Muistava kosmopoliitti

  • 25
  • 0

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Moni täällä on kosmopoliitti, mutta kuinka moni muistaa syyn miksi yöpynyt missä ulkomailla onkaan ja kertoa siitä tarinan.
Tähän ei todellakaan haeta tasalakkien satuja:
Nyy joork, ryoreissu...

Omani tulee tässä ja ehkä aikajärjestyksessäkin tai ainakin yritän sitä.
- Rönbacken (Ruotsi). Äidin serkku asui siellä ja käytiin siellä noin pari kertaa vuodessa ja elämäni ekan kerran "ajoin" siellä raktoria kun Lasse otti pikkuWarpulin syliin kun olin joku 8v tjsp

- Timans (Ruotsi). Iskän sijoituspaikka Gottlannissa missä olen ekan kerran käynyt kun olen ollut vielä siinä iässä kun paskon housuihini, toisen kerran kävin siellä 1992 ja lahjoitin sinne virallisen EM-kisapallon. Tsiisus iskän sijaisvanhemmat teki aina maailman parhaimmat aamiaiset, tuoretta maitoa lehmästä, maksapateeta jne...
Aijjuuh, vedin siel kans kelaleikkurilla aika isonkin nurtsialueen, istuttavat leikkurit on fägäreille mielestäni jos silloin edes oli niitä.

- Tukholma (Ruotsi). Äidin joku sukulainen (varmaan huomasitte aikaisemmasta, että äidin puolesta suku oli osittain tuolta tai muutti sinne), esikaupunkialue siellä ja muistan kun roudasin kasan taskareita Annikan luokse :D

- Kapellskär (Ruotsi). Rönbackenin reissulla ajettiin sinne satamaan ja nukuttiin yö autossa mikä tais olla Peugeot 504 ellei jo ollut 305.

- Puerto de la cruz. (Espanja) Perus Teneriffan reissu, hotellin pihalla oli tenniskenttä ja joku tennisnainen kehus mun kämmenlyöntiä aamulla sekä iskä otti kuvan kun hyppäsin keltaisilla EI homohousuilla altaaseen joten kuvassa näkyi pelkästään vähän plösö pikkuWarpuli. Ostin sieltä myös korvalappustereot sekä ihawwarmaan aidon Ride the lightning C-kasetin!!

- Korfu (Kreikka). Perus turistireissu minkä aikana taisin jo harjoitella tupakinpolttoa ja heitin aina tupakit pois mitä ostin kun menin takas hotelliin ettei iskä löydä, itsevarmana kans potkasin palloa josain pelissä ranki-tyyliin pikkukengillä ja jalka osui maahan ja hyvä jos osusin edes palloon, hävetti hippasen. Iskä kans halus meidän huoneistohotellin edestä ottaa kilpparin mukaan Suomeen ja onneksi sitä ei enää näkynyt viimeisenä päivänä.

- Agadir (Marokko). Olin vieläkin vähän plösö ja pari pojua tuli yrittämään iskemään mua kun makasin piitsillä EI homohousuilla ja luuli tytöksi... Ostettiin myös nahkatakit meille katumyyjältä ja epäilen, että oli aidot :D
Aijjuuh, kun kävelin hotellilta piitsille niin kerran joku raksaäijä yritti kouraista mun tiedätte minne, sillo olin nöffö niin en vetänyt pataan vaan lähdin vaa nopsaan pois, mutta ei jäänyt pelkotiloja.

- Fort lauderdale (Juuessei). Perus turistireissu taas, kaksi viikkoa siellä ja ostin itselleni rullalaudan vaikka en osannut skeitata, ihan Powell Peraltan Nicki Guerreron, Indyn trukit ja mitkä nyt olikaan kuuminta hottia, käytiin kans venereissulla kalastamassa ja viddu tullut mitään paitsi teiniWarpuli tuli merisairaaksi.
Aijjuuh, tärkein, kävelin kans samalla tiellä missä Sasha, Lundell, Luostarinen, Mikkola to name a few piti kannujuhlan ja FÄGÄREILLÄ.

-Orlando (sama maa). Disneyworld-reissu ja siellä yötä matkan varrella, itse huvipuistossa iskä hävis ja opas sanoi, että ei kuulemma kuuluta jos aikuine eksyy, muut ryhmän jäsenet tarjos mulle rahaa ja sanoin, että ei mul ole nälkä (viddu oli), sit iskä löytys ja sanoi heille, juuh: Ei Warpuli ota muilta rahaa, kuolis varmaan mieluummi.
P.S. Samalla reissulla käytiin Hemingwayn talossa eli olen myös kirjailija!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös