Mitkä kaksi Jatkoajan nimimerkkiä olet sekoittanut toisiinsa?

  • 61 102
  • 336

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
En kahta, vaan kolme: Baroun, Baloun ja Balrog.

Jahas, en ole siis yksin. Minä tosin en olisi osannut edes sanoa kuka noista on se Ipan kannattaja.

Onneksi ei ole tapana kaivella mitään hyvinkin vanhoja viestejä nimimerkeiltä lainauksiini, koska saattaisi tulla ikäviä blackout- tilanteita.

Powerplay - powerplaymaker.... Sori mutta olette olleet minulle tähän asti yksi ja sama kirjoittaja :D Avautuipa tämäkin.
 
Toveri-76 ja Toveri -82

Nämä kaksi nimimerkkiä olen mieltänyt aina samaksi. Molemmat vielä sopivasti TUTO-faneja ja kun tuohon vuosilukuun(?) perässä en ole kiinnittänyt huomiota, niin soppa on valmis. Huomasin asian, kun he olivat kirjottaineet TUTO-ketjuun peräkkäiset viestit. No selvisipähän nyt tämäkin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Nyt meni sekaisin Kari Runk ja Kai Nu Laine ihmettelyketjussa.

Mistähän ihmeestä sä olet keksinyt, että Kossua myytäisiin enemmän kuin Russian Standardia?

Vasta Kari Runkin seuraavasta viestistä oivalsin, että eipä siellä 14-vuotias tullutkaan ottamaan kantaa isällisellä otteella vodkankulutukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Major Julli ja Musta Nuoli kyllä menevät syystä tai toisesta nopeasti luettuna helposti sekaisin siitäkin huolimatta, että kirjoittajat ovat kirjoittamistyyliltään hyvin erilaisia. Ymmärrän hyvin, että oma nimimerkki ja Pavlovin Koira menevät sekaisin, Pavl-alku riittänee jo nopeaan lukuerheeseen tässä tapauksessa.
 

Ralph

Jäsen
Fantasy draftin tunnelmassa mennyt oma nimimerkki sekaisin nimimerkin Rapala kanssa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
tulikaste ja tulevaton tuppaavat menevän sekaisin aika useasti.
 
Pavlovin Koira ja Palokan Keisari mennyt joskus epähuomiossa sekaisin. Koiran tiedän kyllä entuudestaan Bluesin miehenä, mutta Keisari on tuntemattomampi.

Varis ja Viru$ menee myös sekaisin, molemmat kun ovat Jokereiden miehiä.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Sekoitan aina nimimerkit MustatKortit ja Musta Nuoli. Molemmat aika aktiivisia kirjoittajia, jostain syystä en vain ikinä opi kuka on kuka.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Sekoitan aina nimimerkit MustatKortit ja Musta Nuoli. Molemmat aika aktiivisia kirjoittajia, jostain syystä en vain ikinä opi kuka on kuka.

Nämä menevät minullakin usein sekaisin.

Lisäksi olen monesti ihmetellyt sitä, että olen kirjoittanut joihinkin ketjuihin, joihin en muista kirjoittaneeni. Sitten luen tarkemmin ja sinne onkin kirjoittanut nimimerkki Andi.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minä sekoitan nimimerkit Klassinen sentteri ja kahden suunnan sentteri joskus. Luin taannoin erästä ketjua, johon oli kirjoittanut nimimerkki Hande. Mietin jo hetken, että en varmasti ole noin kirjoittanut.
 

Ralph

Jäsen
MustatKortit ja Moderaattorit

Olen jo pari kertaa ihmetellyt, ettäs mitäs ne Modet on Ässien osioon kirjoitellut, mutta avattuani olen saanut huomata, että se olikin MustatKortit.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
MustatKortit ja Moderaattorit

Olen jo pari kertaa ihmetellyt, ettäs mitäs ne Modet on Ässien osioon kirjoitellut, mutta avattuani olen saanut huomata, että se olikin MustatKortit.

Hyvä, että sekaannus tuli jo tuossa vaiheessa, eikä siinä kun luet viestieni sisältöä.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
MustatKortit ja Musta Nuoli.

En itsekään tajua, miten ne voi kerta toisensa jälkeen mennä sekaisin. Yleensähän tulee porukkaa viestien pohjalta profiloitua, mutta näistä kahdesta ei ota selvää, kun en ikinä tiedä kumpi se aiemmin palturia väänsikään...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
MustatKortit ja Musta Nuoli.
Minultakin nämä kirjoittajat menivät lahjakkaasti sekaisin palstalla äskettäin, vastasin yhdelle ja puhuin toisesta, tarkoittaen kuitenkin tätä oikeaa. Sekaannusta edesauttoi jonkin verran mobiililaitteen käyttö, mutta siinä lainauksessahan tuo oikea nimimerkki kyllä koko ajan seisoi. On tämä vaikeaa!

@Musta Nuoli ja @MustatKortit ovat molemmat ahkeria kirjoittajia, mielestäni kiinnostavia ja monipuolisesti asioista perillä olevia henkilöitä. Kaiken kaikkiaan olennaisia vaikuttajia tällä foorumilla. Näillä perustein he voivat hyvinkin mennä keskenään sekaisin. Kuitenkin, ainakin minulle on muodostunut kumpaisestakin kirjoittajasta aivan omanlaisensa persoonallinen profiili, ja onhan heillä tietysti monia eroavuuksiakin, niin näkemyksissä kuin kirjoitustyylissäkin.

Tulipa mieleeni. Sallisivatko yllä mainitut Mustat herrat, jos sekoittaisin pakkaa ja muuttaisin nickini muotoon Musta Kääpiö? Tai Mustakääpiö, ikään kuin Mustanaamion hengessä? No katsotaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös