MM-kisojen mediaoikeudet MTV Oy:lle

  • 821 708
  • 2 480

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Vinkki: OPn asiakkaille saatavissa ilmainen kuukausi Cmorea ja -30% seuraavat 11kk. Tilaus ei ole määräaikainen eli voi katkaista vaikka heti tilauksen jälkeen ja näet ilmaiseksi kuukauden ajan Cmoren kaikkea sisältöä.

Edun saa kirjautumalla OP-mobiiliin, josta valitsee muut, omistajaedut ja sit edut ja tapahtumat. Eduista löytyy sit tuo tarjous.

Nöyrimmät kiitokseni vinkistä.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse käytin tuon OPn edun viime vuonna eikä etua voi käyttäö uudestaan nyt vuoden jälkeen. No onneksi vaimon etu on vielä käyttämättä, joten mennään sillä tämä vuosi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luuletko että niitä kiinnostaa?
Maikkari on jo näyttänyt miten joka vuosi voi pyllistää aina vain enemmän katsojille ja nauraa räkäsesti päälle.
Juuri näin. Maikkari on tehnyt kyllä kaikkensa että MM-kisojen kiinnostavuus olisi pohjamudissa, sen verran laaduttomia ne ilmaislähetykset on. Toki sentään rahalla saa edes toimivan ja ihan laadukkaan kokonaisuuden, ainahan se ei ole jääkiekkotelevisioinneissa niin itsestäänselvyys... köh Telia köh.

Ja ei sillä, en kyllä pelkästä MM-kiekosta maksaisi mitään mutta tuossa paketissa on paljon muutakin mikä itseäni kiinnostaa niin kehtaa tuon maksaa.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Hieman ottaa päähän nämä maalukitukset. Itse olen Saksassa ja tietenkään Cmore Total ei suostu näyttämään mitään Android-apin kautta. "Videota ei voi tällä hetkellä toistaa, yritä hetken kuluttua uudelleen" tai jotain vastaavaa paskaa.
 
Hieman ottaa päähän nämä maalukitukset. Itse olen Saksassa ja tietenkään Cmore Total ei suostu näyttämään mitään Android-apin kautta. "Videota ei voi tällä hetkellä toistaa, yritä hetken kuluttua uudelleen" tai jotain vastaavaa paskaa.
Ei näitä pitäisi nykyään kyllä EU:n alueella olla, eli pitäisi näkyä ihan normaalisti.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Ei näitä pitäisi nykyään kyllä EU:n alueella olla, eli pitäisi näkyä ihan normaalisti.

Hyvä huomio, kiitos! Ongelma oli hotellin wifissä, jossa ilmeisesti on jollain tavalla suoratoistoa rajoitettu tms. Omalla mobiilidatalla Cmore pyörii. Syytin siis väärää tahoa, pahoittelut siitä.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Hyvä huomio, kiitos! Ongelma oli hotellin wifissä, jossa ilmeisesti on jollain tavalla suoratoistoa rajoitettu tms. Omalla mobiilidatalla Cmore pyörii. Syytin siis väärää tahoa, pahoittelut siitä.

Saman oon huomannut viime aikoina useammalla reissulla ettei wifin alla suostu pyörittämään CMore ja muistaakseni Viaplay sama. Mutta sitten kun menee mobiilidatalla niin toimii ihan fine.

Tänään viimeeksi Tukholman lentokentällä sama homma CMoren kanssa.
 

Koge

Jäsen
C Moressa pitää aktivoida EU-käyttö erikseen tilitiedoissa, ja aktivoinnin voi tehdä vain Suomessa. Eli mukava huomata reissun päällä, että aktivointi ei ole päällä. Mobiilidatan kautta toimii ilmeisesti siksi, että suomalaisella liittymällä on suomalainen ip-osoite myös roaming-tilassa
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
C Moressa pitää aktivoida EU-käyttö erikseen tilitiedoissa, ja aktivoinnin voi tehdä vain Suomessa. Eli mukava huomata reissun päällä, että aktivointi ei ole päällä. Mobiilidatan kautta toimii ilmeisesti siksi, että suomalaisella liittymällä on suomalainen ip-osoite myös roaming-tilassa

Noo pyydä jotain tuttua Suomessa aktivoimaan.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Meinasin katsoa maalikoosteen Mtv:n appista, mutta mainoslukema näytti 1/6 ennen videota. WTF!

Katsoin koosteen Tubesta.

Karmeeta shaibaa MTV:n videotuotanto edelleen.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Onko todella niin, että päästäkseen katsomaan KK:n maalista 30s videon MTV:n apissa, on katsottava 6*30s mainosta?

Näkyykö maalikoosteet jostain yhtään kätevämmin? Mika Saukkosen selostuksella, siis.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Onko todella niin, että päästäkseen katsomaan KK:n maalista 30s videon MTV:n apissa, on katsottava 6*30s mainosta?

Näkyykö maalikoosteet jostain yhtään kätevämmin? Mika Saukkosen selostuksella, siis.

Youtubesta ilman Saukkosen selostusta: Finland vs. Denmark - Game Highlights

Samalla tavalla YouTuben voi laittaa mutelle niinkuin Maikkarinkin maalikoosteet laittaisi Saukkosen äänen kuuluessa.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Youtubesta ilman Saukkosen selostusta: Finland vs. Denmark - Game Highlights

Samalla tavalla YouTuben voi laittaa mutelle niinkuin Maikkarinkin maalikoosteet laittaisi Saukkosen äänen kuuluessa.
Kiitos, sieltähän ne.

Tuntuu silti käsittämättömältä tuo mainostelevision tapa tunkea kuusi (6) mainosvideota ennen 30 sekunnin klippiä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aloin tuossa miettimään Mika Saukkosen asemaa Maikkarilla ja mieleen tuli se hauska juttu kun parit ekat kisat ilmaispuolen pelejä selosti Saukkonen ja Juha Taivainen. Maikkarihan teki tuolloin sen klassikkotempun että kun Taivainen alkoi saada hyvää palautetta niin vähitellen mies siirrettiin sivuun ja pois Suomen peleistä. Pitäähän sitä Mertarannalla rahastaa.

Toki itse maksan tästä mutta onhan tuo vittuilu ilmaispuoella jokseenkin kusipäistä. Ja itse asiassa on tämä maksupuolenkin taso laskenut kuin lehmän häntä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Case Mertaranta on kyllä aika hämmentävä. Muistan vieläkin miten minua vitutti vuonna 2011, kun YLEn lähetykset loppuivat, ja näytti hetken siltä, ettei Mertsi siirry Maikkarille lätkän perässä. Taisin osallistua johonkin FB-ryhmäänkin, jossa vaadittiin Mertarantaa selostamaan kisat myös tulevaisuudessa. Mertaranta oli sinivalkoinen ääni, jota ilman Leijonia ei voinut edes kuvitella.

Eipähän montaa vuotta tarvinnut siihen, kun koko Mertaranta-brändi onnistuttiin ajamaan romukoppaan. Siinä missä vuoteen 2011 asti oli normaalia, että MM-kisojen aikoihin hihiteltiin kahvipöydissä Mertsin sanomisille, niin enää en muista vuosiin kenenkään hehkuttaneen Mertarantaa. Kai siinä on pääasiallinen syy siinä, ettei 80 % katsojista hanki maksupakettia, eikä kuule Mertsin selostusta. Sitten taas kanavapakettien tilaajista monet ovat HC-lätkäfaneja, jotka suorastaan vihaavat Mertarantaa. Taattua Maikkaria, että piilotetaan Mertaranta suurimmalta fanikunnalta, ja tarjotaan häntä sitten hater-osastolle.

Saukkosta käy sääliksi. Vuodesta toiseen miehen tehtävä on selostaa paskasti, jotta porukka ostaisi maksupaketin. Ei olisi ainakaan itsestäni Saukkoseksi, pitäisi vuodesta toiseen tehdä julkisesti huono suoritus, jotta vieressä istuva tähti saisi enemmän huomiota.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Toki itse maksan tästä mutta onhan tuo vittuilu ilmaispuoella jokseenkin kusipäistä. Ja itse asiassa on tämä maksupuolenkin taso laskenut kuin lehmän häntä.
Vieläkö alkulohkon kovissa peleissä (joissa Suomi ei pelaa) on studiota ollut? Eikös silloin alussa 2012 ja 2013 jokaisessa pelissä ollut studio, mutta koska MM-kisoista ei yllättäen tullutkaan niin kovaa rahasampoa mitä MTV luuli, niin niitähän jouduttiin lopettelemaan. Ainakin 2015 jolloin itse sain lahjaksi kuukauden MTV totalin, niin jopa Kanada - Ruotsi alkulohko-ottelu oli jätetty ilman studiota. Sitten Suomen pelien studioissa käytiin vähän aikaa läpi mitä erässä tapahtui, sen jälkeen katseltiin kisojen "Mitä ihmettä?" -kooste ja sen jälkeen kisauutiset, jossa kerrottiin kuinka päiväpelissä Venäjä voitti Slovenian ja loppuaika kisauutisista mainostettiin tennistä, yleisurheilua ja formulaa. Oli hankala ymmärtää miksi tekivät jatkosopimuksen MM-kisojen oikeuksista. Kuitenkin isoa osaa katsojista kiinnostaa vain Suomen pelit, eikä sen takia haluta maksaa muista peleistä. Vielä harvempi haluaa ostaa paketin Mertarannan ja studion ansiosta, vaikka noillakin yritetään pakettia myydä.

Saukkonen on kyllä vähän säälittävä tapaus. Varmasti itse tajuaa, että hänen surkeudellaan myydään pakettia, mutta ilmeisesti ei ole pientäkään ylpeyttä. Kokonaisuudessaan kyllä aika naurettavaa, että laitetaan kaksi selostajaa selostamaan peliä ihan vain siksi, että maksupaketin ostajat saavat nauttia paremmasta selostajasta, joka tosin hänkään ei pelistä kaikkea ymmärrä. Kuitenkin Mertsi on ihan eri tasolla kuin Saukkonen, joka varmaan välillä tahallaan selostaa pelaajien nimiä väärin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vieläkö alkulohkon kovissa peleissä (joissa Suomi ei pelaa) on studiota ollut?
Ei ole ollut tänä vuonna eikä kyllä muutenkaan moneen vuoteen. Tosiaan kotikisojen aikaan oli joka pelissä studio ja muistaakseni vielä 2014 taisi olla suunnilleen joka päivä edes jonkinlainen studio. Sen jälkeen ei ole ollut kuin Suomen peleissä ja satunnaisissa muissa matseissa, esim. kisojen avauspelissä jos Suomi ei ole ollut siihen aikaan pelaamassa ja sitten näissä isommissa peleissä kuten vaikkapa ylihuomenna USA-Kanada -iltapelissä.
 

Knap

Jäsen
Ei ole ollut tänä vuonna eikä kyllä muutenkaan moneen vuoteen. Tosiaan kotikisojen aikaan oli joka pelissä studio ja muistaakseni vielä 2014 taisi olla suunnilleen joka päivä edes jonkinlainen studio. Sen jälkeen ei ole ollut kuin Suomen peleissä ja satunnaisissa muissa matseissa, esim. kisojen avauspelissä jos Suomi ei ole ollut siihen aikaan pelaamassa ja sitten näissä isommissa peleissä kuten vaikkapa ylihuomenna USA-Kanada -iltapelissä.
Eikös avauspäivän Slovakia - USA pelissä ollut myös studio?

Oliko muuten alkuaikoina tuollaisissa Italia - Itävalta peleissäkin studio? Oon itse tilaillut nyt 3 vuotta perätysten, kun halunnut muidenkin maiden välisiä matseja kahtoa, kivahan se olisi, kun esim. viime viikon Slovakia - Kanada matsis ois studio ollut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös avauspäivän Slovakia - USA pelissä ollut myös studio?

Oliko muuten alkuaikoina tuollaisissa Italia - Itävalta peleissäkin studio? Oon itse tilaillut nyt 3 vuotta perätysten, kun halunnut muidenkin maiden välisiä matseja kahtoa, kivahan se olisi, kun esim. viime viikon Slovakia - Kanada matsis ois studio ollut.
En tuosta avauspelistä edes muista enää...

Ja tosiaan kyllä, 2012 ja 2013 kisojen aikaan joka pelissä oli studio. Maikkarilla oli silloin kanava jossa tuli 24/7 kisaohjelmaa, mm. Leijonien aamujäät ja silloin kisauutisia oli tunnin välein aina päivällä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
En tuosta avauspelistä edes muista enää...

Ja tosiaan kyllä, 2012 ja 2013 kisojen aikaan joka pelissä oli studio. Maikkarilla oli silloin kanava jossa tuli 24/7 kisaohjelmaa, mm. Leijonien aamujäät ja silloin kisauutisia oli tunnin välein aina päivällä.

Näin oli, kauhealla ryminällä maikkari aikanaan kisoja mainosti, ja ohjelmaa tuli legendoista yms jatkuvalla syötöllä.

Taisi maikkari yliarvioida kansan kiinnostuksen. Kyllä se kuuluisa Pihtiputaan mummo katsoo pelin, muttei varmasti maksa siitä mitään. Tai sitten maikkarilla oltiin niin typeriä, että kuvittelivat voivansa laittaa kaikki pelit maksukortin taakse, ja näin saavat pakkomyytyä pakettia.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin melkoisen kasan turskaa maikkari on lätkällä tehnyt, ja se on heille aivan oikein. Vittuako kiusaavat ihmisiä Saukkosella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös