Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 013 525
  • 23 903

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kyllähän tämä kirpaisee. Kyseessä kuitenkin liigan yksi kovimmista yv pelotteista, pystyy laittaan kiekon pussukkaan oikeastaan mistä kohtaa tahansa sinisen jälkeen ja mitä ihmeellisimmistä asennoista. Tarvetta olisi vahvistukselle, mutta hyvä että löytyy malttia.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos pitäisi veikata, niin Krivo tai Tavi nostetaan Nessun paikalle. Jos sujuu hyvin, ei hankita ainakaan nyt ketään.

Veikkaan mallia Cornet-Kunyk-Puustinen, Innala-Luce-Tavi, sikäli mikäli Luce kuumeestaan kerkiää IFK-peleihin toipumaan. Eikös noilla vedetty treeni-peleissä, jos en väärin muista. Tikka sitten nousee toiseen ylivoimaan ja Krivo pysyy toisessa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jaha, Nessu siis sivussa "muutaman viikon" ajan. Pistää tietysti vähän painetta sen laiturihankinnan suuntaan. Itsekin olen vähän sitä mieltä, että tuossa olisi nyt se täydennyksen paikka. TIetysti hosumalla tulee kuspäitä muksuja, mutta samoilla linjoilla se on Toivolakin. Maltilla katsellaan.
Just näin, koska voihan olla, että jos hankitaan nyt laituri, seuraavana loukkaantuu veskari.

Onneksi Nessun huili on vain muutaman viikon, eikä puhuta kuukausista, mutta lähtökohtaisesti rosterista puuttuu kuitenkin nyt kesän tilanteeseen nähden kaksi maalintekijäprofiilin kärkihyökkääjää (Tuulola ja Nenonen). Joku verorajalaina tms. voisi siis olla ihan mielenkiintoinen veto.

PS. Oletan, että Lusse on varotoimenpiteenä sivussa vähintään huomisen matsin, todennäköisesti viikonlopun molemmat pelit.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerhon pari viikkoa ei ole ollut yleensä koskaan vain kahta viikkoa, joten kun varautuu kuukauteen ei ainakaan pety.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä mä pakkihankinnan suuntaan katselisin jos joku jossain vaiheessa ollaan hankkimassa. Hyökkäyksellä pärjätään kyllä. SIellä on tarpeeksi liikkuvuutta ja pelinrakentelua. Maalintekovoimaa ei kai ikinä ole liikaa mutta kyllä tuo nykyinenkin niitä osaa kyllä tehdä, kunhan vain pelisuunnitelma toimii. Tänäänkin nähtiin ekassa erässä oikeinkin liikkuvaa ja hyvin rakennettuja hyökkyksiä.

Sen sijaan, kun jouduttiin puolustamaan omaa maalia niin alkoi olla vaikeaa. Alkukauden piikkiin voi aina jotain laittaa mutta ei se mikään sleitys saa olla.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jokohan lähdetään pakkikaupoille kun Lada hommasi itselleen hienosti ainakin 5 pelin huilin, eikä ennen tätäkään ollut kokoonpanossa riittävästi liigakelpoisia puolustajia?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Pakki pitäisi hankkia nyt jo ihan senkin takia, että Lada on todennäköisesti pois monta ottelua.

Edit: olin hidas =)
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Åstenin kanssa samoilla kiskoilla, ihan selvä et siinä silloin haetaan vähän ”kokoaan isompaa” taklausta. M-MÅ veti jarrut kiinni ja ehti väistää puolittain. Mun mielestä ei ollut mitenkään törkeä mutta valitettavasti osuma oli nyt tollanen.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Åstenin kanssa samoilla kiskoilla, ihan selvä et siinä silloin haetaan vähän ”kokoaan isompaa” taklausta. M-MÅ veti jarrut kiinni ja ehti väistää puolittain. Mun mielestä ei ollut mitenkään törkeä mutta valitettavasti osuma oli nyt tollanen.
Ei törkeä tosiaan, mutta ei fiksusti toimittu.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Åstenin kanssa samoilla kiskoilla, ihan selvä et siinä silloin haetaan vähän ”kokoaan isompaa” taklausta. M-MÅ veti jarrut kiinni ja ehti väistää puolittain. Mun mielestä ei ollut mitenkään törkeä mutta valitettavasti osuma oli nyt tollanen.
Kohde oli onneksi ihan oikea sillä micken tyyli on perseestä!
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Nyt oli kyllä ääliömäinen vastaus. Tollasia Åstenin kaltaisia pelaajia liiga ja sen yleisö kaipaisi enemmänkin. Väriä tää Liiga kaipaa.
Lähinnä kai tarkoitettiin, että ihan oikein kun Lada yritti ns. isoa taklausta Åsteniin. Meni sitten väärin ja ulos.

Mutta... jotta ei jatkuisi pelkästään offtopicina niin pakki olis kiva saada...
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös