Hyvät Jatkoaikalaiset
Terveisiä täältä aurikoisesta Hietsun uimarannalta. Aurinko siis paistaa, aurinkovoidetta kuluu, meri siintää valkoisenaan kuin kutsuvasti houkutellen sekaan sen jäi...kuohuihin. Viltti on levitetty nätisti. Eväskorissa on sämpylää, hedelmiä, pikkusuolaista, muutama kylmä huurteinen sekä kappas kappas, pullo brändiä, OHOH!!. Puhalsin juuri ilmat rantapalloon ja olen tuossa vähän pomputellut sitä, ihan kuin kutsuvasti muillekin petosydämisille.
Aijai, että tämä on rentoututtavaa. Ei tarvitse murehtia kuka tulee vastaan, onko se narrit, tappara jne, ei tosiaankaan mitään väliä. Lepäillään ja ollaan vain. Saamari mihinköhän mä pistin jo mun aurinkolasit, kun tuo aurinko noin häikäsee, jaa tuollahan ne on viltin alla.
En tiedä mitä ihmeellistä minussa on, ehkä tämä rautaiseen kuntoon treenattu kroppa, mutta kokoajan kerään katseita ihmisiltä jotka kävelevät tuolla kauempana.
Ainoa asia mikä nyt vähän harmittaa, niin tuo dna:n Petokanava on kauhean hiljainen. Piti oikein tarkistaa ettei puhelin ole mennyt äänettömälle, mutta mitään viestiä sieltä ei vaan tule. Ei siinä mitään, turhahan noita asioita on lomalla murehtia, mutta olisi se nyt kuitenkin kiva tietää pelaavatko Vauhkonen, Poro, Coffey, Aigarsnator ja niin moni muu vielä meillä. Ja kuinka kauan.
Ei muuta kuin terveisiä täältä aurinkoisesta hietsusta vielä kerran ja tule sinäkin mukaan. Uikkarit päälle ja mereen.
Ai niin, jos nyt joku välttämättä haluaa ilmoitella uusista diileistä, niin viitsitkö lähettä sen tohon toiseen numeroon; 1-800-HOLIDAY, en millään jaksa nyt vastailla puhelimeen.
:cool: