Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 3 995 489
  • 23 800
Suosikkijoukkue
HPK
Cheek torilla olis kyllä hyvä. Voisin mennäkin sinne räkimään ja potkimaan seinää.
Ei toki olis ihan niin hyvä kun pari oranssia kevättä torilla.

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pablo näytti hyvältä pelipaita päällä. Eiköhän se hyppää hommiin kevääksi.
Odotettiin Cheekiä, saatiin Pablo.

Liukas - P. Järvinen - Joly
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sinällään aikamoista diipadaapaa, mutta niin se Raatokin toivoo kerholle ja Pikelle uutta pelaajaa rosteriin. Tosin näin teki käytännössä kaikille muillekin nyt kun Tappara avasi pelin Levtchillä.

 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Henriksson itse alkanut seuraamaan nyt Kepaa iigees. Tämähän tietää varmaa sopimusta Kerhoon! Hyvä Antti jo etukäteen.

Edit.

Olis kiva joskus hävitä.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Henriksson itse alkanut seuraamaan nyt Kepaa iigees. Tämähän tietää varmaa sopimusta Kerhoon! Hyvä Antti jo etukäteen.
En itse ole nähnyt mitään kummempaa miehen pelaamisessa. Hyvä luisteleen, mutta muuten hieman pelin ulkopuolella pörräävä.

Toivottavasti löytää uuden vaihteen peliin, mikäli kerhossa jatkaa.

Tykkään kuitenkin tästä virkistävästä tuulahduksesta Mikan jälkeen, kun hommataan alle 35 vuotiaita pelaajia, joilla ei ole valtavaa loukkaantumis historiaa..
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
En itse ole nähnyt mitään kummempaa miehen pelaamisessa. Hyvä luisteleen, mutta muuten hieman pelin ulkopuolella pörräävä.

Toivottavasti löytää uuden vaihteen peliin, mikäli kerhossa jatkaa.

Tykkään kuitenkin tästä virkistävästä tuulahduksesta Mikan jälkeen, kun hommataan alle 35 vuotiaita pelaajia, joilla ei ole valtavaa loukkaantumis historiaa..
Juurikin tulevia kausia silmällä pitäen Henriksson olisi todella hyvä kaappaus. Ja toisi jo tällekaudelle leveyttä rosteriin.
 
L

luigitar

Kolmen pelin otannalla Henriksson ei ole vielä hirveästi säväyttänyt. Varmasti on vara odottaa parempaa, jos meillä tulee jatkamaan, koska kolmonen on ollut kasassa vasta sen kolme peliä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös