Mainos

Myrrälle kenkää!?

• 23 427
  • 248

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Ei kannata. Joukkueen kasaamisesta tämä on kiinni.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Ja sä rehellisesti uskot että vaihtamalla jengi liitelee voittoputkessa? Vai mitä vittua tällä ajetaan takaa tällä vaihdolla? Että jengi tulee katsomaan Kouvolassa jäähalliin Karri kiveä?

Ei se ainakaan enää paskemmin voisi mennä. Koko joukkuetta ja pelaajistoa ei voi vaihtaa, silloin katseet kääntyy valmennukseen.

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Mun mielestä Myrrän potkut alkaa olla hiljalleen ajankohtainen asia. Joko odotellaan, että ehkä tämä vituiksi kasattu joukkue alkaa iskostua hänen pelitapaansa tai sitten hankitaan uusi koutsi, joka pystyy omalla pelitavallaan saada tuosta joukkueesta vielä jotain irti.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Ei kannata. Joukkueen kasaamisesta tämä on kiinni.

Päin vittuahan tuo joukkue on kasattu, mutta minkäs tuolle pelaajistolle teet näin kesken kauden, kun pelaajamarkkinat on mitä on. Tällä menolla ollaan Myrrän pumpun kanssa matkalla liigakarsintoihin. Pitäisikö siis vaan istua peukalo perseessä ja olla tekemättä mitään, kun tuo ”huippukoutsi” vie meitä Mestikseen tuolla paskalla pelikirjallaan?

Kurt

Jäsen
Ei tässä valkkua vaihdeta. Nuo puheet voi lopettaa heti. 2 vuoden soppari jo itsessään takaa tuon. Lisäksi olen sitä mieltä, että Joken vika tämä ei ole. Joukkue on oikeasti just noin huono.

Paajanen, Leskinen, Lehtivuori, Rooba… näiden tilalle nuorta ja nälkäistä niin voisi asiat olla toisin.

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tässä valkkua vaihdeta. Nuo puheet voi lopettaa heti. 2 vuoden soppari jo itsessään takaa tuon. Lisäksi olen sitä mieltä, että Joken vika tämä ei ole. Joukkue on oikeasti just noin huono.

Paajanen, Leskinen, Lehtivuori, Rooba… näiden tilalle nuorta ja nälkäistä niin voisi asiat olla toisin.

A-junnuista jotain innokasta tilalle

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.

Kannattaa varmaan ensikaudeksi hommata riittävällä luistelunopeudella olevia pelaajia. Ja yksi joka osaisi edes sillointällöin rauhoittaa ylivoiman.

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja

Täysin samaa mieltä,syyt on juurikin joukkueen kasaamisessa. Kultasen aika on ohi,Välimaasta(rehellinen Lapin mies omasta mielestään) jo melkein päästiin, joutaa mennä molemmat kunhan löytyy jotakin sopivia tilalle.

0+1=1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan kiekko Koblizek 29 Vilmos Gallo
Kuulin, kun olin syömässä orpella, että välimää haluaa uusia pelaajia sisään riippuu toki paljon kultaiselle annetaan rahaa pelaajiin.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Jepjep. Hyvä kausi istua peukku perseessä tekemättä mitään, kun sarja on auki. Ensi vuonna osutaan sitten kultasuoneen Mestiksessä.

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Älkääs nyt sentään. Hyvin on joukkoa vedetty tähän asti. Nyt vaan tällä kertaa huonompi jengi kasassa. Datsun tähteä ei nyt ole, eikä taida nykyisistä hemmoista löytyäkään, Gallokin hiihtelee. Tiukkaa tekee tällä siisonilla. Selviytymisiin.

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli palstatoverien mukaan mitään ei pidä tehdä. Annetaan Myrrän olla ja nautitaan kyydistä?
Jotain pitäisi varmasti tehdä. Joukkue on Mallia Kajander. Ja siinäkin Kultasen kasaus on mennyt pieleen. Ja mielestäni materiaalin ongelmat korostuvat Myrrä-kiekossa. Ei maailmalla taida olla halpoja tekijämiehiä olla tarjolla. Ja Myrrästä maksetaan vielä pitkään. Joten nilkutetaan tämä välivuosi jotenkin.

Kurt

Jäsen
Vaihdot voisi tulla kyseeseen varmasti. Haluiskohan joku vaikka Paajasen tai Rooban ja haluaisi vaihtaa lupaavaan hyväliikkeiseen nuoreen peluriin?

Viimeksi muokattu:

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Väitätkö että tiputaan suoriltaan Mestikseen?

Olen nähnyt niin järkyttävää oksennusta tuolla kaukalossa, etten pitäisi tätä skenariota mahdottomana. Kaukana ei olla enää playout-paikasta sarjataulukossa. Playoutien häviäminen on täyttä realismia tällä pelillä, mitä pelataan nyt. Karsinnoissa jos sieltä tulee vastaan Dufvan Jokerit Filppulalla vahvistettuna, niin jännäksi voi mennä. Tuosta joukkueesta ei löydy sitä yksilötaitoa niin paljoa, että hurmiossa pelaava Mestis-jengi kyettäisiin tuosta noin vaan peittoamaan.

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Vaihdot voisi tulla kyseeseen varmasti. Haluiskohan joku vaikka Paajasen tai Riinan ja haluaisi vaihtaa lupaavaan hyväliikkeiseen nuoreen peluriin?
Joo. Aivan varmasti joku haluaa vaihtaa lupaavan hyväliikkeisen nuoren pelurin uransa ehtoopuolella oleviin puukäsiin. Toivottavasti viestisi oli sarkasmia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy