Moderointi Suomessa!

  • 1 155
  • 8
Suosikkijoukkue
ILVES
Suomen hallitusmuodossa taataan sananvapaus. En enää voi kirjoittaa Tapparan palstalle. Tämä on laitonta toimintaa, sanon minä.

Tappara ei siis tunne muuta kuin "oman kielensä". Kaikki eivät kuitenkaan voi olla juorulehtiä lukevia automiehiä......
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti keltainen vaara
Suomen hallitusmuodossa taataan sananvapaus. En enää voi kirjoittaa Tapparan palstalle. Tämä on laitonta toimintaa, sanon minä.
Juu, sananvapaus tunnetaan. Julkaisupakkoa ei kuitenkaan toistaiseksi ole olemassa - onneksi.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tehdessäsi käyttösopimuksen palvelun tarjoajan kanssa sitoudut tietenkin palvelun tarjoajan käyttöehtoihin. Jos olet loukannut näitä ehtoja, sinulta voidaan poistaa palvelun käyttöoikeus. Sananvapaus sinulla on silti, vaikka et yhdellä nettipalstalla saisikaan kirjoittaa.

En tietenkään tiedä mitään asiasta, kunhan lämpimikseni höngin...
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Miten minua ei ihmetytä että juuri tämä nimimerkki ei voi sinne kirjoitella. Kun on katsonut näitä "tuotoksia" täälläkin, niin ihme että edes tänne vielä kirjoittaa...
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti keltainen vaara
Suomen hallitusmuodossa taataan sananvapaus. En enää voi kirjoittaa Tapparan palstalle. Tämä on laitonta toimintaa, sanon minä.

Tappara ei siis tunne muuta kuin "oman kielensä". Kaikki eivät kuitenkaan voi olla juorulehtiä lukevia automiehiä......

Pistäppä linkit tännä, niistä sinun kirjoituksistasi, niin nähdään onko sinun vuodatuksellesi aihetta.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tiettyihin ravintoloihin et pääse lenkkarit jalassa, vaikka sinulla on liikkumisvapaus. Ravintola saa valita asiakkaansa.

Keskustelupalstoilla on sääntönsä, joidenka puitteissa kirjoitellaan. Sinun kirjoituksiasi ei ole pakko julkaista esim. Aamulehdessä, vaikka sinulla sananvapaus onkin.
Lehdet ja palstat saavat valita kirjoittelijansa.

Juttusi ovat omasta mielestäni olleet todella asiattomia ja turhia tapparan palstalla ja ihmettelinkin näinkin pitkää moderaattorin kärsivällisyyttä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Hmm.. hieman outoa käydä keskustelua täällä asiasta, joidenka taustan tuntevat vain pari ihmistä. Tulikohan nyt valittua oikea paikka, missa vaahdota?
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Jaa...

Minä odotin jotain herttaristipataruutu-juttua suomalaisten nettipalstojen moderoinnista. Jouduin pettymään.
 
Hohhoijjaa. Viimeinkö se Tapparan palstan moderaattoreiden "pinna" täyttyi? Turha kysellä yhtään mitään. Sanomiset nimimerkillä "xxhoippari" tiedetään kyllä. Hohhoijjaa sanon vaan. Turha valittaa sen jälkeen mitä itse on sanonut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös