Mainos

Monta viestiä olet kirjoittanut ilman rikepistettä/pelikieltoa?

• 5 869
  • 114

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
5262 viestiä ilman pelikieltoa tai rikepistettä, ainakin muistaakseni :D viestejä ei kovin suurta määrää ole palstauran (alk. 9.1.2002) aikana tullut, mutta käsittääkseni ihan kiltisti olen ollut.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kerro uudestaan, nyt rupesi kiinnostamaan.
Nyt täytyy tunnustaa, että mä muistin väärin! Toi ei ollut se vitsi mitä tarkotin vaan sain siitä vitsistä rikepisteen ja eikä siinä vielä kaikki, olen saanut myös toisen rikepisteen.

Eli sen lisäksi, että olen palstarikollinen, olen myös VALEHTELIJA.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että en muista mikä tuo video oli minkä laitoin kun Tuomas Kiiskinen meni SaiPaan.

Se vitsi mistä tuli rikepiste oli Kimmo Kinnunen ja isänsä Jorma makasi velttona - tyyppinen juttu ja Jorma Kinnunen oli juuri kuollut.

Sehän oli oikeasti todella ansaittu rikepiste ja olisi siitä voinut antaa vaikka viikon penaltia.

Mutta hei sen jälkeen on oltukin aika kiltisti!

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oliskohan ollut joku 10 000 viestiä kasassa ennen ensimmäistä rikepistettä keväällä 2020. Ei tullut pidettyä lukua asiasta tuolloin.
Jaksoin tänään katsella, niin olikin 2019 lokakuussa tullut rikepiste ja viestejä on ollut jotain yli 8000 kunnes on tullut se. Tuli tarkastettua merkkipaaluviestit ketjusta oliko siellä päivitystä niin olin puolisen vuotta ennen tuota olin 8000 viestin merkkipaalun ylittänyt ja 9000 tuli täyteen joulukuun puolella ilmeisestikin. Kai sen voisi tarkastaa jotenkin vielä että millä sataluvulla menin tuolloin, mutta taidan jättää sen väliin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Entäs aikaisempi nikki?
Tässä järjestyksessä, 13 vuodessa, jos oikein muistan:
1 x vko, 1 x vko, ikibanni, 1 x kk.
Ne on just niitä parhaita, elämänmakuisempia viestejä! Tuntee elävänsä, ja tietää olevansa kovempi jätkä kuin useimmat varjoissa varovasti näpyttävät vässykät joille ei vankilatuomioita eikä kunniaa ja mainetta napsahda.

Ai että!
Montako ikibannia oot saanut? Ai et yhtäänkö?! Nynny!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Way over 15 000 !!

Rekisterini on täysin puhdas likaisista kepulihommista.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
2019-2020 tuli penalttia useampaan otteeseen. Kerran myös sain viikon tai kaksi kun sanoin, että kirjoitan nyt onlinerin, tulkoon vaikka penalttia. Viesti ei edes ollut onliner, mutta penalttia tuli silti sen viestin takia.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä järjestyksessä, 13 vuodessa, jos oikein muistan:
1 x vko, 1 x vko, ikibanni, 1 x kk.

Montako ikibannia oot saanut? Ai et yhtäänkö?! Nynny!
Miten voi kirjottaa tänne jos on saanu ikibannin häh? Tää on FAKE NEWS ja Tamin tekemät 7 maalia Arturs Irben ja Dominik Hasekin selän taakse 2006 Torinon olympialaisten finaalissa!

Me tosi äijjjät niinku minä ja Jere Karalahti tiedetään nää jutut ja me ei vittu IKINÄ luovuteta!!!

Mä luovutan just nyt. En tiiä vielä mitä ja missä mutta jotain kyllä luovutan koska oon niin TOSI ÄIJJJJJÄ

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Varmasti joskus saanut penaalia ja rikepisteitä, mutta niistä on kyllä aikaa. Sen verran asiallinen kirjoittaja olen, että ei tuollaisia tule kerättyä.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran sain jonkun huomautuksen tai varoituksen, kauan sitten. Silloin ei tainnut olla mitään rikepisteitä käytössä. Muistan vieläkin sen lauseen, josta se tuli (ainakin suurinpiirtein). Lause taisi olla muutoin asiallisen kirjoituksen seassa, jossa vastasin jollekin johonkin. Lause oli: "sinä tai joku muu idiootti...".

Tuosta varoitus! Arvasin toki kirjoittaessani, että näin saattaa käydä. Se onkin sitten ainoa, viestejä yli 3k.

Edit: Modejen viestiä en tuosta rikkeestä löytänyt, mutta löysin huomautuksen ylipitkästä lainauksesta vuodelta 2009. Miten noin tuore juttu onkin saattanut unohtua?

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Eks se o ina nössöö touhuu, jos ei vähä roiku krakas kii?

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
4500 alkaa kohta olemaan täynnä mitään rikkomusta. Alkoi kiinnostaa kuka on saanut eniten rikepisteitä ja pelikieltoja ja edelleen pyörii täällä. Siis nykyisistä nimimerkeistä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
4500 alkaa kohta olemaan täynnä mitään rikkomusta. Alkoi kiinnostaa kuka on saanut eniten rikepisteitä ja pelikieltoja ja edelleen pyörii täällä. Siis nykyisistä nimimerkeistä.
Todella paljon - ja pitkään kirjoittaneista veikkaan, et @Henkka oltava kärkipäässä. Vapautuu sopivasti just huomenna kahden kuukauden linnatuomiosta joten morjensta sinne! Koitapas nyt olla ihmisiksi.

Uskoisin myös, että muuan @FASlapsi on ottanut aika monta penaltia lentämättä ikinä pihalle.

@Ikävänkantaja oli viime lätkäkauden aikana yhtenään jäähyllä millon mistäkin, mutta kesäksi kaveri on sentäs siistiytynyt.

Tossa nyt muutama jotka tuli nopeasti mieleen.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Todella paljon - ja pitkään kirjoittaneista veikkaan, et @Henkka oltava kärkipäässä. Vapautuu sopivasti just huomenna kahden kuukauden linnatuomiosta joten morjensta sinne! Koitapas nyt olla ihmisiksi.

Uskoisin myös, että muuan @FASlapsi on ottanut aika monta penaltia lentämättä ikinä pihalle.

@Ikävänkantaja oli viime lätkäkauden aikana yhtenään jäähyllä millon mistäkin, mutta kesäksi kaveri on sentäs siistiytynyt.

Tossa nyt muutama jotka tuli nopeasti mieleen.
Avasin ketjun. Sinne vaan tunnustamaan kaikki synnit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy