Mainos

Monestiko jo kertaamassa?

• 1 156
  • 15

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin pitäähän sitä saman tien udella, kun intti loppui, että monestiko ja kuinka pian intin päättymisen jälkeen jatkoaikalaiset ovat olleet kertaamassa? Mikä nykykäytäntö mahtaa olla eli onko useinkin kertausharjoituksia?

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
0

Luojan kiitos ei ole vielä kertaakaan pyydelty. Harvassa nuo tuntuvat muutenkin olevan, harvat kaveritkaan ovat joutuneet.

Itse en sinne lähde kuin jalat edellä.

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Seitsemän vuotta meni, ennen kuin kutsu kävi kertausharjoituksiin. Keskimäärin sinne kai kutsutaan noin viiden vuoden päästä ensimmäisen kerran.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei kertaakaan

...enkä helpolla lähdekään.

Rocco

Jäsen
Kerran lähdin vapaaehtoisesti kun iski akuutti rahapula + kiireinen aika töissä. Ei muuta kuin pahimpaan kiireaikaan metsään viikoksi lepäilemään ja tekemään 2200.- ylimääräistä taskurahaa.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
11 vuotta on kohtapuoliin kulunut tuosta leikkikoulusta, eikä sen jälkeen ole kuulunut valtion taholta asiaan liittyen yhtään mitään. Enkä ole itsekään kysellyt. Enkä tule kyselemäänkään.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertaamassa??

Kohta 15 vuotta aikaa siitä ihanuudesta eikä vielä ole pyydetty takas. Kai se on niin että toiset oppii kerralla... :D

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläinen on pääsi siviiliin vuonna 92 ja olen jo käynyt
3 kertaa Puolustusvoimissa kyläilemässä.

Syy on lähinnä siinä että sain aikoinaan koulutuksen
Pasi-kuskiksi ja se ilmeisesti vaatii taitojen ylläpitoa

Kaikki kerrat on onneksi olleet kesällä ja syksyllä joten
palelemaan ei sentään ole joutunut.
Saapa nähdä menenkö enää, kyllä noi hommat saa jäädä
innokkaimmille. Entinen palkanmaksajani oli kaiken lisäksi
niin antelias että maksoi koko liksan kertauspäiviltä
(aika harvinaista) joten se oli puhdasta lisätuloa olla
tuolla jorpakoissa, siitä nettosi noin 2500 mk puhtaana käteen

Nykyinen duunipaikka ei maksa lanttiakaan kertauspäiviltä
joten enpä taida vaivautua toiste

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kotiuduin 31.12.99 enkä ole vielä kertaakaan päässyt kertaamaan, vaikka totta vie alkaa hinku käymään takaisin. Voisin kerrata vaikka jonkun parin viikon metsäleirin tähän väliin ja tienata massit keväänviettoon...

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kotiuduin juuri ennen vuosituhannen vaihdetta ja viime kesänä olin ensimmäistä kertaa kertaamassa.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kerran on kutsuttu pakollisiin, kerran vapaaehtoisiin. Ensimmäisestä sain olla luvalla pos, ja vapaaehtoiseen en luonnollisesti mennyt.

Nyt on muuten ainakin Santahaminassa palvelleilla kova riski ensi syksynä. Puolustusvoimat järjestää ilmeisesti lähes yhtä mittavan sotaharjoituksen kun tuo Leijona 94 oli taannoin.
Reserviläisiä kutsutaan harjoitukseen sairaasti ja kun teemana on ilmeisesti PK -seudun puolustus ja kaupunkisota, niin ei hyvältä näytä. Ainakin itse palvellessani tuo oli nimenomaan UudJP:n jääkärikoulutuksen tarkoitus ja näin ollen voisi olettaa, että aika moni siellä palvellut joutuu verestämään muistojaan tuossa proggiksessa.

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mike
Nyt on muuten ainakin Santahaminassa palvelleilla kova riski ensi syksynä. Puolustusvoimat järjestää ilmeisesti lähes yhtä mittavan sotaharjoituksen kun tuo Leijona 94 oli taannoin.
Totta turiset Mike. Eikä ainakaan allekirjoittanutta naurata yhtään. En ollut (edes) Santiksessa vaan ah' niin kauniissa Vekaranjärven varuskunnassa, joten älkööt muut kuvitelko Santahaminan olevan vaatimuksena. Ja teemana on ainakin minulla autoilu. Saa nähdä mitä työesteet auttavat, mutta pahoin pelkään, että... *tuska*

:mad:

Wolves

Jäsen
9/95 koitti vapaus, eikä sen jälkeen ole kaivattu. Tosin mitäs ne tälläiselle kirjurille keksis tekemistä metsikössä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hoh hoh ... hoijaa.. TAAKSE POISTU!

En piruuttanikaan vastaan... kaivakaa esiin se AIKAISEMPI KETJU tästä samasta asiasta. Terveisin reservin >>> kersantti <<< Predator.

Akseli

Jäsen
En muista tämmöiseen törmänneeni, ja kai se on aika-ajoin otettava näin tärkeä asia esille...
Itse pääsin pois 7/95 ja kutsuttu on kolme kertaa ja paikalla olen ollut kaksi kertaa. Huhu kertoo, että ensi kesänä olisi taas joku kiva pikku harjoitus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy