Naisasiat

  • 7 571 137
  • 26 605

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Kysymys kuuluukin, että mitä vikaa kyseisessä naisessa sitten on? Että onko esimerkiksi ollut aikaisemmin mies tai kasvaako parta enemmän kuin sinulla? Samaa sarjaa lumimiehen ja Nessien kanssa. Moni väittää nähneensä ja juttua liikkuu, mutta vedenpitäviä todisteita näiden olemassaolosta ei ole kenelläkään.

Sehän tässä onkin, kun tälläsiä naisia ei pitäisi olla olemassa. Ja olen varma ettei kyse ole myöskään miehestä, joka olisi vaihtanut sukupuolta.

Vakavasti, onnea. Jos tuollainen on vastaan kävellyt (siis nainen), niin kannattaa varmaankin pitää kiinni.

Teknisesti ottaen mie kävelin sen kämppään, ja se oli ilman meikkiä tekemässä ruokaa siellä, oloasun housuissa. Kiitoksia onnitteluista tosin, mutta ei nää tälläiset naiset ole sellaisia mistä voidaan mitenkään pitää kiinni, tää on liian vahva ja itsenäinen. Mutta ihme kyllä se tykkää minusta.

Mut olen mie aika hyvä tyyppi, sillein deep down. Erityisesti jos saan olla oma itseni jokaisena hetkenä.
 

scholl

Jäsen
(esim: ei riitä että ostoslapussa lukee salaattikastike, vaan siinä pitää lukea että onko se kreikkalainen, chili, puutarha- tai jokin muu etuliitteinen salaattikastike)

Itsellänikin on vain muutama salaattikastike, joita suostun syömään ja se menee nimenomaan myöskin brändien mukaan. Makuni on sillä tavalla jalostunut, ettei se käy, että joku kuka tahansa on salaattikastikkeen tehnyt. Tosin en ole vielä niin dementoitunut, että tarvitsisin mitään ostoslappua siihen, jos haluan esim. Ehon valmistamaa Stockmannin salaattikastiketta Herkusta ostaa. Kannattaa olla kyllä noissa asioissa lujana. Naiset saattavat olla sellaista "mikä vain käy" -jengiä. Olut kuin olut jne., vaikka herra on saattanut käyttää koko elämänkokemuksensa siihen, että tietää, mikä on hyvä tuote ja mikä ei. Toki välillä voi kokeilla ja maistella eri makuja, mutta se ei silti tarkoita, että ihan mikä tahansa kävisi.
 

Fordél

Jäsen
Itsellänikin on vain muutama salaattikastike, joita suostun syömään ja se menee nimenomaan myöskin brändien mukaan. Makuni on sillä tavalla jalostunut, ettei se käy, että joku kuka tahansa on salaattikastikkeen tehnyt.

Makusi tunnistaa siis brändin ja itse maku taitaa olla toissijainen. Pinnallista? No ainakin schollmaista.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Ja pierastessa minulle on haaste saada kestämään suoritus mahdollisimman pitkään, sillä olen itseni kanssa kilpailuhenkinen.

No kumpi voitti tämän älykkyyskilpailun? Sinä perussuomalaisten pakaroittesi välistä lasketulla suhinalla vai tämä vihreä neiti X käheä-äänisellä kahden oktaavin flatus intervallillaan? Etkai vaan jäänyt aamuskapassa toiseksi?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ei oikein jaksaisi enää näitä "Olet sä tosi kiva, mutta..." ja "Siis ei sussa mitään vikaa ole" -juttuja. Mitä naiset oikein etsii? Pitää varmaan koittaa rikastua kunnolla, että olisi mahdollisuudet. Joo, olen nuori ja blaablaa, mutta kunhan nyt taas jälleen kerran vain harmittaa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Ei oikein jaksaisi enää näitä "Olet sä tosi kiva, mutta..." ja "Siis ei sussa mitään vikaa ole" -juttuja. Mitä naiset oikein etsii? Pitää varmaan koittaa rikastua kunnolla, että olisi mahdollisuudet. Joo, olen nuori ja blaablaa, mutta kunhan nyt taas jälleen kerran vain harmittaa.

Siis eivät he välttämättä etsi mitään tiettyä ominaisuutta vaan sitä, että joku tyyppi oikeasti kolahtaa. Itsekin pidän suurinta osaa naisista, joita tapaan ulkonäöllisesti ja muutenkin ihan ok tyyppeinä, mutta todellisuudessa se on max. 5% naisista kenen kanssa sitten voi synkata. Ja jos ja kun homma on sama toisinpäin, niin välillä voi tuntua kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Tilanteeseen vaikuttaa ratkaisevasti myös oma elämänpiiri. Hirveästi on merkitystä sillä, minkä verran tapaa ihmisiä/naisia ihan jokapäiväisessä elämässä. Jos olet miesvaltaisella alalla töissä ja kaveripiirisi on aika suppea tai siihen kuuluu paljon pariskuntia, et edes törmää potentiaalisiin vaihtoehtoihin niin usein. Tällöin jokaiseen potentiaaliseen naiseen suhtautuu helposti liian vakavasti.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ei oikein jaksaisi enää näitä "Olet sä tosi kiva, mutta..." ja "Siis ei sussa mitään vikaa ole" -juttuja. Mitä naiset oikein etsii? Pitää varmaan koittaa rikastua kunnolla, että olisi mahdollisuudet. Joo, olen nuori ja blaablaa, mutta kunhan nyt taas jälleen kerran vain harmittaa.

Ihan opiksi: nuo lauseet itsessään sisältävät sen perustelun suoraan, miksi et kelpaa. Et siis jonkun mielestä ole tarpeeksi kiva ja jonkun toisen mielestä sussa on niin paljon vikaa, ettei voi ees harkita... ne ovat diplomaattisia ja armeliaita kiertoilmaisuja sille, ettei tällä kertaa synny sopparia tms. koska ehdotettavalla on jotain ihan muuta mielessä, etkä sinä siihen kuvaan mahdu, tai yritelmäsi silmin kannattaa vielä jokunen aika kehittyä alemmissa sarjoissa vaaditulle tasolle.

Vaan huoli pois, niin se menee puolin ja toisin ja jokainen tavallaan ne oppirahansa joutuu maksamaan. Eikä edes useiden pakkienkaan kannata antaa itseään masentaa, vaikka nyt et ehkä tätä uskokaan, joistakin pakeista(tilanteista) oikeasti voi jäädä elon ehtoolle säilyviä kauniita muistoja ja sääli olisi jäädä sellaisistakaan paitsi. Ihastuminen ja rakkaus kun eivät ole sellaisia kvartaalimaailman suoritteita, niissä ei ole rajoja tai sääntöjä, eikä kukaan mittaa kuinka korkealle pääsit tai teitkö oikein, elämässä (ja rakkaudessa) kuuluu olla mitattomuutta, joka mahdollistaa ajattomuuden, josta syntyy avaruus, jonka voi vain löytää, ei ostaa.

Kuuntele vaikka biisiä tähtilampun alla, juo kupponen hyvää teetä ja mieti mitä kirjoitin, ehkä nuo pakkilauseet ei hetken päästä niin pahoin korvennakaan. Vastaa aina noihin lauseisiin arvostaen häntä ja kiitä, että ansaitsit niin hellän kohtelun, sano, että mieleesi jää hyvä muisto hänestä ja toivottavasti toisinkin päin( toki mieluummin sisäistä ajatukseni, älä alennu teeskentelemään).
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
No kumpi voitti tämän älykkyyskilpailun? Sinä perussuomalaisten pakaroittesi välistä lasketulla suhinalla vai tämä vihreä neiti X käheä-äänisellä kahden oktaavin flatus intervallillaan? Etkai vaan jäänyt aamuskapassa toiseksi?

On vaikea sanoa auttaako poliittinen suuntautuminen nimenomaan tähän älykkyyskilpailuun, sillä sitoutumattomana en nauti minkään puolueen koneiston tai vertaistuen suomaa mahdollista lisäarvoa suoritukseen. Neitikään ei varsinaisesti tälläisiin suorituksiin osallistu edes kannatuksen takia, muttei mitenkään tuomitse tätä liiallisen älykkyyden sivutuotteena syntyvää tarvetta töräyttää argumenttejä pakaroiden välistä.
 

scholl

Jäsen
Makusi tunnistaa siis brändin ja itse maku taitaa olla toissijainen. Pinnallista? No ainakin schollmaista.

No ei se nyt ihan niinkään mene. Mutta joku samanniminen tuote maistuu eri brändeillä eriltä. Jos tiedän jonkun brändin, jonka moska on mielestäni hyvää niin en neuvottele asiasta ja hyväksy jotain toista brändiä. Esimerkiksi Heinzin ketsuppi. En suostu todellakaan jonkun diibadaabatyypin tekemää tuotetta ostamaan sen takia, että siinäkin lukee ketchup, koska Heinz on hyvää ja sillä sipuli. Poikkeus vahvistaa säännön, muttei siitä sen enempää.
 
Kuuluuko tämä edes tähän ketjuun?

Mielenkiintoista!

Sain juuri tietää, että minulla on ilmeisesti melko kyseenalainen maine eräissä piireissä. Exä on päättänyt hieman huudella ympäriinsä ja levitellyt kohtalaisen erikoisia huhuja minusta ja tavoistani. Faktoja on muuteltu ja liioiteltu ja tämä on tiettävästi tapahtunut ihan lukuisten kuulijoiden läsnä ollessa.

Aikaa tästä on kulunut jo jonkin verran, mutta minä sain tietää asiasta vasta nyt, kun hieman päihtynyt ystävä päätti jostain syystä asian Messengerin välityksellä kertoa. Oli kuulemma jäänyt vaivaamaan häntä.

Tämähän on ihan loistavaa. Jotkut ihmiset saattavat siis pitää minua hyvinkin erikoisena perverssinä, vaikka olenkin tämmöinen tylsä perusnössö vaan.

Aion tehdä kaikkeni, että maineeni pysyy tuollaisena - tai kenties jopa hieman tuosta vielä pahenee - tuon kyseisen porukan keskuudessa. Tähänhän saattaa avautua mahdollisuus jo heti huomenna, joten jonkinlaisia juonia tässä on ruvettava punomaan välittömästi.

Offtopikkina sen verran, että missäs saisi Jyvässeudulla tai netissä teetettyä käyntikortteja ihan itse valitsemallan tekstillä niin, että kortit teettävä taho ei nyt ihan kauheasti ihmettelesi tai kutsuisi virkavaltaa paikalle?
 

Ender00

Jäsen
Offtopikkina sen verran, että missäs saisi Jyvässeudulla tai netissä teetettyä käyntikortteja ihan itse valitsemallan tekstillä niin, että kortit teettävä taho ei nyt ihan kauheasti ihmettelesi tai kutsuisi virkavaltaa paikalle?

Offtopicia jatkaen: Esimerkiksi Kopijyvällä.

Mitä itse aiheeseen tulee niin naisasioista ei paljon kertomista ole. Syksyllä tapahtuneen eron jälkeen en vieläkään ole pystynyt naisista kiinnostumaan (en toki miehistäkään siinä mielessä) ja olen myös huomannut, että elän huomattavasti herkistyneessä mielentilassa. Esimerkiksi monet herkät kappaleet, jotka olivat aiemmin ihan kivoja saavat nyt liikutuksen valtaan. Selvästikin toipuminen erosta on yhä pahasti kesken.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Mielenkiintoista! Sain juuri tietää, että minulla on ilmeisesti melko kyseenalainen maine eräissä piireissä.

Exiä tai nykyisiä, kun naisen kanssa alkaa tosissaan hääräämään, niin se merkitsee aika suurta tietosuojariskiä. Yrityssalaisuutesi, anonymiteettisi sekä intimiteettisi ei ole enää suojatussa tilassa sen jälkeen, kun otat elämääsi naisen.

Naisten sanastoon ei kuulu sana luottamuksellinen, mikä taas meille miehille on itsestäänselvyys, osa keskenäisen veljeytemme syvintä olemusta. Nainen on luonnostaan laumaeläin, ja hänelle toisten ja myös läheistensä asioista kertominen on keino hakea akkalauman hyväksyntää ja parantaa omaa sosiaalista asemaansa siinä. Tieto on akkalaumasta eräänlaista kauppatavaraa. Arvokkainta tieto on heille silloin, kun sitä vaihdetaan ketjussa kolmansille ja neljänsille osapuolille.

Tähän liittyy myös naisen kummallinen tunne-elämä ja tarve käydä läpi mieheensä liittyviä asoita tasolla, jota hänen oma miehensä ei ymmärrä. Näin nainen tuntee jäävänsä tunteidensa kanssa paitsioon. Ratkaisuksi tähän hän kokee akkalauman sosiaalisen verkoston.

Kaiken lisäksi nainen on useinmiten hämmästynyt, jos ilmaiset paheksumisesi tietovuodoista, jotka koskevat sinua tai parisuhdettanne. Nainen on myös syvästi järkyttynyt, kun ilmaiset tietovuodon yhtä suureksi rikkomukseksi kuin pettämisen sanan klassisessa muodossaan.

Naisasioista joutuu maksamaan aina kalliin hinnan, tavalla tai toisella. Rakkaus on mustavalkoinen, ei koskaan harmaa.
 
Exiä tai nykyisiä, kun naisen kanssa alkaa tosissaan hääräämään, niin se merkitsee aika suurta tietosuojariskiä. Yrityssalaisuutesi, anonymiteettisi sekä intimiteettisi ei ole enää suojatussa tilassa sen jälkeen, kun otat elämääsi naisen.

Parastahan tässä kyseisessä tapauksessa on se, että ex-naisen liikkeelle laittamasta juorusta noin 80% on ns. omaa matskua, vaikka myönnänkin joitain huhun sisältämiä asioita tapahtuneen. Ei tosin läheskään siinä mittakaavassa, mitä väitetään.

Kysehän ei siis ole siitä, että exäni huutelisi kylillä minun olevan esimerkiksi pedofiili, raiskaaja, väkivaltainen naistenhakkaaja tai jotain muuta oikeasti sairasta. Siinä tapauksessa vaatisin oikeutta, mutta nyt näen asian lähinnä huvittavana.

Toki siitä voidaan aina keskustella, että onko kahden ihmisen välisistä intiimeistä asioista huuteleminen noin lähtökohtaisestikaan kovinkaan tyylikästä. Minua ei ainakaan kiinnosta ilmoitella tuttavilleni, että miten exä toimi ja millaista se oli.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Ihan opiksi: nuo lauseet itsessään sisältävät sen perustelun suoraan, miksi et kelpaa. Et siis jonkun mielestä ole tarpeeksi kiva ja jonkun toisen mielestä sussa on niin paljon vikaa, ettei voi ees harkita... ne ovat diplomaattisia ja armeliaita kiertoilmaisuja sille, ettei tällä kertaa synny sopparia tms. koska ehdotettavalla on jotain ihan muuta mielessä, etkä sinä siihen kuvaan mahdu, tai yritelmäsi silmin kannattaa vielä jokunen aika kehittyä alemmissa sarjoissa vaaditulle tasolle.

Joo, tuohon kun lisätään vielä perinteiset "me ollaan ehkä vähän erilaisia" ja "tämä ei just nyt oikein osu sopivaan kohtaan mun elämässä", niin kaikki väsyneet ja epäuskottavimmat selitykset onkin jo nähty. Sit parin viikon päästä sitä ollaankin onnellisesti löydetty se sopivan rikas ja hienon auton omistava kultalusikka suussa syntynyt, joka ei ole liian erilainen, tai ainakin erilaisuutta voi tasoittaa tietyillä ominaisuuksilla. Lisäksi sitten vielä kuvitellaan, että "ei tuo entinen hölmö tajua kuitenkaan, että kaikki oli hänestä kiinni". Eipä. Näinkin on käynyt. En tiedä, mutta tyhmistä ämmistä ei tule mitään muuta kuin näppylöitä.

Elämässä kun on ylimääräistä aikaa ja kaikkea pitää kokeilla, niin laitoinpa huvikseni ilmoituksen eräälle treffipalstalle. Käsitykseni ihmisten ristiriitaisuudesta on saanut sitä kautta vaan enemmän vahvistusta. Kokeilumielessä laitoin viestin muutamalla naisihmiselle, joilla oli yhteisenä nimittäjänä se, että he eivät pidä itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä. Omien sanojensa mukaan siis. Lisäksi valitsin kaikkien viestien kohteeksi kuvattoman profiilin. Viestit olivat todellakin kohteliaita, eivätkä sisältäneet mitään kaksimielisyyksiä tai muuta epäilyttävää. Seitsemästä kohteesta yksi ainoa vastasi. Siis yleensäkään ottaen mitään. Sinällään minulla ei ollut suuria odotuksia muutenkaan, mutta onhan se kieltämättä vähän hassua, jos omassa profiilissaan asetetaan vaatimuksia, että ei saa olla itsekäs ja välinpitämätön, mutta sitten ei itse viitsitä edes vastata edes "kiitos, mutta ei kiinnosta tällä kertaa", niin minä haistan kyllä ison ristiriidan ja alan saada näppylöitä.

Mainittakoon, että jokainen kuitenkin kävi ainakin pikaisesti vilkaisemassa minun profiiliani, katsoivat kai kuvan ja pelästyivät. Joskus pitäisi varmaan kokeilla muuttaa kaikki kuvailut itsestään joksikin järjettömäksi stereotypiaksi amisjuntista tai vastaavasta, sitten kokeilla uudestaan. Onhan Bemarin rassaaminen kädet kyynärpäitä myöten paskassa paljon seksikkäämpi harrastus kuin joidenkin tylsien filosofian kirjojen lueskelu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen tuli tavattua yksi mielenkiintoiselta vaikuttava nainen. Kaikki ominaisuudet joista naisesta tykkään niin tuntu olevan kohdillaan. Läskiä löytyi hieman luitten ympäriltä, puhelias ja iloisen rempseä...

Hän teki tai oikeastaan hänen kaverinsa teki aloitteen hänen puolestaan (näin tulkitsin) lähteä yökerhosta luokseni "jatkoille".Jatkoilla ei kyllä tapahtunut sitä mitä monet arvelisivat tapahtuneen vaikka naiset olivat kovasti halukkaita tosin tekemään sitä.

Itse laitoin kuitenkin siinä tilanteessa jarrut päälle. En hannariuttani vaan siinä oli itse melkoisessa humalatilassa kuten myös tämä likka ja se tilannekaan ei sillä hetkellä ollut mikään järin halua lisäävä vaan päinvastoin. Tuli vaan tunne, että parempi lyödä jarrut päälle. Toisaalta jos olisin ollut yksin tuon likan kanssa niin tilanne olisi voinut olla erilainen...

Se nainen kyllä tuntui niin kiinnostavalta, että siihen voisi oikeasti tutustua paremminkin eikä vain niin, että se olisi jäänyt tuohon yhteen yöhön... Siinä ei sitten äkännyt tietenkään ehdottaa mitään rehvejä, mutta periaatteessahan tuon tapaamisen ehdottaminen saattaisi olla mahdollista. Esimerkiksi facen kautta...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siinä ei sitten äkännyt tietenkään ehdottaa mitään rehvejä, mutta periaatteessahan tuon tapaamisen ehdottaminen saattaisi olla mahdollista. Esimerkiksi facen kautta...
Ei sitten ollut pelkästään yksipuoleisia nämä halut vaan tältä naiselta tuli jo viesti ja kysy et mitä teen illalla jos tulisivat käymään... Miten helvetissä mä saisin välitettyä hälle tiedon siitä että olen kiinnostunut vain hänestä ja syvällisemmin kuin pelkän sen takia?
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Miten helvetissä mä saisin välitettyä hälle tiedon siitä että olen kiinnostunut vain hänestä ja syvällisemmin kuin pelkän sen takia?

Itse tässä rupesin pohtimaan, että miksi asia tuntuu aina olevan niin perin, että se on juuri mies, joka joutuu selittelemään ja vakuuttelemaan tarkoitusperiään? Naisillako ei koskaan muka vain tee mieli "sitä"?!

Ja vastaus/ehdotus itse kysymykseen: Vaikkapa juuri naamakirjan kautta. Tosissaan, mutta ei liian raskaalla otteella kirjoittaen. Eli älä vanno ikuista rakkautta virtuaalinen konvehtirasia kädessä ainakaan ihan vielä..;D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä lause sinne faceen, muotoiltuna kysymyksen sijaan toteamuksena?

Ei näytä tehoavan. Laitoin tuon viestin kännykkään, mutta edelleen ovat innokkaita tulemaan.

Saishan siinä tietenkin sitä oikein kahelta suunnalta ;D, mutta enpä tiedä kiinnostaako minua itseäni tämä. Haluaisin jotain enemmän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eräs kaunis nainen, jonka olen puolisen vuotta tuntenut, emme ole koskaan seurustelleet tms., on ollut kuulumattomissa vajaa parisen kuukautta. Viime pe sitten tekstaritse kysyin häneltä, että lähtisikö kaupungille päivällä ja ehdotin paria ajanvietettä siellä kaupungilla. Hän ei vastannut mitään. Mailasin sitten lyhyesti, että no hauskoja jatkoja sitten jos ei minkäänlaista yhteydenpitoa ole. Hän mailasi seuraavana päivänä ja vuodatti, miten oli eräästä kevyestä läpästäni suuttunut ja oli vieläkin ihan hermona jne. Oli kuulemma minulle "samalla mitalla vittuillut takaisinkin" ja minä sen hänen vittuilunsa huumorilla olin silloin aikoinani ottanut enkä edes tiennyt, että hän oli suuttunut. Noh, eilen hän sitten kesken Kärppämatsin tekstasi vielä jotain paskantynkää ja vastasin siihen vain näin: "Jebujee, Hauskat loppuelämän jatkot ja pipoa löysemmälle:)".

Sen jälkeen tapahtui kummia - tosin naisille tyypillisiä asioita. Hänen vastauksensa tuli saman tien: "Kiitti vittu samoin! Lähekkö kaljalle?". Ja kun en päässyt, niin hän kertoi, että ilmoittaisin sitten jos kuitenkin olen kaupungille lähdössä. Tekstaritse vielä puolenyön kieppeilläkin kysyi, että enkö tosiaan ole lähdössä. En ehtinyt, mua nimittäin nukutti kovasti.

Naisilta kyllä vittuiluyritystä ja draamakuningatarsettiä välillä tulee ja jos siihen lähtee mukaan - on kusessa ja peli on menetetty. Kaverini tekstari vuodelta 2007 on vieläkin tallessa kapulassani: "Naisten vittuilua maailmaan kyllä mahtuu äärettömästi mutta sen painoarvo on nolla". Noin kyllä pääsee helpoimmalla, kuunnella toki voi mahdollista kritiikkiä, mutta se onkin jo sitten ihan toinen asia.
 

scholl

Jäsen
Naisten sanastoon ei kuulu sana luottamuksellinen, mikä taas meille miehille on itsestäänselvyys, osa keskenäisen veljeytemme syvintä olemusta. Nainen on luonnostaan laumaeläin, ja hänelle toisten ja myös läheistensä asioista kertominen on keino hakea akkalauman hyväksyntää ja parantaa omaa sosiaalista asemaansa siinä.

Se on miehessä vika silloin. Ainakaan itse en hyväksyisi pätkääkään sitä, että joku puhuu asioistani. Saattaisin vihjata hyvin nopeasti Venäjän mafiasta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itsekin pidän suurinta osaa naisista, joita tapaan ulkonäöllisesti ja muutenkin ihan ok tyyppeinä, mutta todellisuudessa se on max. 5% naisista kenen kanssa sitten voi synkata. Ja jos ja kun homma on sama toisinpäin, niin välillä voi tuntua kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Tähän on kyllä pakko yhtyä, minunkin mielestäni suurinosa naisihmisistä joita tuolla elämänpolulla vastaan tulee on nimenomaan "ihan kivoja".. mutta kun "ihan kiva" ei minullekaan riitä. Tuo 5% onkin aika lähellä sitä totuutta paljonko joukossa on niitä oikeasti potentiaalisia..

Voisinkin ensimmäistä kertaa hiukan avautua tähän ketjuun. Olen tässä nyt jo kolme vuotta ollut ihan vain keskenäni, jotenkin aikanaan tapahtunut kihlauksen/avoliiton purkautuminen kyynisti minut aivan täysin, vaikka se tapahtui vieläpä omasta aloitteestani. Nykyään olen aivan sairaalloisen varovainen suhteen aloittamisessa, ja lisäksi olen juuri niitä ihmisiä joilla on tapana odotella että se kuuluisa "tunne" tulee.. jotenkin ilman sitä tunnetta en saa mitään aikaiseksi..

Mikä pahinta, tässä näiden vuosien aikana on ollut ja mennyt useampiakin mukavia naisihmisiä joiden kanssa jokainen järkevä ja alemman kyynisyysasteen omaava mies olisi viritellyt jotain vakavampaakin. Viimeisen vuoden aikana olen torjunut ainakin kaksi tyttöä, ellen kolmea, toki minutkin on torjuttu ainakin kertaalleen (ettei tässä nyt suotta vaikuteta liikaa naistenmieheltä). Mutta kun tuntuu vain, että tiedän niin tasan tarkkaan mitä elämältä haluan, että jo siitäkin johtuen oma kiinnostukseni ei vain tahdo riittää..

Olen itseäni kohtaan hyvin julma, mutta myös hyvin rehellinen. Enää tässä iässä (27v) en ala suhteeseen kenenkään kanssa pelkästä seurustelun ilosta.. minkäänlaiseen pelleilyyn en lähde mukaan. Yhden neitosen, johon kieltämättä olin mieltynyt, jätin kerran vain kolmen tapaamiskerran jälkeen koska haistoin että homma oli menossa pelleilyksi, ja oikein silloin haistoinkin..

Mutta, mutta.. nyt hyvät palstaveljet.. miten ihmeessä sitä miesraukka voisi omaa olotilaansa helpottaa, etenkin tuon oman kyynisyyden ja itseen kohdistuvan julmuuden suhteen. Jos jollain on kokemusta niin saanko pyytää jakamaan sen..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Haistakaa vittu kaikki nussijat. Kuulin taas semmoisen pommin mikä ei voi olla totta. Mutta onhan se, en todellakaan kaipaisi tämmöisiä tietoja. Minun huulet ovat sinetöity, hauskaa loppuelämää teille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös