MTV Finland ja South Parkin esittäminen

  • 5 264
  • 32

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
HCM kirjoitti:
MTV Finland ja South Parkin esittäminen. Vittu samat viisi jaksoa on pyörinyt jostain viime vuoden marraskuusta saakka, eikö tolla kanavalla ole minkään asteista ohjelmistonsuunnittelua tjs? Vittu yhdellä levyllä varmaan vajaat kymmenen jaksoa ja niitä sitten pyöritetään uusinnasta uusintaan.
Tämän vitutusketjuviestin inspiroimana perustan ketjun, jossa seurataan MTV Finlandin ja sen arki-iltojen South Park jaksojen esittämisjärjestystä. Tavoitteena on saada selko millaisella rotaatiolla nuo jaksot pyörivät ja mikä on pienin väli kuin jokin jakso uusitaan.

Tänään on maanantai 9.4 ja nyt siellä pyörii tuo jakso:

http://en.wikipedia.org/wiki/Professor_Chaos_(South_Park_episode)
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
TML kirjoitti:
Se on mun mielestä tullu jo pariin otteeseen MTV:ltä. Muutenkin MTV näyttää aika paljon samoja jaksoja vähän ajan sisään esimerkiksi Viva La Bamista ja Jackassistä.

Ei tunnu mitään erityistä logiikkaa olla tässä esitysjärjestyksessä.. South Parkin: Simpsons already did it- jakson olen nähnyt valehtelematta vähintään viidesti MTV:lta, vituttaa tämmöinen uusintarumba!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lopettakaa koko kanavan katsominen, auttoi minuakin jo ajat sitten.

Meinaan ainakin kahdesti olen aikanaan nähnyt Michael Jacksonin "Thriller"-videon jonkun Top-listan viimeisenä videona niin että se loppuu siihen missä intro loppuu ja varsinainen biisi vasta alkaisi. Samanlaisia ihmekeskenmenoja on muitakin ollut kymmeniä.

Amatöörien touhua koko kanava, luopukaa jo viimein, auttaa, oi veljet!!!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Hienoa. Sitten kun tulee viimein joku jakso jonka olen aikasemmin onnistunut missamaan, niin tietenkin näen siitä vain vikat 5 minsaa. No, varmaan uusinta on jossain vaiheessa tulossa...
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Barcelona kirjoitti:
Hienoa. Sitten kun tulee viimein joku jakso jonka olen aikasemmin onnistunut missamaan, niin tietenkin näen siitä vain vikat 5 minsaa. No, varmaan uusinta on jossain vaiheessa tulossa...
Itse taas olen onnistunut näkemään tämän jakson tänä vuonna noin kuusi kertaa.

Niin ja jaksohan oli

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Death_Camp_of_Tolerance
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
SergeiK kirjoitti:
Vaan eipäs ollutkaan, vaan hypättiin melkein alkuun

Juu, tosiaan miellyttävä oli nähdä ensimmäiseltä tuotantokaudeltakin joku jakso ainaisien Ladder To Heavenien sijaan.

Voiko tässä nyt odottaa tulevaisuudessa näkevänsä esimerksiksi mainion Pink Eyen ykköstuotantokaudelta vai oliko tämä eilisiltainen joku vahinko? Vaikka eipä tuolla niin väliä ole, southparkzone toimii toistaiseksi, vaikka joku läppä saattaa ymmärtämättömyyden vuoksi jäädäkin tajuamatta.

Ja joku kun itseni taivoin toivoi näkevänsä Cartmanin kouluvahtijakson, "Ms. Teacher Bangs a boyn", niin taitaa olla turha toivo ja tämä taideteos jäänee näkemättä, koska kymmenenneltä tuotantokaudelta en ainakaan itse ole nähnyt jaksoja muualta kuin Canalilta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pressiboxi kirjoitti:
Tämä on klassinen jakso. Kummitusjunakohtaus suorastaan huikea.
Miten muistelen, että ne menivät kyllä jossain viidakkojunassa?

Joka tapauksessa alkupään jaksoista parhaimmistoa tuo Homokoiran tarina. Toinen huippujakso oli Volcano.

Täytyy taas todeta, että tuo sarja on kyllä vuosien saatossa parantunut roimasti. Taso ei ole tippaakaan laskenut, itseasiassa päinvastoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös