Mainos

Mustanaamio Hongassa

• 950
  • 8

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pisti eilisessä urheiluruudussa silmiini väläyksessä Hongan pelistä yksi kaveri. Ilmeisestikin ollut jotain hämminkiä silmien kanssa kun joutui käyttämään sellaista ihme systeemiä.
Muistan kyllä Edgar Davidsin lasit futiksessa ja muutamia muitakin tapauksia, mutta tämä oli kyllä ihan ykkönen - kaveri näytti just siltä kuin ois repäisty jostain Marvelin supersankarimagazinesta...

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
El Zorro elikä Jukka Hemdahl. Ihmettelin itse samaa taannoisessa NEBL-matsissa ja kyseessä tuntui olevan jonkinsortin suoja. Materiaali oli kovaa joten kai se jotain suojaa mutta itse luulen että se on vain vastustajan pelottelua varten :) Hemdahl on onnistunut telomaan naamaansa viime aikoina sen verran ankarasti että tollainen suoja tarvitaan jotta kasvot ehtivät parantua, mm. oma veli Markus on osasyyllinen kasvojen uudelleenmuokkaukseen. Silmistä itse en tiedä koska maskissa on aukot silmien kohdalla mutta toisaalta jos silmäkulmissa on jotain vikaa niin sitten.

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viidakon nettisivuilla asia on sitten varmistettu.Salaperäinen vahvistus tulee Bengalin Tiikereiden NBA-joukkueesta.Siviilikoulutukseltaan hän on Vaeltava Aave.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Viidakon nettisivuilla asia on sitten varmistettu.Salaperäinen vahvistus tulee Bengalin Tiikereiden NBA-joukkueesta.Siviilikoulutukseltaan hän on Vaeltava Aave.
:D Kahvit näppäimistöllä. Kiitti vaan.

pantteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Murtuma

Luultavasti ko. suoja on edesauttamassa jonkun pienen murtuman luutumista. Todennäköisesti nenu on huonossa vireessä eikä kestä uutta iskua.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti varjo
Silmistä itse en tiedä koska maskissa on aukot silmien kohdalla mutta toisaalta jos silmäkulmissa on jotain vikaa niin sitten.

Tosiaan, hyvä huomio. Meikkiksellä taas pätki: jos kaverilta ei näy kun silmät, niin häikkää on ehkä jossain muualla :D
Joka tapauksessa asia ymmärrettiin, mikä on pääasia.
Saa nähdä miten Fantomin saapuminen vaikuttaa muihin lajeihin ja joukkueisiin, ehkäpä HIFK hankkii vielä kovaotteisen Robocopin tai HJK maalilleen Hämiksen...

tsei_tsei

Jäsen
Kyseessähän on kasvosuojus, jota joutunee käyttämään, jos kasvojen luita on murtunut ja niitä on operoitu. Vanhalla pelikaverilla murtui naaman luita reilummalla kädellä onnettomuudessa muutamia vuosia sitten ja hän pelasi vastaavalla maskilla varmaan ainakin vuoden, ellei pidempään.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sinisa Mihajlovicilla oli joskus CL-pelissä samannäköinen. Muistaakseni loukkasi eka puoliajalla kasvojaan tai jotain osaa päästään, ja siihen laitettiin ekaksi sidettä ympäri. Tokalla jaksolla pelasi sitten jo maskilla.
Tuli vaan mieleen.

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
The Mask

Eiköhän pojan nenään ole joskus osunut korin alla väännettäessä jonkun 220 cm & 130 kilosen jenkin kyynerpää. Lisää huomattavasti katu-uskottavuutta toi maski:cool:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy