Montako JA:n nimimerkkiä tunnet "siviilissä"?

  • 5 889
  • 67

Montako JA:n nimimerkkiä tunnet "siviilissä"?

  • En yhtään

    Ääniä: 138 33,5%
  • 1 - 5

    Ääniä: 191 46,4%
  • 6 - 10

    Ääniä: 31 7,5%
  • 11 - 15

    Ääniä: 13 3,2%
  • 16 - 20

    Ääniä: 3 0,7%
  • 21 tai enemmän

    Ääniä: 36 8,7%

  • Äänestäjiä
    412

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Montako JA:laista tunnet siviilissä? Missään nimessä älä paljasta kenenkään henkilöllisyyttä!!!!!!!!

Itsellä jää alle viiteentoista.
 
Viimeksi muokattu:

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Kolme tunnen, joista yhden kanssa olen jopa asunut jonkin aikaa samassa asunnossa. Kaikkiin olen kyllä tutustunut jotain muuta kuin JA:n kautta.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tiedän minkä näköisiä ovat eli osaan yhdistää nimimerkin ja naaman: Toi isoin vaihtoehto.

Tiedän myös oikean nimen: Keskimmäinen vaihtoehto.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaksi tuttua, jotka molemmat tunsin ennen kuin heidän kaapistaan paljastui järkyttävä totuus: rekisteröity nimimerkki Jatkoajassa.

En oo puhunu niille sen jäläkeen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Lähdin tuossa laskeskelemaan ja luvun 65 kohdalla totesin, että mulla ei ole elämää.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Kaksi tunnen, ja erittäin hyvin tunnenkin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kovin montaa en tunne hyvin, olen tavannut kerran tai kaksi. Sanoisin että vajaat kymmenen "tunnen" enemmän tai vähemmän. En ole ollut ihan kauhean aktiivinen tapailemaan ihmisiä, mutta en tilanteen tullen kaihdakaan sitä. Ei ole mitään syytä.

Naisia on muuten niissä tuntemissani/tapaamissani aika iso prosentti, ajatellen miten vähän naisia lopulta täällä on... ;)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jukurikirjoittajat tuntee lähes kaikki ulkonäöltä ja muutaman kanssa tulee hengailtua myös JA:n ulkopuolella..sunnuntai-aamuna tuli mm herättyä erään lattialta..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Yhden ainoan.

Toivottavasti tätä serkkuani lukuunottamatta tänne ei kukaan tuttu kirjoittelekaan...
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
En yhtään, mutta toivottavasti joskus tulevaisuudessa tunnen muutamia.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Epäilen, että duunikaverini kirjoittaa täällä myös.

Ei mulla mitään olis vastaan tuntea muutama :)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minkä nyt sitten käsittää tuntemiseksi. Sellaisia joita moikkaa ja ehkä jutteleekin hetken jos kaupungilla näkee, ehkä n. 20. Moikkailututtuja yhteensä 50. Oikeasti ystäviä, ehkä n. 5 kpl. Se on muuten mukavaa kun matsissa puolitutut kirjoittelijat moikkailevat ja juttelevat vaikken heitä tunnekaan. On mukava nähdä uusia naamoja ja minut kun useimmat tunnistavat joka tapauksessa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jos joku oikeasti tunnistaa minut joskus siviilissä niin tarjoan puolikkaan keskioluen. Se nimittäin tarkoittaa että kotisivuillani on ollut taas yksi utelias lisää. Se olisi MAH~TAWAA!!!

PS. Kuka keittää Sävelradiossa teetä?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
2 kaveria täällä kirjoittelee, jotka tunnen hyvin.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
No perskeles, äänestys lipsahti väärin, kun tarkempi mietintä tuottikin tuloksen. Tunnen yhden jatkoaikailijan siviilissä.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En varsinaisesti tunne ketään mutta muutaman henkilön pärstän ja nimimerkin osaan yhdistää toisiinsa.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tiedän hyvällä tuurilla muutaman, mutta varsinaisesti en tunne yhtään.
 
Tunnen yhden, tosin en tiedä hänen Jatkoaika-nimimerkkiään. Eikä hän minun. Me emme puhu tällaisista asioista keskenämme.

Lisäksi erään tuttavani perverssit tavat viittaavat siihen, että kyseessä on selvästi jatkoaikalainen.
 

Haoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, pipi
Neljä niitä taitaa olla tällä hetkellä. Muutamaa nimimerkkiä en varsinaisesti tunne, mutta tunnistan kyseiset jampat ulkonäyöltä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Yhden mikä oli täällä, oli liian tyhmä ja potkittiin pois!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös