Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 3 938 373
  • 23 487

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kyllähän kerho tarvitsee sen 2-3 kärki pelaajaa ja jostakin se on aloitettava. Jos jokaisen kohdalla sanotaan, että ei ole varaa maksaa hänestä, koska tarvitaan muitakin, eihän meille tule edes sitä ensimmäistä.
Toki näinkin, mutta jos on tietty budjetti, niin ei sitä voi ylittääkään. Pakko sen mukaan on toimia ja tarkkaanhan tuo johto operoi rahan suhteen.

Jos on vaikka 300k laittaa kolmeen pelaajaan, niin 150 yhdelle tarkoittaa, etteivät kaksi muuta ole varmoja tekijöitä.

Lisäksi täällä useampi ollut sitä mieltä, että sentterit on yliarvostettuja ja riittää kun laidat on taitavia ja hyviä. Ei se vain mene näin.
Näinhän kukaan ei ole tainnut sanoa.

Täytyy sen sentterin olla laadukas, mutta ei välttämättä se ketjun pelinrakentaja. Tätä olen ainakin itse tarkoittanut.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kyllähän kerho tarvitsee sen 2-3 kärki pelaajaa ja jostakin se on aloitettava. Jos jokaisen kohdalla sanotaan, että ei ole varaa maksaa hänestä, koska tarvitaan muitakin, eihän meille tule edes sitä ensimmäistä.

Toivon että kärki pelaajien kohdalla ei ajatella toimistossa samoin kun palstalla ja tänne saadaan muutama ihan valmiskin pelaaja. Nyt jo 90% hyökkäyksestä on toivon, uskon, potentiaalin ja urheiluromantiikan varassa.

No tämä.

Kerhon nyt vaan on muiden tavoin panostettava myös laadukkaisiin pelaajiin ja se raha niihin on löydettävä.

Pelkillä arvoilla ja "seuraavan stepin ottajilla" pelit voivat jatkua keväällä, mutta ainoastaan karsinnoissa.

Huomautettakoon, että täällä esiintyneet kokoonpanspekulaatiot niine X:inekiin ovat paskempia, kuin mitä Kerhon joukkue oli tähän kauteen lähdettäessä. Ja tulos tiedetään.
 

Analyysiseta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Taitaa vaan Euroopassa tällä hetkellä olla aikalailla senttereiden markkinat, niistä tuntuu olevan huutava pula joka joukkueessa ja esimerkiksi Tappara ei tälle kaudelle löytänyt selvää ykkössentteriä, jonka avulla Kontiolalle löytyi myöskin käyttöä. Näin ollen niistä ollaan valmiita maksamaan aika sievoisia summia, mikäli on uskominen esimerkiksi Räsäsen palkkaa Tapparassa ensi kaudella.

Saman ongelman äärellä on ainakin Ässät, jossa etsitään kärkiosaamista edelleen, mahdollisesti myös KooKoo. Erkin ratkaisu pitkällä tähtäimellä tuntuu olevan nuorten lupaavien sentterien hankinta(Lundell, mahdollinen Kärppäjunnu), mutta tottahan se on että ensi kaudelle pitäisi jostain kaivaa se pelillinen liideri siihen keskustaan.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ei varmasti keritä.. Mutta jos nyt saadaan vaikka sellainen 1,8 miljoonan pelaajabudjetti käyttöön, niin kyllä tuonne on siinä tapauksessa muutama ihan oikea pelimieskin tultava.
Kyllä. Toivottavasti Eki löytää sellaiset pelaajat, jotka oikeasti auttavat joukkuetta ja ensi kaudella aidosti pelataan pudotuspelipaikasta.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kyllä. Toivottavasti Eki löytää sellaiset pelaajat, jotka oikeasti auttavat joukkuetta ja ensi kaudella aidosti pelataan pudotuspelipaikasta.
Itse uskon 100% Ekiin. Sen mitä olen herrasta kuullut muutamasta eri suunnasta, niin nyt puhutaan ihan oikeasti tekijämiehestä. Mediaesiintymisestä voi olla montaa mieltä, mutta tuo nyt ei varsinaisesti vaikuta Kerhon tulevaisuuteen. Teot ratkaisee.

Valmennukseen ne katseet on ainakin täällä suunnattu.
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse uskon 100% Ekiin. Sen mitä olen herrasta kuullut muutamasta eri suunnasta, niin nyt puhutaan ihan oikeasti tekijämiehestä. Mediaesiintymisestä voi olla montaa mieltä, mutta tuo nyt ei varsinaisesti vaikuta Kerhon tulevaisuuteen. Teot ratkaisee.

Valmennukseen ne katseet on ainakin täällä suunnattu.
”Saa tost nykysestäkin porukasta joku heittää sen 40-50 pinnaa jos siltä tuntuu”

Hyvin sanottu Ekiltä. Jotenkin rennon tuntuinen tyyppi, vois melkein kuvitella että kaveri tietää tasan tarkkaan mitä on tekemässä :D
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Itse uskon 100% Ekiin. Sen mitä olen herrasta kuullut muutamasta eri suunnasta, niin nyt puhutaan ihan oikeasti tekijämiehestä. Mediaesiintymisestä voi olla montaa mieltä, mutta tuo nyt ei varsinaisesti vaikuta Kerhon tulevaisuuteen. Teot ratkaisee.

Valmennukseen ne katseet on ainakin täällä suunnattu.

Vitutti Rajamäen taannoinen haukkuminen, koska se ilmiselvästi johtui puhtaasti siitä, että hän on persoonaltaan introvertti joka ei tykkää olla jatkuvasti esillä jauhamassa liibalaabaa medialle. Etenkään silloin, jos ei ole mitään erityistä jauhettavaa.

Näin itsekin introverttiuteen taipuvaisena se kieltämättä meni vähän ihon alle.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Riippuu puhutaanko kokonaan uusista investoinneista ja tulokanavista tai sitten olemassa olevista myyntikanavista. Jälkimmäistä voidaan tehostaa ja parantaa per. heti.

Näinpä, ja tätä itsekin oikeastaan tarkoitin.

Mahdolliset uudet liikevaihdon lähteet eivät ehdi näkyä vielä hetkeen, mutta nykyisten kumppanuuksien osalta on ehdottomasti ajateltava niin, että ilmaa on ylöspäin, jos pystytään tarjoamaan merkittävämpiä hyötyjä. Se on ihan tuotteistamiskysymys.

Toki taloudelliset ajat ovat haastavat ja epävarmat, mutta niinhän ne tuppaavat nykyään olemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös