Entäs aikaisempi nikki?16.12.2020 alkaen olen tällä nimimerkillä mennyt enkä ole sinä aikana saanut yhtään pelikieltoa enkä rikepistettä. Olen siis asiallinen asiamies.
Aika steriiliä menoa.Tämän viestin jälkeen näköjään 8337 viestiä (huh, miten paljon!) ja saldona yksi rikepiste nyt toukokuulta.
Äijjä!Parisenkymmentä tällä hetkellä.
Kerro uudestaan, nyt rupesi kiinnostamaan.Eli 14 735 erittäin hyvää viestiä ja sitten yksi vitsi, jota moderaattorit eivät ymmärtäneet.
Näköjään joku videolinkki, joka on sittemmin jo poistettu.Kerro uudestaan, nyt rupesi kiinnostamaan.
Steril on vetänyt hyvin.@Steril iltä ollut melkoista tykitystä lähes puhtaalla pelillä. Peukkua!
Mua ei huimaa!Jos kirjoittaa ilman rikepisteitä tai pelikieltoja, niin onko silloin ollenkaan edes kirjoittanut? No ei ole!
Ottakaa nyhveröt kakkua ja sakkoa saatana ja opetelkaa elämään rajoilla kuten me hurjat raggarit, jotka olemme pelikiellossa vähän väliä ja rikepisteitä on enemmän kuin braillenkielisessä Raamatussa! Tämä on elämää! Tämä on, VAIN ELÄMÄÄ!
Oliko tämä eka viestisi penaltin jälkeen?Mua ei huimaa!
Ne on just niitä parhaita, elämänmakuisempia viestejä! Tuntee elävänsä, ja tietää olevansa kovempi jätkä kuin useimmat varjoissa varovasti näpyttävät vässykät joille ei vankilatuomioita eikä kunniaa ja mainetta napsahda.Oliko tämä eka viestisi penaltin jälkeen?