Kyllä. Tämä (paha) tapa alkoi jo lapsuudessa, kun se Viola- juusto oli niin hemmetin hyvää.Siis. Laittaako joku kahta eri levitettä..? Päällekkäin? Vierekkäin? Sekaisin?
Olen voi-ihmisiä. Oivariinilta on löytynyt hyvä oliiviöljy ja hieno merisuola -levite. Jos luksuselämää vietän hotellissa, vedän vanhoillisemmin kunnon voilla.
Olen sitä näköjään minäkin anemiaa estellyt...Täsmälleen. Anemianestohengessä lisäksi kuurina noin sentin paksuisia viipaleita maksamakkaraa.
Toivottavasti kuitenkin vaan estellyt…Olen sitä näköjään minäkin anemiaa esitellyt...
No niin, prkle!Toivottavasti kuitenkin vaan estellyt…
Onko tämän takana se, että jos tiputat sen niin takapuolelta voideltu leipä tippuu lattialle rasvapuoli ylöspäin?Alapuolelta.
Kyllä. Sitä ennen teippaan sen kissan selkään voideltu puoli ylöspäin ja tiputan, katson kummin päin tulee alas.Onko tämän takana se, että jos tiputat sen niin takapuolelta voideltu leipä tippuu lattialle rasvapuoli ylöspäin?
Melko alhaalta saat tiputtaa kissan selkä edellä, jos haluat, ettei tule jaloilleen.Kyllä. Sitä ennen teippaan sen kissan selkään voideltu puoli ylöspäin ja tiputan, katson kummin päin tulee alas.