Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 011 514
  • 23 889

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Käsittääkseni selaimen kautta kun menee niin pitäisi näkyä järjestyksessä
Emmä osaa. Niin pirusti seuraajia ja ekana Mäkisen Antti. En jaksanut selata listaa loppuun. Instassa vähemmän seuraajia, mutta sieltäkään en löytänyt tuota uutukaista. Joku Loordin reinkarnaatio listan alimmaisena.
 

ditrim

Jäsen
Saataisiinko 5 maalia kaudessa enemmän jos Nenoselle annettaisiin jäykempi maila? Eikä maksa mitään...
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jokunen aika sitten Mikael Hakkarainen treidattiin Chicagosta Vegasiin, mutta Vegas ei häntä nyt huolikaan. Minun puolesta mies voisi tulla vaikka tänne, tosin eihän minulta mitään kysytäkään.

 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jokunen aika sitten Mikael Hakkarainen treidattiin Chicagosta Vegasiin, mutta Vegas ei häntä nyt huolikaan. Minun puolesta mies voisi tulla vaikka tänne, tosin eihän minulta mitään kysytäkään.

4 viimeisintä kautta ensin USHLssa mukavat pisteet kahdella kaudella. Viimeiset kaksi taas todella vähän pelejä, eikä pisteitäkään niistä ole oikein kertynyt. Tavallaan kerhomainen haku, eikä välttämättä olisi kallis. Onko kuitenkaan saatavilla? Olisiko vain laina?

Yksi vaihtoehto, ehkä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sopimus vielä ensi kevääseen, itse ajatteli menevänsä ECHL:ään. Mutta eihän sitä tiedä vaikka haluaisi Liigaan tullakin pelaamaan, kun ei ole ennen pelannut.
Kahteen viime kauteen yhteensä 23 peliä AHL:ssä ja ECHL:ssä tehoin 2+3=5.

Ei kiitos.

Jos kympin sakkiin aiotaan realistisesti päästä, tuohon joukkueeseen tarvitaan rutinoitunut, pelintekotaitoinen, pistevarma, ehjänä pysyvä sentteri.
 

J.Petke

Jäsen
Kahteen viime kauteen yhteensä 23 peliä AHL:ssä ja ECHL:ssä tehoin 2+3=5.

Ei kiitos.

Jos kympin sakkiin aiotaan realistisesti päästä, tuohon joukkueeseen tarvitaan rutinoitunut, pelintekotaitoinen, pistevarma, ehjänä pysyvä sentteri.

Ei voi hei olla huono, jos on treidattu menneen kauden Vezina-voittajaan! Ei vaan voi olla. T:Virmanen
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ei voi hei olla huono, jos on treidattu menneen kauden Vezina-voittajaan! Ei vaan voi olla. T:Virmanen
Totta. Hakkarainenhan ei päästänyt viime kaudella yhtään maalia.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Päivän epämääräisin "huhu" pelaajarintamalta:

HPK:ta seurasi aamulla mahdollisesti Slovakiasta Trencinin kaupungista kotoisin oleva henkilö (tälle ei tosin ole aukotonta varmistusta), mutta on päättänyt sittemmin HPK:n seuraamisen. Muuta yhteyttä HPK:n nykyiseen pelaajistoon ei löytynyt (saattoi tosin seurata A. Karjalaisenkin vuoksi)

Trencinin kaupungissa syntyneistä tai viime kaudella pelanneista pelaajista on tällä hetkellä kolme ilman sopimusta eli kuka laitetaan huhuihin?



 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine


Cornet-Collins-Joly
Zaborsky-Tikka-Ikonen
Nenonen-Kanninen-Ruokonen
ym.

tai

Cornet-Collins-Joly
Nenonen-Dano-Ikonen
Janatuinen-Tikka-Kanninen
ym.

Nämä maistuisivat.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se parempi Filppula on ilman sopparia vielä.

– Kyllä mä haluan vielä pelata. Sen verran olen tehnyt päätöstä, että vielä en lyö naulaan. Jossakin vielä pelaan, Filppula kertoo IS:lle.


En syytä enkä väitä, pikemminkin päinvastoin. Tai en edes vihjaile mitään. Ei mitään todellisuuspohjaa siis yhtään millekään huhulle.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Se parempi Filppula on ilman sopparia vielä.

– Kyllä mä haluan vielä pelata. Sen verran olen tehnyt päätöstä, että vielä en lyö naulaan. Jossakin vielä pelaan, Filppula kertoo IS:lle.


En syytä enkä väitä, pikemminkin päinvastoin. Tai en edes vihjaile mitään. Ei mitään todellisuuspohjaa siis yhtään millekään huhulle.

Tämä voisi olla jopa kovempi kuin Konna. Ja olen ymmärtänyt että Jokerit ei ole sentteriä vailla, joten tuskin sinne menee.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jos Kerho raapisi perunoillaan kakkosketjun keskelle yli 1000 NHL-ottelun veteraanin, joka on edustanut Euroopassa pelkästään Jokereita, olisi se koko Liiga-historian suurin sensaatio.

"Ei saatu Kondelikia, niin hommattiin Filppula stuntiksi."
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos Kerho raapisi perunoillaan kakkosketjun keskelle yli 1000 NHL-ottelun veteraanin, joka on edustanut Euroopassa pelkästään Jokereita, olisi se koko Liiga-historian suurin sensaatio.

"Ei saatu Kondelikia, niin hommattiin Filppula stuntiksi."
Halusin sulautua porukkaan ja ehdotella innokkaimpien tapaan päättömiä vaihtoehtoja Kerhon sentteripulaan.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä herra löytyi myös Kerhon uusista seuraajista. Onkohan nykyisten kanukkien frendejä?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Halusin sulautua porukkaan ja ehdotella innokkaimpien tapaan päättömiä vaihtoehtoja Kerhon sentteripulaan.
Kaikki on mahdollisia, kunnes ne ei ole. Riippuu näkökulmasta.
Ja mahdollisuudethan sille, että Filppula on ensi kaudella Kerhon kakkossena, ovat 50–50: on tai ei ole.

Todennäköisyyteen en osaa ottaa kantaa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tämä herra löytyi myös Kerhon uusista seuraajista. Onkohan nykyisten kanukkien frendejä?
Tämä vissiin ratkaistiin jokunen päivä sitten. On ilmeisesti Collinsin jotain tuttuja.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ja mahdollisuudethan sille, että Filppula on ensi kaudella Kerhon kakkossena, ovat 50–50: on tai ei ole.

Todennäköisyyteen en osaa ottaa kantaa.
Todennäköisyydet ei kuulu tähän ketjuun, sanoisin.

Tämä herra löytyi myös Kerhon uusista seuraajista. Onkohan nykyisten kanukkien frendejä?
Eikös tämä nimi tuotu jo esille? Kuulostaa tutulta.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tämä herra löytyi myös Kerhon uusista seuraajista. Onkohan nykyisten kanukkien frendejä?

Olen tässä tehnyt hieman tutkimuksia ja tullut siihen tulokseen, että hänen etunimi alkaa L-kirjaimella.

Joko nyt, @Wicci?
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tämä herra löytyi myös Kerhon uusista seuraajista. Onkohan nykyisten kanukkien frendejä?

Eikös sentteri pitänyt olla hakusessa? Elitessä lukee LW/RW.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Jos Kerho raapisi perunoillaan kakkosketjun keskelle yli 1000 NHL-ottelun veteraanin, joka on edustanut Euroopassa pelkästään Jokereita, olisi se koko Liiga-historian suurin sensaatio.

"Ei saatu Kondelikia, niin hommattiin Filppula stuntiksi."

Liikkuisiko tuo edes perunoilla, saati rahalla. Veikkaan, ettei pelaa enää missään jos ei vielä jotain vuoden pahvia nahilasta irtoa.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös