Mitkä kaksi Jatkoajan nimimerkkiä olet sekoittanut toisiinsa?

  • 61 485
  • 338

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Tulipa mieleeni. Sallisivatko yllä mainitut Mustat herrat, jos sekoittaisin pakkaa ja muuttaisin nickini muotoon Musta Kääpiö? Tai Mustakääpiö, ikään kuin Mustanaamion hengessä? No katsotaan.

Jouluhan lähestyy, niin voidaan lähteä sitten kolmisin tiernapojiksi?

Musta Nuoli voi olla murjaanien kuningas, hänellehän nämä monikulttuurisuuskysymykset ovat rakkaita. Kääpiölle Herodeksen rooli, minä Ässien kannattajana ja siten "porilaisena" voin vetää yksinkertaisemman Knihdin pestin.

Ja sitten palstan omalta antenniosastolta joku kaveri pyörittämään tähteä Mänkin asusteissa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kuten Kirjallisuusketjuun kirjoitinkin, niin vielä toistaiseksi ei ole minua tai MustatKortit-nimimerkkiä sekoitettu muihin palstan mustiin kuten nimimerkkeihin Musta, Musta Hevonen, Musta Jää, Musta Leski, musta lokki, Musta87, MustaEnkeli, MustaHaukka, Mustakotka, Mustalapsi, mustaoranssi, MustaPata, Mustarastas, mustaseiska, MustaSurma, MustaSydän, mustat sukat, Mustavalkoinen, mustavalkosydän ja sokerina pohjalla Musta_Porkkana.

@Pisin Kääpiö 186cm : Mustakääpiöksi vain, tai Pisimmäksi mustaksi kääpiöksi, mustien joukkoon mahtuu aina!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pisin Musta 18,6 cm?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Ja sitten palstan omalta antenniosastolta joku kaveri pyörittämään tähteä Mänkin asusteissa.
Jos lähdette itämaan kiertueelle sieltä rannikolta, niin paikallisshowssa voisin tuota pestiä suorittaa. Ala-asteella esitin joulunäytelmässä kuusen henkeä (eli päkistin pöydän alla lukemassa reploja), eli stagekokemustakin löytyy kuin perkeleesti.
 

Ralph

Jäsen
Ei tässä mitään rasisteja olla, mutta älkää nyt antako mustien koko Jatkoaikaa vallata.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen monesta asiasta eri mieltä nimimerkin MustatKortit kanssa, kuin olen minä myös erimielinen Musta Nuolen joistakin näkemyksistä. Mutta jos yhdistää ko. nimimerkit, niin olen kaikesta samaa mieltä. Eli minusta nuo kaksi nimimerkkiä muodostavat oikein hyvän mikstuuran ja siksi pitää heidän mielessäni sekoittuman. Sääli etteivät sekoitu, sillä siten erikoinen tyylinsä on kumpaisellakin kirjoittajalla.

Sen sijaan olen joitain kertoja sekoittanut Ted Raikkaan ja Freddie Freeloaderin, sekä FASLapsen ja NDT665:n. En tiedä miksi, mutta jokin tuon mielleyhtymän aiheuttaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sen sijaan olen joitain kertoja sekoittanut Ted Raikkaan ja Freddie Freeloaderin, sekä FASLapsen ja NDT665:n. En tiedä miksi, mutta jokin tuon mielleyhtymän aiheuttaa.
Itse taas sekootan aina välillä Vanhan Lenin ja Ted Raikkaan. En tiedä miksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Barnes ja Barney, sekä Red Machine ja red.machine
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
En näköjään ole ainoa joka sekoittaa MustatKortit ja Musta Nuoli nimimerkit. Yleensä viestin luettu en ole sisäistänyt vieläkään, kumman viesti tämä oli.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Bunder, Barney ja Barnes.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jatketaan samaa linjaa eli edellisen kirjoittajan nimeämistä: jostain syystä nimimerkit Ikävänkantaja ja Jääkoneenkuljettaja menevät sekaisin aina välillä. Ei mitään hajua miksi, kun ei nuo nimimerkit nyt kovin samankaltaisetkaan ole.
 

Baldrick

Jäsen
Itseni ja kuvasta kadonneen RäpyläTassun. Ennen tuli scrollattua keskustelua ja mietittyä, että enhän mää perkele ole tämmöisiä kirjoitellut. Pienen tutkimisen jälkeen on tultu siihen tulokseen, että tämä pikkuveljen kannattaja on valinnut melko läheltä liippaavan nimimerkin. Tai no, itse valitsin väärän nimimerkin, koska tämä on aika paska, mutta sillä mennään mikä mieleen juolahti joskus aikoinaan. Eipähän ole tuota RäpyläTassua kotvaan näkynytkään...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Hiukkasen repesin:

Nimimerkki @MustatKortit kertoili emäntänsä (?) odottavan lasta.

Silmät harittaen luin kuitenkin että viestin olisi kirjoittanut Moderaattorit.

HAH!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
benicio ja bebeto menevät koko ajan sekaisin.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Lueskelin eri liigajoukkueiden alafoorumeita ja ihmettelin, että onko lake79 vaihtanut Tappara-leiriin. Ei ollut, sillä kirjoittelija olikin Luke72.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Luin äänestyksiä ja luulin, että Ikävänkantaja on vaihtanut KalPan suosikkiseuraksi. Kirjoittaja olikin Kilvenkantaja.
 

Gemondo

Jäsen
@faro & @Sako menevät joka ainoa kerta sekaisin. Oikeastaan mulla ei ole minkäänlaista käsitystä kumpi on kumpi ja mitkä noiden kirjoituksista on toisen ja mitkä taas toisen kirjoittamia. Käytännössä nämä ovat minulle yksi ja sama nimimerkki.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hazardipakki ja Hartiapankki menevät ainakin sekaisin.

Sitten ovat nimimerkit Barney, Barnes ja Bacon. Nykyään eivät enää mene sekaisin, mutta ennen menivät.

Myös nimimerkit MaZa ja Mazaa menivät ennen sekaisin, mutta hyvänä muistisääntönä on, että Mazaalta saa hyvät vetovihjeet, varsinkin pesäpallosta.
 
Viimeksi muokattu:

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Captain K, Captain Slow ja sitten tämä jokerikortti vielä eli Captain J, minkä vasta hiljattain bongasin foorumilta :hymiö:

edit. oho, piti tulla kakkosnickillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös