha mieli. Jos nyt puhuisin hänen kanssaan niin kaikki arvet aukeaisivat ja olisi entistä pahempi olla. Ehkä on helpompi käsitellä se asia yksin ja yrittää vaan unohtaa. (paraskin puhuja minä. Olen kuukauden vaan miettinyt, että mitäköhän ne nytkin tekee ja että millon he ekan kerran on harrastanu seksiä ja kaikkea muuta vitun typerää.) Tuolla saa vaan itsensä lähes sekaisin.

Tää on varmasti totta, mutta haluun vaan puhua "livenä" koska haluan kysyä muutaman kysymyksen tuosta jutusta. Ekana tulee mieleen,että onko peliä ollu jo ennenku erottiin jne. Mielestäni mulla on oikeus tähän, mutta tuskinpa tuo mulle soittaa ja ei ainakaan tänään ku varmaan tosiaan se kaunein asia on jo menossa.
 

Snagari

Jäsen
Tää on varmasti totta, mutta haluun vaan puhua "livenä" koska haluan kysyä muutaman kysymyksen tuosta jutusta. Ekana tulee mieleen,että onko peliä ollu jo ennenku erottiin jne. Mielestäni mulla on oikeus tähän, mutta tuskinpa tuo mulle soittaa ja ei ainakaan tänään ku varmaan tosiaan se kaunein asia on jo menossa.

Onko sillä väliä? Ja jos näin nopeasti tuo on teidän eron jälkeen tullut niin varmasti on ollut ainakin peliä. Mutta mitä sitten, eikö tuo nainen jo ole osoittanut oman luonteensa? Tuollaisiin ihmisiin ei koskaan saa jäädä kiinni, joskus se tekee saman tuolle miehelle kenen kanssa on nyt ja niin edelleen. Mihinkäs sitä karvoistaan pääsee. Näitä ihmisiä nyt vaan on valitettavan paljon, mutta minä olisin iloinen että voit jatkaa elämääsi ilman tuota exääsi.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Kiitos kaikille vastauksista. Ois tietty voinu olla laittamatta mitään viestiä, mutta niin kuitenki tein. Luonnollisesti mitään vastausta ei oo tullu takasi, nii jätänkö asian nyt sit tähän.

Hajottaa vaan niin saatanasti ku tekis mieli kysyä,että millon tuo juttu on saanu alkunsa. Sen verran onnelliselta exä näytti, että eiköhän tuota jonki aikaa oo jo kestäny.
 

tutzba

Jäsen
Hajottaa vaan niin saatanasti ku tekis mieli kysyä,että millon tuo juttu on saanu alkunsa. Sen verran onnelliselta exä näytti, että eiköhän tuota jonki aikaa oo jo kestäny.

Mieti kuinka paljon vituttaa jos tulee vaikka vastaus, että "nooo kyllähän me siinä tapailtiin jo reilu kuukausi ennen kuin me erottiin, ajattelin että tää peli on kuitenkin menetetty niin lähdin kalasteleen uutta".

Eli anna asian olla ja tyydy tämän hetkiseen pahaan oloon.

Tästä tuli mieleen se jatkoaikalainen, jonka tyttöystävällä oli ilmeisesti hiukan vilkkaampi seksielämä ollut menneisyydessä ja jos jonkinlaista kimppaa oli äherretty. Häntä vitutti kun sai tietää tuosta, mutta halusi silti väkisin saada kuulla lisää, joka taas kasvatti vitutusta.

Tosin voihan tätä lähestyä niinkin, että jos on jo hyvä vitutus alla, niin miksei sitten katsoisi loppuun asti mihin se voi päätyä? Vähän kuin juominen. Ei sitäkään kesken kaiken jätetä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös