hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Saattoi olla.Oliko tämä eka viestisi penaltin jälkeen?
Saattoi olla.Oliko tämä eka viestisi penaltin jälkeen?
Nyt täytyy tunnustaa, että mä muistin väärin! Toi ei ollut se vitsi mitä tarkotin vaan sain siitä vitsistä rikepisteen ja eikä siinä vielä kaikki, olen saanut myös toisen rikepisteen.Kerro uudestaan, nyt rupesi kiinnostamaan.
Jaksoin tänään katsella, niin olikin 2019 lokakuussa tullut rikepiste ja viestejä on ollut jotain yli 8000 kunnes on tullut se. Tuli tarkastettua merkkipaaluviestit ketjusta oliko siellä päivitystä niin olin puolisen vuotta ennen tuota olin 8000 viestin merkkipaalun ylittänyt ja 9000 tuli täyteen joulukuun puolella ilmeisestikin. Kai sen voisi tarkastaa jotenkin vielä että millä sataluvulla menin tuolloin, mutta taidan jättää sen väliin.Oliskohan ollut joku 10 000 viestiä kasassa ennen ensimmäistä rikepistettä keväällä 2020. Ei tullut pidettyä lukua asiasta tuolloin.
Tässä järjestyksessä, 13 vuodessa, jos oikein muistan:Entäs aikaisempi nikki?
Montako ikibannia oot saanut? Ai et yhtäänkö?! Nynny!Ne on just niitä parhaita, elämänmakuisempia viestejä! Tuntee elävänsä, ja tietää olevansa kovempi jätkä kuin useimmat varjoissa varovasti näpyttävät vässykät joille ei vankilatuomioita eikä kunniaa ja mainetta napsahda.
Ai että!
Miten voi kirjottaa tänne jos on saanu ikibannin häh? Tää on FAKE NEWS ja Tamin tekemät 7 maalia Arturs Irben ja Dominik Hasekin selän taakse 2006 Torinon olympialaisten finaalissa!Tässä järjestyksessä, 13 vuodessa, jos oikein muistan:
1 x vko, 1 x vko, ikibanni, 1 x kk.
Montako ikibannia oot saanut? Ai et yhtäänkö?! Nynny!
Todella paljon - ja pitkään kirjoittaneista veikkaan, et @Henkka oltava kärkipäässä. Vapautuu sopivasti just huomenna kahden kuukauden linnatuomiosta joten morjensta sinne! Koitapas nyt olla ihmisiksi.4500 alkaa kohta olemaan täynnä mitään rikkomusta. Alkoi kiinnostaa kuka on saanut eniten rikepisteitä ja pelikieltoja ja edelleen pyörii täällä. Siis nykyisistä nimimerkeistä.
Avasin ketjun. Sinne vaan tunnustamaan kaikki synnit.Todella paljon - ja pitkään kirjoittaneista veikkaan, et @Henkka oltava kärkipäässä. Vapautuu sopivasti just huomenna kahden kuukauden linnatuomiosta joten morjensta sinne! Koitapas nyt olla ihmisiksi.
Uskoisin myös, että muuan @FASlapsi on ottanut aika monta penaltia lentämättä ikinä pihalle.
@Ikävänkantaja oli viime lätkäkauden aikana yhtenään jäähyllä millon mistäkin, mutta kesäksi kaveri on sentäs siistiytynyt.
Tossa nyt muutama jotka tuli nopeasti mieleen.