Los Angeles FC oli merkitty seuraksi noissa pelaajatiedoissa.Pelaako Bale vielä muualla kuin Walesin maajoukkueessa ja golfkentällä?
Virkkunen selosti ainakin vuoden 2006 MM-kisoja.Onko tämä ottelu Tuomas Virkkusen ensimmäinen ottelu, jonka hän selostaa jalkapallon EM- tai MM-kisoissa?
Ei ole. Selosti ainakin 2004 EM-kisoja Urheilukanavalla. Ja joku mielikuva että olisi Ylelläkin selostanut MM-kisoja joskus 2006 tms.Onko tämä ottelu Tuomas Virkkusen ensimmäinen ottelu, jonka hän selostaa jalkapallon EM- tai MM-kisoissa?
No ei nuo nyt voi kovin huonoja olla kun samat miehet siellä on mitä UCL-studioissa, ja ne on ainakin sisällöltään aina hyviä.Olin jo valmis dumaamaan maikkarin lähetykset, mutta Tuomas Virkkunen voittaa koko ylen tuotannon.
Onkos tämä nyt sitten ilmainen, kun Yle ei ollut?Ja sitten Maikkarin ensimmäinen lähetys.
Totta. Silti lapsellinen asenteeni mieltää kaikki futiskisat ylen kanaville.No ei nuo nyt voi kovin huonoja olla kun samat miehet siellä on mitä UCL-studioissa, ja ne on ainakin sisällöltään aina hyviä.
Mainosrahoitteinen juu. Toki me rikkaat katsomme maksullista C Morea.Onkos tämä nyt sitten ilmainen, kun Yle ei ollut?
Selostaako siellä Mertaranta? On mullakin Cmore maksettuna, mutta oon niin rikas että katson mieluummin ilmaiskanavalta. Oon kuullut että me rikkaat tykkäämme ilmaisista jutuista.Mainosrahoitteinen juu. Toki me rikkaat katsomme maksullista C Morea.
Ei ole ilmaisia, on vain maksuttomia.Selostaako siellä Mertaranta? On mullakin Cmore maksettuna, mutta oon niin rikas että katson mieluummin ilmaiskanavalta. Oon kuullut että me rikkaat tykkäämme ilmaisista jutuista.