Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Nainen ja seksikkyys

• 4 809
  • 40

Carlos

Jäsen
Koinpa tänään sitten varsin kummallisen tapauksen käydessäni palaveeraamassa Antwerpenissa erään yhtiön X työntekijän kanssa.

Olin puhunut tämän n.30-35 vuotiaan naisen kanssa puhelimessa aikaisemmin, mutta en koskaan nähnyt "livenä". Nyt sitten oli sen verran setvittäviä asioita että päätimme ihan pitää palaverin naamasta naamaan.

Noo, menin sitten ko. firmaan, ja tapasin tämän kyseisen naisen, olkoon nimi nyt vaikka Katja. Täysin normaalin näköinen nainen ikäisekseen, ei kaunis mutta ei rumakaan, normaalisti pukeutunut, käyttäytyi täysin asiallisesti, puhui "normaalisti", ja kaikki oli ihan kuten lähtökuopissa kuuluukin.

Sitten istuimme pöydän ääreen vierekkäin ja aloimme puhua asioita halki. Tapahtui jonkinlainen kemiallis-psyykkinen aistimus tai jotain, ja tämä nainen alkoi tuntua sekunti sekunnilta enemmän aivan vastustamattoman haluttavalta. Itse asiassa koko kokous meni aika reisille koska en voinut ajatella juuri muuta kuin hänen heittämistä pöydälle ja niin edespäin.. Hillitsin itseni kyllä loppuun asti mutta olin aivan ällikällä lyöty että miten tässä näin kävi?

Onko kellään muulla vastaavaa kokemusta, että kaikinpuolin täysin normaali eikä millään lailla silmään pistävä tai edes härnäävästi käyttäytyvä nainen huokuu aivan käsittämättömän paljon seksikkyyttä ihan itsekseen? Olen vieläkin aivan pihalla tapahtuneesta, en ymmärrä miten tämä on mahdollista, harvoin saan moista halukkuuden puuskaa edes älyttömän kauniiden naisten kanssa, vaikka miten olisivat vähisillään ja keikuttelemassa itseään.

Ämerikassa voisin tietysti haastaa naisen oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä, mutta nyt joudun lähinnä puremaan huulta. Aaaaaaarrrgghh!!!

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kyllä olen huomannut saman.
Työpaikallani on naisia noin 25-65 vuotiaita. Tämä nuorempi ikäluokka, n. 25-35 sisältää useamman naisen, jotka ovat ihan tavallisen näköisiä. Kuitenkin kun heidän kanssaan juttelee, tulee sellainen olo, mitä Carlos sanoi. Ehkei noin voimakas, koska usein heitä näkee. Mutta sellainen tuntemus, että jotain tuossa naisessa on, mikä pistää ajatuksia liikkeelle.

Omituista se on, varsinkin kun joukossa on perheenäitejä ja ei mitenkään mallinoloisia naisia. Joillain naisilla on ns. magic touch miehiin.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisikohan tän saman otsikon alla pohtia semmostakin asiaa, kuin että onko olemassa ammatteja, missä nainen ei voi olla naisellinen? Siis jos minä nyt kertoisin, että olen rakennusalalla, niin tuleeko ensimmäisenä mieleen 200-kiloinen tiilenpalasia taskussaan kantava köriläs?

Jos tämä ei tunnu sopivan tämän otsikon alle, niin kertokaa ja siirrän sen pois.

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Chip
Siis jos minä nyt kertoisin, että olen rakennusalalla, niin tuleeko ensimmäisenä mieleen 200-kiloinen tiilenpalasia taskussaan kantava köriläs?

Kuului otsikkoon tai ei, mutta vastataan.

No et, sen verran "teitä" on tullut nähtyä. Sikäli en ihan miksikään heiveröiseksi mieltäisi. Ihan normaaleja naisia sielläkin rakennuksillakin on töissä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
HEIKOIN LENKKI!

Tämän surkuhupaisan Heikoin Lenkki kotimaisen version juontaja saa minut ainakin lämpenemään.
HUOMASIKO KUKAAN MUU PERVO (minun lisäkseni) ETTÄ JUONTAJALLA OLI VIIMEKSI MELKEIN POLVITAIPEESEEN ULOTTUVAT MUSTAT NAHKASAAPPAAT KORKEILLA PIIKKIKOROILLA? Ja Kirsillä oli sillä kerralla TODELLA seksikäs hame halkiolla.
Ja aina kun hän sanoi jotakin, niin hän TIETENKIN sanoi sen minulle... kuritti NIMENOMAAN MINUA.......

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Vaikkein yleensä ota osaa tämäntyyppisiin ketjuihin niin pitänee todeta että nainen ja M-62 maastopuku eivät sovi yhteen. Ainakaan näin miehisestä näkökulmasta katsottuna.

Tuossa pari viikkoa sitten kun seikkailin kertausharjoituksissa niin siellä oli muutama naishenkilö mukana, en tosin nähnyt heitä juurikaan muuten kuin alussa kun me offizeerit jaoimme miehistölle aseet ym. Noh eipä tuo mitenkään erikoiselta näyttänyt maastopuvussa, oikeastaan pitää sanoa että ainakin kroppa näytti jopa...noh ei nyt ihan hehkeältä maastopuku päällä.

Kun sitten harjoitus loppui ja satuin näkemään samaisen naisen siviilivaatteissa niin minulla ja muutamalla toverillani(jotka myös olivat nähneet hänet vain kuuskakkosissa) oli sydänpysähdys lähellä.

Eli kysymykseen on selkeä vastaus:
armeijassa...joskin nykyään ollaan siirtymässä pois 62:sta joten ehkä parannusta on luvassa tuleville ikäluokille.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kyllähän tuollainen olo tulee jopa suhteellisen usein. En tiedä ihan niin konkreettisesti kuin mitä Carlos koki mutta samalla tavalla kuitenkin. Fiilis pukkaa pintaan aivan tavallisissa paikoissa kuten koulut, työpaikka jne.

varjo, Itse huomasin tuon kotiuttamis-päivänä. Palvelusaikana oli tullut katsottua joitakin naisia sillä asenteella että eivätpä nuokaan erikoisia tapauksia ole. Kummasti se luukki vaan muuttui kun kepa ja kuuskakkonen vaihtuivat siviilivaatteisiin. Ysiykkönen päällä ihmiset sentään näyttävät hieman edustavammilta. Voi tosin johtua myös siitä että sitä käytettäessä ollaan yleensä lomille lähdössä tai sieltä palaamassa.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti B1
Omituista se on, varsinkin kun joukossa on perheenäitejä ja ei mitenkään mallinoloisia naisia. Joillain naisilla on ns. magic touch miehiin.
Aivan oikein! Se on jotain käsittämätöntä. Sitä ei voi selittää sanoin - ja miten voisikaan kun molemmissä päissä seisoo...

Siis jos minä nyt kertoisin, että olen rakennusalalla, niin tuleeko ensimmäisenä mieleen 200-kiloinen tiilenpalasia taskussaan kantava köriläs?[/B]

Kävin ensimmäisen kerran Tallinnassa -96. Takanani kahviossa seisoi kaksi kuulantyöntäjää pitkät työtakit päällä (siis rakennusnaisia). Pelkäsin että he kävelevät minut kumoon (vaikka en olekaan ihan pikku jätkä). Katsoin heidän jalkojaan. Sandaaleista loisti 44:n, pitkät varpaankynnet, joissa savilasti alla. Ei niin suurta pula-aikaa että pitäisi alkaa hekumoimaan...
En nyt kuitenkaan tarkoita että sinä kuuluisit tähän kastiin. Tulipa vaan mieleeni...

Mutta takaisin todellisuuteen. Tunnistan nimittäin Carloksen jutun täytellisesti. Näin tapahtuu usein. Erikoisin tapaus on meillä töissä. Hän on jo ~50 vuotias, mutta harva nuorempi hohtaa piilevää seksikkyyttä samalla tavalla. Jo hänen kävelytyylinsä saa aikaan meikäjäppiselle muutaman tunnin kestojöijän. Mietiskelin ja analysoin hänen kävelytyyliään kaksi ensimmäistä vuotta. Sitten hellitti housuissa sen verran, että äkkäsin. Hän ei kävele ns. catwalkia, vaan hän ottaa keskimäärin 4,24 senttiä pidempiä rauhallisia askelia, kuin keskiverto neiti. Korkeat korot tekevät hänen kävelystään aistikkaan pompottavaa.

Sähkötän hänelle silmilläni joka kerta keskustellessamme. Hän pitää suutaan hieman auki, kuin merkiksi lähdölle. Äh.. nyt tuli taas painajaisia...

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti varjo
Vaikkein yleensä ota osaa tämäntyyppisiin ketjuihin niin pitänee todeta että nainen ja M-62 maastopuku eivät sovi yhteen

Jes, minäkin ajattelin ennen, että mikään ei ole niin seksikästä, kuin nainen univormussa, mutta sitten näin Virolaisen tullivirkailijan. YÖK!

Kyllä, kyllä, muistan kokeneeni joskus samallisen tunteen, vaan hieman eri ympyröissä. Joka tapauksessa se nainen asuu nyt meillä.

Kun naisessa on luontaista seksikkyyttä, niin siinä jää kaikki Pamelat yms. silikoni beibet väkisin hopeelle.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Carlos on kyllä aivan oikeassa. Välillä tosiaan törmää naisiin, jotka vetosvat seksuaalisesti jotenkin mystisellä tavalla. Hauskin jutussa on se, että samat naiset eivät vetoa samoihin miehiin. Itsellekin on sattunut, että on ollut ihan kuumana mystisellä tavalla johonkin kissaan ja sitten kun on hehkutellut sitä kaverille, niin tämä toinen ei ole ollut millänsäkään ja päinvastoin. Tämähän on tietysti hyvä juttu siinä mielessä, että jokaiselle löytyy joku, joka pistää sukat pyörimään.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto

Ollaanko me miehet näin tyhmiä?

Naiset ovat samassa suhteessa kiinnostavia meistä kuin miehet naisista. Kysymys on vain oikeasta suhteesta? Seksikkyys taas ei ole ollenkaan ikäsidonnaista. Muttaa ukko miehet jättäköön, miss auringot ja säteet meille sinkuille ;)

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Kyllä näitä tapauksia täälläkin tunnetaan. Yliopistoajoilta varsinkin tulee useampikin tapaus mieleen. Kerran itse asiassa juteltiin asiasta kaveriporukassa, jossa oli naisiakin mukana. Tultiin siihen tulokseen, että nainen, jossa on tyyliä, saa aikaan miehissä (ainakin minussa) tuollaisia reaktioita.

Tyyli ei tässä asiayhteydessä tarkoita muotia, mitään tiettyä pukeutumistyyliä tai edes pelkästään vaatetusta. Kyse on siitä, tunteeko nainen olonsa omaksi itsekseen siinä tavassa, millä hän esittää itsensä muille. Jos nainen osaa olla huolettomasti ja vaivattomasti seksikäs, se on aivan vastustamatonta. Silloin tosiaan tuntuu siltä, että jokainen pieni elekin on flirttiä, koska naisen ei tarvitse sitä edes yrittää. Nainen siis voi olla verhoutunut vaikka mitäänpaljastamattomaan kokomustaan asukokonaisuuteen, ja silti saada aikaan saman vaikutuksen.

Tämän lähemmäs en määrittelyssäni tällä kertaa pääse, mutta sehän ei haittaa. Naiset nimittäin jatkavat vaikuttamistaan siitäkin huolimatta...

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuossa Carloksen tapauksessa kyseessä saattoi olla kyseisen naisen luontaisesta tuoksusta. Tsekatkaapa tästä: Feromonit

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Tykki
Tuossa Carloksen tapauksessa kyseessä saattoi olla kyseisen naisen luontaisesta tuoksusta. Tsekatkaapa tästä: Feromonit

Tuossa voisi olla jotain ideaa, tai jossain vastaavassa. Luvalla sanoen tämä nainen jopa käveli hiukan tökkivästi, ja oli kaikin puolin täysin "HVM", mutta sitten... Ei sitä millään muulla voi selittää. Alan ymmärtää myös tätä tarinaa Odysseuksesta ja seireeneistä, jos kyseessä oli yhtään samantyyppinen tyköveto, niin mahtoi jätkä olla melkoisen purjeessa (itse asiassa muuten kirjaimellisesti).

Ehkä yksi jutun juju voi olla siinäkin että näitä kaikenmaailman malleja näkee joka päivä lehdissä ja telkkarissa ihan kyllästymiseen asti, jonka jälkeen sitten nämä "normaalit" naiset alkavatkin tuntua varsin viehättäviltä, erilaisilta, ehkä jopa salaperäisiltä. Luonnollinen on kaunista.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti finnishninja

Kävin ensimmäisen kerran Tallinnassa -96. Takanani kahviossa seisoi kaksi kuulantyöntäjää pitkät työtakit päällä (siis rakennusnaisia). Pelkäsin että he kävelevät minut kumoon (vaikka en olekaan ihan pikku jätkä). Katsoin heidän jalkojaan. Sandaaleista loisti 44:n, pitkät varpaankynnet, joissa savilasti alla. Ei niin suurta pula-aikaa että pitäisi alkaa hekumoimaan...
En nyt kuitenkaan tarkoita että sinä kuuluisit tähän kastiin. Tulipa vaan mieleeni...

Juu, sellainenhan minä... Kuulakin lentää kuutisen metriä ja parimetriset miehenkuvatukset jäävät alle kun meikätyttö vyöryy takaa *virn*. Mutta entäs jos joku sun mielestä viehättävä nainen kertoisikin olevansa rakennuksella töissä, muuttuisiko sinun suhtautuminen häneen sen jälkeen? Voiko työ tehdä ihmisestä epäseksikkään?

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Carlos

Tuossa voisi olla jotain ideaa, tai jossain vastaavassa. Luvalla sanoen tämä nainen jopa käveli hiukan tökkivästi, ja oli kaikin puolin täysin "HVM", mutta sitten...

Ihan tuli mieleen että tuon hajujutun lisäksi tilanteeseen voi vaikuttaa sinun aikaisemmat kokemuksesi. On mahdollista että tapaamallasi naisella sattui olemaan jotakin yhteistä johonkin aikaisempaan naissuhteeseesi. Käytös, vaatetus, hiukset tms. voi laukaista tiedostomattoman prosessin johonkin aikaisempaan tilanteeseen, joka on sitten edennyt...hmm..myönteisesti. Aivot odottavat että tämäkin tilanne sitten etenee aikaisemmin opitun mallin mukaisesti ja laukaisee fyysiset reaktiot. ....Tai sitten satuit vaan olemaan aivan helevetillisissä puuttehessa. (:

masu

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Chip
Juu, sellainenhan minä... Kuulakin lentää kuutisen metriä ja parimetriset miehenkuvatukset jäävät alle kun meikätyttö vyöryy takaa *virn*.

Ei muuten ollut vitsi, pojat... <tähän sellainen rolleyes-pallonaama>

No joo, itse aiheesta sen verran, että I hear You, Carlos. Tuollaisiin tuntemuksiin tosiaan saattaa itse kukin törmätä toisinaan, joskaan henkilökohtaisesti en ole kokenut aivan noin "dramaattisia" tilanteita kuin edellä kuvasit. Uteliaana miehenä olen luonnollisesti miettinyt pääni puhki tässäkin asiassa, ja jopa keskustellut ilmiöstä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa.

Mutta vaikeaa sitä silti on selittää. Kyseessä on jokin hyvin vaikeasti kuvailtavissa oleva ominaisuus ihmisen Olemuksessa, eikä nyt ole kyse mistään sosiaalisesta habituksesta. Vielä hankalammaksi asian tehnee se, että ko. ilmiö ei ole vakioitavissa mihinkään yhteen tai kahteen ominaisuuteen, vaan se on aina jossain määrin yksilöllistä tällaisilla naisolennoilla.

Omien havaintojeni mukaan useimmin havaittavia peruselementtejä tällaisessa raavaan uroksen perusturvallisuutta horjuttavassa Olemuksessa ovat mm. keskimääräistä "terveempi" itsetunto tai tietynlainen "Asenne" ympäristöä kohtaan. Nämäkin toki ovat hyvin vaikeasti kuvailtavia asioita.

Toisaalta tässä herää taas kerran kysymys siitä, miksi meidän ihmislapsien pitää saada kaikki asiat selitettyä jollain rationaalisesti mitattavalla tavalla. Perusvastaus lienee tietysti siinä, että jotta tuntisimme olomme hieman vähemmän turvattomaksi pahassa maailmassa... mutta pitäisikö sittenkin vain tyytyä nauttimaan(?) siitä, että välilä vähän huimaa joku neito tulee ja "does that Thing"...

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Snakster:"Tämähän on tietysti hyvä juttu siinä mielessä, että jokaiselle löytyy joku, joka pistää sukat pyörimään."

Niinpä. Sama pätee myös toisinpäin. Joku nainen lumoutuu miehestä, josta toinen ei ole moksiskaan.

Molemmissa sukupuolissa on varmaan tavallista puoleensavetävämpiä ihmisiä. Ulkonäkö, ikä ja muut asiat eivät ole ratkaisevia tekijöitä, vaan näissä henkilöissä on vain jotain, joka vetoaa vastakkaiseen (ja miksei joskus samaankin) sukupuoleen. Monille näistä ihmisistä lankeaa ihailua ja huomiota luonnostaan ilman, että he yrittäisivät sitä erityisesti saavuttaa. Taito-Ojasen tulkinta tyylistä lienee ainakin osa selitystä.

Kun tapahtuu näitä ketjussa kuvailtuja juttuja, joskus on kaiketi kyse vain erityisen puoleensavetävästä naisesta tai miehestä. Aika usein tunne kuitenkin syntyy siitä, mitä kahden henkilön välillä kyseisessä tilanteessa tapahtuu eli siinä on tiettyä molemminpuolisuutta. Jos vain itse katsoo, niin harva varmaan saa samaa mielihyvää kuin silloin, kun toinen katsoo takaisin. Sillä lailla merkitsevästi - kyllä te tiedätte.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itsetunto -ja varmuus ovat tässä asiassa avainsanoja. Kun tapaa naisen, joka on selkeästi sinut itsensä (keho, elämäntilanne etc.) kanssa ja itsevarmuus huokuu hänestä terveellä tavalla, niin johan rupeaa sukat pyörimään vaikkei nainen muuten mikään "missi" olisikaan. Sama taitaa päteä myös toisin päin eli South park leffasta tutuin sanoin: "chicks like confidence".

Itselläni ei aivan Carloksen tapaisia kokemuksia ole. Työkavereinani on erittäin paljon naisia ja näiden joukossa moniakin, jotka pistävät sykkeen lujalle ja veren kiertämään. Itse työtilanteissa tämä ei haittaa, koska pyrin silloin keskittymään vain töihin ja aika hyvin tässä onnistunutkin. Mutta vapaa-ajalla saattaa ajatukset lähteä kyllä harhailemaan tiettyihin tyyppeihin ja tekoihin. Minulle on kyllä annettu erittäin hyvä neuvo, että kuormasta ei sovi syödä, mutta kun olen niin auttamattoman huono noudattamaan hyviä neuvoja...

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Chip
Mutta entäs jos joku sun mielestä viehättävä nainen kertoisikin olevansa rakennuksella töissä, muuttuisiko sinun suhtautuminen häneen sen jälkeen? Voiko työ tehdä ihmisestä epäseksikkään?
- Ei muuttuisi.

Kyllä! Työ voi tosiaankin tehdä naisesta epäseksikkään. Saman alan työntekijöillä on usein erilaiset työtehtävät ja ne muokkaavat kyllä naista kuin naista - suuntaan tai toiseen. Jos pysytään rakennusalalla, niin tiiliä selkä vääränä kantava matami ei ole varmasti yhtä houkutteleva näky, kuin keltainen kypärä päässä pitkällä kynnellä piirrustuksia osoitteleva sirosäärinen rakennusinsinööri...

Nyt kun ollaan aiheessa... Onko joku nähnyt joskus karjakkoa, joka uhkuu seksiä (siis sellaista seksiä joka vetoaa myös mieheen)? Jos taas ajatellaan esim. hotellin vastaanotossa istuvia naisia, niin sieltä löytyy usein sellaisia pommeja, että töihin lähtö pitää tehdä kylmän suihkun kautta!

Lentoemännät: Löytyykö täältä muitakin kuin minä, joka sulkevat silmänsä ja haaveilevat liittymisestä 10 000 Km kerhoon, hemaisevan lentoemon tyrkätessä päänsä penkkien väliin ystävällisen hymyn kera?

Sisar hento valkoinen: Miten valkoiset sukat pysyvät ylhäällä...:-) Minulta otettiin kerran verikoe julmalla tavalla. Valkoinen neiti työnsi neulan suoneeni ja laski käteni polvelleen... putki oli sekendissä täynnä!!

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti finnishninja

Lentoemännät: Löytyykö täältä muitakin kuin minä, joka sulkevat silmänsä ja haaveilevat liittymisestä 10 000 Km kerhoon, hemaisevan lentoemon tyrkätessä päänsä penkkien väliin ystävällisen hymyn kera?

Minäkö heikkona lentoemoihin? Rouva on emo ja ex:äkin oli.

Pikku tarkennus mainitsemaasi kerhoon, johon toki kuulun: se ei ole 10 000 Km kerho vaan 10 000 metrin kerho, tuttavallisemmin: 'kymppikerho'. Ugh!

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Olen sellaisessa työssä, että tuollainen päiväunelmointi saattaa tuntua joskus pikkaisen riettaalta, mutta kieltämättä se tekee päivästä usein paljon paremman.

Joskus tosiaan törmää ihmiseen, joka vetää puoleensa jostain aivan käsittämättömästä syystä. Sitä olisi valmis ryntäämään lähimpään siivouskomeroon alta aikayksikön, jos siis en olisi kiltisti ja uskollisesti naimisissa. Usein nämä yksilöt ovat vielä sellaisia, jotka eivät missään tapauksessa olisi edes minun tyyppiäni. Uskon tuohon hajuteoriaan...

Aikoinani opiskeluaikana kävi samoilla luennoilla yksi tyyppi, joka aina tuli istumaan ison luentosalin takariveille kanssani. Emme puhuneet mitään, mutta jännite oli aivan käsin kosketeltava. Sitten kerran tuo tyyppi uskaltautui puhumaan minulle ja kaikki villit unelmani romuttuivat täysin. Taisin lopettaa sen kurssin kesken, kun ei ollut mitään, mitä enää odottaa ja unelmoida. Olisi vaan pitänyt suunsa kiinni...

Itse pidän miehisessä ammatissa olevia miehiä tavattoman seksikkäinä, kun vain ajattelee kovettuneita kämmeniä... Mutta toisaalta kyllä hajamieliset proffatkin saavat veren kuohumaan...

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minulle tapahtui vastaava ilmiö (kuin mitä Carlokselle) ollessani kesätöissä. Heti ensimmäisenä päivänä, ja vielä niin, että ensisilmäyksellä en saanut moista tuntemusta, vaan se lisääntyi pikku hiljaa päivän aikana.

Tarinalla on kuitenkin eritättäin onnellinen loppu, sillä nykyisin hän on avovaimoni (ja toivottavasti myös tuleva vaimoni).

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Chip
Voisikohan tän saman otsikon alla pohtia semmostakin asiaa, kuin että onko olemassa ammatteja, missä nainen ei voi olla naisellinen? Siis jos minä nyt kertoisin, että olen rakennusalalla, niin tuleeko ensimmäisenä mieleen 200-kiloinen tiilenpalasia taskussaan kantava köriläs?

Lyhyesti ja ytimekkäästi: paskakuski voisi olla :) Nyt luultavasti minut todistetaan vääräksi kun pihaan kurvaa tankkeriauto, joka on täynnä tyrmääviä pimuja.

Tietenkin naisellisuus on katsojan silmässä. Kyllähän jotkut ihan tosissaan pitävät 150-kiloisista kauhukasoista, jotka ainakin minua lähinnä säälittävät.

Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti TBK
Kun naisessa on luontaista seksikkyyttä, niin siinä jää kaikki Pamelat yms. silikoni beibet väkisin hopeelle.

Itse lähden liikkeelle siitä, että silikoni on kauhistus. Tyylillä ja hyvällä maulla tehtyjä silikoneja ei ole juuri missään näkynyt, vaan yleensä sitä sitten ahdetaan poveen samaa tahtia kuin mustalainen karkkia kaupassa. Kamalaa. Mitä vikaa on luonnollisuudessa? Jonkun pitäisi istuttaa naiset alas ja kertoa, että vaikka onkin välillä kiva kuolata TV:stä jotain hirveitä seksipommeja, harva sellaista oikeasti haluaa. Mikään ei ole niin seksikästä kuin itsevarma nainen. En tarkoita mitään dominatrix-efektiä, vaan naista, joka on tyytyväinen itseensä ja tietää olevansa seksikäs.

Nyt alkaa verenpaine nousta siinä määrin, että menen huuhtelemaan päätäni lavuaarille. Kaappipervoja oomme kaikki?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy