Miten Ritarihallin järjestyksenpito on hoidettu?

  • 4 277
  • 32

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Mikä ihmeen palkka ?

Viestin lähetti Professori McGarmiwa

Sitäpaitsi kaikki hallissa työtä tekevät saavat korvauksen. Jollei oma lapsi pelaa menee se juniorijääkiekolle tai tietylle joukkueelle kuinka sen haluaa menevän.
Siihen vielä päälle ilmainen pelimatka tai kaksi /kausi, pikkujoulut, kauden päättäjäiset ja sapuskat pelin aikana.

Kulkulupa-tyyppinen kausikortti (ei istumapaikkaa) + safkat & kahvit työpeleissä + vierasmatka(t) + saunaillat. Siinä ainakin yksi versio ns. palkasta.
 

"JELINEK"

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK aina ja iän kaikkisesti
Jaa, että rahaa saadaan!!!!!!!!!!!!!!! Yhtään ei ole tullut ainakaan minun tililleni 15 vuoden aikana. Jos joku kälynen piirakka ja helvetin laiha kusivesi on palkaa, niin tervetuloa järkkärikisi. Teitä vapaa ehtoisia varmaan on paljon , jotka sillä palkalla tulee kirkuen tekemään VAAPAAEHTOISESTI töitä hallille. Ja mitä hommien tekemiseen tulee, niin kyllä sitä tehdään. Ja ne pikku lapset, jos jotain sattuu, ketä te silloin haukutte, meitä järkkäreitä. Eiks oo asia niin. Ja mitä teihin aikuisiin tulee, luulisi teillä olevan siellä korvien välissä jotakin, millä ajatella. Siltä se ei aina vaan tunnu ja näyttä. Jos jotain sanoo, niin heti vittuillaan. Minulla kun ei ole tapana sanoa turhasta. Osaan myös katsoa tilanteen niin sanotusti "pelin mukaan". Eli ihan turhasta en sano!!!! Ja mitä tulee niihin pipo päisiin heittelijöihin, ei niitä näe, jos ei satu näkemään kuka heitti.
No niin, jatkaa te vaan meidän haukkumista. Mä teen työni edelleen helvetin hyvin. Sen voin sanoa, koska itse sen tiedän.
Hyviä ja turvallisia hetkiä RITARIHALLIN helkarin hyvässä tunnelmassa. Huutakaa keuhkonne ulos kannustaessanne HPK:ta tai jotain muuta joukkuetta.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti "JELINEK"
Jaa, että rahaa saadaan!!!!!!!!!!!!!!! Yhtään ei ole tullut ainakaan minun tililleni 15 vuoden aikana. Jos joku kälynen piirakka ja helvetin laiha kusivesi on palkaa, niin tervetuloa järkkärikisi. Teitä vapaa ehtoisia varmaan on paljon , jotka sillä palkalla tulee kirkuen tekemään VAAPAAEHTOISESTI töitä hallille. Ja mitä hommien tekemiseen tulee, niin kyllä sitä tehdään. Ja ne pikku lapset, jos jotain sattuu, ketä te silloin haukutte, meitä järkkäreitä. Eiks oo asia niin. Ja mitä teihin aikuisiin tulee, luulisi teillä olevan siellä korvien välissä jotakin, millä ajatella. Siltä se ei aina vaan tunnu ja näyttä. Jos jotain sanoo, niin heti vittuillaan. Minulla kun ei ole tapana sanoa turhasta. Osaan myös katsoa tilanteen niin sanotusti "pelin mukaan". Eli ihan turhasta en sano!!!! Ja mitä tulee niihin pipo päisiin heittelijöihin, ei niitä näe, jos ei satu näkemään kuka heitti.
No niin, jatkaa te vaan meidän haukkumista. Mä teen työni edelleen helvetin hyvin. Sen voin sanoa, koska itse sen tiedän.
Viestin lähetti Twite
Tietty amatöörimäisyys ja ystävällisyyden totaalinen puute paistaa joistakin järjestyshenkilöistä.
I rest my case.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Täytyy nyt kiitellä kun vielä muistaa.

Tänään HPK - HIFK -pelissä Norosen ulosajosta turhautunut HPK-fani heitti jotain sälää (tiikerinsilmän mukaan sininen mynthon-aski tai joku light tupakka-aski) rangaistusaitioiden puoleisesta yläkatsomosta jäälle, ja huomasi keltatakkisen herrasmiehen langettavan välittömästi saman rangaistuksen kuin suosikkijoukkueensa pelaaja oli juuri saanut.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti tuuski
Tänään HPK - HIFK -pelissä Norosen ulosajosta turhautunut HPK-fani heitti jotain sälää (tiikerinsilmän mukaan sininen mynthon-aski tai joku light tupakka-aski) rangaistusaitioiden puoleisesta yläkatsomosta jäälle, ja huomasi keltatakkisen herrasmiehen langettavan välittömästi saman rangaistuksen kuin suosikkijoukkueensa pelaaja oli juuri saanut.

Toivottavasti tästä lähtee Muukkoselle videonauha ottelun jälkeen. Vähintään 2-3 ottelua pelikieltoa kyseiselle kaverille. Suvi-Urpo -liiga tuskin kuitenkaan kykenee tähän!
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Viestin lähetti Sistis
Toivottavasti tästä lähtee Muukkoselle videonauha ottelun jälkeen. Vähintään 2-3 ottelua pelikieltoa kyseiselle kaverille. Suvi-Urpo -liiga tuskin kuitenkaan kykenee tähän!

Niin siis halusitko penaltia jäältä lentäneelle kaverille nimeltä nortti, vai norttia jäälle heittäneelle kaverilla..?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ronning
Niin siis halusitko penaltia jäältä lentäneelle kaverille nimeltä nortti, vai norttia jäälle heittäneelle kaverilla..?

Noh, lähinnä yritin imitoida (huonolla menestyksellä) eräitä IFK-faneja...

Mutta Nortille en vaatisi pelikieltoa. Tälle sikailevalle henkilölle voisi ihan hyvin jotain sanktioita antaakin...
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Re: Re: Mikä ihmeen palkka ?

Viestin lähetti Professori McGarmiwa
Neiti, ei herra (onneksi!).
Joopa joo, minun tietojeni mukaan saavat rahallisen korvauksen enkä epäile tietolähteeni oikeellisuutta.
Sitäpaitsi kaikki hallissa työtä tekevät saavat korvauksen. Jollei oma lapsi pelaa menee se juniorijääkiekolle tai tietylle joukkueelle kuinka sen haluaa menevän.
Siihen vielä päälle ilmainen pelimatka tai kaksi /kausi, pikkujoulut, kauden päättäjäiset ja sapuskat pelin aikana.

Yksi järjestyksenvalvoja tuossa jo avasi sanaista arkkuaan, mutta otetaan nyt vielä kerran, ettei jää epäselväksi:

Järjestyksenvalvojat eivät saa henkilökohtaista rahallista korvausta HPK:n peleistä, vaan toiminta on talkoopohjaista. Toki pelissä saa lihapiirakan ja kaffetta siitä hyvästä, että ainakin yrittää pitää turvallisuutta yllä, mutta saatuani 1992 järkkärikortin, en ole ensimmäistäkään markkaa/euroa saanut normaalista sarjaottelusta. HPK maksaa juniorijääkiekolle tukea sovitun määrän järjestyksenvalvonnan hoitamisesta.

Vaihtoehto tälle talkoopohjaiselle, halvalle, järjestyksenvalvonnalle on tietysti se, että valvonta annetaan esim. Linnan vartijoille, jotka ovat ammattilaisia ja laskuttavat sen mukaisesti. Kysymys kuitenkin kuuluu, mistä kuvittelette, että rahat siihen otetaan - yhteistyökumppaneilta.... pelaajilta.... Aivan oikein, yleisöltä! Mutta onhan nyt arvon kannattajilla sen verran ylimääräistä, että tuollainen 300000 euroa kustannetaan ylimääräisillä lipun hinnoilla tuosta vaan, pääseehän siinä eroon niistä isomahaisista, ärsyttävistä, ainoastaan peliä katsovista, rahan ahneista "järkkäreistä". Ja saisihan siinä samalla uuden kirjoittelun aiheen siitä, kun lippujen hinnat ovat nousseet, ja järjestyksenvalvojatkin ovat jotain säälimättömiä sadisteja, ja varmasti nostavat kallista palkkaa ja saavat hyvänen aika vielä juoda yhden kokiksenkin pelin aikana, kyllä sentään ennen oli kaikki paremmin...

Vielä tuohon wilcon lauseeseen, "järjestyksenvalvontaa hoitaa...", Kolmas linja on vain yksi osapuoli järjestyksenvalvontaa hoitavista yhdistyksistä, ei missään nimessä ainoa!

Ehkäpä olen tehnyt oikean päätöksen, kun keskityn etupäässä ihan muihin harrastuksiin kuin järjestyksenvalvontaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös