Elikkäs tehtävänä on tietää mistä kappaleista nämä pätkät on poimittu.
Helpotan sen verran, että kyseiset kappaleet ovat pääosin 70-luvulta ja osa 80-luvulta. Eli uudempia ei juuri ole.
Oikea esittäjä yksi piste, oikea kappale yksi piste.
1. ...kaksikymmenvuotinen, ja kuljen niinkuin lapsonen, etsien ja kysellen..
2...olit oksaltani puhallettu kyy, oli kesä ihan liki, mutta lunta tuli vaan...
3....bätmän,ethän, auttaa voi-oi-oi-oi-oi-ois...
4...kertoisinko köyhyyden, laudat edessä ovien. Tai sen kaiken rikkauden, kunnes
tiesin vastauksen...
5...rantaa sen ratsastaa, Ivan ja Katjusha, pitkä on tie...
...nyt Ivan piiskaa ratsua juoksuun,ja tsaarin miehet kannoilla on...
6.Matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden...
7. ..eläköön tumma taivas ja tähtien vyö. Toivo kanssani, ettei tähti tähteä lyö..
8.Kakskytkaks ja nelkytviis, on juna mennyt viimeinen, mut siitä viis...
9.Jo ilta tullut on,urut soi,kylä nukkuu..
10. ...on täällä elämä raskasta työtä ja siinä harvemmin on onni myötä, sen tietää vain..
11.Se oli kauhean komea mies, mut lääninveijari kuka sen ties,se siinä pyöri mun ympärillä..
12...vanha isäntä nostaa maljan,katajaa kuppi on.Voittaa tehossa vaarinkaljan, kuulu kilju kuusiston.
13. Eikä mua vaivaa gonokokki,enkä oo eunukki...
14.En piittaa modern jazzista,en käytä viinaa,hassista.En diggaa musaa klassista,en pidä
vaskibrassista...
15...ja kavereiden mielestä jo aivan täysi mulkku.Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin,
ja kavereiden paukut salaa kippasin.
Edit:
Oikeita vastauksia on tullut jo sen verran,että laitan ekan osan kiinni iltapäivällä klo 13. Ja toinen osan viimeistään torstain aikana.
Helpotan sen verran, että kyseiset kappaleet ovat pääosin 70-luvulta ja osa 80-luvulta. Eli uudempia ei juuri ole.
Oikea esittäjä yksi piste, oikea kappale yksi piste.
1. ...kaksikymmenvuotinen, ja kuljen niinkuin lapsonen, etsien ja kysellen..
2...olit oksaltani puhallettu kyy, oli kesä ihan liki, mutta lunta tuli vaan...
3....bätmän,ethän, auttaa voi-oi-oi-oi-oi-ois...
4...kertoisinko köyhyyden, laudat edessä ovien. Tai sen kaiken rikkauden, kunnes
tiesin vastauksen...
5...rantaa sen ratsastaa, Ivan ja Katjusha, pitkä on tie...
...nyt Ivan piiskaa ratsua juoksuun,ja tsaarin miehet kannoilla on...
6.Matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden...
7. ..eläköön tumma taivas ja tähtien vyö. Toivo kanssani, ettei tähti tähteä lyö..
8.Kakskytkaks ja nelkytviis, on juna mennyt viimeinen, mut siitä viis...
9.Jo ilta tullut on,urut soi,kylä nukkuu..
10. ...on täällä elämä raskasta työtä ja siinä harvemmin on onni myötä, sen tietää vain..
11.Se oli kauhean komea mies, mut lääninveijari kuka sen ties,se siinä pyöri mun ympärillä..
12...vanha isäntä nostaa maljan,katajaa kuppi on.Voittaa tehossa vaarinkaljan, kuulu kilju kuusiston.
13. Eikä mua vaivaa gonokokki,enkä oo eunukki...
14.En piittaa modern jazzista,en käytä viinaa,hassista.En diggaa musaa klassista,en pidä
vaskibrassista...
15...ja kavereiden mielestä jo aivan täysi mulkku.Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin,
ja kavereiden paukut salaa kippasin.
Edit:
Oikeita vastauksia on tullut jo sen verran,että laitan ekan osan kiinni iltapäivällä klo 13. Ja toinen osan viimeistään torstain aikana.
Viimeksi muokattu: