Musavisa 25 – osa 3

  • 1 118
  • 30

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hengaillaan... svengaillaan. Voe viddu.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
"M James Puhto-Ren: Ilta Seppo Hovin kanssa"
Sainko tästä pojoja kun lässytin tenavatähteä tjsp, nimi ei vaan tullut mieleen?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"M James Puhto-Ren: Ilta Seppo Hovin kanssa"
Sainko tästä pojoja kun lässytin tenavatähteä tjsp, nimi ei vaan tullut mieleen?

Olin poikkeuksellisen hellämielinen ja annoin sinulle pisteen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Voi vittu, Seppo Hoviahan mä tarkoitin tuossa vikassa enkä Seppo Tyniä. En tiedä miksi edes nimi meni sekaisin. Jokseenkin vituttaa nyt koska olisin saanut kierroksen parhaat pisteet.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Everton
Sen verran rupesi vaivaamaan heikonpuoleinen pistemäärä siihen nähden että tuntui menneen kohtalaisesti, että piti tehdä tarkistuslaskenta.

Pitääpä kysyä rokotettiinko kenties väärästä kirjoitusasusta Viktor Kalborrekin kohdalla? (r puuttui sukunimestä). Ja tarvitsiko Katey Sagalin nimi mainita pisteet saadakseen, vaikkei sitä varsinaisesti kysytty?

Jos noin, niin 15,5 varmaan täsmää, mutta muutoin sain tulokseksi 18. (3 + 0 + 2 + 0 + 0 + 1 + 3 + 0 + 0 + 9)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sen verran rupesi vaivaamaan heikonpuoleinen pistemäärä siihen nähden että tuntui menneen kohtalaisesti, että piti tehdä tarkistuslaskenta.

Jopas näitä nyt sattuu. Olen laiskuuttani laskenut tähän asti pisteet ihan kynän ja paperin voimin. Pitää siirtyä jatkossa koneelliseen laskentaan, niin virheetkin toivottavasti vähenee.

Kalborrekin nimi ei tarttenut olla tismalleen oikein kirjoitettu ja kysymyksessä 6. riitti vastaukseksi pelkkä kirjain C. Laskemasi 18 pinnaa on siis oikea saldosi ja tulee näkymään oikein seuraavassa pistetaulukkopäivityksessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös