Muiden mielipiteiden merkitys

• 929
  • 4

Onko muiden kommenteilla/mielipiteillä merkitystä.

• Kyllä! Muiden mielipiteillä on paljon merkitystä! Tuhoon tuomitut ovat ne jotka suosikkiani vastaan

Ääniä: 0 0,0%
  • On sillä vähän merkitystä ja se saa minut puolustelemaan joukkuettani loppuun asti.

Ääniä: 12 26,1%
  • Aika neutraali. En juurikaan välitä, mutta välillä menee kyllä liian pitkälle.

Ääniä: 22 47,8%
  • Ei ikinä! Muut saavat ajatella mitä haluavat. Ei vaikuta minuun tippaakaan.

Ääniä: 12 26,1%

• Äänestäjiä
    46

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Noniih, eli kysytääs tällaista. Eli onko muiden mielipiteillä tai median suhtautumisella suosikkijoukkueeseesi sinulle merkitystä. Olen huomannut, että yllättävän moni täällä ottaa "herneen nenään", jos joku antaa kommenttia tai mielipiteitä koskien esimerkiksi oman suosikkijoukkueen pelaajapolitiikkaa, pelityyliä tai vaikkapa pelipaidan ulkoasua.

petra

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,kannatusta myös bluesille ja thrasherssille
ei mua joukkueiden arvostelu haittaa, niihin vaikuttaa niin moni asia, mutta jos mun lempipelaajiin kajotaan pahasti, ni sitte voi tulla kipakkaa vastausta

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Eipä oikein haittaa, tietenkin ottaa välillä pannuun, mutta muutoin aika neutraalit fiilikset...eihän ne tiedä paremmasta.

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Muiden mielipiteet Kärpistä ei juurikaan hetkauta minua, ei oikeastaan ollenkaan. Olen seurannut Kärppiä enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo vuosikymmeniä, joten uskoisin tuntevani asian jokseenkin hyvin. Jos joku sanoo mielipiteensä, niin siihen hänellä on oikeus ja mielelläni kuuntelen, mutta yleensä se omaa näkemystä muuta mihinkään suuntaan.

Sen sijaan siihen muilla on hyvinkin vahva vaikutus miten minä suhtaudun muihin joukkueisiin. Kaikki hyvin perustellut mielipiteet vaikuttaa näkemyksiini, sillä enhän minä kovinkaan tarkkaan tiedä muiden liigaseurojen tilaa tai historiaa. Pintapuolinen median kautta kuva minulla toki on kustakin seurasta ja tiettyjä joukkueita ja pelaajia on tullut seurattua tarkemminkin, mutta asiantuntijasta olen kuitenkin kaukana.

Onneksi täälläkin näkee nykyään liigajoukkueita.:)

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Usein ihan sama, mitä muut joukkueestani ajattelevat, mutta mediassa olevat turhat, ilman faktoja laaditut provot ärsyttävät ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy