Musavisa 15 - osa 10

  • 2 856
  • 28

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maali häämöttää jo. Maalisuoralle kääntyi viimeisessä kurvissa 21 kisaajaa, jotka täyttivät taskujaan keskimäärin 20 pisteellä kukin. Skaala oli tosin laaja, sillä baddinki varmisti huikealla 41 pojon potillaan sen, että voi rauhassa vaikka kontata maaliin.

Ennen vikaa settiä tilanne on tämä:

1. HIFK 1095,5
2. JYP 825,0
3. Kärpät 539,5
4. Ässät 518,5
5. Blues 297,5

6. Ilves 249,0
7. Red Wings 190,5
8. Sport 127,5
9. Pelicans 124,5
10. HPK 101,5
11. Stars 101,5
12. KalPa 92,0
13. Tappara 90,5
14. SaiPa 53,5
15. KooKoo 51,0

16. Jokerit 18,0
17. Canadiens 15,0


Henkilökohtaisessa kisassa erot ovat ihan marginaalisia niin palkintosijojen, top-kympin kuin kahdenkympinkin tienoilla:

1. baddinki HIFK 313,0
2. obi-wan HIFK 278,5
3. korkki Ässät 260,5
4. Stonecold Kärpät 259,5
5. HerraHermanni JYP 255,5

6. Thumb Kärpät 236,5
7. MarkusMaggot JYP 200,0
8. Köpi JYP 194,0
9. Voittaja Red Wings 190,5
10. Nikke Blues 176,0
11. Koirapoika JYP 175,5
12. Moto HIFK 170,0
13. heavy HIFK 161,0
14. PtG Ilves 151,5
15. Sledge Hammer! HIFK 136,0

16. Vaihtorotta Sport 127,5
17. Miguel Pelicans 124,5
18. Arnold Ässät 107,5
19. NIN Stars 101,5
20. Sistis HPK 101,5
21. Tykki Ässät 98,5
22. Bobcat Ilves 97,5
23. shineman KalPa 92,0
24. U2 Tappara 90,5
25. CuChulainn Blues 61,0

26. costi Blues 60,5
27. Stormy SaiPa 53,5
28. Tuamas Ässät 44,0
29. Mwandishi Kärpät 43,5
30. FC Peltirumpu KooKoo 34,0
31. Boomhauer HIFK 18,5
32. Evil HIFK 18,5
33. Manic Jokerit 18,0
34. Kurt Angle KooKoo 17,0
35. eleven Canadiens 15,0

36. MusanMake Ässät 8,0



YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's
Fats Domino
Gene Simmons
Laika & The Cosmonauts
New Order
Panic At The Disco
Red Hot Chili Peppers
Smack
Sum 41
The Beautiful South

- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
- Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
- Basisti syntynyt Australiassa.
- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
- Hitti nimeltään Blue Monday.
- Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
- Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
- Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
- Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."


1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)
b)
c)
d)
 

Liitteet

  • 10.jpg
    10.jpg
    94 KB · kertaa luettu: 403

Voittaja

Jäsen
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's- Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Fats Domino- Hitti nimeltään Blue Monday.
Gene Simmons- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts- Basisti syntynyt Australiassa.
New Order- Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Panic At The Disco- Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Red Hot Chili Peppers- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Smack- Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
Sum 41- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South- Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.


1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?
Poltettava pahvikoulu?

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)
Ismo Alanko?

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)
Ei ihan satu meikäläisen alueille tämä kysymys :D Oisko jotain vihreetä?

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)
Ihmisoikeuksien?

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)
Ei taida tulla pisteen pistettä..

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)
tiet, vanhoja, kaikki tiet, tien laitaa.. Oliko tän osan tarkoitus latistaa koko porukka?

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)
Näytti samalta kuin Muddy itse?

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)
Ninja Sarasalo, vittu tällasen sitten tiedän

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)
Tom Morello

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)
YUP - Yövieraat

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Jotain Testamenttia tai Panteraa tulee tuosta mieleen, mutta ei hajuakaan mikä levy
b) Iggy Popin näköinen jannu
c)
d) Tuomari Nurmio?
Miten joku voikin olla näin surkea näissä tunnistuksissa, käsittämätöntä
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Basisti syntynyt Australiassa.
Fats Domino - Hitti nimeltään Blue Monday.
Gene Simmons - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Laika & The Cosmonauts - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
New Order - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Panic At The Disco - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
Red Hot Chili Peppers - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Smack - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
Sum 41 - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
The Beautiful South - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?

Paperialkkarit

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)

-?

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)

-?

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)

- Keskioluen vapauttamisen

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)

- Ohi

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)

Saakeli, kun ei ihan kokonaan muista varmaksi.... leveät lahkeenne kaventakaa. Meitä miehiä uskokaa, typerät naiset vaikka suolatkaa... Minä marssin pankkiin nauramaan.

JJS:n parhaimmistoa tuo kyseinen kappale.


7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)

Olisikohan hän käyttänyt kyseisiä ääninäytteitä joihinkin omiin nauhoituksiinsa?

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)

Britney Spears?

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)

Chuck Berry?

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)

?

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)
b)
c)
d) Kontra - ?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Basisti syntynyt Australiassa.
Fats Domino - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
New Order - Hitti nimeltään Blue Monday.
Panic At The Disco - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Red Hot Chili Peppers - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Smack - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
Sum 41 - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli? kertakäyttöiset paperialkkarit

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.) Richie Sambora

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.) Black Uhuru

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.) laulu vastusti perheväkivaltaa

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.) -

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät lahkeenne kaventakaa. Kunnon miehiä uskokaa, kaikki muut vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin joukossa ."? (10p.)

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.) luuli poliisiksi

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.) Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.) -

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.) Eppu Normaali: Elviksen kuolema

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)
b) Smack: Live Desire
c) White Zombie: Supersexy
d)
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Basisti syntynyt Australiassa.
Fats Domino - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
New Order - Hitti nimeltään Blue Monday.
Panic At The Disco - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Red Hot Chili Peppers - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Smack - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
Sum 41 - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South - "Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli? Ei tietoa.

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)
Ei tietoa.

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.) Black Uhuru

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.) Ihmisoikeuksien?

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)
Ei tietoa.

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät lahkeenne kaventakaa. Kunnon miehiä uskokaa, kaikki naiset vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin - ."? (10p.)

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)
Ei tietoa.

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.) Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.) Morello?

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.) Eppu Normaali: Elviksen kuolema

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)
b)
c)
d)
 

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
Sum 41- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.

Red Hot Chili Peppers - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."

Gene Simmons - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita. Genehän on syntyjään Israelilainen.

Panic At The Disco - Basisti syntynyt Australiassa.

Fats Domino - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.

New Order - Hitti nimeltään Blue Monday.

Laika & The Cosmonauts - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.

Smack - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.

Bomfunk MC's - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.

The Beautiful South - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."


1. Pahvikoulu?
2. ?
3. ?
4. Väkivaltaa vastaan?
5. ?
6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? Lahkeet, naiset, kaikki vastustajat, Moskovaan asti. Aika hippi-vastaisen biisin saisi aikaiseksi… ;)
7. Kuuli ensimmäistä kertaa oman äänensä tallennettuna.
8. Ninja eli tämä raivostuttava ex-malli
9. RATM Morello.
10. YUP.

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced – Amok
b) ?
c) White Zombie - Supersexy Swingin' Sounds
d) ?
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Fats Domino - Hitti nimeltään Blue Monday.
Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
New Order - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Panic At The Disco - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Red Hot Chili Peppers - Basisti syntynyt Australiassa.
Smack - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Sum 41 - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?

Poltettava pahvikoulu

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)

Danny

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)

Black Uhuru, suoraan sykkivältä 70-luvulta

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)

Keskiolut R-Kioskeihin liike

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)

Slash

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)

lahkeenne, pyhiä, ----, ----, aina, vaan

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)

---

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)

Tea Hiilloste

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)

Jimi Hendrix

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)

YUP: Roswellin kattila

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)
b) Smack: Live jotain
c)
d) Kontra: Jee jee Jerry Cotton
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Fats Domino - Basisti syntynyt Australiassa.
Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
New Order - Hitti nimeltään Blue Monday.
Panic At The Disco - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Red Hot Chili Peppers - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Smack - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Sum 41 - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?
Paperialkkarit.

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)
Yellowman

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)
Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced - Amok
b)
c) White Zombie - Supersexy Swinging Sounds
d) Kontra - Suurimmat Iskut
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's- Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Fats Domino- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Gene Simmons- Basisti syntynyt Australiassa.
Laika & The Cosmonauts- Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
New Order- Hitti nimeltään Blue Monday.
Panic At The Disco- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
Red Hot Chili Peppers- Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Smack- Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Sum 41- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
The Beautiful South- Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru? - Pikkuhousut

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.) - Pelle Miljoona

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.) - Mr. Brown

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.) - huumeiden

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.) - Frank Zappa

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.) - ?

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.) - Äijä oli pukeutunut KKK-kaapuun

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.) - Britney Spears

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.) - Mulatti ja kitaristi yhdistelmästä ei tule muuta mieleen kuin Jimi Hendrix, mutta ihmeen ilmeinen pistemäärään nähden.

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.) - Eppu Normaali - Elviksen kuolema

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Beutiful South
b) Smack - Live
c) ?
d) Kontra - Suurimmat iskut
 

Miguel

Jäsen
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's- Basisti syntynyt Australiassa.
Fats Domino- Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Gene Simmons- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts- Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
New Order- Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Panic At The Disco- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Red Hot Chili Peppers- Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Smack- Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Sum 41- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South- Hitti nimeltään Blue Monday.

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.) - Viinit ruokakauppojen hyllyille

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.) - Ihan sama kenet tähän arvaa, olkoon vaikka Kirk Hammett

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät lanteenne kaventakaa. Tyhmiä miehiä uskokaa, omat vaimonne vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin baariin jatkamaan."? (10p.) (biisihän on JJS:n Aivan sama, mutta sanoja pitää kaivella arpomisen kera)

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.) - Muddy oli pahasti pilvessä ja luuli Lomaxia poliisiksi

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.) - Ei kai tämä voi olla kukaan muu kuin Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.) - YUP - Roswellin kattilaan!

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)
b)
c)
d)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Fats Domino - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice
Laika & The Cosmonauts - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
New Order - Hitti nimeltään Blue Monday.
Panic At The Disco - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
Red Hot Chili Peppers - Basisti syntynyt Australiassa.
Smack - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Sum 41 - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru? -naamari ja silmälasit

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.) -ohi..

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.) -tämä myös menee ohi ja lujaa..

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.) -huumehia?

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.) -saakeli, olen lukenut tän jostain..oisko Zapan Frank?

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.) -lahkeenne, kunnon, kaikki, naiset, joukossa, johdossa..jotain tuonnepäin, ehkä..

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.) -Muddy luuli häntä joksikin tekijänoikeusherraksi..

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.) -Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.) -Jimi Hendrix?

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.) -seuraavaan musavisaan ei sitten käännöstehtäviä!

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced - Amok
b) Smack - Live Desire
c) Tää on White Zombien joku, mutta ei tuu levyn nimi mieleen..
d) Kontra - Suurimmat Iskut
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
§

YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Fats Domino - Hitti nimeltään Blue Monday.
Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
New Order - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Panic At The Disco - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Red Hot Chili Peppers - Basisti syntynyt Australiassa.
Smack - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
Sum 41 - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?
paperialkkarit

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)
---

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)
---

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)
vaikka maailmanrauha

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)
---

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)
---

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)
luuli poliisiksi

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)
Ninja Sarasalo aka Ninja

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)
Tom Morello

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)
---

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced - Amok
b) Smack - Live
c)
d)
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Päivän lotto:

x Bomfunk MC's - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
x Fats Domino - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
x Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
x Laika & The Cosmonauts - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
x New Order - Hitti nimeltään Blue Monday.
x Panic At The Disco - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
x Red Hot Chili Peppers - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
x Smack - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
x Sum 41 - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
x The Beautiful South - Basisti syntynyt Australiassa.

1. kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit
2. vaikka Flavio Briatore?
3. täähän on Richie Blackmore...
4. veikataan että lasten puolesta.
5. Frank Zappa
6. tässähän ne: kadut, isoja, venäläisiä kurkkuja, auringon laskuun. Ai, eikö?
7. Siis tää Lomaxhan nauhoitti Muddyn soittoa ja haastatteli sitä, mutta pelästymisen syytä en tiedä. Vaati rahaa?
8. Ninja Sarasalo
9. no sanotaan nyt että Gary Moore?
10. Haa...! YUP ja Roswellin kattilaan.

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet:
a) Sentencedin Amok
b) Smackin Live Desire
c)
d)
 

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's- Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Fats Domino- Hitti nimeltään Blue Monday.
Gene Simmons- Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Laika & The Cosmonauts- Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
New Order- Basisti syntynyt Australiassa.
Panic At The Disco- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
Red Hot Chili Peppers- Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Smack- Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Sum 41- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
The Beautiful South- Esiintynyt tv-sarjassa Miami


1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?
kertakäyttökalsarit

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)
David Bowie

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)
ohi

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)
keppana kaupan hyllylle

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)
Prince

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)
lahkeenne...vanhoja...väärin ajattelevat...loppuun asti

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)
luuli tulevansa pidätetyksi

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)
Ah tämä niin vaatimaton Ninja Saraalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)
Tom Morello

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)
ohi

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)Sentenced - Amok
b)Smack - Live
c)oWhite Zombie - Supersexy swinging sounds?
d)ohi
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Fats Domino - Hitti nimeltään Blue Monday
Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
New Order - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Panic At The Disco - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
Red Hot Chili Peppers- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Smack - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Sum 41 - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South - Basisti syntynyt Australiassa.

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: poltettava pahvikoulu

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.) -

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.) dj blue banana

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.) Rauhan

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.) Janis Joplin

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät lahkeenne kaventakaa. hallituksen miehiä uskokaa, jouluna kinkkunne vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin täältä helvettiin."? (10p.)

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.) Muddy tummaihoisena ihmisenä taisi luulla saavansa kirjastohenkilökunnalta keppiä kun tuommoiseen paikkaan oli mennyt.

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)Jippu

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)-

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.) -

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) -
b) -
c) -
d) -
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.

Fats Domino- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.

Gene Simmons - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."

Laika & The Cosmonauts - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.

New Order - Hitti nimeltään Blue Monday.

Panic At The Disco - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.

Red Hot Chili Peppers - Basisti syntynyt Australiassa.

Smack - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.


Sum 41 - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.

The Beautiful South - - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."


1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?
- kertakäyttöiset paperialkkarit

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa?
- ohi

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin?
- Black Uhuru

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois?
- Savuttomine ravintoloiden

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan?
- ohi

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."?
- ohi

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen?
- Luuli, että Lomax haastaa hänet oikeuteen

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."?
- Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen?
- Tom Morello

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."?
Eppu Normaali - Elviksen Kuolema

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced - Amok
b) Smack - Live Desire
c) White Zombie - Supersexy Swingin Sounds
d) Kontra - Suurimmat Iskut
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Fats Domino - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Gene Simmons - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Laika & The Cosmonauts - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
New Order - Hitti nimeltään Blue Monday
Panic At The Disco - Basisti syntynyt Australiassa.
Red Hot Chili Peppers - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Smack - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Sum 41 - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?

Poltettava koulu

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)

Danny

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)

?

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)

Perheväkivaltaa vastaan

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)

Frank Zappa

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)

lahkeenne, viisaita, tyhmät ihmiset, aina vaan

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)

Muddy luuli että hänet tullaan pidättämään.

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)

Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)

Jimi Hendrixin

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)

YUP - Roswellin kattilaan

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced - Amok
b) Smackin livelevy
c) White Zombien joku levy
d) Kontran kokoelma
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's -Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.

Fats Domino- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.

Gene Simmons - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.

Laika & The Cosmonauts - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.

New Order - Hitti nimeltään Blue Monday.

Panic At The Disco - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.

Red Hot Chili Peppers - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."

Smack - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.

Sum 41 - Basisti syntynyt Australiassa.

The Beautiful South - - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."

ARPAA ARPAA!

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?
- Kertakäyttöiset paperialkkarit?

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa?
- Täh-häh? Heitetään vaikka Pelle Miljoona

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin?
- Black Uhuru

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois?
- Kaljaa kioskeihin! Eiku se oliki sliipparit. No vastataan silti se.

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan?
- Frank Pappa... eiku Zappa

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."?
- Mikä tää oikee o?

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen?
- Uskoi, että hänet tullaan pidättämään. Muddy siis uskoi niin.

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."?
- Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen?
- Tom Morello

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."?
YUP - Roswellin kattila

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced-Amok
b) Smack-Live Desire
c) ???
d) Kontra-Suurimmat Iskut
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite:

Bomfunk MC's- Basisti syntynyt Australiassa.
Fats Domino- Hitti nimeltään Blue Monday
Gene Simmons- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Laika & The Cosmonauts- Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
New Order- Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Panic At The Disco- Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Red Hot Chili Peppers- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Smack- Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
Sum 41- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
The Beautiful South- Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru? -Varmaan pitäs tietää, faija tätä hehkutti joskus. Pahvikoulu?

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? -no just....

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? -Ei saatana...

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? -Kai sitä kaikki rauhaa on joskus toivoneet.

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? -Frank Zappa.

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? -???

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? -Joku tekijänoikeusjuttu?

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? -Jonna Tervomaa....

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? -Jimi Hendrix?

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? -YUP: Roswellin kattilaan

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced - Amok
b)
c) White Zombie - Supersexy Swingin' Sounds
d)

Olipas tosi helppoja....
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Bomfunk MC's - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
Fats Domino - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Gene Simmons - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Laika & The Cosmonauts - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
New Order - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Panic At The Disco - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Red Hot Chili Peppers - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Smack - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Sum 41 - Basisti syntynyt Australiassa.
The Beautiful South - Hitti nimeltään Blue Monday.

1. Kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit
2. Bono
3. -
4. Maailmanrauhan
5. Danny
6. -
7. -
8. Mariko
9. Santanan
10. YUP - Roswellin kattilaan
KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a) Sentenced - Amok
b) Smack -
c)
d)
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's- Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
Fats Domino- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Gene Simmons- Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Laika & The Cosmonauts- Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
New Order- Hitti nimeltään Blue Monday.
Panic At The Disco- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
Red Hot Chili Peppers- Basisti syntynyt Australiassa.
Smack- Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Sum 41- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
The Beautiful South- Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?

Pahvikoulu

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)

Jaa-a. Vastusti väkivaltaa?

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)

Waters luuli lähtevänsä lusimaan.

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)

Ninja Sarasalo

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)

Jimi Hendrix

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)

-

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)
b)
c) White Zombien levy tuo on muttei nimeä muista. Kantta joskus tullut sattuneesta syystä ihailtua.
d)

Nyt tuli kyllä pohjanoteraaus.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's- Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita.
Fats Domino- Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice.
Gene Simmons- Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella.
Laika & The Cosmonauts- Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa.
New Order- Hitti nimeltään Blue Monday.
Panic At The Disco- Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita.
Red Hot Chili Peppers- Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn."
Smack- Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä."
Sum 41- Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana.
The Beautiful South- Basisti syntynyt Australiassa.


1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: kertakäyttöiset paperialkkarit, kuminen Alice-naamari ja rehtorin silmälasit, poltettava pahvikoulu vai vompatin turkista tehty kaulakoru?
-Reksin lasit

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.)
-Ignalsin Laura

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.)
-DJ Blackie

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.)
-Perheväkivalta

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.)
-ohi

6. Täydennä: "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät _____ kaventakaa. _____ miehiä uskokaa, _____ _____ vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin _____ _____."? (10p.)
-ohi-o

7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.)
-Luuli Alanin olevan kuollut

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.)
-Anna Abreu

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.)
-Jimi Hendrix

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.)
-ohi

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)
a)-
b)-
c)Aerosmith
d)Ratsia
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viimeinen oikea rivi:

YHDISTÄ: Yhtye/artisti ja oikea väite: (1p./oikea)

Bomfunk MC's - Basistin käsiin tatuoitu mm. liekkejä, käärmeitä, silmä ja tribaalikuvioita. (3)
Fats Domino - Hitti nimeltään Blue Monday. (7)
Gene Simmons - Esiintynyt tv-sarjassa Miami Vice. (11)
Laika & The Cosmonauts - Kiertänyt Yhdysvalloissa Ministryn kiertueella. (3)
New Order - Basisti neuvoi NME:ssä 1989: "Kannattaa vaihtaa essoon, kamu. Silloin ei tartte herätä päänsärkyyn." (4)
Panic At The Disco - Aloitti vetämällä Blink 182 -covereita. (5)
Red Hot Chili Peppers - Basisti syntynyt Australiassa. (4)
Smack - Kitaristi toiminut suomalaismedioiden NHL-kirjeenvaihtajana. (6)
Sum 41 - Mainosti HIFK:n C-junnujen lätkäjoukkueen pelipaidoissa. (0)
The Beautiful South - Yksi jäsenistä kertoi NME:ssä 1994: "Meillä on tässä bändissä juttumme, vähän kuin veriveljeys. Tänään näin altaan, joka oli täynnä norsun pissaa. Kastoin sormeni siellä ja nuolaisin sormeani, joten muiden oli tehtävä sama. Joten nyt olemme myös norsunpissaveljiä." (10)

Poikkeuksellisen kinkkinen yhdistely oli tälläkin kertaa heti kättelyssä. Paras tulos oli 7 oikein (PtG), mutta kaikki muutkin saivat vähintään yhden oikein. Sum 41 oli väärin kaikilla ja helpoksi luulemani Flean synnyinmaakaan ei ollut jengillä hallussa. Blue Monday sen sijaan hämäsi ihan kivasti. Rane Raitsikka jäi tosiaankin Smack-vuosiensa jälkeen jenkkeihin tekemään sekalaisia duuneja. Taisi Radio Cityynkin raportoida NHL-kuulumisia.

1. Mitä krääsää Alice Cooperin Schools Out -levyn ensipainoksen mukana oli: - Kertakäyttöiset paperialkkarit. (8)

2. Kuka meni "naimisiin kenialaisprinsessa Bonin" kanssa? (2p.) - Irwin - jollain Afrikan retkellään lystin maksaneen lehden säätäessä. Eipähän muistanut tai arvannut tätäkään kukaan.

3. Kuka tunnettu jamaikalainen dj-muusikko on/oli albiino, vaikka artistinimessään muu väri kuin valkoinen mainitaankin? (3p.) - Yellowman tuli vain rookikisailija JZZ:ltä. Kävikö tää jannu muuten äskettäin Suomessakin?

4. Minkä asian puolesta Vicky Rosti lauloi Jos huominen muutoksen tois? (3p.) - EU-jäsenyyden puolesta, vuonna 1994 Taloudellisen tiedotustoimiston julkaisemana. Nada points.

5. Kuka muusikko kasvoi toisenpolven amerikansuomalaiset Fräntilät adoptiovanhempinaan? (6p.) - Tiedostavan hiphopin kärkinimiin kuuluvan Michael Frantin (os. Fräntilä siis). Ohi meni tämäkin kaikilta.

6. Täydennä: (10p.) - "Tupakanpolttonne lopettakaa, leveät LAHKEET kaventakaa. VIISAITA miehiä uskokaa, PUNAINEN MERI vaikka suolatkaa. Se on aivan sama, aivan sama, mulle aivan sama. Minä marssin PANKKIIN NAURAMAAN." Sistis tunnistin sentään biisin, muttei ihan kaikkia sanoja muistanut. Monelle muullekin sentään päättelypinnat lahkeista.


7. Miksi Muddy Waters pelästyi pahasti, kun kongressin kirjastoon ääninäytteitä keräämään tullut Alan Lomax hakeutui hänen puheilleen? (3p.) - Waters luuli kärähtäneensä viinan kotipoltosta. Pisteitä suurimmalle osalle vastaajista, vaikka ihan täsmällistä tietoa ei irronnutkaan.

8. Kuka uhosi Nyt-liitteessä (6/2007): "Kun mä olin kuus mä sanoin että musta tulee next Madonna. Oon edelleen sitä mieltä. Mun tavoite on potkaista Madonna sivuun."? (3p.) - Laulava mallimme Ninja Sarasalo, joka kuulosti tuossakin kuusivuotiaalta. Kierroksen helpoimman tiesi peräti 14.

9. Kenen kitaristin isä oli kenialainen mau-mau ja äiti irlantilais-italialainen? (5p.) - Rage Against The Machinesta, Audioslavesta ja sooloilustaan tunnetun Tom Morellon. On muuten vieläpä isin puolelta oikein arvovaltaista diplomaattisukua tämä vastarannan kiiski. (7)

10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.) - YUP: Roswellin kattilaan! ("Rock'n'rollin kuningas on kuollut, sanotaan, on paksu mies pantu poveen maan makaamaan.", san. Jarkko Martikainen) Oikein seitsemällä.

KUVATEHTÄVÄ Tunnista levynkannet: (5p. / oikea esittäjä ja levyn nimi)

a) Sentenced: Amok (11)
b) Smack: Live Desire (9)
c) White Zombie: Supersexy Swinging Sounds (7)
d) Kontra: Suurimmat iskut (5)

Baddinkihän tuosta kuvatehtävästä vetio taas täydet pinnat, mutta ainakin köpi oli kanssa lähellä. Bändin nimiä löytyi aika hyvin, mutta levynnimet olivat kimurantimpia.

Nyt tuloksia laskemaan...
 

Voittaja

Jäsen
10. Tunnista vapaasta käännöksestä: "The King of Rock'n'roll is dead, they say, the chubby guy has been put down away."? (5p.) - YUP: Roswellin kattilaan! ("Rock'n'rollin kuningas on kuollut, sanotaan, on paksu mies pantu poveen maan makaamaan.", san. Jarkko Martikainen) Oikein seitsemällä.

...

Onko nyt saletissa ettei tämä ole Yövieraat tää biisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös