"Mun täytyy kävellä näin.." -Tamin aikakausi Vaasassa alkaa..miten se päättyy?

  • 1 065
  • 6

Miten käy Tamin?

  • ULOSULOSULOS, Tami saa kenkää ennen kauden loppua, Tamin ansiosta Sport ajautuu kriisiin.

    Ääniä: 8 11,3%
  • Tami kuuluttaa taas maailmanluokan vahvistuksista, tulos jää kuitenkin heikoksi ja hän saa lähteä ka

    Ääniä: 28 39,4%
  • Tami hoitaa hommansa ihan ok, ilman sen suurempia kalapaliikkeja.

    Ääniä: 24 33,8%
  • Tamista tulee Vaasan ja koko valtakunnan lemmikki. Hän on se mies joka nosti divariryhmän parissa vu

    Ääniä: 11 15,5%

  • Äänestäjiä
    71

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kysymys kuuluu millä menestyksellä Tami onnistuu/epäonnistuu tehtävässään Vaasan Sportin TJ:nä ja valmentajana ja kuinka kauan hän (huom.) viihtyy sillä paikalla.

Edit. Itse väitän ensimmäistä kohtaa. Tami se on niin taitava

Edit.2 "Joku muu, mikä" unohtui. Kertoilkaa itse jos mikään vaihtoehdoista ei sovi.
 
Viimeksi muokattu:

Boomhauer

Jäsen
Veikkaanpa että Sportin kausi menee lievästi alakanttiin ja Tami siirtyy kauden jälkeen takavasemmalle mumisten jotain omasta mahtavuudestaan ja pelaajiensa huonosta omistautumisesta joukkueelle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
"Tami hoitaa hommansa ihan ok, ilman sen suurempia kalapaliikkeja."

Itsehän valitsin em. vaihtoehdon. Kausi mennee ihan okei, Sport sijoittunee sarjassa viiden parhaan joukkoon vähintään, ja muutenkin Mestis-faneille jää hyvä maku Tamista. Porissa muristaan pikkasen Tamin suuntaan, tosin ei paljon. Näin veikkaan.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Riippuu siitä, miten vahvat taustajoukot Sportilla on. Jos Aurinkokunigas saa loistaa yksin ilman, että kukaan vahigossa astuu varjostamaan hetkeksikään, on ainakin Tami tyytyväinen. Suurempia urheilullisia menestyshaaveita lienee turha elätellä, mutta pr-puoli hoituu varmasti.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Minä uskon vahvasti siihen, että Tami pitää Sportin mestiksen kärkijoukkueissa ja hyvällä tuurilla nostaa jopa liigaa. Uskon mestiksessä miehen vielä pelittävän, mutta liigaan ei ole kyllä enään asiaan.
 
Tami tekee "ok" suorituksen, mutta kauden jälkeen ovi käy. Tami yrittää selittää jotain, mutta kun muuta selitystä ei tule, niin hän syyttää joukkueen valmentajaa (kuvake)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös