Musavisa levyhyllystäni, osa 3/4 oikeat vastaukset (viimeinen osa viivästyy)

  • 773
  • 0

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tällä kertaa taisi tulla hiukan helpompi rivi, kun tunnistuksia löytyi mukavasti suunnilleen kaikkiin kysymyksiin. Valitettavasti viimeisen osan laatiminen viivästyi, joten se tullee ilmoille huomenna tai viimeistään keskiviikkona, mutta tässä oikeat vastaukset ja pistetilanne ennen finaalia.

1. Voit tehdä mitä vaan, kunhan muistat vaan...mitä?
- ”Tee mitä teet kunhan muistat vaan: Vanha Beelsebub ei nuku koskaan.” YUP oli monella tunnistettuna. Egotripistä on kyllä pakko myös puoli pistettä antaa.

2. Mihin jouduin sotamiehenä?
- Tämä oli kierroksen helpoimpia, tunnetuin suomenkielinen versio lienee herrain Mustajärvi, Marstio, Kääriäinen ja Sorsakoski yhteislevytys, jossa tietenkin ”mä olin sotamies, jouduin kaukopartioon.” Mä elän vieläkin.

3. Millä pääset Lontooseen?
- Vilkkumaan Maija lauleli, kuinka pakattiin ensin meikkejä, ketjuja ja vöitä jne. ja ”ruotsinopettajan Visan, jonka se jätti välitunniksi luokkahuoneeseen, sillä sä pääset Lontooseen”. Ruotsinopettajasta tai Visa-kortista (se siis ei ole Visa-niminen ruotsinopettaja josta lauletaan, vaikka joku niin totesi) tuli puolikkaita pisteitä.

4. Mitä näin ensin?
- No tietenkin ”mä ensin näin vain meren sinisen.” Taiskan suurklassikko Mombasa.

5. Mitä puoliso teki, kun sain hyvää palkkaa?
- ”Sain hyvää palkkaa, sä puhelit stereoista, joista rakkauslaulu soi.” Juliet Jonesin Sydän, ja edellisessä fraasissa puhutaan verhojen ompelemisesta, joten siitä puolikas, mutta täysi vain stereoista puhelemisesta. Joitain tunnistuksia.

6. Mikä jakaa kansat kahtia?
- Kun ”kauppa tarvii kauppiaat ja sota sotilaat” niin ”laskukone jakaa kansat kahtia”. Dumarin hieno Viiniä! Malja marttyyreille sai myös muutaman tunnistuksen.

7. Mikä ei kelvannut nimeksi?
- Tämä taisi olla melkein kaikilla oikein, kun Leevi & The Leavingsilla ei ”nimeksi kelvannut sittenkään se Pikku-Myy”, vaan tulikin Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla Jurvanen.

8. Mihin paikkoihin kirjoitan?
- Dingon Kirjoitan oli haettu kohtalaisesti, ja siinähän ”kirjoitan seiniin autiotalojen, kirjoitan kuinka sinua tarvitsen, kirjoitan rappukäytäviin yksinäisten”, eli autiotalojen seiniin ja yksinäisten rappukäytäviin. Toisesta näistä puolikas piste.

9. Minne otan matkan, jos saan sen ilmaiseksi?
- ”Mä otan peukalokyydin aurinkoon jos vain matkan ilmaiseksi saan”, eikä Nylon Beat tarvinnut asuntoo, vaan Satasen lainan.

10. Kuka katselee rauhattomana itään?
- Erinäisten valtiojohtojen lisäksi ”katselee rauhattomana itään tuo tyttö hentoinen tinakengissään.” Kaija Koon tiesi suorastaan yllättävän moni.

Pistetilanne ennen viimeistä osaa:

J.C.S. 3½+5+7=15½
Rämekuukkeli 3+5+7=15
Miguel 4+4+4=12
Sistis 3½+2½+6=12
Kake619 3½+7=10½
Tj 2+2+6=10
Vuokralainen 4+1+5=10
ProPera 3+6½=9½
Korkki 3+6=9
Vintsukka 1½+3+3½=8
Nikke 2+2+4=8
NDT665 5+2½=7½
Moto 3+3+1=7
Motamoro 1½+2+3½=7
Everton 1½+1+4½=7
Captain Slow 1½+½+4½=6½
Andji 5½
Jäämies-70 5
Wizzö 2½+2=4½
Roku 3
KwutsNI 1½
Jääkoneenkuljettaja 1
SgtMarkov ½
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös