Mitkä kaksi Jatkoajan nimimerkkiä olet sekoittanut toisiinsa?

  • 61 482
  • 338

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun änäri-osastoa käy lueskelemassa, niin nämä Pingut ja Pengut menevät kyllä sekaisin. Lisäksi vaikuttaisi, kuin kaverit olisivat suunnilleen itse messissä tai heittämässä läpänderiä Crosbylle ja Reiskalle? :) ?
 

Ralph

Jäsen
Lisäksi vaikuttaisi, kuin kaverit olisivat suunnilleen itse messissä tai heittämässä läpänderiä Crosbylle ja Reiskalle? :) ?

Itse olen ymmärtänyt, että ainakin toinen pelaa Pittsburghissa. Kirjoittaa "meistä" ja käyttää pelaajista jotain sisäpiirilempinimiä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Itse olen ymmärtänyt, että ainakin toinen pelaa Pittsburghissa. Kirjoittaa "meistä" ja käyttää pelaajista jotain sisäpiirilempinimiä.

Varmaan Matt Niskanen kirjoittelee palstalle. Suomalainen sukunimi, joten 1+1=8?

No ei. Välillä menevät sekaisin kaikki Tinket ynnä muut vastaavat, muistaakseni palstalla on aika montakin Tinkeä eri yhdistelmillä?
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Ehkä jo mainittu aiemminkin, mutta Bosco ja Bronco menevät välillä sekaisin päässäni, vaikka harvemmin kirjoittavatkaan samoihin ketjuihin. Sekoittamisen syy on ilmeinen, kun nimet ovat kovin samanlaisia vierasperäisine kirjaimineen.

Bronco on Penguins-/HPK-kannattaja, joka on todella aktiivinen kirjoittaja NHL-puolella. Boscon kirjoituksiin olen törmännyt lähinnä Ilves-aiheisissa ketjuissa. Nyt kun kirjoitin spontaanisti nimet näin päin, niin oikeastihan kuvaukset menivät juurikin ristiin. I rest my case...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Luulin saaneeni pelikieltoa tekemättä mitään, mutta se olikin Steegil.
Täysin sama kuin mitä SteelGatella eli luulin itsekin saaneeni pelikiellon mutta olikin sitten Baroun tuo pelikiellon saaja.
Pari kertaa on tullut itsekin mentyä tähän lankaan.
Vastaavasti olen myös ihmetellyt, että miten hemmetissä olen kirjoittanut tuohon ja tuohon ketjuun tai osioon (viimeisimmän viestin kirjoittaja).

Fox, Mark Fox ja Mr.Fox

Ainakin kerran, pari on Ässät-osioon kirjoittamani viestin jälkeen tullut vähän vihjailuita, että nimimerkkini tuo heille happamia röyhtäisyjä (*). Tämä on varsin ymmärrettävää, vaikka tuossa nimimerkkini alla olenkin ilmaissut syvän kunnioitukseni entisen opiskelukaupunkini joukkuetta kohtaan jo Jatkoaika-urani alusta saakka. Lukko-osion foxit ja ketut juontavat juurensa tuosta Eetu-ketusta, kun taas oma nimimerkkini on ehkä vähän kaukaakin haettu väännös nimestäni.

Lukko-osiossa tosiaan näitä "-fox-" tyyppisiä ratkaisuita taitaa olla vähän enemmänkin, mutta jostain syystä nämä kaksi ovat jääneet voimakkaasti mieleeni. Molemmat ovat aktiivisia kirjoittajia, ja eritoten Mark Fox nimimerkkinä muistuttaa kirjoitusasultaankin hyvin pitkälti Mr.Fox:ia. Tosin mulla ei ole hajuakaan heidän kirjoitustyyleistään tms., mutta ilmeisesti ei ainakaan kovin pahasti samantyyppinen meikäläisen kanssa, kun ketään muu ei ole tässä ketjussa nimimerkkien samankaltaisuudesta huomauttanut.

Lisätään vielä "pakollinen" repliikini aina Raumaa/Lukkoa koskevien viestien loppuun!
(Rauma on paska paikka)

EDIT: (*) yksi esimerkki tästä :) - mutta kuten sanottua - ymmärrettävää
Kyllähän tänne aina tasokas keskustelun avaus sopii. Toki avaajan nimimerkki herättää sattuneesta syystä pientä vastenmielisyyttä, mutta se ei heikennä viestin arvoa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jokereita kannattava nimimerkki Jämerä tuppaa menemään sekaisin HIFKta kannattavan Jymäkkä :n kanssa. Monesti olen ihmetellyt, että miksi Jymäkältä tulee noin jokerimielistä viestiä, kunnes asian laita on selvinnyt.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimimerkki Lico saan ajoittain sotkettua itseeni.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokereita kannattava nimimerkki Jämerä tuppaa menemään sekaisin HIFKta kannattavan Jymäkkä :n kanssa. Monesti olen ihmetellyt, että miksi Jymäkältä tulee noin jokerimielistä viestiä, kunnes asian laita on selvinnyt.

Tätä olin myös tulossa postaamaan. Välillä meni myös Action Bronson ja Axbor Nocturne sekaisin nopeasti selaillessa, muttä tunnistus tapahtui tekstin perusteella suorastaan välittömästi.

Oma nikkini on kyllä niin altis sekoituksille, että oksat pois. Typerä valinta oli tämä aikanaan, mutta ei nimi miestä pahenna jne. Minun lisäkseni meitä isoja punaisia taitaa olla ainakin BigRedBob ja BigRedKoff. Unohtuiko joku?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kappas, tuolla ei olekaan vielä yhtään BigRedKääpiötä. Tohtisinko?

Minulla menevät kaikki #76:t, #12:t ja vastaavat armotta sekaisin. Sitten sekoitan toisinaan keskenään erilaiset jussi-johdannaiset ja vastaavat. Sekoitan myös helposti mitkä tahansa kaksi nimimerkkiä tai useamman, jos ne esiintyvät palstalla riittävän harvakseen ja ovat foneettisesti tai visuaalisesti kovin samantapaisia.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
TPS-puolen xAnZax ja Tapparan miäs xkouhiax. Äsken just luin xkouhiax:n viestin ja ajattelin että milloinkas xAnZax on vaihtanut leiriä...

TPS:n osiossa kirjoittelevat Mänizeri ja El Manazer menevät myös välillä sekaisin.
 

Nick Neim

Jäsen
lapa78 ja lake79 menevät herkästi sekaisin. Enkä nyt ole aivan 100% varma onko se lapa79 ja lake78, mutta kuitenkin. Toinen JYPin ja toinen Ilveksen miehiä, mutta kumpi onkaan kumpi onkin jo hieman vaikeampi kysymys.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Kourujärven Ponnistus ja Freddie Freeloader. En tiedä miksi. Muut sekoittuvat täällä on jo mainittukin.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tuomas ja Tuamas menevät silloin tällöin sekaisin. Myös Leon ja Lexaa sekoittuvat jostain syystä.

Mutta pahin on Jaws ja The Original Jags!
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mustat Kortit ja Musta Nuoli menee taalla sekaisin. Mustat Kortit taitaa olla se, joka enemman kirjottelee liigan puolelle. Ja siis vissiin Assien kannattaja kuten nimimerkistakin voi paatella.

Minullakin on pari kertaa mennyt juuri nämä kaksi sekaisin.

Yleisin erhe mikä sattuu omalle kohdalle on kuitenkin nimimerkkien Tifosi ja TosiFani kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
powerplaymaker, Powerplay... Miten lie nimimerkkinsä keksineet.

Pari kertaa on tullut luettua Powerplayn juttuja ja tullut ihmeteltyä että olenko mä tallaiseenkin ketjuun mennyt kirjoittamaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En kahta, vaan kolme: Baroun, Baloun ja Balrog.

Ikinä en muista, kuka noista oli kuka, mutta yksi oli Ipan miehiä, yksi on usein pahalla päällä ja yksi potee hieman rasittavaa kyselyikää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös