Museoauto, melkein

• 1 773
  • 4
Tila
Viestiketju on suljettu.

Bori

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edit: Poistettu sääntöjen vastainen ilmoitus. Keskustelupalstalla myydään ja ostetaan vain urheiluaiheisia tavaroita, ja niitäkin vain osto- ja myyntiketjussa.

Nimimerkki Bori kuittaa itselleen varoituksen.

- Moderaattorit

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Aina Pata

Jäsen
Olikohan tuon ajan autossa alun perin peiliÄ. Se on siinä ja siinä, "peilipakkohan" tuli tuossa 70-luvun puolivälissä.

Eihän nykyäänkään autossa kait tarvitsisi olla peili kuin kuskin puolella, mutta on ne ihan hyvät molemmilla puolilla.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Pelkkä kuskin peli riittää, sillä jos autossa on taustapeili, niin oikealla puolella ei peiliä tarvitse olla.

-ipa rules

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Bori
Minulla olisi todella suuri pulma. Minulla on Datsun 100A -75 ja se on täysin alkuperäinen. Paitsi että siinä ei ole alkuperäiset PEILIT.

En minäkään osaa sinua varsinaisessa ongelmassasi muuten auttaa, kuin suosittelen käymään lähimmässä "ruttutukussa" - siis vahinkovakuutusyhtiöiden ylläpitämässä romiksessa. Noiden mestojen romukoreista löytyy välillä todellisia helmiä. Minulla on autotallissa varsinaisen "arkiauton" lisäksi Opel Manta Rallye SR vuodelta 1973 ja siihenkin olen löytänyt joitakin varaosia ruttutukusta.

Muuten mielestäni Datsun 100A vuodelta 1975 oli varustettu vain kuskinpuoleisella peilillä. Eikö kuitenkin tämä sinun japsi ole "vakiomalli"? Nimittäin Datsunhan teki myös sporttiversiota, jossa oli peilit kummallakin puolella - ne olivat hyvin virtaviivaiset, kranaatin kärkeä muistuttavat muotoilultaan ja ne eivät olleet kiinni etuovissa, vaan paljon edempänä lokasuojan päällä pellityksessä.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti ipa rules
Pelkkä kuskin peli riittää, sillä jos autossa on taustapeili, niin oikealla puolella ei peiliä tarvitse olla.
Noh, museorekisteriin saamisessa kylläkin on eri säännöt kuin rekisteriin saamisessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.