Mainos

Monta viestiä olet kirjoittanut ilman rikepistettä/pelikieltoa?

• 5 869
  • 114

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Luulin oman tulokseni olevan kova, kun ehdin kirjoittaa noin 6000 viestiä ennen pistetilin avaamista, mutta minähän olen aivan paha poika verrattuna tämän ketjun kirjoittajiin.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
49

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tämä on 7652. viesti tälle palstalle ja riketili on vielä putipuhdas. Muutaman kerran varmaan on ollut, ainakin rikepiste, lähellä tuolla löylyhuoneen puolella, mutta nyt olen lopettanut sinne kirjoittamisen lähes kokonaan, kun ei kiinnosta käydä pätkääkään vääntämään jonkun oman elämän sankarin kanssa.

X-Hearted

Jäsen
Eikai mua haittaisi vaikka saisinkin pelantya, mutta en oo oikeastaan sellainen ihminen joka ees sellasta kerjää. On meikäläisen kirjotukset sen verran hyvätuoksuisia, ettei niistä voi ees rankaista - vaikka ois kuinka virvoitusjuomia alla.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tällä hetkellä 5328 viestiä ja yksi viikon pelikielto. Tuo tuli, kun herkällä hetkellä yleistin Kärppien kannattajat erääseen uskonlahkoon kuuluviksi. Sori siitä.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänä vuonna istunut kaksi kakkua, ensimmäinen tosin rikepistetilin täyttymisen takia. Tämän lisäksi löytyy yksi viikon kakku vuodelta 2020, jolloin Punamustan ympärillä pyöri melkoinen draama täällä Kierrätyskeskuksessa enkä osannut pitää turpaani tukossa.

Niin, onkohan niitä rikepisteitä nyt sit yhteensä neljä vai viisi? En oo laskenut. Alle vuodessa tuli kuitenki nyt se kolme, josta jouduttiin jäähylle.

En ole siis puhdas pulmunen, joskaan en nyt mikään sikailijakaan :) Isommat kakut olen onnistunut välttämään.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tämän viestin jälkeen näköjään 8337 viestiä (huh, miten paljon!) ja saldona yksi rikepiste nyt toukokuulta. Oma mokahan se loppujen lopuksi, teki mieli vähän tilaisuuden tullen antaa kevyehköä naaman hierontaa nimimerkille joka oli varsinkin omaa leiriä provonnut kevään mittaan jatkuvalla syötöllä. Ymmärtääkseni rikepiste tuli juuri siksi että se oli täysin tarpeeton tökkäisy, mutta ei siinä siis mitään henkilökohtaista ollut.

Yleensä en provoihin mene, joten pyrin pitämään tahdin samanlaisena kuin tähänkin asti (ilman niitä rikepisteitä). Alkava Liigakausi tulee olemaan varmasti hyvä koetinkivi tässä asiassa...

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
10984. Viesteistäni varmaan 80 prosenttia on eri liveseurantoihin eikä näköjään ole läikkynyt yli muutenkaan, kun edes rikepisteitä ei ole näkynyt.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mulla on 3602 viestiä, ja 4 rikepistettä tai pelikieltoa. Eli keskiarvolla 900 viestiä, ja rikepiste/pelikielto. En mä niistä oo nurissu. Oon sanonu mitä ajattelen ja Team Moderators ei siitä oo tykänny. Ei sen kummempaa. Mähän oon myös jättänyt julkisen hakemuksen päästä itse Team Moderaattoreihin. Se on voimassa edelleen. Olis aika vitun reteetä esim. Härmän Häjys kertoa karaoken välispiikinä, et oon muuten Mode Jatkoajas, et ottakaa vaan bisset mun piikkiin. On valtaa ja on massia.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
16.12.2020 alkaen olen tällä nimimerkillä mennyt enkä ole sinä aikana saanut yhtään pelikieltoa enkä rikepistettä. Olen siis asiallinen asiamies.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
16.12.2020 alkaen olen tällä nimimerkillä mennyt enkä ole sinä aikana saanut yhtään pelikieltoa enkä rikepistettä. Olen siis asiallinen asiamies.
Entäs aikaisempi nikki?

Suosikkijoukkue
Niin, siis tarkkaan ottaen tämä mun 2020 pelikielto tuli vanhalla nikillä (Smitty#41, muistajat muistaa). Että jos nyt näin lähdetään pelikieltoja laskemaan nimimerkin mukaan niin mul on 1+2!

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
14 736 viestiä ja yksi pelikielto, rikepisteitä en muista koskaan saaneeni.

Eli 14 735 erittäin hyvää viestiä ja sitten yksi vitsi, jota moderaattorit eivät ymmärtäneet.

Suosikkijoukkue
Kerro uudestaan, nyt rupesi kiinnostamaan.
Näköjään joku videolinkki, joka on sittemmin jo poistettu.

@maken veivi jr. voi tietty itse kertoa millasesta videosta oli kyse, jos siltä tuntuu.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
@Steril iltä ollut melkoista tykitystä lähes puhtaalla pelillä. Peukkua!
Steril on vetänyt hyvin.

Silti "me ollaan jo edellä", tai kai joku on vielä edellä 5-digit viestimäärällä puhtaalla pelikirjalla? Enkä luultavasti itse ole edes lähelläkään kärkeä, tai ehkä en edes top-kymmenessä.

Koska nimittäin tuossa heti Venäjän Ukrainaan hyökkäyksen ensimmäisen päivänä tuli ensimmäinen pelikieltoni 2010-vuoden jälkeen, kun Venäjän trollin käsittämättömään kommenttiin lankesin. Nyt ehkä kehtaan olla pyytämättä sitä anteeksi, kun tiedämme mikä tilanne on nykyään. Eli Slava Ukraini!

Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos kirjoittaa ilman rikepisteitä tai pelikieltoja, niin onko silloin ollenkaan edes kirjoittanut? No ei ole!

Ottakaa nyhveröt kakkua ja sakkoa saatana ja opetelkaa elämään rajoilla kuten me hurjat raggarit, jotka olemme pelikiellossa vähän väliä ja rikepisteitä on enemmän kuin braillenkielisessä Raamatussa! Tämä on elämää! Tämä on, VAIN ELÄMÄÄ!

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jos kirjoittaa ilman rikepisteitä tai pelikieltoja, niin onko silloin ollenkaan edes kirjoittanut? No ei ole!

Ottakaa nyhveröt kakkua ja sakkoa saatana ja opetelkaa elämään rajoilla kuten me hurjat raggarit, jotka olemme pelikiellossa vähän väliä ja rikepisteitä on enemmän kuin braillenkielisessä Raamatussa! Tämä on elämää! Tämä on, VAIN ELÄMÄÄ!
Mua ei huimaa!

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tämä on 12316. viestini tänne, enkä ole saanut minkäänlaisia sanktioita. Reilut kymmenen vuotta sitten silloiset modet toki yrittivät savustaa ulos, mutta epäonnistuivat, koska ovat epäonnistujia. Nykyiset modet ovat oikein hyviä ja menestyviä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oliko tämä eka viestisi penaltin jälkeen?
Ne on just niitä parhaita, elämänmakuisempia viestejä! Tuntee elävänsä, ja tietää olevansa kovempi jätkä kuin useimmat varjoissa varovasti näpyttävät vässykät joille ei vankilatuomioita eikä kunniaa ja mainetta napsahda.

Ai että!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy