Miten Lindillä sujuu?

  • 2 084
  • 4

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Milloin alkaa?

Mua ei ainakaan haittais, jos joku asioita seuraava silloin tällöin informois näissä vanhoissa ketjuissa, että kuinka Jokeripojilla menee maailmalla. Esim. tähän ketjuun vois heittää tietoa, miten Lindillä sujuu.

Oletan, että tehoja pitäis syntyä. Esim. Kärppien kasvatti, sittemmin pari kautta Porissa pelannut luistelukone Tuomo Harjula pätki viime kaudella Itävallassa tehot 44+45. Matseja oli 48.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Oiva kirjoitti:
Mua ei ainakaan haittais, jos joku asioita seuraava silloin tällöin informois näissä vanhoissa ketjuissa, että kuinka Jokeripojilla menee maailmalla. Esim. tähän ketjuun vois heittää tietoa, miten Lindillä sujuu.

Peleistä ei ole tietoa, mutta maraton meni vähän alle 3:30 kesällä Waden kanssa.
 

Janda

Jäsen
Oiva kirjoitti:
Mua ei ainakaan haittais, jos joku asioita seuraava silloin tällöin informois näissä vanhoissa ketjuissa, että kuinka Jokeripojilla menee maailmalla. Esim. tähän ketjuun vois heittää tietoa, miten Lindillä sujuu.

Oletan, että tehoja pitäis syntyä. Esim. Kärppien kasvatti, sittemmin pari kautta Porissa pelannut luistelukone Tuomo Harjula pätki viime kaudella Itävallassa tehot 44+45. Matseja oli 48.

No nämä pisteet taisivat tulla kuitenkin Itävallan National-liigassa eli "mestiksessä". Lindihän meni pelaamaan Bundesliigaan eli maan pääsarjaan. Luulis niitä pisteitä tippuvan kuitenkin. Kausihan Itävallassa alkaa ensi viikolla.
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Pisteiden valossa kausi ei ole alkanut kovin hyvin. Viidestä ensimmäisestä pelistä 1+1. Toki kausi on vasta alussa, mutta eiköhän Lintu itsekin aikonut tehdä kovempia pisteitä tuossa sarjassa kuin SM-liigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös