Mitkä liigahallit olet valloittanut pelaajana?

  • 4 992
  • 37

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kaikkihan katsomoissa on istunut siellä ja täällä. Mutta monessako hallissa olet pelannut?

Mä en kaiketi ole kuin kolmessa. Porissa varmaan kymmeniä kertoja junnulätkää ja treenejä, harrastekiekkoa, kaukalopalloa ja mitähän vielä, ja sama homma Rauman jäähallissa. Kolmas areena jossa olen kurvaillut on ehkä hieman yllättäen Hämeenlinnan pyhättö jossa oli joskus joku kaukalopallomeininki.

Turun hallista en ole aivan varma...mutta jotenkin sellainen muistikuva on että aina ne alasarjojen matsit oli jossain ihme Varissuolla ja Kupittaalla ja missä niitä nyt olikaan sitten.

Nyt olen jo 12 vuotta asunut Hgissä - eipä vaan ole tullut näissä liigahalleissa luisteltua. Firman kaukalopallomatsit (rip) olikin aina näissä pikkuhalleissa ympäri pääkaupunkiseutua.


Käytin jopa hakutoimintoa enkä tämmöistä ketjua löytänyt. Joten jos jo oli niin siinäpä oli sitten.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei taida olla muita kuin Porin ja Rauman hallit, missä on tullut lätkää pelattua.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos jäällä luistimet jalassa olo ottelutapahtuman aikana riittää, 9/13 eri hallia on bongattu. Eli Barona Areena, Hartwall Areena, Helsingin jäähalli, Turku, Hämeenlinna, Lahti, Lappeenranta, Kuopio ja Rauma. Puuttuu siis Oulu, Jyväskylä, Pori ja Tampere.

Jos pitää olla jäällä pelaajan roolissa, tippuu pois myös Hartwall ja Barona, vaikka niilläkin on luistimet jalassa monesti tullut oltua. Ja kaikki pelit on jääkiekkoa, muuta jäälajia ei ole paljoa tullut pelailtuakaan.

Tosin siitä on monta vuotta aikaa, kun viimeksi olin luistimet jalassa jäähallissa ylipäänsä...

Ja en ole pelannut jääkiekkoa mitenkään kansallisesti korkealla tasolla missään vaiheessa elämääni.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika monessa on tullut pelattua. Pelailuista on kuitenkin jo sen verran aikaa, että joutui oikein miettimään. Ihan varmoja pelimuistoja löytyy:

- Helsinki (Nordis)
- Lahti
- Hämeenlinna
- Lappeenranta
- Kuopio
- Jyväskylä
- Oulu
- Pori
- Rauma

Noiden osalta olen siis aivan varma, että olen pelannut. Jonkin verran huvittavaa, että epävarmoja on Hartwall, Espoo ja Hakametsä ;)
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
- Matinkylä Garden(, silloin vielä liigakäytössä)
- Nordis
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Oulu, Lappeenranta, Tampere, Kuopio, Rauma, Turku (Kupittaa), Lahti, Helsinki (Nordis), Jyväskylä, Hämeenlinna, Espoo (Matinkylä).

Jaahas, listalta jäi sitten nämä uusimmat hallit uupumaan, eli Turku halli (vai mikä lie makkara-areena?), Barona areena ja Hartwall areena. Aika hyvin sitä pääsi jo 90-luvulla pelaamaan näissä SM-liiga halleissa, vaikka juniori SM-sarjassa pelasikin.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Tämä on mielenkiintoinen ketju ja samaa asiaa on joskus tullut tosissaan poikain kanssa pohdiskeltua. Varmoja pelimuistoja löytyy ainakin:

-Hämeenlinna, jossa olen urani ainoan maalinkin tehnyt.
-Hakametsä
-Jyväskylä
-Oulu
-Rauma
-Lahti
-Lappeenranta
-Turku
-Pori

Eli 9/13 on pelattu ja Kuopiossakin olin reissulla mukana, mutta en mahtunut pukevaan kokoonpanoon.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Hämeenlinna, Nordis ja Hartwall tullut nykyhalleista vallattua. Lisäksi Turun ja Espoon vanhoissa liigahalleissa on tullut pelailtua. Mestis halleja sitten taitaa ollakkin plakkarissa jo aika monta.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Eipä ole tullut pelattua kuin Hartwall Areenalla höntsykiekkoa asiakastilaisuudessa.
 

Zerotta

Jäsen
Onhan noita tullut jokunen kierrettyä:

-Lahti, kotihalli ja ainut maali!
-Hämeenlinna
-Hakametsä
-Niiralan Monttu
-Raksila
-Jyväskylä
-Lappeenranta
-Helsinki (vanha halli)
-Rauma
-Pori


Listalta jää uupumaan Hartwall, Makkarahalli ja Barona. Junnut pelaavat pelinsä ainakin Beehen asti muualla, niin ei päässyt kyseisissä halleissa käymään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Junnuna Niiralassa ja Lappeenrannan hallissa myös. Ja olihan Jokipojatkin liigassa, joten Mehtimäestä saanee puoli pistettä?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Helsinki, Espoo, Forssa, Lahti, Hämeenlinna, Tampere, Rauma, Turku, Jyväskylä, Lappeenranta, Kuopio, Vaasa, Oulu. Nykyisistä SM-liigakaupungeista ainostaan Pori puuttuu, sikäli kun muisti ei tee tepposia, mutta sieltä kuitenkin muistoja katselijana sentään. Vanhoista SM-liigakaupungeista lisäksi Joensuu kokematta sekä pelaajana että katselijana.

Tarkennetaan vielä että juniorikiekkoilussa pelkästään kaikki muut paitsi Tampere ja Helsinki.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Silloin kun Tapparan kaupunginosajoukkueessa tuli pelattua aikoinaan oikeana laitahyökkääjänä, niin tuli valloitettua tietty Hakametsä volvoturnauksessa ja Jyväskylän halli jossain turnauksessa. Siinäpä ne. Muuten vedettiin pääosin ulkosalla.
 

Vemps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks & Barca
Oon tuolla Myllypuron jäähallissa, molemmissa kaukaloissa skulannu useampaan otteeseen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikki muut, paitsi HIFK:n, Jokereiden, Bluesin ja TPS:n kotihallit. Liigapaikkakuntien lisäksi kymmeniä pienempien paikkakuntien halleja ja liigapaikkakuntien kakkos/kolmoshalleja.
 

scholl

Jäsen
Kaikkihan katsomoissa on istunut siellä ja täällä. Mutta monessako hallissa olet pelannut?

Oon niin vanha, etten ole koskaan luistellut hallissa tai tekojäällä. Luistelin muutenkin viimeksi seiskalla syystalvella 1986. Jotenkin teennäistä koko luistelu, menen mielummin hiihtämään. Ei tulisi mieleenkään ostaa enää luistimia tai mailaa, vaikka olihan se hauskaa laittaa se maila jonkun toisen luistinten rakoon, jotta se lensi nurin kuin leppäkeihäs. Rullaluistimiakaan en ole kokeillut koskaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oon niin vanha, etten ole koskaan luistellut hallissa tai tekojäällä. Luistelin muutenkin viimeksi seiskalla syystalvella 1986.
Minä olen saman ikäinen, mutta luistelin kyllä jo 80-luvun puolivälissä tekojäällä - jopa P-Karjalaisessa pikkukaupungissa. Missä landella sie olet lapsuutesi viettänyt?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei noita muita ole kuin Hippos. Parikymmentä vuotta sitten tuli lauottua muutama rankkari JYPin pelin erätauolla. Sain palkinnoksi Pandalta isoa patukkaa.
 

Ralph

Jäsen
Jääkiekossa en ole yhtään, sillä jääkiekkoa en ole ikinä pelannut. Sen sijaan olen pelannut 6/14 Salibandyliigajoukkueen kotikentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös