Nörtit, onko heitä?

• 744
  • 5

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mulla olisi yksi yksinkertainen kysymys, teille rakkaat nörtit..
Teillähän on tapana tietää kaiken peleistä jne... Asia on niin, et mä sain lainaksi NHL2000-pelin PC'lle ja koska pelaan aika harvoin koneella mitään (PlayStation on sitä varten), mulla on vähän ongelmia.. (Huonosti selitetty) Voiko siis jotenkin päivittää NHL2K'n kokoonpanoja ihan näihin 2001-02 kokoonpanoihin? Mua suorastaan ärsyttää, et niin monet pelaajat puuttuu joukkueistä (ja kaksi joukkuetta puuttuu kokonaan!)... Jos se on mahdollista, niin miten se tehdään? Auttakaa... En hauku teitä nörteiksi enään.. :rolleyes:

Thanks!

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ilmeisesti Jatkoajalla ei ole nörttikäyttäjiä :eek: Vaikea uskoa...

ps: Freaks & Geaks-sarja kertoo hyvin teistä...

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tai sitten nörtit ei pelaa NHL:ää.

Veikkaisin ettei 2K:hon saa uusia rostereita. Pelaajien nimien ja arvojen päivittäminen ei ole ongelma, mutta en tiedä onnistuuko uusien joukkueiden tuominen kovinkaan helposti. Käsittääkseni peliin on määritelty joukkueiden määrä, joten lisäämisen ei luulisi onnistuvan muuten kuin EA:n pojilta, tai sitten melko pätevältä hakkerilta.

Arvailua vaan, en tiedä. Mutta mikäli et ole netistä löytänyt sopivaa päivitystä, tuskin sellaista sitten pystyy ainakaan helpolla tekemään.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Arvonsa tuntevat nörtit eivät viitsi vastata kysymyksiin joihin google antaa vastauksen

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Eikä tarvitse olla nörtti jos osaa päivittää NHL:n kokoonpanot. Sitten kun purkaa NHL:n koodin osiin ja tekee automaattisesti kokoonpanot päivittävän ohjelman niin sitten alkaa olla jo lähellä.

"Se osaa käynnistää koneen, se on nörtti"
- koulukaverini yläasteella

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy