Musavisa 19 - osa 10

  • 2 280
  • 24

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Loppu lähenee ja panokset kovenee. Ysiosa oli hankala. 22:n osallistujan keskiarvopisteet oli 9,0 mutta hajontaa oli tosi runsaasti. Hyvänä esimerkkinä ynnämuut-sijoilta ponnistava Miguel, joka kahmi koko porukan kovimmat pisteet (18,5p.).

Mestaruus jaetaan tällä kertaa vasta viimeisten kysymysten myötä. Himmeimmästä mitalista tarttui puolestaan kiinni korkki, joka nousi kaksi sijaa viime kierroksen pistepotillaan. Top-kympin visaajista kahdella pykälällä asemiaan paranteli myös Anselm Raato.

Näistä tilanteista kohti maalikameraa:

1. kimbe66 JYP 163,0
2. heavy HIFK 160,5
3. korkki Ässät 142,0
4. Nikke Blues 134,5
5. Thoke SaiPa 132,0

6. Virveliä kainaloon Tappara 128,5
7. Anselm Raato JYP 127,0
8. Knox Flyers 124,5
9. NDT665 TPS 124,5
10. -Kantor- HIFK 113,5
11. Köpi JYP 113,5
12. Hakki#20 HIFK 110,0
13. Moto HIFK 107,5
14. CuChulainn Blues 96,5
15. Sledge Hammer! HIFK 82,0

16. Kaulasuoja Jokerit 79,0
17. Qkko HIFK 79,0
18. Jeepeli HIFK 78,0
19. Ilmari Ahde - 72,0
20. Roku Lukko 71,5
21. Aatelinen Jokerit 66,5
22. Miguel Pelicans 66,5
23. V-G- Jokerit 66,5
24. Captain Slow JYP 52,0
25. U2 Tappara 43,5

26. M@rko77 Pelicans 43,0
27. Maigeri HIFK 32,0
28. Kerouac Ilves 30,0
29. Arnold Ässät 26,5
30. NiksuP Tappara 16,0
31. odwaz HPK 9,5
32. TweetyLeaf Blackhawks 3,0



Visan viimeinen kymysyssatsi tarjoillaan tällaisella kattauksella:


1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)
 

Liitteet

  • KUVAT--10.jpg
    KUVAT--10.jpg
    83,2 KB · kertaa luettu: 475

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)
Suosikki

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)
Alastomuus kannessa.

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)
Olikohan tämä Chicago?

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)
Ei aavistustakaan, mutta veikataan Gringos Locos

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)
QPR

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)
Murheellisten laulujen maa?

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)
Veikataan Ranska

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)
rukoillut, ryyppäämään

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)
Liitetyt kuvat
Tiedostotyyppi: jpg KUVAT--10.jpg‎ (83.2 Kt, 25 näyttökertaa)
Nina Autio
Ratkiriemukkaat neekerit
Rotat
Hellyyttä
Baari
Satanismia
Lappuliisa
Kitaristi

Klamydialla on niin jumalaton määrä biisejä, ettei niiden nimiä voi muistaa. Tuossa nyt joitakin arvauksia.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)

Dallas-sekstetti siellä on veivannut jazzia, joka ukko soittanut omaa kappalettaan.

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)

Urheiluammunta

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)

---

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)

---

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)

---

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)

Smack

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)

Tottenham

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)

Kirjan olen lukenut ja leffankin nähnyt mutta biisi on kadoksissa.

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)

Italialaisia kaikki

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)

heteroillut - kuolemaan

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)[/QUOTE]

Ylpeänä ja rinta rottingilla voin sanoa etten tunne yhtään Klamydian biisiä, en ala edes arvailemaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.) - Chesterfield-kvintetti.

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.) - Termiittien kasvatusta.

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.) - Joku legendaarinen klubi, mutta ei tule mitään nimeä mieleen.

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.) - Yhtä pitkiä

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.) - Boston

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.) Boycott

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.) - Millwall

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.) - Johnny B. Goode

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.) - Kanada

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.) - Nussinut, rokuksi

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)

Yksi luultavasti tieto ja loput ihan puhtaita arvauksia.

Niina Autio
Pekka ja Pätkä neekereinä
Suutelevat vampyyrit
Kuningasperhe
Rotat
Aleksi ikkunan takana
Tulenkantaja
Parkkipirkko
Kitaransoittaja katolla
Vaaleanpunainen ompelukone
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)
>Chesterfield-kvintetti

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa?(1p.)
>Veneenveistoa

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)
>Whitney Houston

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)
>Sama levyn kappaleiden kokonaispituus

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)
>Bay City Rollers

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)
>Hurriganes

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)
>Aston Villa

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)
>Thunderstruck

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)
>Sama brittiläinen levy-yhtiö

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)
>runkannut - ateistiksi

BIISIT: Narkkarirakkautta; Andy McCoy; Pekka ja Pätkä neekereinä; Nina Autio;
 
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Amer-trio,
2. urheiluammuntaa
3. Suosikki

6. 22 Pistepirkko
7. Arsenal
8. Get On
9. Simon Cowell
KUVATEHTÄVÄ:
-satanismia
-nina autio
-lappuliisa
-aleksi
-heja grabbar
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)
Belmontti kvartetti

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)
Free-breakdance?

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)
Suosikki-lehti

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)
En kuuntelisi näitä albuumeja vapaaehtoisesti.

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)
-

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)
-

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)
Everton

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)
Paranoid

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)
-
10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)
Runkannut, mulkuksi

Kuvatehtävä:
Punajuuren värinen ompelukone, Satanismia, Rotat, Puutavaraa, Tulenkantajat, Lappuliisa, Nina Autio, Kuninkaalliset, Kaunis Katriina, Heja grabbar, Kemppainen.

Aikas hankalaa paskaa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.) -Belmont-kvartetti

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.) -urheiluammuntaa

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.) -Suosikki

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.) -sama määrä biisejä joka levyllä, sanotaan vaikka 11

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.) -tää taisi olla Chicago

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.) -Smack

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.) -Queens Park Rangers

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.) -ei oo tullut vastaan tämä tieto..

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.) -Yes-yhtyeessä on yksi jenkki, olikohan myös Il Divossa. Joten vastataan se. Yhdellä bändin jäsenellä on USA:n passi takataskussa.

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.) -runkannut, homoksi

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)

Narkkarirakkautta, Satanismia, Nina Autio, Aleksi, Kellokorttielämää, Punajuuren värinen ompelukone, Takapihojen rocktähdet, Puutavaraa, Rotat, Zulupohjalta Nuo nyt ainakin..muutama jäi vielä arvoitukseksi.
 

Miguel

Jäsen
Hyvänä esimerkkinä ynnämuut-sijoilta ponnistava Miguel, joka kahmi koko porukan kovimmat pisteet (18,5p.).

Siis mitä helvettiä?

1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Dallas-sekstetti (1p.)

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: veneenveistoa (1p.)

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.) - Suosikki

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.) - Artisti levynkannessa pukeutuneena joksikin... parantajaksi

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.) -

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.) - Havana Black

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.) - West Ham

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.) - Luin kirjan inttiaikana ja siitä on tovi vierähtänyt. Ei mitään muistikuvaa, arvaan Stairway to Heaven

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.) - Kaikissa on jäsen, joka on... ranskalaista alkuperää

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen irstaillut ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut papiksi ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)
- Niina Autio ja Punajuuren väriset ompelukoneet ovat ainoat tiedot, löytyisikö jostain myös Pilke silmäkulmassa ja Huipulla tuulee? Hatusta heitellään Kulmabaari, Kaksi neekeriä, Tauno Palo, Mustat hiirulaiset, Parkkipirkko, Kielari, Andy McCoy, Smurffi ja Kyrpä-Allu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)
-Belmont-kvartetti

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)
-Veneenveisto

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)
-Joku levy-yhtiö

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)
-Samanlainen kansikuva

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)
-Roma

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)
-Hanoi Rocks

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)
-West Ham

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)
-Tahdon rakastella sinua

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)
-Jokaisessa on italialainen jäsen

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)
-"kuollut", "elämään"

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)
-Narkkarirakkautta, Aleksi, Niina Autio..
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.) - Amer-trio

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.) - Urheiluammunta

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.) - First

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.) - Laulukieli

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.) - Chicago

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.) - Hanoi Rocks

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.) - West Ham

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.) - Murheellisten laulujen maa

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.) - Kaikissa vähintään yksi brittijäsen.

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.) - porannut, remontoimaan

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)

- Nina Autio
- Punakone
- Koomikko tahtomattaan
- Nilkit
- Narkkarirakkautta
- Vuosisadan spektaakkeli
- Pilke silmäkulmassa
- Smurffi
- Savunkerääjä
- Ryssä mun leipääni syö
 

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
1. Belmont-kvartetti
2. urheiluammuntaa
3. Suosikki
4. Artistien Etu- ja sukunimet loppuvat a-kirjaimeen …ja pisteitä ropisee…
5. Chicago
6. Laika & the Cosmonauts
7. Charlton
8. Smoke on the water
9. eehh. Yes on Englannista ja Il Divossa jäsenet kaikki eri maista muistaakseni… Ei hajuakaan. Kaikki kannattavat Meksikon jääkiekkojoukkuetta.
10. rukoillut, ryyppäämään

KUVATEHTÄVÄ:
Narkkarirakkautta
Satans Fjånga
Puutavaraa
Rotat
Mä lähden himaan
Metanol man
Turpa kii mä oon pelti kii
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)

Dallas-sekstetti

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)

urheiluammuntaa

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)

Suosikkilehti

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)

Levyjen kieli on englanti

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)

Ei mulle tule nopeasti mieleen muita kaupunkiyhtyeitä kuin Haloo Helsinki ja Chicago ja koska HH on vielä alkuperäiskokoonpanossa vastauksen on oltava Chicago

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)

Havana Black

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)

Queens Park Rangersin

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)

Paranoid

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)

Italia

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)

rukoillut, ryyppäämään

Rytmihäiriön Olen kännissä.

Klamydia bonus:
Rotat
Punajuuren värinen ompelukone
Satanismia (tai Negatiivisen ajattelun ryhmä )
Takapihojen rocktähdet
Puutavaraa
Aleksi
Lappuliisa
Nina Autio
Narkkarirakkautta
Ratkiriemukkaat neekerit
Pienet mainosvalot
Tulenkantaja
Ruotsalainen oopperalaulaja
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1. Chesterfield-kvintetti

2. urheiluammuntaa

3. lehti nimeltä Suosikki

4. ---

5. ---

6. ---

7. varmaankin Chelsean

8. ---

9. ---

10. ---

KUVATEHTÄVÄ:

Niina Autio
Smurffien olympiakisat
Kaksi rottaa
Se musta mies
Elämä ikkunan takana
Onnellinen perhe
Kuin tukit pinossa
Parkki-Pirkko
Fritsuinen elämä
Kielisuudelma
Pedon luku
Kitaransoittaja savupiipun nokassa
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)

Chesterfield-kvintetti

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)

Jaa-a, termiittien kasvattaminen kuulostaa melko omaleimaiselta.

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)

Suosikki

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)

Laulukieli?

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)

-

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)

Ei hajuakaan. Mamba

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)

QPR

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)

Get on

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)

-

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)

rukoillut, ryyppäämään

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)

Lappuliisa
Nina Autio
Punajuuren värinen ompelukone
Satanismia
Narkkarirakkautta.


Liitetyt kuvat
Tiedostotyyppi: jpg KUVAT--10.jpg‎ (83.2 Kt, 133 näyttökertaa)
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.) Belmont

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.) veneenveistoa

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.) Suosikki-lehti

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.) tissit kannessa

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.) Chicago

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.) Laika & The Cosmonauts

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.) Tottenham

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.) Hurriganesin Get on

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)

Nina Autio

olipa vaikea finaali.. sinne meni mestaruus haaveet :-/
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1. –
2. –
3. Suosikki mag
4. Kannessa olivat tissit tyrkyllä.
5. Chicagon Terry Cath tykkäsi liikaa Kauriin metsästäjät -elokuvasta.
6. -
7. QPR
8. Murheellisten laulujen maa
9. -
10. Olen rukoillut ja olen ruvennut ryyppäämään…

Kuvatehtävä:
Perhana, en löydä yhtään biisiä…
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)
Ei hajuakaan! Chesterfield-kvintetti?

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)
Lototaas taas... Veneenveistoa?

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)
Suosikki

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)
Soittavat itse pianoa jossain kappaleessa

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)
Chicago

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)
Stone?

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)
QPR

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)
Murheellisten laulujen maa

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)
Englanti? Yes ainaki on sieltä ja Simon Cowell

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _rukoillut_ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _ryyppäämään_ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)

Rotat
Minäminäminä (aleksi valavuori kuvassa)
Baari
Narkkarirakkautta
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: Amer-trio, Belmont-kvartetti, Chesterfield-kvintetti vai Dallas-sekstetti? (1p.)

Belmont-kvartetti?

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: free-breakdancea, termiittien kasvatusta, urheiluammuntaa vai veneenveistoa? (1p.)

En edes tiedä mitä on urheiluammunta mutta veikataan sitä.

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.)

Suosikki

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.)

-

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.)

En tiedä muuta kaupunkiyhteyttä kuin Chicagon

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.)

Taas mennään mutulla mutta Gringos Locos

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.)

Eikös tuo ole QPR:n miehiä

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.)

-

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.)

Tuskinpa se Italia on mutten parempaakaan keksi

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: Olen dokannut ja sekoillut, olen _______ ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut _______ ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä."? (6p.)

rukoillut ja ryyppäämään tuohon ainakin voisi sopia. Hajuakaan sitten mistä kappaleesta on kyse.

KUVATEHTÄVÄ:
Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita: (0,5p./oikea)

Olipas vaikeaa. Nina Autio nyt ainakin. Olikohan Lappuliisa niminen kappale? Enempää ei nyt irtoa.

Nämä viimeiset osat menivät kyllä aika arvalla. Harmi sinänsä mutta minkäs teet kun ei taidot riitä. Eiköhän tuostakin nyt joku osu kohdalleen.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jospa osallistuisi. Katsotaan päästäänkö viimeisellä kierroksella samantien nollakerhosta pois. Vaikealta kyllä vaikuttaa.

1. Belmont-kvartetti
2. Veneenveistoa
3. Suosikki
4. Naisartisti, laulavat englanniksi
5. Ei tule mieleen kaupunkiyhtyeistä kuin Chicago
6. Hanoi Rocks
7. Chelsea
8. Onhan tuokin kirja luettu silloin ilmestymisvuonna, mutta ei kyllä mitään muistikuvaa. Levottomat jalat
9. Italialainen jäsen
10. nussinut, elämään
KUVATEHTÄVÄ:
Takapihojen rocktähdet, Letoisa Lewinsky, Punajuurenvärinen ompelukone, Aleksi, Nina Autio, Rotat, Mömmömkisat, Narkkarirakkautta/Hellyyttä/Kosketus, Zulupohjalta/Musta jaska, Hullujen kuningas, Lappuliisa, Satans fjonga
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
1. Chesterfield-kvintetti
2. Urheiluammuntaa
3. Suosikki-lehti
4. Levyillä on yhtä monta biisiä
5. New York Dolls
6. Waltari
7. QPR
8. Murheellisten laulujen maa
9. Italialaisia jäseniä mukana
10. -

Kuvatehtävä:
Niina Autio

Kiitokset Evertonille mukavasta ja monipuolisesta visailusta!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oikeat vastaukset:

1. Kaupallisuus valtasi tilaa 70-luvulla marginaalimusiikissakin. Vuonna 1977 Eero Koivistoinen esiintyi Pori Jazzissa sponsorinsa nimeä kantaen. Yhtye oli: (1p.) - Belmont-kvartetti. Vain joka kolmas arvasi oikein.

2. Jussi Lehtisalo on muun muasta Circlestä tuttu omaleimainen muusikko. Nuoruudessaan hän harrasti: (1p.) - urheiluammuntaa, tämän sai puolestaan veikattua oikein puolet visaajista.

3. Mikä eli 1961-2012? (2p.) - Suosikki. Kierroksen helpoin (14).

4. Kolme naisartistia julkaisi levynsä loppuvuodesta 2012 - Christina Aguilera: Lotus, Kaisa Vala: International Shaman ja Rihanna: Unapologetic. Mikä näitä kaikkia yhdistää? (2p.) - Artistit alastomina kaikkien kansissa. Täydet pisteet kolmelle.

5. Minkä "kaupunkiyhtyeen" alkuperäiskitaristi kuoli venäläisessä ruletissa? (3p.) - Chicagon Terry Kath vuonna 1978, viikkoa ennen 32-vuotissynttäreitään. (9)

6. "…on yhtye, jota David Lynch käyttää vielä jonain päivänä high schoolin päättäjäispäivään sijoittuvassa kohtauksessa." Mistä suomalaisbändistä brittiläinen Q-lehti kirjoitti näin vuonna 1990? (3p.) - 22-Pistepirkosta. Olihan niitä näemmä silloinkin ulkomaillla asti tunnettuja härmäbändejä, kun vastauksia katselin. Oikea tieto oli kuitenkin vain yhdellä, olisi pitänyt luvata tästä tiedosta paremmat pinnat.

7. Pete Doherty tunnetaan paremminkin huuruisesta elämäntyylistään kuin musiikistaan, mutta tunnetaan yhtä kaikki. Minkä lontoolaisen jalkapallojoukkueen intohimoinen kannattaja hän on? (4p.) - QPR:n. Tästä pisteet kahdeksalle.

8. Mikä tunnettu rockbiisi mainitaan useaan otteeseen Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie-romaanissa? (5p.) - Sex Pistolsin Anarchy In The UK. Harmi, kun ei ole kirjaa käsillä, sillä kovasti tekisi mieleni tarkistaa lähdetietojeni paikkansapitävyys. Tätä ei nimittäin tiennyt kukaan, vaikka todennäköisesti ainakin muutama on kirjan lukenut.

9. Mikä kansallinen yhteys yhtyeillä Gotan Project, Il Divo, Heart Attack, Love ja Yes on? (5p.) - Kaikissa on (tai on ollut jossain vaiheessa) yksi sveitsiläisjäsen. Jäljillä oli monet, mutta pummi tuli tästäkin. Kellään ei mennyt kansallisuus kohdilleen.

10. Täydennä aukot laulun sanoituksessa: (6p.) - Olen dokannut ja sekoillut, olen RUKOILLUT ja homoillut. Arvoisat naapurit, olen ruvennut RYYPPÄÄMÄÄN ja pahoittelen siitä syntyvää häiriötä." (Rytmihäiriö: Olen kännissä). Tämä oli puolestaan pisteisiin nähden ihan liian helppo, en tiennytkään että täällä on näin paljon Gambinan ystäviä... Muiden kannattaa puolestaan tutustua musavideoon oheisesta linkistä. Seitsemällä oikein.

Bongaa kuvasta Klamydian kappaleita:
Aleksi (ikkunassa Aleksi Valavuori)
Baari
Kitaristi (Andy McCoy -patsas oikealla takana)
Kuninkaalliset (Ruotsin kuningasperhettä siellä vasemmalla pikselimössönä)
Lappuliisa
Narkkarirakkautta
Nina Autio
Pienet mainosvalot
Punajuuren värinen ompelukone
Puutavaraa
Ratkiriemukkaat neekerit (Pekka ja Pätkä neekereinä)
Rotat
Ruotsalainen oopperalaulaja (Nicolai Gedda -niminen kuuluisuus ikkunassa)
Satanismia
Tulenkantaja

Nämä oli siis ne hakemani. Helpoimpia oli Nina Autio (16), Narkkarirakkautta (9) ja Rotat (8). Kitaristi, Kuninkaalliset, Pienet mainosvalot ja Ruotsalainen oopperalaulaja bongattiin kukin vain kertaalleen.

Muista vastauksista hyväksyin myös biisit Hellyyttä, Satans fjonga ja hyvien perustelujensa ansiosta myös minäminäminän. Visan viralliseksi Klamydinistiksi osoittautui korkki, joka löysi kuvasta 12 hyväksyttävää vastausta.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Muista vastauksista hyväksyin myös biisit Hellyyttä, Satans fjonga ja hyvien perustelujensa ansiosta myös minäminäminän. Visan viralliseksi Klamydinistiksi osoittautui korkki, joka löysi kuvasta 12 hyväksyttävää vastausta.

Olin aivan varma että Valavuoren lärvillä haettiin Koomikko tahtomattaan -veisua. Ei tuo Aleksi -biisi tullut edes mieleen.

edit: Ja tehdään nyt selväksi että en ole pisteitä vinkumassa. Eihän tuo omaan sijoitukseen vaikuttaisi mitenkään.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Muista vastauksista hyväksyin myös biisit Hellyyttä, Satans fjonga ja hyvien perustelujensa ansiosta myös minäminäminän. Visan viralliseksi Klamydinistiksi osoittautui korkki, joka löysi kuvasta 12 hyväksyttävää vastausta.
Kolmestatoista kaksitoista oikein, mutta se ainoa väärin mennyt oli Takapihojen rocktähdet jota et hyväksynyt vaikka tuo Andyn patsas aika selkeästi takapihalla onkin ;)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kolmestatoista kaksitoista oikein, mutta se ainoa väärin mennyt oli Takapihojen rocktähdet jota et hyväksynyt vaikka tuo Andyn patsas aika selkeästi takapihalla onkin ;)

Kävi kyllä mielessä hyväksyä, mutta päätin olla natsi. Kun ei siellä takapihalla (tai missään muuallakaan, jos Esa Pakarista ei lasketa) ole sitä toista rocktähteä.

15 olisi kuitenkin ollut siis maksimitulos. Laskenta ei ole siis korkilla ihan yhtä hyvin hallussa kuin Klamydian piisit :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös