Myös minä olen käynyt

  • 1 656
  • 13
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ketjun tarkoitus on heitellä paikkakuntia, kohteita tai vaikkapa tapahtumia joissa on käynyt. Tai siis yksi kerrallaan.

Kommenttiin voi sisällyttää muutakin tietenkin palstan sääntöjä kunnioittaen.

Esimerkiksi voisin laittaa; Olen käynyt Perussuomalaisten puoluekokouksessa (mutten voi, koska en ole käynyt). Tähän kommentoimaan oikeuttu olisi joku, joka myös on käynyt ko. tapahtumassa.
Sen jälkeen hän voi lisätä oman paikkansa (esimerkiksi Raahessa, Pattayalla, sukellusveneessä tai muslimihäissä) johon joku saman kokenut voisi linkittyä ja jatkaa.

Ymmärretty? Ok!

Olen käynyt Heinolassa Mestis(tai muussa toiseksi ylimmän sarjatason)-pelissä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen käynyt Heinolassa Mestis(tai muussa toiseksi ylimmän sarjatason)-pelissä.
Olenhan minä Peliittojen pelissä käynyt. Katsomossa oli rauhallisempi meno kuin (isoveli) Pelicansin pelissä.

Olen käynyt Kristillisen liiton (nyk. Kristillisdemokraatit) vaalitilaisuudessa. Päivi Räsänen siellä puhui... Johonkin lukion kurssiin tämä liittyi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen käynyt valtiossa, jota ei enää ole. Neuvostoliitossa. Leningradissa neljä päivää vuonna 84. Elin ne päivät paahtoleivällä ja kaviaarilla, mitään muuta syötäväksi kelpaavaa sieltä ei saanut. Karkitkin maistui joltain mäyränpaskalta. Sen jälkeen en ole edes kussut itään päin. Koskaan, ikinä en lähde Venäjälle vaikka henki menisi. Kerta riitti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen käynyt valtiossa, jota ei enää ole. Neuvostoliitossa. Leningradissa neljä päivää vuonna 84. Elin ne päivät paahtoleivällä ja kaviaarilla, mitään muuta syötäväksi kelpaavaa sieltä ei saanut. Karkitkin maistui joltain mäyränpaskalta. Sen jälkeen en ole edes kussut itään päin. Koskaan, ikinä en lähde Venäjälle vaikka henki menisi. Kerta riitti.

Pilasit koko tämän pelin, ellet sitten unohtanut kirjoittaa alkuun että sinäkin olet käynyt kristillisten vaalitilaisuudessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pilasit koko tämän pelin, ellet sitten unohtanut kirjoittaa alkuun että sinäkin olet käynyt kristillisten vaalitilaisuudessa.
En muuten ole koskaan käynyt kristillisten vaalitilaisuudessa. En ole käynyt minkään muunkaan puolueen vaalitilaisuuksissa. Näin iso reikä elämässäni on. Olen tilkinnyt sitä urheilulla, rockilla, viinalla ja pillulla, mutta jotenkin on aina ollut ontto tunne. Kuin jotain tärkeää olisi mennyt ohi. Nyt tiedän.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En muuten ole koskaan käynyt kristillisten vaalitilaisuudessa. En ole käynyt minkään muunkaan puolueen vaalitilaisuuksissa. Näin iso reikä elämässäni on. Olen tilkinnyt sitä urheilulla, rockilla, viinalla ja pillulla, mutta jotenkin on aina ollut ontto tunne. Kuin jotain tärkeää olisi mennyt ohi. Nyt tiedän.

No soita Pekka Saurille tosta, mutta älä tätä hienoa peliä sotke elämäntarinallasi. Eli kukaan ei saa sanoa vaikka kuinka olisivat Neuvostoliitossa käyneet, vaan peli jatkuu sitten kun löytyy joku toinenkin joka on ollut kristillisten vaalitilaisuudessa.

Lätkäpalstalta pitäis siis tommonen löytyy.

...

Vittu.


Tän ketjun vois varmaan lukita, ja sit avata uus ja siihen pitää sit keksiä jotain semmosta mitä @Iisoppi ei oo tehny ettei se tuu sitäkin vetää umpikujaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän tossa ole mitään järkeä. Sanotaan, että oon käynyt Imatralla, koska ei olla käyty, ja sitten odotetaan että joku joka on käynyt kertoo, että on käynyt Imatralla? Vittu, paskin idea ikinä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eihän tossa ole mitään järkeä. Sanotaan, että oon käynyt Imatralla, koska ei olla käyty, ja sitten odotetaan että joku joka on käynyt kertoo, että on käynyt Imatralla? Vittu, paskin idea ikinä.

Olen käynyt Imatralla monta kertaa. Viime kerralla tosin vain istuin junassa, joka pysähtyi Imatran asemalla ja jatkoi sitten matkaansa minä kyydissään.

Olen käynyt kaupungissa nimeltä Salmon Arm. Siis suomennettuna lohikäsivarsi. Hyvin rauhallinen pikkukaupunki.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Eihän tossa ole mitään järkeä. Sanotaan, että oon käynyt Imatralla, koska ei olla käyty, ja sitten odotetaan että joku joka on käynyt kertoo, että on käynyt Imatralla? Vittu, paskin idea ikinä.
Sulta tais nyt jäädä aika pahasti ymmärtämättä tän ketjun idea? Avausviestin henkilö on käynyt Heinolassa katsomassa jonkun alemman sarjatason lätkää. Toisen viestin henkilö on käynyt samoin katsomassa Heinolassa sitä lätkää ja sitten pisti edelleen että on käynyt kristillisten tilaisuudessa ja nyt sitten odotellaan jotakuta muutakin kuka sellaisessa olisi sattunut käymään. Olisi ehkä itse pitänyt napata tuosta Peliittojen/HeKin matsista kiinni kun itse olen käynyt niin arkipäiväisissä asioissa että varmasti olisi lähtenyt ketju rullaamaan notkeammin.

Joka tapauksessa tässä nyt odotellaan jotakuta joka ON käynyt siellä kristillisten hurmostelussa että päästään eteenpäin. Voi olla ettei päästä, mutta sellaista se elämä joskus on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olin yläasteella Suomen eduskunnassa ihan omin nokkinen kaverin kanssa. Ei ollut koulun järjestämä luokkaretki.

Mahdoton kyllä muistaa mistä siellä puhuttiin. Siihen aikaan ei oltu missään EU-jutuissa, niin varmaan jostain muusta. Turvatarkastus siinä oli, mutta sitten pääsi lehtereille ihmettelemään. Tuohon aikoihin oltiin selvinkinpäin.

Olen käynyt Imatralla, mutta se oli ennen tätä poliittista kriisiä. Olen ollut myös englantilaisessa tuomioistuimessa kuuntelemassa jotain rattijuoppojen tuomioita vaan se oli koulun kautta. Ketään meistä ei syytetty tai tuomittu ja sehän on totta, että tuomarilla on sellainen peruukki.

Olen käynyt valtiossa, jota ei enää ole. Neuvostoliitossa. Leningradissa neljä päivää vuonna 84. Elin ne päivät paahtoleivällä ja kaviaarilla, mitään muuta syötäväksi kelpaavaa sieltä ei saanut. Karkitkin maistui joltain mäyränpaskalta. Sen jälkeen en ole edes kussut itään päin. Koskaan, ikinä en lähde Venäjälle vaikka henki menisi. Kerta riitti.

Tokihan Leningradissa on käyty. Ei siellä nälkään kuollut, mutta ne karkit oli jotain aivan kuvottavaa paskaa. Mistähän laadunvalvonnasta läpi menivät.

Vuosi oli 1986 ja sen jälkeen vieraillessa se on ollut oikein mukava paikka.

Billy Joelin upeasta kappaleesta Leningrad:

"The Russian life was very sad and such was life in Leningrad."

Ei siellä enää ole sellaista. En seuraa KHL:aa, mutta Pietarissa kannattaa käydä ja muuallakin.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eihän tossa ole mitään järkeä. Sanotaan, että oon käynyt Imatralla, koska ei olla käyty, ja sitten odotetaan että joku joka on käynyt kertoo, että on käynyt Imatralla? Vittu, paskin idea ikinä.

Jätkä mokas. Hihi.

Mä oon käynyt kristillisten vaalitilaisuudessa pikaseltaan.

Oon käynyt pelaamassa jääkiekkoa Raksilan jäähallissa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Oon käynyt pelaamassa jääkiekkoa Raksilan jäähallissa.

Sama vika Rahikaisella. 10 tunnin bussimatkan jälkeen oli herkkua se.

Olen käynyt ulkomaalaisessa ostoskeskuksessa jallalla ja pyyhkinyt paperin- ja sukkien puutteessa paikallisilla seteleillä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen käynyt runkkaa... Eiku, olen käynyt rakas... Eiku! Nyt keksin! Olen käynyt Helsingin yliopiston kirjaston luolissa eli niissä maan alla olevissa kirja/lehtivarastoissa ja runkan.. Eikun siis käynyt ainakin!

Olen käynyt Soledarin suolakaivoksessa ja käynyt vajaan 300 metrin syvyydessä luolassa, jolla oli pituutta 100 m ja leveyttä 40 m ja korkeutta saman verran. Mutta en runkannut tai rakastellut siellä, tein ehkä töitä tai sitten en.

Olen käynyt Project 651 eli Juliet-luokan dieselkäyttöisessä sukellusveneessä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen viettänyt osan iltaa/yötä selälläni Oslon Holmenkollenin mäkimontussa. Tapahtumasta on hyvä määrä todistavia valokuvia. Korvissa viheltää ystävällinen, lämmin tuuli ja törkeän ylihintainen (Vikingfjord?) norjalaisviina. Selälläni maatessa ylläni keinuivat mitä upeimmat näyt – tukehduin omaan kuolaani?

Huokaus, kamerassa olikin vain kuvia hehkuvaloista, pilvistä ja nopeasti liikkuvista revontulista.
Kumpi kiinnostaa enemmän kasvojen edessäsi: lähes hypnoottisesti liikkuvat revontulet vai kauniin kookkaat naisen rinnat?

Huom: Tulikohan ne ansaitut selkänaarmut alastulorinteen sepelistä vai jostain muusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös