Miten vietät kesälomasi?

• 4 997
  • 84

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
IFKn miehen loma alko nyt.

Eipä oltu ihan valmistauduttu vielä näin aikaseen lomaan, suunnitelmatkin on auki.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No minulla se taitaa alkaa tossa kesäkuun alussa...
Mä mökkeilen, olen Stadissa, käyn hietsussa ja hankin vähän väriä iholle, RENTOUDUN, nukun, käyn erilaisilla soitto- ja tanssileireillä.

Ja toki käyn leikkimässä Pissaliisaa dokaamalla kaivarissa koulun loputtua....:)*jo perinne*

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Katselen nauhalta IFK:n kauden huippukohdat. Sitä en sitten tiedä mitä teen kymmenen minuutin kuluttua...

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toivottavasti saan duunia kesäksi. Jos en saa, niin sitten opiskelen avoimen korkeakoulun järjestämiä kursseja... lomaa pidän jos pidän...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nythän on aikaa hoitaa puutarhaa ja ostaa taimia valmiiksi istutusta varten, raantapallonkin voisi ostaa.

Kohokohtia voisi tietenkin tiivistää pakettii tästä kaudesta, jos jollain tulee mieleen niin kertokaa. Outoahan tämä on ja pudotuspelit eivät kyllä tunteita nostata, jäi sitten pleijaritkin kokematta, outo olo.

No kesällä pelaamaan rullalätkää, jatketaan ensi vuonna.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Ai mikä kesäloma?

Voi kun oliskin...

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Koko illan on ollut masennus päällä johtuen hiihtoloman loppumisesta mutta nyt kun näin tämän otsikon niin tuli olo että jaksaa tässä tätä koulua vielä pari kuukautta mennä. Varmaankin joku reissu tulee tehtyä, mummon luona oltua, uitua ja futista pelattua. Nautin kesälomasta kotikaupungissani.

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Lähden aluksi Amerikkaan pariksi viikoksi, sitten toivottavasti olisi töitä ja niitä sitten tehtäisiin loppukesä. Jos ei töitä saa niin sitten lomailua.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Mä lähden kanssa huomenna hietsulle ottamaan aurinkoa, pelaamaan rantalentistä ja ehkä voisi tämän talviturkin ottaa pois ja pulahtaa pienelle uintireissulle. Samalla kun siinä hiekalla (sulatan föönillä lumet pois...hehe föönillä) makoilen lueskelen "punaiset_lasit"-kaverilta tilattua kirjaversiota näistä HIFK:n kauden kohokohdista. Pohdin elämää, juon Madeiraa, mietin vaihtoehtoja HIFK:n pelaajiin ja toimitusjohtajiin, you know sellaisia pikkuisia lomahommia.;)

Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Korak
Mä lähden kanssa huomenna hietsulle ottamaan aurinkoa, pelaamaan rantalentistä ja ehkä voisi tämän talviturkin ottaa pois ja pulahtaa pienelle uintireissulle. Samalla kun siinä hiekalla (sulatan föönillä lumet pois...hehe föönillä) makoilen lueskelen "punaiset_lasit"-kaverilta tilattua kirjaversiota näistä HIFK:n kauden kohokohdista. Pohdin elämää, juon Madeiraa, mietin vaihtoehtoja HIFK:n pelaajiin ja toimitusjohtajiin, you know sellaisia pikkuisia lomahommia.;)

Meitähän on aikamoinen lauma huomenna auringon paisteessa, mä voin ottaa pallon mukaa, voidaan sit pelailla rantalentistä lumikinosten keskellä, brändiä siemaillen. Joku voi tosiaan tehdä kauden huippuhetket koosteen, huimia hetkiä tiedossa. Meillä mitään hätää ole tai vituta, muut hytisee areenoilla ja halleissa me vedetään bissee biitsillä ja Pena laulaa vieressä basolla karaokea. Nyt meikä lähtee etsimään uikkareita. sommartiden....

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tatzka

Meitähän on aikamoinen lauma huomenna auringon paisteessa, mä voin ottaa pallon mukaa, voidaan sit pelailla rantalentistä lumikinosten keskellä, brändiä siemaillen. Joku voi tosiaan tehdä kauden huippuhetket koosteen, huimia hetkiä tiedossa. Meillä mitään hätää ole tai vituta, muut hytisee areenoilla ja halleissa me vedetään bissee biitsillä ja Pena laulaa vieressä basolla karaokea. Nyt meikä lähtee etsimään uikkareita. sommartiden....

No niin, meillähän tulee olemaan oikein mukavaa. Täytyy kysyä vaimolta mihin hän jemmasi meidän aurinkovoiteet etelänreissulta.;)

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Tänään oli aivan saatanan hieno auringonpaiste samaan aikaan kun IFK "pelaili" Ipaa vastaan ja lähti kesälomille, itse en jaksanut kyseistä fiaskoa katsella,preferoin ennemmin tytön kanssa luistelua kuin vatsahaavalääke Ciprussin &kumpp. kurvailua, kun jo tiistaina näki että kyseinen pelle hermanni-lauma ei voi ketään liigassa voittaa. Mitäs tässä, aurinkopaistaa ja kesälomilla on kiva käyskennellä ilman stressiä minkälaisen apinalauman Touhu Pentti ensivuodeksi hankkii, uudet vahvistukset ovat tasoa Tambijevs, Zankovets ja huippuhankinta on tämä Pardavy, kun vielä osaa varautua siihen että ensivuonna tämän tähtisikermän vuoksi hinnat pomsahtavat 25 % niin ei siitäkään stressiä tule. Kesäisiä askareita, pääsee keskittymään jalkapallojauteen ja pelataanhan sitä meidän lomien aikana jääkiekkoakin, täytyypä lähteä katsomaan tiistaina Jokerit-Pelicans, Pentin humppaorkesterin jätän loppukaudeksi rauhaan.

Olen kotona varmaan lähes kokoloman ja ehkä lähden jossain vaiheessa 180 km etelään tjsp. Hälsingforschissakin vois käydä, vaikkei laivalle pääsiskään, umh. Tai sitten..no ähh. Mä mitään muuta jaksa tehdä, kuin kotona löhötä (siis kesälomalla).

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Elokuussa pidellään,isännät aloitti jo hieman liian aikasessa.Viinaa ja paikallinen provinssirock Saksassa kutsuu meikäläistä...

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Juu, ihan totta - joka narulla voittaa. Ai että, teille tuli tällainen 30 sentin arvoinen tekoviiksi."

Lintsillä töissä.

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hhhmmm..... kesäduunia ehkä jos semmoista olisi tarjolla.
Viime kesät on tehty KOVAA DUUNIA, mökkeily+perseily kiinnostaa aika vietävästi.

Ulkomaat etenkin Munchen kiinnostaa.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Menen töihin, ilmeisesti kaltaiseni itsekkäät paskiaiset ovat kovaa valuuttaa työmarkkinoilla.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät Jatkoaikalaiset

Terveisiä täältä aurikoisesta Hietsun uimarannalta. Aurinko siis paistaa, aurinkovoidetta kuluu, meri siintää valkoisenaan kuin kutsuvasti houkutellen sekaan sen jäi...kuohuihin. Viltti on levitetty nätisti. Eväskorissa on sämpylää, hedelmiä, pikkusuolaista, muutama kylmä huurteinen sekä kappas kappas, pullo brändiä, OHOH!!. Puhalsin juuri ilmat rantapalloon ja olen tuossa vähän pomputellut sitä, ihan kuin kutsuvasti muillekin petosydämisille.

Aijai, että tämä on rentoututtavaa. Ei tarvitse murehtia kuka tulee vastaan, onko se narrit, tappara jne, ei tosiaankaan mitään väliä. Lepäillään ja ollaan vain. Saamari mihinköhän mä pistin jo mun aurinkolasit, kun tuo aurinko noin häikäsee, jaa tuollahan ne on viltin alla.

En tiedä mitä ihmeellistä minussa on, ehkä tämä rautaiseen kuntoon treenattu kroppa, mutta kokoajan kerään katseita ihmisiltä jotka kävelevät tuolla kauempana.

Ainoa asia mikä nyt vähän harmittaa, niin tuo dna:n Petokanava on kauhean hiljainen. Piti oikein tarkistaa ettei puhelin ole mennyt äänettömälle, mutta mitään viestiä sieltä ei vaan tule. Ei siinä mitään, turhahan noita asioita on lomalla murehtia, mutta olisi se nyt kuitenkin kiva tietää pelaavatko Vauhkonen, Poro, Coffey, Aigarsnator ja niin moni muu vielä meillä. Ja kuinka kauan.

Ei muuta kuin terveisiä täältä aurinkoisesta hietsusta vielä kerran ja tule sinäkin mukaan. Uikkarit päälle ja mereen.

Ai niin, jos nyt joku välttämättä haluaa ilmoitella uusista diileistä, niin viitsitkö lähettä sen tohon toiseen numeroon; 1-800-HOLIDAY, en millään jaksa nyt vastailla puhelimeen.
:cool:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Jos kaikki menee mukavasti, niin kesän teen töitä ja syssymmällä lähden vähän kauemmas lomailemaan. Ja toiseksi paras vaihtoehto on, että lomailen jossain välissä kesällä ja keskityn laiskotteluun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy