Edit: Poistettu sääntöjen vastainen ilmoitus. Keskustelupalstalla myydään ja ostetaan vain urheiluaiheisia tavaroita, ja niitäkin vain osto- ja myyntiketjussa.
Viestin lähetti Bori Minulla olisi todella suuri pulma. Minulla on Datsun 100A -75 ja se on täysin alkuperäinen. Paitsi että siinä ei ole alkuperäiset PEILIT.
En minäkään osaa sinua varsinaisessa ongelmassasi muuten auttaa, kuin suosittelen käymään lähimmässä "ruttutukussa" - siis vahinkovakuutusyhtiöiden ylläpitämässä romiksessa. Noiden mestojen romukoreista löytyy välillä todellisia helmiä. Minulla on autotallissa varsinaisen "arkiauton" lisäksi Opel Manta Rallye SR vuodelta 1973 ja siihenkin olen löytänyt joitakin varaosia ruttutukusta.
Muuten mielestäni Datsun 100A vuodelta 1975 oli varustettu vain kuskinpuoleisella peilillä. Eikö kuitenkin tämä sinun japsi ole "vakiomalli"? Nimittäin Datsunhan teki myös sporttiversiota, jossa oli peilit kummallakin puolella - ne olivat hyvin virtaviivaiset, kranaatin kärkeä muistuttavat muotoilultaan ja ne eivät olleet kiinni etuovissa, vaan paljon edempänä lokasuojan päällä pellityksessä.